Ik kijk ook ongeveer bijna niet meer.Wacht wel rustig op de live.quote:
Ja ik lees daar ook veel minder. Het is vaak niet zo grappig en daar houd ik juist van. Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld vaak helemaal in een deuk gelegen om Rob zijn negativiteit. Heb net ook weer bij gelezen en werd doodmoe van hoe Sabeau wordt afgemaakt. Ze is nog maar 20 en is zichzelf aan het ontdekken. Nou en. Ik zie een lief meisje die is opgegroeid zonder vader en daar last van heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
Is ook het sfeertje in de COS wat weleens beter is geweest.
Waar merk je dat aan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:49 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ja ik lees daar ook veel minder. Het is vaak niet zo grappig en daar houd ik juist van. Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld vaak helemaal in een deuk gelegen om Rob zijn negativiteit. Heb net ook weer bij gelezen en werd doodmoe van hoe Sabeau wordt afgemaakt. Ze is nog maar 20 en is zichzelf aan het ontdekken. Nou en. Ik zie een lief meisje die is opgegroeid zonder vader en daar last van heeft.
Ik neem aan dat je mijn laatste zin bedoelt? Opgroeien zonder vader zorgt voor een bepaalde onzekerheid en gemis aan erkenning. Voor vaders zijn dochters vaak de leukste, liefste en mooiste, zijn beschermend en laten dat ook merken aan hun dochter. De veiligheid van die relatie mist ze en probeert ze dus te vinden en uit zichzelf te halen. Vandaar de "grootspraak" en het hangen aan bijvoorbeeld Glenn zoals mensen dat benoemen. Ze is gewoon op zoek. Een opa kan veel voor je betekenen maar een vader die niet voor je gekozen heeft laat een leegte achter die niet gemakkelijk is op te vullen.quote:
En dat probeert ze nu in BB te halen?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:21 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn laatste zin bedoelt? Opgroeien zonder vader zorgt voor een bepaalde onzekerheid en gemis aan erkenning. Voor vaders zijn dochters vaak de leukste, liefste en mooiste, zijn beschermend en laten dat ook merken aan hun dochter. De veiligheid van die relatie mist ze en probeert ze dus te vinden en uit zichzelf te halen. Vandaar de "grootspraak" en het hangen aan bijvoorbeeld Glenn zoals mensen dat benoemen. Ze is gewoon op zoek. Een opa kan veel voor je betekenen maar een vader die niet voor je gekozen heeft laat een leegte achter die niet gemakkelijk is op te vullen.
Oke laat maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat probeert ze nu in BB te halen?
Ben je echt serieus?
Doe nou niet zo drama.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:43 schreef Adixsh het volgende:
@:dotteke hoe kan ik mijn account wissen? Ben er wel klaar mee.
Goedemorgen Frummel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...Ik kom ook weer eens even neuzen in het gezellige kwebbelhoekje...
Neej joh niet doen... kom op.. Fruit gewoon laten lullen...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:43 schreef Adixsh het volgende:
Ik ben juist heel serieus.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej joh niet doen... kom op.. Fruit gewoon laten lullen...
Waar was je nou?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dan nog kan je iemand laten lullen... ook al ben je serieus..
Juist. Niet altijd dus. En ik heb bij Sabeau totaal niet het idee dat ze een vader figuur mist.. eerder dat ze gehaaid genoeg is om een "daddy" te willen..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:21 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn laatste zin bedoelt? Opgroeien zonder vader zorgt voor een bepaalde onzekerheid en gemis aan erkenning. Voor vaders zijn dochters vaak de leukste, liefste en mooiste, zijn beschermend en laten dat ook merken aan hun dochter. De veiligheid van die relatie mist ze en probeert ze dus te vinden en uit zichzelf te halen. Vandaar de "grootspraak" en het hangen aan bijvoorbeeld Glenn zoals mensen dat benoemen. Ze is gewoon op zoek. Een opa kan veel voor je betekenen maar een vader die niet voor je gekozen heeft laat een leegte achter die niet gemakkelijk is op te vullen.
Dat is de juiste nuance.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Juist. Niet altijd dus. En ik heb bij Sabeau totaal niet het idee dat ze een vader figuur mist.. eerder dat ze gehaaid genoeg is om een "daddy" te willen..
Ik had even andere bezigheden hi... ik had een logeetje, erg gezellie dus even andere prioriteiten ahum en BB is nou ook niet zo spectaculair.. ik ben Ashleymoe..quote:
Sabeau heeft haar opa altijd gehad als vaderfiguur he, zoals je al benoemt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:21 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Het voelde alsof je me verlaten had.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
Maar je hebt me toch vreselijk gemist @:FreshFruit
Agh skatteke toch....geweend ...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het voelde alsof je me verlaten had.
Ik heb zelfs geweend.
Net zo lelijk heftig als Sabeau??quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het voelde alsof je me verlaten had.
Ik heb zelfs geweend.
Goedemorgen Adixshquote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:43 schreef Adixsh het volgende:
Hey Frummiequote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had even andere bezigheden hi... ik had een logeetje, erg gezellie dus even andere prioriteiten ahum en BB is nou ook niet zo spectaculair.. ik ben Ashleymoe..
Leuk om ook een keer iets aardigs over Sabeau te lezen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:49 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ja ik lees daar ook veel minder. Het is vaak niet zo grappig en daar houd ik juist van. Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld vaak helemaal in een deuk gelegen om Rob zijn negativiteit. Heb net ook weer bij gelezen en werd doodmoe van hoe Sabeau wordt afgemaakt. Ze is nog maar 20 en is zichzelf aan het ontdekken. Nou en. Ik zie een lief meisje die is opgegroeid zonder vader en daar last van heeft.
Hejj Dotje..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie![]()
Dat ben ik ook hoor, maar die is voorlopig nog niet weg
Goedemorgen,slaap jij uit tegenwoordig?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie![]()
Dat ben ik ook hoor, maar die is voorlopig nog niet weg
Dat mag, ik zet ook vaak de streams uit als ze er oop is en al helemaal als ze samen met karen is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dotje..
Ik kan me echt niet heugen dat ik iemand zo wanstaltig heb gevonden... ze komt me ook echt m'n strot uit, zo dat ben ik kwijt...
Voilaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:18 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk om ook een keer iets aardigs over Sabeau te lezen.
Goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel deze nacht best wel mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, ik zet ook vaak de streams uit als ze er oop is en al helemaal als ze samen met karen is.
Maar ik snap zo goed dat gekissbis onderling niet. Wat boeit het mij dat andere haar wel leuk vinden. We leven in een vrij land en iedereen mag leuk of niet leuk vinden wie hij/zij wil
Maar ik ga weer even mijn mooie auto pakken die @:Ruudpuntennl voor mij heeft gemaakt om alle trs langs te gaan en de boel schoonvegen. Heb weer genoeg te doen. Iedere morgen raak
Even terugkomend;ik heb uw DM gelezen.Het vliegtuigje was niet van mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:28 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen @:Freshfruit, en de anderen natuurlijk
Ja vreselijk die meiden samen... en dat slaafse gedrag van Karen blιhquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, ik zet ook vaak de streams uit als ze er oop is en al helemaal als ze samen met karen is.
Maar ik snap zo goed dat gekissbis onderling niet. Wat boeit het mij dat andere haar wel leuk vinden. We leven in een vrij land en iedereen mag leuk of niet leuk vinden wie hij/zij wil
Maar ik ga weer even mijn mooie auto pakken die @:Ruudpuntennl voor mij heeft gemaakt om alle trs langs te gaan en de boel schoonvegen. Heb weer genoeg te doen. Iedere morgen raak
Zie jij de tr'squote:
Ja ben goed verwend door Ruudquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja vreselijk die meiden samen... en dat slaafse gedrag van Karen blιh
Ik scroll er heerlijk overheen interesseert me niks... en blijf gewoon zeggen wat ik vind van Ashley en de andere bewoners, I don't care..
Nou ik zag het, jij hebt een lekker dingetje onder je kont.. scheur je lekker door de cos heen..
Ja jammer, dat blijft gewoon aan de gang hι, je snap het niet... waarom..
Kan lekker met dat ding door de COS scheurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |