quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:15 schreef Paul het volgende:
[..]Je zet jezelf precies neer zoals ik je heb ingeschat. Iemand die trots is op z'n 5 negatieve FOK! awards. ONZ als mod nog verder naar de klote heeft geholpen en fan is van de fascistische en rechts extremistische pulp. Ik kan niet wachten op het moment dat meneer Schouten bekend dat zijn doodswens nep was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Haha vooral dat jaquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
Als hij niet de schrijver was geweest van die biografie maar iemand anders had hij die genadeloos de grond in geschreven.
Die die ?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Haha vooral dat jaHij heeft goed verdienmodel gevonden en blij dat die eindelijk een connectie met familie heeft waar die goed aan kan verdienen en opeens is die zo hypocriet. Juist een meilandjes zijn mensen die die tot het bot zou afkraken.
dit inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2024 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Tweestapsverificatie zou er toch juist voor moeten zorgen dat zoiets NIET kan? Of iemand moet toegang hebben tot de Roddelpraat telefoon. Misschien OJ, of Floris Wyers.
En als je in dit topic reageert?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:37 schreef DrDentz het volgende:
Als je daarheen gaat moet je wel een heel triest leven hebben
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPquote:Op woensdag 10 april 2024 22:58 schreef RipCity het volgende:
Mooi interview met Dennis met Mischa-godin:
https://pca.st/episode/3798a7af-dd01-4f66-a9ca-f5f8ddad9576
AL BESPROKENquote:Op donderdag 11 april 2024 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP @:nober @:wereldgozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Habtamu de Hoopquote:Op donderdag 11 april 2024 18:33 schreef dikkedaniel het volgende:
rip O.J.
Had altijd leuke edits. Ben benieuwd met welke editor Dennis nu komt aanzetten.
Als je zon podcast luistert krijg je toch de indruk dat hij in Roddelpraat zich dommer en onnozeler voordoet dan hij is, hij komt hier in ieder geval véél beter uit zijn woorden.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:58 schreef RipCity het volgende:
Mooi interview met Dennis met Mischa-godin:
https://pca.st/episode/3798a7af-dd01-4f66-a9ca-f5f8ddad9576
Dat is 100% het geval.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je zon podcast luistert krijg je toch de indruk dat hij in Roddelpraat zich dommer en onnozeler voordoet dan hij is, hij komt hier in ieder geval véél beter uit zijn woorden.
Die zou ik graag een beurt geven. Daarna naar Jan met de actie-foto's. Dat zou zo laag zijn dat ik zijn niveau bereik. Heb je haar adres ?quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zou ik graag een beurt geven. Daarna naar Jan met de actie-foto's. Dat zou zo laag zijn dat ik zijn niveau bereik. Heb je haar adres ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |