Het wordt met de week slechter. 'quote:
Wat een gigantisch contrast met vorige week inderdaad, heeft echt niets toegevoegdquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:28 schreef DavidTwente het volgende:
Hij zat er vandaag weer voor spek en bonen bij (zoals zoveel gasten, totaal geen toevoeging voor het programma).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel abonnees hebben ze? Is dat ergens bekend?quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:01 schreef DavidTwente het volgende:
Ik denk dat Jan steeds meer gefrustreerd raakt met de positie waar hij zich in bevind: afgegleden naar een reclameloos YouTube-programma met steeds minder scoops, kijkers en donateurs.
Samenwerken met Dennis, die toch af en toe echt rare dingen zegt (wat op zich wel vermakelijk is daar niet van), maar niet het niveau heeft dat Jan voor ogen heeft/had. Dan ook nog Dennis zijn coming-out als toekomstig suicide-geval dat hem nu veel geld kost (1100 abonnees kwijt in twee weken tijd!).
En dat uit zich in het gescheld en gevloek. Maar hij heeft geen andere optie dan met Roddelpraat door te gaan denk ik. Of ook een eigen boek uit geven natuurlijk. Benieuwd wanneer hij zijn test-kanaal op YT weer opstart.
Ze hadden dus 1100 abonnees die 5 euro per maand hebben betaald? Dat is lekker binnenlopen. Die gasten hebben lekker hun zakken gevuld.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:01 schreef DavidTwente het volgende:
Ik denk dat Jan steeds meer gefrustreerd raakt met de positie waar hij zich in bevind: afgegleden naar een reclameloos YouTube-programma met steeds minder scoops, kijkers en donateurs.
Samenwerken met Dennis, die toch af en toe echt rare dingen zegt (wat op zich wel vermakelijk is daar niet van), maar niet het niveau heeft dat Jan voor ogen heeft/had. Dan ook nog Dennis zijn coming-out als toekomstig suicide-geval dat hem nu veel geld kost (1100 abonnees kwijt in twee weken tijd!).
En dat uit zich in het gescheld en gevloek. Maar hij heeft geen andere optie dan met Roddelpraat door te gaan denk ik. Of ook een eigen boek uit geven natuurlijk. Benieuwd wanneer hij zijn test-kanaal op YT weer opstart.
Valt best mee.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ze hadden dus 1100 abonnees die 5 euro per maand hebben betaald? Dat is lekker binnenlopen. Die gasten hebben lekker hun zakken gevuld.
Die Jan is gewoon een weggooier, steeds hetzelfde kunstje, heb het nu wel gezien. Hij moet blij wezen dat hij zo makkelijk geld heeft kunnen verdienen.
Dat zijn de weglopers. Er zijn er nog een aantal over.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ze hadden dus 1100 abonnees die 5 euro per maand hebben betaald?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:42 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPDit zijn de intro's die we op Qlimax willen @Mani89SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn de intro’s die we op het Songfestival willen zien. Joost laffe zooi kleine speler.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit zijn de intro's die we op Qlimax willen @:mani89
Hahaha zie ‘m net. Schitterend. Jantje Boskamp approvedquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:55 schreef Mani89 het volgende:
Herzlich willkommen bij de extra.
[ afbeelding ]
Ja die gasten hebben lekker verdiend als dit slechts een deels is. Zeg dat ze 3000-5000 abonnees hadden. Ca. 10k per neus per maand. Dat voor 1 luizig filmpje per week en de voor de rest een beetje liggen ruften in bed.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:29 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Dat zijn de weglopers. Er zijn er nog een aantal over.
Door dit aantal bekend te maken gaan mensen rekenen. En reken er maar niet op dat er nu een massale aanwas van nieuwe abonnees komt
+ het reclameblokjequote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:54 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ja die gasten hebben lekker verdiend als dit slechts een deels is. Zeg dat ze 3000-5000 abonnees hadden. Ca. 10k per neus per maand. Dat voor 1 luizig filmpje per week en de voor de rest een beetje liggen ruften in bed.
Niks mis met dit verdienmodel natuurlijk, er is blijkbaar markt voor.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:54 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ja die gasten hebben lekker verdiend als dit slechts een deels is. Zeg dat ze 3000-5000 abonnees hadden. Ca. 10k per neus per maand. Dat voor 1 luizig filmpje per week en de voor de rest een beetje liggen ruften in bed.
Niks mis mee, maar dat gebedel elke week slaat dan ook nergens op. Boehoe, we hebben dezequote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:30 schreef koemleit het volgende:
[..]
Niks mis met dit verdienmodel natuurlijk, er is blijkbaar markt voor.
wat ik me afvraag.
Hoe zit het met donaties en belasting?
Volgens mij hoef je over donaties geen belasting te betalen, tenzij er 1 donateur is boven een bepaald bedrag gaat.
Je mag prima met 100.000 man allemaal 6 euro doneren, als er maar niet 1 iemand 10.000 doneert.
is dit grijs gebied? of zit ik er naast?
Het heeft niet voor niks donateurs en geen abonnees denk ik.
Ik zit te googlen en vind geen eenduidig antwoord.
(volgens mij zit Jan ook in dat backme.org, dus hij zal waarschijnlijk ook percentages vangen van iedereen die daar zit aangesloten)
Eens, maar goed als je daar intrapt doe je het ook wel zelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar dat gebedel elke week slaat dan ook nergens op. Boehoe, we hebben deze
maand maar 10k per persoon inplaats van 15K. Help ons alsjeblieft, alleen dan kunnen wij dit blijven maken 🤣
Die verloren rechtszaken hakken er financieel wel in natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
deze maand maar 10k per persoon inplaats van 15K.
Daar hebben ze nog apart voor gebedeld. Dus dat zal meevallenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:28 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Die verloren rechtszaken hakken er financieel wel in natuurlijk.
Welke schijtlul. Dat programma bestaat toch alleen maar uit zeiklullenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ga soberso niet kijken als die schijtlul er zit.
Volgens mij is ze zwakbegaafd.quote:
En "een soort van."quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:39 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Relevantie dat ze moeder is? Telegraaf
Heb het weer geprobeerd. 20 seconden volgehouden.quote:
Daarna werd het leukquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het weer geprobeerd. 20 seconden volgehouden.
Ik heb net nog een paar fragmenten gekeken. Zoveel domheid in één persoon. Het blijft fascinerend.quote:
Ja leuk man. Lekker met ziektes schelden. Poep, stront en anus grappen. LHTB en homoseksuelen afdoen als gestoorden. Dikke mensen belachelijk maken etc. Die vent is zwakzinnig. Dan blijf ik nog netjes. Ik schat z'n IQ net boven de 80.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:51 schreef Paul het volgende:
Was leuke uitzending, valt me wel op dat Jan steeds meer begint te schelden (met kanker, ookal weggepiept)
Maar eh, je hoeft niet te kijken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja leuk man. Lekker met ziektes schelden. Poep, stront en anus grappen. LHTB en homoseksuelen afdoen als gestoorden. Dikke mensen belachelijk maken etc. Die vent is zwakzinnig. Dan blijf ik nog netjes. Ik schat z'n IQ net boven de 80.
Klopt. Wat moet ik hier nou weer op antwoorden. Dat dat de cliché reactie is als je ook maar een klein beetje kritiek hebt ? Als je niet kijkt moet je je mond houden, als je wel probeert te kijken moet je je mond houden en niet kijken. Ik had kritiek op te veel Blöff in de TOP-2000. "Dan luister je toch niet" was een reactie. Blijf lekker in je eigen bubbel.quote:
Nee, maar jij komt iedere week met dezelfde reactie. Je vindt het niks, dat mag. Maar dat gaat niet veranderen. Je mag het blijven zeggen en kijk het vooral om je te ergeren. Verder zie ik het nut niet zo, maar goed.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Wat moet ik hier nou weer op antwoorden. Dat dat de cliché reactie is als je ook maar een klein beetje kritiek hebt ? Als je niet kijkt moet je je mond houden, als je wel probeert te kijken moet je je mond houden en niet kijken. Ik had kritiek op te veel Blöff in de TOP-2000. "Dan luister je toch niet" was een reactie. Blijf lekker in je eigen bubbel.Verder vinden ik hoef een mooi woord. Terwijl ik dat niet mooi hoef te vinden.
Ik zie het nut wel. Mij werd het maanden geleden al verweten bij de fascist Derksen. Werden zelfs opmerkingen van me verwijderd. Inmiddels is het VI topic bijna dood en begrijpt men dat Derksen een rechts extremist is. Ik kijk verder nooit naar deze shitshow en al helemaal niet wekelijks. Om de paar maanden check ik of deze randdebielen nog meer hersencellen zijn verloren.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:21 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee, maar jij komt iedere week met dezelfde reactie. Je vindt het niks, dat mag. Maar dat gaat niet veranderen. Je mag het blijven zeggen en kijk het vooral om je te ergeren. Verder zie ik het nut niet zo, maar goed.
Wokegekkie gespot.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:59 schreef DrDentz het volgende:
Wel het meest racistische programma openbaar op YouTube denk ik![]()
De "zanger" van Blof spreekt de "n" nooit uit (je buieh makeh vlekkeh". Dat zou Jan Roos wel doen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Wat moet ik hier nou weer op antwoorden. Dat dat de cliché reactie is als je ook maar een klein beetje kritiek hebt ? Als je niet kijkt moet je je mond houden, als je wel probeert te kijken moet je je mond houden en niet kijken. Ik had kritiek op te veel Blöff in de TOP-2000. "Dan luister je toch niet" was een reactie. Blijf lekker in je eigen bubbel.Verder vinden ik hoef een mooi woord. Terwijl ik dat niet mooi hoef te vinden.
Iedereen die een fascist of rechts extremist ontmaskert tegenwoordig wordt woke genoemd. Iedere motorcrosser die niks heeft met voetbal laat z'n uitlaatgas stinken alsof-ie de wijsheid aan Berry van Aerle te danken heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Wokegekkie gespot. [ link | afbeelding ]
Daar heb je gelijk in. Alleen, Jan Roos zou bluffen als ie beweert de naam te kennen van de zanger van Blof. Ik ken Blof ook niet trouwens.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:02 schreef J83 het volgende:
[..]
De "zanger" van Blof spreekt de "n" nooit uit (je buieh makeh vlekkeh". Dat zou Jan Roos wel doen.
RAF terrorist ontmaskerd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedereen die een fascist of rechts extremist ontmaskert tegenwoordig wordt woke genoemd. Iedere motorcrosser die niks heeft met voetbal laat z'n uitlaatgas stinken alsof-ie de wijsheid aan Berry van Aerle te danken heeft.
Dit zegt alles. Ga lekker door. Blijf ik het leven aanbidden. De dood ligt niet op de loer. Die is dodelijk en gruwelijk dichtbij.quote:
Dat het topic dood is zegt niet zoveel. Check hun kijkcijfers maar eens. RoddelPraat draait ook nog altijd prima, het is was nog veel beter maar nog altijd een grote achterban. Ik luister graag naar VI en RoddelPraat, tegengas tegen die woke-beweging is hard nodig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie het nut wel. Mij werd het maanden geleden al verweten bij de fascist Derksen. Werden zelfs opmerkingen van me verwijderd. Inmiddels is het VI topic bijna dood en begrijpt men dat Derksen een rechts extremist is. Ik kijk verder nooit naar deze shitshow en al helemaal niet wekelijks. Om de paar maanden check ik of deze randdebielen nog meer hersencellen zijn verloren.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat het topic dood is zegt niet zoveel. Check hun kijkcijfers maar eens. RoddelPraat draait ook nog altijd prima, het is was nog veel beter maar nog altijd een grote achterban. Ik luister graag naar VI en RoddelPraat, tegengas tegen die woke-beweging is hard nodig.
Jij profileert je als een extremist, type Volkert. Dan moet je niet huilen als je ook als zodanig gezien wordtquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit zegt alles. Ga lekker door. Blijf ik het leven aanbidden. De dood ligt niet op de loer. Die is dodelijk en gruwelijk dichtbij.
Nee maar als dit in het Engels gesproken was was het meteen van YouTube gehaald denk ik, gelukkig verstaan de moderators het nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Wokegekkie gespot. [ link | afbeelding ]
Ga door. Verwijt iedereen met gezonde empathie en sociaal gevoel extremisme.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:55 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Jij profileert je als een extremist, type Volkert. Dan moet je niet huilen als je ook als zodanig gezien wordt
Dan mag jij 't nu eens een keer zeggen (SCOOOOP!)quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:21 schreef rickyszz het volgende:
Lol, ben al een paar maand geen donateur meer, maar de Extra belandt zowaar gewoon in m'n Doosje![]()
Je neemt het veel te serieus.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie het nut wel. Mij werd het maanden geleden al verweten bij de fascist Derksen. Werden zelfs opmerkingen van me verwijderd. Inmiddels is het VI topic bijna dood en begrijpt men dat Derksen een rechts extremist is. Ik kijk verder nooit naar deze shitshow en al helemaal niet wekelijks. Om de paar maanden check ik of deze randdebielen nog meer hersencellen zijn verloren.
Heb jij het geroken?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zou wel grappig zijn als mevrouw Barbie binnenkort langskomt in de uitzending, met d'r vieze gore stink kut.
Nee. Volgens mij stond deze feedback in haar kinky.nl reviews.quote:
Ik denk niet dat we moeten vrezen voor een aanslag door Tong, die gaat vanzelf al van z'n stokkie voordat hij bij het mediapark is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:55 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Jij profileert je als een extremist, type Volkert. Dan moet je niet huilen als je ook als zodanig gezien wordt
Dat zeg je tegen tong80quote:
Daarom heb ik ook de uitnodiging van Frénk van der Linden om geïnterviewd te worden daar voor het radio1 programma Kunststof afgeslagen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we moeten vrezen voor een aanslag door Tong, die gaat vanzelf al van z'n stokkie voordat hij bij het mediapark is.
40 minuten maar...beetje karig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 medelijden meequote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:08 schreef DrDentz het volgende:
Triest die beelden van Famke, straks net zo'n verhaal als Barbie, gedwongen tot vanalles
Dit is echt heel erg viesquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP @:wereldgozer @:nober
Nooit een hoogvlieger geweest.quote:
Iedere ouder wil natuurlijk de eigen kinderen bij zich hebben, maar ik vind het wel sterk dat ze zelf heeft gebeld om die kinderen daar weg te halen. En ook een goede keuze dat ze nu geen kinderen meer kan maken.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:06 schreef junkiesietze het volgende:
OHja en in dat interview met powned zegt ze: OH ik wil mijn kinderen natuurlijk het liefste gewoon terug bij me blablabla etc.
Bij Roddelpraat: Ja ik heb zelf gebeld of ze mn kind wilden komen ophalen, HA IK KAN TOCH NIET BETER WENSEN ZO?!
Ze spreekt zichzelf in elk interview tegen, ik twijfel bij alles aan haar.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Iedere ouder wil natuurlijk de eigen kinderen bij zich hebben, maar ik vind het wel sterk dat ze zelf heeft gebeld om die kinderen daar weg te halen. En ook een goede keuze dat ze nu geen kinderen meer kan maken.
Ja ze doet maar wat die Barbie, Famke eigenlijk ook maar die denkt nog dat ze wat voorstelt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:15 schreef ISVV het volgende:
Barbie is natuurlijk een brok genetisch afval, maar ik vind haar nog altijd wat sympathieker dan een Famke bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:55 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP#JesuisPARASIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens misschien doen ze het voor de jongeren.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:09 schreef DrDentz het volgende:
Maar, wat boeit het dat een of andere kuthoer met eentje van de bankzitters gaat, deze scoops boeien me niet
Jonge mensen hebben dan weer niks met het veenlijkje.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:09 schreef DrDentz het volgende:
Maar, wat boeit het dat een of andere kuthoer met eentje van de bankzitters gaat, deze scoops boeien me niet
Ik ook niet. Ik had medelijden met haar. Ze is duidelijk zwakbegaafd. Die twee parasieten zijn het grootste tuig op aarde.quote:
Volkert van der graaf 2.0quote:Op zondag 31 maart 2024 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik had medelijden met haar. Ze is duidelijk zwakbegaafd. Die twee parasieten zijn het grootste tuig op aarde.
wilde er bijna heengaan, lijkt me mooi avondjequote:Op woensdag 3 april 2024 13:37 schreef DrDentz het volgende:
Als je daarheen gaat moet je wel een heel triest leven hebben
Publiek heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:33 schreef DrDentz het volgende:
Wat moet zo'n Tommy Wieringa denken als dit boek de NS publieksprijs wint?
https://www.nspubliekspri(...)innaar%20uitgeroepen.quote:2022
Winnaar
In 2022 hebben we de prijs vroegtijdig moeten stoppen en is er geen winnaar uitgeroepen.
Die partij staat dan ook bekend om hun internet manipulatie.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Publiek heeft altijd gelijk.
Was er niet een jaar dat ze niet aan de ns publieksprijs deden omdat een boek van Baudet zou winnen?
Edit:
Ja dat was is 2022
[..]
https://www.nspubliekspri(...)innaar%20uitgeroepen.
Ja en VI Hooligans daardoor wonnen boeken over Gijp en Kieft enzoquote:Op woensdag 3 april 2024 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die partij staat dan ook bekend om hun internet manipulatie.
Die heb ik met plezier gelezen. Waren echt goed geschreven door een topjournalist. Daar kon ik mee leven. Ik heb eerder iets tegen Kluun of Wieringa. Daar werken legale reclamecampagnes.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja en VI Hooligans daardoor wonnen boeken over Gijp en Kieft enzo
Iedereen kijkt stiekem roddelpraatquote:Op donderdag 4 april 2024 11:04 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Rob Goossens kijkt dus Roddelpraat
@Noberquote:Als je de eerste acht minuten wil zien dan komt die vanavond in de Extra mee voor de donateurs. Komt dat zien.
[ Bericht 15% gewijzigd door rickyszz op 04-04-2024 20:32:57 ]
Hoeveel heb jij gedoneerd?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:12 schreef Paul het volgende:
https://www.doneeractie.n(...)axime-meiland/-89886
al bijna 10000 eurootjes
Ga scooters stelen kankerboef!quote:Op donderdag 4 april 2024 21:10 schreef Sebbeszweet het volgende:
Deze uitvreters krijgen geen rooie rotcent van mij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
dit zijn 2 sneue types,quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:17 schreef Paul het volgende:
Wel grappig dat de oude Echte Jannen (en nu dus de schrijver van het boek van Maxime) oorlog hebben op Twitter
[ x ]
quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:15 schreef Paul het volgende:
[..]OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:15 schreef Paul het volgende:
[..]Je zet jezelf precies neer zoals ik je heb ingeschat. Iemand die trots is op z'n 5 negatieve FOK! awards. ONZ als mod nog verder naar de klote heeft geholpen en fan is van de fascistische en rechts extremistische pulp. Ik kan niet wachten op het moment dat meneer Schouten bekend dat zijn doodswens nep was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Haha vooral dat jaquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
Als hij niet de schrijver was geweest van die biografie maar iemand anders had hij die genadeloos de grond in geschreven.
Die die ?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Haha vooral dat jaHij heeft goed verdienmodel gevonden en blij dat die eindelijk een connectie met familie heeft waar die goed aan kan verdienen en opeens is die zo hypocriet. Juist een meilandjes zijn mensen die die tot het bot zou afkraken.
dit inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2024 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Tweestapsverificatie zou er toch juist voor moeten zorgen dat zoiets NIET kan? Of iemand moet toegang hebben tot de Roddelpraat telefoon. Misschien OJ, of Floris Wyers.
En als je in dit topic reageert?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:37 schreef DrDentz het volgende:
Als je daarheen gaat moet je wel een heel triest leven hebben
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPquote:Op woensdag 10 april 2024 22:58 schreef RipCity het volgende:
Mooi interview met Dennis met Mischa-godin:
https://pca.st/episode/3798a7af-dd01-4f66-a9ca-f5f8ddad9576
AL BESPROKENquote:Op donderdag 11 april 2024 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP @:nober @:wereldgozer
Habtamu de Hoopquote:Op donderdag 11 april 2024 18:33 schreef dikkedaniel het volgende:
rip O.J.
Had altijd leuke edits. Ben benieuwd met welke editor Dennis nu komt aanzetten.
Als je zon podcast luistert krijg je toch de indruk dat hij in Roddelpraat zich dommer en onnozeler voordoet dan hij is, hij komt hier in ieder geval véél beter uit zijn woorden.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:58 schreef RipCity het volgende:
Mooi interview met Dennis met Mischa-godin:
https://pca.st/episode/3798a7af-dd01-4f66-a9ca-f5f8ddad9576
Dat is 100% het geval.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je zon podcast luistert krijg je toch de indruk dat hij in Roddelpraat zich dommer en onnozeler voordoet dan hij is, hij komt hier in ieder geval véél beter uit zijn woorden.
Die zou ik graag een beurt geven. Daarna naar Jan met de actie-foto's. Dat zou zo laag zijn dat ik zijn niveau bereik. Heb je haar adres ?quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zou ik graag een beurt geven. Daarna naar Jan met de actie-foto's. Dat zou zo laag zijn dat ik zijn niveau bereik. Heb je haar adres ?
Wat een triest fenomeen zeg.quote:
Pedo gespotquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zou ik graag een beurt geven. Daarna naar Jan met de actie-foto's. Dat zou zo laag zijn dat ik zijn niveau bereik. Heb je haar adres ?
quote:Op maandag 15 april 2024 09:45 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPmijn dank is grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPTopperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPHiervoor zegde Baudet een debat afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viespeuk.quote:Op donderdag 18 april 2024 08:40 schreef J83 het volgende:
Die Volkskrant-meneer heeft wel het nodige uit te leggen
Het is geen prototype advocaat inderdaad.quote:Op donderdag 25 april 2024 08:39 schreef J83 het volgende:
Wel tamelijk hilarische show, maar die advocaat valt toch niet serieus te nemen? Wat een mafklapper.
Had ook een beetje medelijden met Katja.
Weinig edits van OJ gezien en ook niet op de achtergrond gehoord?
?quote:
Huh, dat was complete wartaalquote:Op donderdag 25 april 2024 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond Katja zeer netjes overkomen. Dit heeft ze - volgens mij - goed opgelost. Top vrouw!
Wat kwam katja slecht uit haar woorden zeg, viel geen touw aan vast te knopen.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond Katja zeer netjes overkomen. Dit heeft ze - volgens mij - goed opgelost. Top vrouw!
Ze is een veel drinkster.quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat kwam katja slecht uit haar woorden zeg, viel geen touw aan vast te knopen.
Ze leek wel bezopen.
Weer ff gekeken. Wat een triest duo. En die vent in het midden. Waar vinden ze diequote:
Is een lul met een gezicht erop getekend.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer ff gekeken. Wat een triest duo. En die vent in het midden. Waar vinden ze die![]()
![]()
Hiermee doe je de oprechte lullen te kort. Ik als grote eikel kan het weten.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is een lul met een gezicht erop getekend.
Ben wel benieuwd wat voor vent die OJ in het dagelijks leven is. Als ie meepraat komt ie best snugger over.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:17 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOPWie zijn dat in de duimnagel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik had het niet afgekeken. Later zag ik het stuk met de tokkies. Was enige leuke van de aflevering.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik heb in tijden niet meer zo gelachen.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:17 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOPop jou kunnen we altijd rekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
Likt ook altijd sterrenquote:Op maandag 6 mei 2024 20:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Dennis is toch echt minimaal biseksueel, maar eigenlijk gewoon homo. Niks mis mee verder hoor
Het zuiden van Nederland viert de bevrijdingsdag in september aangezien ze in 1944 bevrijd werden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:18 schreef Zipportal het volgende:
3 mei dodenherdenking.
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP @:nober
Jammer dat dit niet onze Songfestival inzending is, leuker dan Joostquote:
Jantje zit al de hele dag op 't terras in Bergen. Moed in zuipen. Zondag naar z'n schoonmoeder.quote:
Zijn gebit neemt ie ook niet serieus. wauw ga eens naar een tandarts gast!quote:Op donderdag 16 mei 2024 04:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bardo is eigenlijk wel een prima gast neemt zichzelf ook niet zo serieus.
Dit zag je er inderdaad duidelijk aan af. Volgens mij kennen Bardo en Jan elkaar ook nauwelijks.quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:37 schreef quirina het volgende:
Gaat niet zo best met Dennis.
En ik vond de chemie niet werken tussen Bardo en Jan. Tegenvallende uitzending.
Ik vond het wel mooi dat Jan eens tegenspraak krijgt. Kan hij niet zo goed tegen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:37 schreef quirina het volgende:
Gaat niet zo best met Dennis.
En ik vond de chemie niet werken tussen Bardo en Jan. Tegenvallende uitzending.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:41 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPTopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Topinfluencer Jade Anna zit met voorbeeldfunctie in haar maag na ingreep: ‘Wil dit niet normaliseren’
Jade Anna van Vliet (19), de grootste Nederlandstalige influencer, heeft onlangs fillers in haar lippen laten spuiten en deelt het resultaat in een nieuwe vlog. Het is een opvallende zet voor iemand die doorgaans haar geld verdient door veelal jonge fans ertoe aan te zetten haar na te doen. Dat is nu niet de bedoeling, benadrukt ze. Waarom toont ze het dan toch?
https://www.ad.nl/show/to(...)maliseren~ab81772d4/
Jade Anna mag ik uwen pener wassen? @Halconquote:
SCOOOOOOOPquote:Op zondag 19 mei 2024 10:48 schreef J83 het volgende:
Gisteren onze Dennis in het wild gezien, in Emmen. Dus wat er van dat kliniekverhaal waar is...
Volgens mij is alles verzonnen. Het wachten is het de walgelijke onthulling.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:48 schreef J83 het volgende:
Gisteren onze Dennis in het wild gezien, in Emmen. Dus wat er van dat kliniekverhaal waar is...
Ik ben het roerend met je eens, makker. Mensen die echt euthanasie willen plegen zijn doorgaans niet geobsedeerd bezig met hun haarlijn.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij is alles verzonnen. Het wachten is het de walgelijke onthulling.
Wat moet hij hier in Emmen.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:48 schreef J83 het volgende:
Er was een food truck-festival toch?quote:
Jade Annaaaaaaquote:Op donderdag 23 mei 2024 09:45 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bardo is een prima vervanger. Goede chemie. Tuurlijk zijn ze niet op elkaar afgestemd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 07:50 schreef marcel.de het volgende:
Ik vind oprecht dat die Bardo de presentatie best goed doet
Had je maar een auto moeten kopen, paardenlul.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Die maanlanding edits@:kukelecucktsju10
Dat telefoonnummer heeft ze op haar eigen instagrampagina staan (mocht je zo gek zijn om haar te boeken). Dus zo spannend is dat niet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:55 schreef Oliver23 het volgende:
Het telefoonnummer van mevrouw Gillis kon je wel vrij makkelijk van de telefoon van Dennis aflezen
Eén grote act. Verder is alles beter dan Nikooltje.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die nieuwe vriendin van de heer Gillis heeft wel een leuke persoonlijkheid, moet ik jullie eerlijk vertellen. Een duidelijke upgrade ten opzichte van Nicolleke.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:48 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Hell Let Loose is wel echt een ziek goeie game. Dus smaak heeft hij wel.quote:
Hhaha ik wil zijn nickname weten. Misschien wel Little Fatquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hell Let Loose is wel echt een ziek goeie game. Dus smaak heeft hij wel.
Fattytop4fun.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:31 schreef Vatta het volgende:
[..]
Hhaha ik wil zijn nickname weten. Misschien wel Little Fat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |