Dacht dat we vrienden warenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:42 schreef Scrummie het volgende:
Tjacka weer mod.
Nou was de ondergrens al laag na @:onlogisch maar holy shit.
Hier heb je een hitje uit 99quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
1999 belde; het wil z'n kutmuziek terug.
1999 was geen best muziekjaar, al komt Significant Other van Limp Bizkit wel uit '99.quote:
Prima album.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
1999 was geen best muziekjaar, al komt Significant Other van Limp Bizkit wel uit '99.
@:Scrummie
Bij afwezigheid van Tong heb ik maar even het topic gemaaktquote:
Met slagroom zeker, walgelijk varken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik eet verse aardbeitjes.
Geniet er maar even lekker van!quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik eet verse aardbeitjes.
ChevyGOATquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geniet er maar even lekker van!
Vriend halloquote:
Ik speel soms nog in een Spaanse server (LIRS), real soccer is dat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend hallo
Was gister even leuk wat haxball aan het kijken. Ik mis de CHEVYTIME
Wat doe je toch weer onaardig.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van Tong heb ik maar even het topic gemaakt
GGMM in VBL / Juventus-speler Pogba voor vier jaar geschorst na dopinggebruik
[..]
Met slagroom zeker, walgelijk varken.
Bedankt maat, gelukkig zijn er nog aardige blauwen met een goed hart op dit forum.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geniet er maar even lekker van!
Heb je hem een ECG gegeven of waquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt maat, gelukkig zijn er nog aardige blauwen met een goed hart op dit forum.
quote:
ExploitedCollegeGirls?quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je hem een ECG gegeven of wa
Dat doe ik nooit.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:06 schreef Oriente het volgende:
Vergeet vannacht niet uw belastingaangifte te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit.LuxeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een Nederlands forum.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je hem een ECG gegeven of wa
Ik til je op.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is een Nederlands forum.
Met je of wa.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zal je nog wel even voor moeten trainen
Blijkbaar is Dombo niet vadsig dikquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij kan 76,5kg prima aan inderdaad
Ohquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar is Dombo niet vadsig dik
Toch wel Nasi a la Johannes mag ik hopen!!quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit zelf op een strikt tijgernoot + nasi dieet dus wel wat veel koolhydraten.
Met melk neem ik aanquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit zelf op een strikt tijgernoot + nasi dieet dus wel wat veel koolhydraten.
2 cm erbij bulken op de armen? Tegen de tijd dat je dat voor elkaar hebt zit er denk ik 10 cm bij op je middel. En indien in korte tijd is het toch allemaal vet en nauwelijks spier.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Netjes. Wat is je huidige lengte/gewicht dan?
Ik kijk niet per se op tegen het cutten zelf maar het is meer dat ik hoop nog een centimeter of 2 aan omvang aan de armpjes toe te kunnen voegen (en de rest natuurlijk)
Wat een rare aanname zegquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar is Dombo niet vadsig dik
Ik streef naar ongeveer een kilo per maand, of zelfs minder, neem er liever de tijd voorquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
2 cm erbij bulken op de armen? Tegen de tijd dat je dat voor elkaar hebt zit er denk ik 10 cm bij op je middel. En indien in korte tijd is het toch allemaal vet en nauwelijks spier.
[ afbeelding ]
Stukje Lukaku? die heeft ook zo'n rare aannamequote:Op donderdag 29 februari 2024 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een rare aanname zeg
Nee, al tijden niet meer eigenlijk, helaas.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit je ook in de crypto maat?
@Oriente heeft de cowboy jaren van Cryptotopic meegemaaktquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit je ook in de crypto maat?
Dat waren tijden maatquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:Oriente heeft de cowboy jaren van Cryptotopic meegemaakt
Goeie UI. Niks meer aan doen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:Oriente heeft de cowboy jaren van Cryptotopic meegemaakt
Die was goed gekquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
SpatieloosGOD die al zn geld in crypto stak
Edgod die bij ieder trolletje steeds ziedender werd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
SpatieloosGOD die al zn geld in crypto stak
quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Edgod die bij ieder trolletje steeds ziedender werd.
Edraketquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Elke paar honderd euro die ik toen had ging in LTC, PPC, NMC (als ik het goed onthouden heb) op een schimmig platform genaamd btc-equote:Op donderdag 29 februari 2024 15:36 schreef Bezsen het volgende:
Sowieso moet die tijd terug: nu veel conservatieve investeerders.
Toen zette je gewoon al je vermogen om in crypto om ALLIN te gaan
Oei... ik kom nu toch wel langzaam in de verleiding om alles te verkopen tegen een factor 200 van wat ik heb ingelegd. Ik wacht april nog even af.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee, al tijden niet meer eigenlijk, helaas.
Zat er in 2013 al in maar was toen veel te jong en ongeduldig om gewoonweg te holden.
Had rustig een paar honderd k kunnen hebben nu
was hij niet diegene die zo'n besloten groep maakte met TA tipsquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was hij niet diegene die zo'n besloten groep maakte met TA tips
ETH bestond toen nog niet eens en BTC was een keer $600 of zo waard.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:38 schreef alpeko het volgende:
[..]
Oei... ik kom nu toch wel langzaam in de verleiding om alles te verkopen tegen een factor 200 van wat ik heb ingelegd. Ik wacht april nog even af.
Daar heb ik ook nog gezeten. Net voor de hack. Tijden waren dat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Elke paar honderd euro die ik toen had ging in LTC, PPC, NMC (als ik het goed onthouden heb) op een schimmig platform genaamd btc-e
later is dat platform nog geconfisceerd
Mijn goedkoopste bitcoin HODL zijn <300$ gekocht.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
ETH bestond toen nog niet eens en BTC was een keer $600 of zo waard.
ETH voor 3 centquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
ETH bestond toen nog niet eens en BTC was een keer $600 of zo waard.
BTC-e was wel genot. Later naar Bittrex gegaan en daarna Binancequote:Op donderdag 29 februari 2024 15:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog gezeten. Net voor de hack. Tijden waren dat.
Boh, lekker man. Jij bent sowieso wel goed binnen natuurlijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn goedkoopste bitcoin HODL zijn <300$ gekocht.
Average cost 630
Oh ja Waves, iemand is daar toch dik op binnengelopen hiero. Magnet of zo.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Universaaaa, wavesmaand. Mooie maanden
WavesGODquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Universaaaa, wavesmaand. Mooie maanden
Ik ben na BTC-e gestopt met traden. Gewoon wachten. Ook een hoop BTC verspild aan kut coins.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
BTC-e was wel genot. Later naar Bittrex gegaan en daarna Binance
We mogen niet klagenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Boh, lekker man. Jij bent sowieso wel goed binnen natuurlijk
in 2021 van $200 naar $8100 met futures traden, geen idee wat ik aan het doen was maar het lukte steeds weer (al ging het soms wel bijna misquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ben na BTC-e gestopt met traden. Gewoon wachten. Ook een hoop BTC verspild aan kut coins.
Was jaren terug toch 0.20 of zo?quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vechain inmiddels weer 5 cent.
28 cent op de piek.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Was jaren terug toch 0.20 of zo?
FUN/BTC was dat toch? gekke coin was datquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat was leuk. Alles verkocht na een hype.
God wat heb ik daar aan verlorenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat was leuk. Alles verkocht na een hype.
Beter cornerbetje (lol)quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
in 2021 van $200 naar $8100 met futures traden, geen idee wat ik aan het doen was maar het lukte steeds weer (al ging het soms wel bijna mis) op Binance toen nog. Daarna is Binance gekapt met futures en had ik het ook gezien
Vechain gaat de volgende bullrun makkelijk een dollar aantikken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou, die zie je nooit meer terug
Ja, en Verge ook.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vechain gaat de volgende bullrun makkelijk een dollar aantikken.
afgelopen maanden ook veel airdrops. Toch 2k gepakt met Pyth en DYM zonder iets te doen (lol)quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:44 schreef Oriente het volgende:
In 2019 had je ook van die schimmige telegrammetjes met airdrops. Kreeg ik een keer wat coins die ik vervolgens zo kon inwisselen voor 1 ETH. Toentertijd $300 of zo
Bestaat dat nog steeds?quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
afgelopen maanden ook veel airdrops. Toch 2k gepakt met Pyth en DYM zonder iets te doen (lol)
Maikuul is daar miljonair mee gewordenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef Bezsen het volgende:
Dat was die halve tamme in azie die steeds pochte met zn ton aan Verge
Die heeft goed gecasht daarop ja.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zo'n gast (maaikuul?) heeft die troep nog steeds he
Ik deed ook maar wat. Toen hadden we nog geen TikTok. Je moest wat. Uiteindelijk gewoon gekozen om het te laten staan. In het slechtste geval was ik een fooi kwijt... in het gunstigste geval een leuke oldtimer rijker.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
in 2021 van $200 naar $8100 met futures traden, geen idee wat ik aan het doen was maar het lukte steeds weer (al ging het soms wel bijna mis) op Binance toen nog. Daarna is Binance gekapt met futures en had ik het ook gezien
Eeuwig zonde dat hij best een deel bewaard had.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heeft goed gecasht daarop ja.
Iedereen met een huis is miljonair tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maikuul is daar miljonair mee geworden
Hodl is sowieso het beste.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik deed ook maar wat. Toen hadden we nog geen TikTok. Je moest wat. Uiteindelijk gewoon gekozen om het te laten staan. In het slechtste geval was ik een fooi kwijt... in het gunstigste geval een leuke oldtimer rijker.
Collega van me is m.i. veel te vroeg uitgestapt maar die heeft er wel een huis van gekocht. Maar ook wel erg veel risico genomen.
Door jouw UI denk ik nu de hele tijd dat er een infantiele KLB-users meepost.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Iedereen met een huis is miljonair tegenwoordig.
een users????quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door jouw UI denk ik nu de hele tijd dat er een infantiele KLB-users meepost.
Kan voor mij niet lang meer duren maatquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon hodl tot je graf ja tog niettan
een infantiele KLB-usersquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
veel defi platforms die nu hun eigen coin lanceren en dan airdrop doen voor wat hype. En bleek in aanmerking te komenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bestaat dat nog steeds?
Waar haal je dat nog vandaan dan?
nee dat ben ikquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een EGG bij waves. Verkocht voor $200 ofzoiets, weekje later was 1 EGG $4000.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:44 schreef Oriente het volgende:
In 2019 had je ook van die schimmige telegrammetjes met airdrops. Kreeg ik een keer wat coins die ik vervolgens zo kon inwisselen voor 1 ETH. Toentertijd $300 of zo
Bij mij werken een hoop Poolse vrouwen. Sommige zijn wel nice. Die kunnen zo van russianbride.com afkomen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Net 3 pittige meetings gehad.
O.a. met een boze Pool
Oh dit was meer type Andrew Tatequote:Op donderdag 29 februari 2024 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij mij werken een hoop Poolse vrouwen. Sommige zijn wel nice. Die kunnen zo van russianbride.com afkomen.
Ik voorzie een nieuwe drama a la het Drentse Weiteveenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:52 schreef Bezsen het volgende:
Gelukkig heb ik dominantie getoond met de mededeling dat ik niet ga betalen
KOSSE'dquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuwe drama a la het Drentse Weiteveen
In Drenthe wonen alleen maar lieve mensenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuwe drama a la het Drentse Weiteveen
En anders worden ze neergeschoten blijkbaar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In Drenthe wonen alleen maar lieve mensen
Drenthe'dquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En anders worden ze neergeschoten blijkbaar.
Die werken tenminste nog voor hun kankergeldquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:52 schreef onlogisch het volgende:
Sowieso werken er een hoop Polen hier.
O.a. Kamil E.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Die werken tenminste nog voor hun kankergeld
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik laat het nog even weten. (naar alle waarschijnlijkheid vergeet ik dit)quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne
Bami.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iets lekkers halen strakjes, nog geen idee hoe of wat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza Tonijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat leuk, ook die van mijquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is de favoriet van onlo jr.
Ter info.
Wat een zwijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is de favoriet van onlo jr.
Ter info.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Straks krijgt 'ie als eerste in de klas tietjes.
Gohquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM vond er het zijne van.
Jammerquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:12 schreef Coco het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen.
@:KingRoland
Getalenteerde deerne.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Anâzinha do Mau peladinha no carro e aprontando pelas ruas de São Paulo. 8/10!
Kijken die video, @:RamboDirk
Wel een leuk concept, een spits die nooit een goal maakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Aziaten zo gehaat worden in het Feyenoordtopic?
Ik heb vandaag een vrije dag! Dus even UK open volgen, bij moeders eten en vanavond klaverjassen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Goedemorgen, makker. Spannende dingen op de rol dit weekend?
Sterk.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een vrije dag! Dus even UK open volgen, bij moeders eten en vanavond klaverjassen.
Morgen weer aan de arbeit.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sterk.
Vanavond tegen een team met een totaalmongool darten, morgen darts kijken (en 's avonds schrijven), zondagavond werken.
Ik vertel het Kim vanavond welquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:mortaxx graag review ik had je eerder verteld wat Kim ervan vond
Uniek.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:59 schreef GGMM het volgende:
Gurney pakt Rambo hard aan in het Promestopic.
Ik ga NU kijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:59 schreef GGMM het volgende:
Gurney pakt Rambo hard aan in het Promestopic.
Waarom zou je die ooit nodig hebben?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:38 schreef onlogisch het volgende:
Waar is user @:aTypisch als je hem nodig hebt?
Ja bitcoin gerelateerd. Maar ik geef het wel gewoon op. Liever dat dan contact met hem eigenlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:52 schreef GGMM het volgende:
Like van @:r-woud93 gehad
[..]
Waarom zou je die ooit nodig hebben?
Klinkt goed, die Franse keuken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:55 schreef Oriente het volgende:
Scrambled Eggs on a toast met bacon en een Cola Zero in een klein Frans restaurantje in Luxemburg stad. @:KingRoland
Heb liever een korean bbq maat (in de avond natuurlijk) maar eet smakelijkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:55 schreef Oriente het volgende:
Scrambled Eggs on a toast met bacon en een Cola Zero in een klein Frans restaurantje in Luxemburg stad. @:KingRoland
Ik eet geen slakken, Niekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Klinkt goed, die Franse keuken.
Donderdag nog geweestquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb liever een korean bbq maat (in de avond natuurlijk) maar eet smakelijk
Ik zal jou eens scramblen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:55 schreef Oriente het volgende:
Hahgay.gifquote:
Nice. Enjoy.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:54 schreef Oriente het volgende:
We zitten nu in een kattencafé @:Coco @:Salina @:GGMM
Een naaktkat, meerdere Main Coones en nog wat andere soorten. Lopen zo over je tafeltje heen
Smerige bendequote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:54 schreef Oriente het volgende:
Een naaktkat, meerdere Main Coones en nog wat andere soorten. Lopen zo over je tafeltje heen
Vies, Patrick.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:54 schreef Oriente het volgende:
Met jouw smerige eetpatroon zou ik me geen zorgen maken om wat kattenhaarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekkere kattenhaartjes in je eten
Dit zegt heel veel over FA GGMM.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met jouw smerige eetpatroon zou ik me geen zorgen maken om wat kattenhaar
Ik noteer het even.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:36 schreef KingRoland het volgende:
Blauwe druiven in de aanbieding bij de AH op maandag
Bedankt maat, ik ben dol op blauwe druivenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:36 schreef KingRoland het volgende:
Wat toevallig. De witte druiven zijn in de aanbieding bij de Lidl.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:36 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat toevallig. De witte druiven zijn in de aanbieding bij de Lidl.
en @GGMM review Shogunquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:39 schreef KingRoland het volgende:
@:rambodirk review Shogun
Ik ga pas kijken als de hele serie uit is, dat zal ergens in mei zijnquote:
Het origineel vond ik toen best wel leuk, 1980 was dat zie ik. Uit de reeks opa vertelt...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:39 schreef KingRoland het volgende:
Toen was ik nog 14 jaar dood vriendquote:Op zondag 3 maart 2024 00:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het origineel vond ik toen best wel leuk, 1980 was dat zie ik. Uit de reeks opa vertelt...
ohquote:Op zondag 3 maart 2024 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon mogelijk om films te bekijken die voor je dood gemaakt zijn
Ik ben nog niet doodquote:Op zondag 3 maart 2024 00:22 schreef GGMM het volgende:
Dit in tegenstelling tot films die na je dood zijn gemaakt
Zij kon dus films kijken die na haar dood zijn gemaakt.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:26 schreef GGMM het volgende:
Poor Things(2023)8.4comedy, drama, romance, sci-fi141R16Yorgos LanthimosTony McNamara, Alasdair GrayEmma Stone, Willem Dafoe, Ramy YoussefThe incredible tale about the fantastical evolution of Bella Baxter, a young woman brought back to life by the brilliant and unorthodox scientist Dr. Godwin Baxter7.8
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:dombohetolifantje1 @:oriente @:coco @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000
Zie review.
Scheids helpt girona evenquote:Op zondag 3 maart 2024 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Apart einde van de wedstrijd voor Real Madrid
Hallo maat.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:43 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 988 4/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟨⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 784 5/6
⬛🟨⬛🟨🟩⬛
🟨⬛⬛🟨🟩🟨
🟨⬛🟨🟨🟩⬛
🟩🟨🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Primaquote:Op zondag 3 maart 2024 09:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemorgen ouwe reus.
Hoe is het met je schouder?
quote:Op zondag 3 maart 2024 13:31 schreef Zoon_John het volgende:
Ik heb geen fuckin idee waar dit over gaat, kunnen de bois uit VBL even helpen?
quote:Op zondag 3 maart 2024 14:25 schreef Salina het volgende:
Salina in F&F / In Memoriam #10
@:Oriente
@:Coco
@:GGMM
@:Tarado
@:onlogisch
@:enderest
Bedankt voor de steun de afgelopen weken!
#neverforget
Als ras PSV’er moet ik natuurlijk de eer van Eindhoven hoog houdenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:36 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikers @:Adames en @:Caland vliegen elkaar in de haren in het Feyenoordtopic.
La Cubanita in Mestreechquote:Op zondag 3 maart 2024 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
erwtensoepquote:Op zondag 3 maart 2024 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KBR maatquote:Op zondag 3 maart 2024 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2024 18:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Piemels tekenen op de muren.
@:Kukelecucktsju10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |