Weer ff gekeken. Wat een triest duo. En die vent in het midden. Waar vinden ze diequote:
Is een lul met een gezicht erop getekend.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer ff gekeken. Wat een triest duo. En die vent in het midden. Waar vinden ze die![]()
![]()
Hiermee doe je de oprechte lullen te kort. Ik als grote eikel kan het weten.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is een lul met een gezicht erop getekend.
Ben wel benieuwd wat voor vent die OJ in het dagelijks leven is. Als ie meepraat komt ie best snugger over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:17 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOPWie zijn dat in de duimnagel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik had het niet afgekeken. Later zag ik het stuk met de tokkies. Was enige leuke van de aflevering.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik heb in tijden niet meer zo gelachen.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:17 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOPop jou kunnen we altijd rekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
Likt ook altijd sterrenquote:Op maandag 6 mei 2024 20:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Dennis is toch echt minimaal biseksueel, maar eigenlijk gewoon homo. Niks mis mee verder hoor
Het zuiden van Nederland viert de bevrijdingsdag in september aangezien ze in 1944 bevrijd werden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:18 schreef Zipportal het volgende:
3 mei dodenherdenking.
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP @:nober
Jammer dat dit niet onze Songfestival inzending is, leuker dan Joostquote:
Jantje zit al de hele dag op 't terras in Bergen. Moed in zuipen. Zondag naar z'n schoonmoeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |