Welke schijtlul. Dat programma bestaat toch alleen maar uit zeiklullenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ga soberso niet kijken als die schijtlul er zit.
Volgens mij is ze zwakbegaafd.quote:
En "een soort van."quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:39 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Relevantie dat ze moeder is? Telegraaf
Heb het weer geprobeerd. 20 seconden volgehouden.quote:
Daarna werd het leukquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het weer geprobeerd. 20 seconden volgehouden.
Ik heb net nog een paar fragmenten gekeken. Zoveel domheid in één persoon. Het blijft fascinerend.quote:
Ja leuk man. Lekker met ziektes schelden. Poep, stront en anus grappen. LHTB en homoseksuelen afdoen als gestoorden. Dikke mensen belachelijk maken etc. Die vent is zwakzinnig. Dan blijf ik nog netjes. Ik schat z'n IQ net boven de 80.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:51 schreef Paul het volgende:
Was leuke uitzending, valt me wel op dat Jan steeds meer begint te schelden (met kanker, ookal weggepiept)
Maar eh, je hoeft niet te kijken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja leuk man. Lekker met ziektes schelden. Poep, stront en anus grappen. LHTB en homoseksuelen afdoen als gestoorden. Dikke mensen belachelijk maken etc. Die vent is zwakzinnig. Dan blijf ik nog netjes. Ik schat z'n IQ net boven de 80.
Klopt. Wat moet ik hier nou weer op antwoorden. Dat dat de cliché reactie is als je ook maar een klein beetje kritiek hebt ? Als je niet kijkt moet je je mond houden, als je wel probeert te kijken moet je je mond houden en niet kijken. Ik had kritiek op te veel Blöff in de TOP-2000. "Dan luister je toch niet" was een reactie. Blijf lekker in je eigen bubbel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |