Nee sorry gaan we niet doenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
Kan iemand mij goedkeuring geven om stiekem een sigaretje te roken 😇
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
Heb je helemaal nog niet stiekem een sigaretje gerookt?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nee maar wil zoooooo graag !quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heb je helemaal nog niet stiekem een sigaretje gerookt?
😂quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dr staan heerlijke tompouce croissantjes in de SC...
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee maar wil zoooooo graag !
Maandag fietste ik achter iemand die rookte en het rook hemels 🙈
Nee er achter gebleven natuurlijk 😂quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dus je bent met een omweg naar huis gefietst?
Haha, ja daarom, gewoon achter de geur aan ipv rechtstreeks naar je plaats van bestemmingquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee er achter gebleven natuurlijk 😂
Haha omg.... maar wel heel knap..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Er komt een dag dat je het vindt stinkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo... ik vond het altijd zo'n overdreven reaktie van de ineens niet rokers maar het is echt waar...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komt een dag dat je het vindt stinken
Ik zeg het nooit tegen de mensen. Maar je ruikt het al als je de deur open doet of iemand rookt. Ik schaam mij dat ik ooit zo gestonken hebquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo... ik vond het altijd zo'n overdreven reaktie van de ineens niet rokers maar het is echt waar...
Ik heb al tegen mijn collega’s gezegd als ik stink of uit mijn mond ruik ff zeggen want dan ben ik het zelf en niet mijn sigaretquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg het nooit tegen de mensen. Maar je ruikt het al als je de deur open doet of iemand rookt. Ik schaam mij dat ik ooit zo gestonken heb
Ik zeg er ook nooit iets van en als er familie of vrienden hier roken heb ik er ook geen moeite mee... het meurt wel maar even alles tegen elkaar open hatsjikideequote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg het nooit tegen de mensen. Maar je ruikt het al als je de deur open doet of iemand rookt. Ik schaam mij dat ik ooit zo gestonken heb
Als je stinkt haha gekkie je stinkt toch niet...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb al tegen mijn collega’s gezegd als ik stink of uit mijn mond ruik ff zeggen want dan ben ik het zelf en niet mijn sigaret
Ik heb er maar één in de familie die hier komt en nog rookt, maar dan wel buiten onder het afdak. En als ik dan later die asbak leegmaak... bah, dat stinktquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zeg er ook nooit iets van en als er familie of vrienden hier roken heb ik er ook geen moeite mee... het meurt wel maar even alles tegen elkaar open hatsjikidee
die komt, echt. Doorzetten!!!quote:
Je weet het niet hè 🤪quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als je stinkt haha gekkie je stinkt toch niet...
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb al tegen mijn collega’s gezegd als ik stink of uit mijn mond ruik ff zeggen want dan ben ik het zelf en niet mijn sigaret
Dat heeft mijn longarts mij ook ten sterkste afgeraden om mensen in mijn huis te laten roken. Mee roken is nog slechter dan het roken zelf zegt hij.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zeg er ook nooit iets van en als er familie of vrienden hier roken heb ik er ook geen moeite mee... het meurt wel maar even alles tegen elkaar open hatsjikidee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |