Maikuul is daar miljonair mee gewordenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef Bezsen het volgende:
Dat was die halve tamme in azie die steeds pochte met zn ton aan Verge
Die heeft goed gecasht daarop ja.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zo'n gast (maaikuul?) heeft die troep nog steeds he
Ik deed ook maar wat. Toen hadden we nog geen TikTok. Je moest wat. Uiteindelijk gewoon gekozen om het te laten staan. In het slechtste geval was ik een fooi kwijt... in het gunstigste geval een leuke oldtimer rijker.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
in 2021 van $200 naar $8100 met futures traden, geen idee wat ik aan het doen was maar het lukte steeds weer (al ging het soms wel bijna mis) op Binance toen nog. Daarna is Binance gekapt met futures en had ik het ook gezien
Eeuwig zonde dat hij best een deel bewaard had.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heeft goed gecasht daarop ja.
Iedereen met een huis is miljonair tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maikuul is daar miljonair mee geworden
Hodl is sowieso het beste.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik deed ook maar wat. Toen hadden we nog geen TikTok. Je moest wat. Uiteindelijk gewoon gekozen om het te laten staan. In het slechtste geval was ik een fooi kwijt... in het gunstigste geval een leuke oldtimer rijker.
Collega van me is m.i. veel te vroeg uitgestapt maar die heeft er wel een huis van gekocht. Maar ook wel erg veel risico genomen.
Door jouw UI denk ik nu de hele tijd dat er een infantiele KLB-users meepost.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Iedereen met een huis is miljonair tegenwoordig.
een users????quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door jouw UI denk ik nu de hele tijd dat er een infantiele KLB-users meepost.
Kan voor mij niet lang meer duren maatquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon hodl tot je graf ja tog niettan
een infantiele KLB-usersquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
veel defi platforms die nu hun eigen coin lanceren en dan airdrop doen voor wat hype. En bleek in aanmerking te komenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bestaat dat nog steeds?
Waar haal je dat nog vandaan dan?
nee dat ben ikquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een EGG bij waves. Verkocht voor $200 ofzoiets, weekje later was 1 EGG $4000.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:44 schreef Oriente het volgende:
In 2019 had je ook van die schimmige telegrammetjes met airdrops. Kreeg ik een keer wat coins die ik vervolgens zo kon inwisselen voor 1 ETH. Toentertijd $300 of zo
Bij mij werken een hoop Poolse vrouwen. Sommige zijn wel nice. Die kunnen zo van russianbride.com afkomen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Net 3 pittige meetings gehad.
O.a. met een boze Pool
Oh dit was meer type Andrew Tatequote:Op donderdag 29 februari 2024 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij mij werken een hoop Poolse vrouwen. Sommige zijn wel nice. Die kunnen zo van russianbride.com afkomen.
Ik voorzie een nieuwe drama a la het Drentse Weiteveenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:52 schreef Bezsen het volgende:
Gelukkig heb ik dominantie getoond met de mededeling dat ik niet ga betalen
KOSSE'dquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuwe drama a la het Drentse Weiteveen
In Drenthe wonen alleen maar lieve mensenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuwe drama a la het Drentse Weiteveen
En anders worden ze neergeschoten blijkbaar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In Drenthe wonen alleen maar lieve mensen
Drenthe'dquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En anders worden ze neergeschoten blijkbaar.
Die werken tenminste nog voor hun kankergeldquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:52 schreef onlogisch het volgende:
Sowieso werken er een hoop Polen hier.
O.a. Kamil E.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Die werken tenminste nog voor hun kankergeld
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik laat het nog even weten. (naar alle waarschijnlijkheid vergeet ik dit)quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne
Bami.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iets lekkers halen strakjes, nog geen idee hoe of wat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza Tonijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat leuk, ook die van mijquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is de favoriet van onlo jr.
Ter info.
Wat een zwijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is de favoriet van onlo jr.
Ter info.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Straks krijgt 'ie als eerste in de klas tietjes.
Gohquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM vond er het zijne van.
Jammerquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:12 schreef Coco het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen.
@:KingRoland
Getalenteerde deerne.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Anâzinha do Mau peladinha no carro e aprontando pelas ruas de São Paulo. 8/10!
Kijken die video, @:RamboDirk
Wel een leuk concept, een spits die nooit een goal maakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Aziaten zo gehaat worden in het Feyenoordtopic?
Ik heb vandaag een vrije dag! Dus even UK open volgen, bij moeders eten en vanavond klaverjassen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Goedemorgen, makker. Spannende dingen op de rol dit weekend?
Sterk.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een vrije dag! Dus even UK open volgen, bij moeders eten en vanavond klaverjassen.
Morgen weer aan de arbeit.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sterk.
Vanavond tegen een team met een totaalmongool darten, morgen darts kijken (en 's avonds schrijven), zondagavond werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |