Steijn werd gesloopt door jullie, maar heilige John doet allez goed.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:25 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ach daar is deze vent weer
Hekel aan Ajax maar er wel een topic over maken
Zeker familie van @:klaasweetalles
Allezquote:Op zondag 3 maart 2024 13:28 schreef FoieGras het volgende:
[..]
Steijn werd gesloopt door jullie, maar heilige John doet allez goed.
Ja goed talent slopen
Dat was een typfout, maar je negeert weer totaal waar ik het over heb. Steijn werd kapotgemaakt door jullie, John kan niks fout doen.quote:
Waarom zeg je jullie?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:35 schreef FoieGras het volgende:
[..]
Dat was een typfout, maar je negeert weer totaal waar ik het over heb. Steijn werd kapotgemaakt door jullie, John kan niks fout doen.
5 miljoen is veel?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:46 schreef Innisdemon het volgende:
De man heeft ruim 40 interlands gespeeld, en een paar x zelfs een goal gescoord. Hij heeft een geschat vermogen van zo'n 5 milj euro.
Wat heb jij zoal gepresteerd in je leven?
De jaloezie druipt er weer vanaf bij deze TS
Derhalve klacht afgewezen.
Stel je zou je hele werkzame leven (zo'n 40 jaar) een ton per jaar verdienen (Bruto!), dan kom je nog niet aan die 5 miljoen.quote:
Heb je de OP uberhaupt gelezen? En wat heeft zijn mooie carriere en verdiensten te maken met het slopen van talent?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:46 schreef Innisdemon het volgende:
De man heeft ruim 40 interlands gespeeld, en een paar x zelfs een goal gescoord. Hij heeft een geschat vermogen van zo'n 5 milj euro.
Wat heb jij zoal gepresteerd in je leven?
De jaloezie druipt er weer vanaf bij deze TS
Derhalve klacht afgewezen.
Hij herkent talent, en als je dat niet hebt lig je eruit. Prima..quote:Op zondag 3 maart 2024 13:48 schreef FoieGras het volgende:
[..]
Heb je de OP uberhaupt gelezen? En wat heeft zijn mooie carriere en verdiensten te maken met het slopen van talent?
Ooo ook nog ninja-editten. Ja zo komen we er wel. Van T Schip actie dit.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:49 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Hij herkent talent, en als je dat niet hebt lig je eruit. Prima.. NExt.
Steijn deed het dan ook gewoon slecht. Dat John niks fout kan doen is onzin. Is vaak genoeg kritiek op hem. Ook hier op fok.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:28 schreef FoieGras het volgende:
[..]
Steijn werd gesloopt door jullie, maar heilige John doet allez goed.
Ja goed talent slopen
De inhoud van zijn portemonnee? Daar had ik het nou net over. Wel even op blijven letten he?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:50 schreef FoieGras het volgende:
[..]
Ooo ook nog ninja-editten. Ja zo komen we er wel. Van T Schip actie dit.
Jaloers op John? Waarom zou ik jaloers zijn op die man, heeft net zijn vrouw verloren. Hou het bij de inhoud.
Nee de inhoud van de OP, Johns portemonnee kan mij gestolen worden.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:52 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
De inhoud van zijn portemonnee? Daar had ik het nou net over. Wel even op blijven letten he?
hihaho 'portemonnee gestolen'quote:Op zondag 3 maart 2024 13:54 schreef FoieGras het volgende:
[..]
Nee de inhoud van de OP, Johns portemonnee kan mij gestolen worden.
Dit is het verschil met goeie clubs en arrogante clubs zoals Ajax, jullie geven niets om jullie spelers.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Anton Gaaei was een groot voetbaltalent.
Maar door zijn vroege wissels (2x, een keer in opdracht van John een keer in opdracht van Maurice) is zijn grote talent verloren gegaan.
Anders was hij een van de bepalende spelers in de Europese top geworden en had hij vele CL’s gewonnen en prijzen met het nationale team van Denemarken gewonnen
Weer “jullie”quote:Op zondag 3 maart 2024 14:11 schreef FoieGras het volgende:
[..]
Dit is het verschil met goeie clubs en arrogante clubs zoals Ajax, jullie geven niets om jullie spelers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |