Iedere ouder wil natuurlijk de eigen kinderen bij zich hebben, maar ik vind het wel sterk dat ze zelf heeft gebeld om die kinderen daar weg te halen. En ook een goede keuze dat ze nu geen kinderen meer kan maken.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:06 schreef junkiesietze het volgende:
OHja en in dat interview met powned zegt ze: OH ik wil mijn kinderen natuurlijk het liefste gewoon terug bij me blablabla etc.
Bij Roddelpraat: Ja ik heb zelf gebeld of ze mn kind wilden komen ophalen, HA IK KAN TOCH NIET BETER WENSEN ZO?!
Ze spreekt zichzelf in elk interview tegen, ik twijfel bij alles aan haar.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Iedere ouder wil natuurlijk de eigen kinderen bij zich hebben, maar ik vind het wel sterk dat ze zelf heeft gebeld om die kinderen daar weg te halen. En ook een goede keuze dat ze nu geen kinderen meer kan maken.
Ja ze doet maar wat die Barbie, Famke eigenlijk ook maar die denkt nog dat ze wat voorstelt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:15 schreef ISVV het volgende:
Barbie is natuurlijk een brok genetisch afval, maar ik vind haar nog altijd wat sympathieker dan een Famke bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:55 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP#JesuisPARASIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens misschien doen ze het voor de jongeren.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:09 schreef DrDentz het volgende:
Maar, wat boeit het dat een of andere kuthoer met eentje van de bankzitters gaat, deze scoops boeien me niet
Jonge mensen hebben dan weer niks met het veenlijkje.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:09 schreef DrDentz het volgende:
Maar, wat boeit het dat een of andere kuthoer met eentje van de bankzitters gaat, deze scoops boeien me niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet. Ik had medelijden met haar. Ze is duidelijk zwakbegaafd. Die twee parasieten zijn het grootste tuig op aarde.quote:
Volkert van der graaf 2.0quote:Op zondag 31 maart 2024 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik had medelijden met haar. Ze is duidelijk zwakbegaafd. Die twee parasieten zijn het grootste tuig op aarde.
wilde er bijna heengaan, lijkt me mooi avondjequote:Op woensdag 3 april 2024 13:37 schreef DrDentz het volgende:
Als je daarheen gaat moet je wel een heel triest leven hebben
Publiek heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:33 schreef DrDentz het volgende:
Wat moet zo'n Tommy Wieringa denken als dit boek de NS publieksprijs wint?
https://www.nspubliekspri(...)innaar%20uitgeroepen.quote:2022
Winnaar
In 2022 hebben we de prijs vroegtijdig moeten stoppen en is er geen winnaar uitgeroepen.
Die partij staat dan ook bekend om hun internet manipulatie.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Publiek heeft altijd gelijk.
Was er niet een jaar dat ze niet aan de ns publieksprijs deden omdat een boek van Baudet zou winnen?
Edit:
Ja dat was is 2022
[..]
https://www.nspubliekspri(...)innaar%20uitgeroepen.
Ja en VI Hooligans daardoor wonnen boeken over Gijp en Kieft enzoquote:Op woensdag 3 april 2024 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die partij staat dan ook bekend om hun internet manipulatie.
Die heb ik met plezier gelezen. Waren echt goed geschreven door een topjournalist. Daar kon ik mee leven. Ik heb eerder iets tegen Kluun of Wieringa. Daar werken legale reclamecampagnes.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja en VI Hooligans daardoor wonnen boeken over Gijp en Kieft enzo
Iedereen kijkt stiekem roddelpraatquote:Op donderdag 4 april 2024 11:04 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Rob Goossens kijkt dus Roddelpraat
@Noberquote:Als je de eerste acht minuten wil zien dan komt die vanavond in de Extra mee voor de donateurs. Komt dat zien.
[ Bericht 15% gewijzigd door rickyszz op 04-04-2024 20:32:57 ]
Hoeveel heb jij gedoneerd?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:12 schreef Paul het volgende:
https://www.doneeractie.n(...)axime-meiland/-89886
al bijna 10000 eurootjes
Ga scooters stelen kankerboef!quote:Op donderdag 4 april 2024 21:10 schreef Sebbeszweet het volgende:
Deze uitvreters krijgen geen rooie rotcent van mij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
dit zijn 2 sneue types,quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:17 schreef Paul het volgende:
Wel grappig dat de oude Echte Jannen (en nu dus de schrijver van het boek van Maxime) oorlog hebben op Twitter
[ x ]
quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:15 schreef Paul het volgende:
[..]OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:15 schreef Paul het volgende:
[..]Je zet jezelf precies neer zoals ik je heb ingeschat. Iemand die trots is op z'n 5 negatieve FOK! awards. ONZ als mod nog verder naar de klote heeft geholpen en fan is van de fascistische en rechts extremistische pulp. Ik kan niet wachten op het moment dat meneer Schouten bekend dat zijn doodswens nep was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Haha vooral dat jaquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
Als hij niet de schrijver was geweest van die biografie maar iemand anders had hij die genadeloos de grond in geschreven.
Die die ?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Haha vooral dat jaHij heeft goed verdienmodel gevonden en blij dat die eindelijk een connectie met familie heeft waar die goed aan kan verdienen en opeens is die zo hypocriet. Juist een meilandjes zijn mensen die die tot het bot zou afkraken.
dit inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2024 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Tweestapsverificatie zou er toch juist voor moeten zorgen dat zoiets NIET kan? Of iemand moet toegang hebben tot de Roddelpraat telefoon. Misschien OJ, of Floris Wyers.
En als je in dit topic reageert?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:37 schreef DrDentz het volgende:
Als je daarheen gaat moet je wel een heel triest leven hebben
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPquote:Op woensdag 10 april 2024 22:58 schreef RipCity het volgende:
Mooi interview met Dennis met Mischa-godin:
https://pca.st/episode/3798a7af-dd01-4f66-a9ca-f5f8ddad9576
AL BESPROKENquote:Op donderdag 11 april 2024 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP @:nober @:wereldgozer
Habtamu de Hoopquote:Op donderdag 11 april 2024 18:33 schreef dikkedaniel het volgende:
rip O.J.
Had altijd leuke edits. Ben benieuwd met welke editor Dennis nu komt aanzetten.
Als je zon podcast luistert krijg je toch de indruk dat hij in Roddelpraat zich dommer en onnozeler voordoet dan hij is, hij komt hier in ieder geval véél beter uit zijn woorden.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:58 schreef RipCity het volgende:
Mooi interview met Dennis met Mischa-godin:
https://pca.st/episode/3798a7af-dd01-4f66-a9ca-f5f8ddad9576
Dat is 100% het geval.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je zon podcast luistert krijg je toch de indruk dat hij in Roddelpraat zich dommer en onnozeler voordoet dan hij is, hij komt hier in ieder geval véél beter uit zijn woorden.
Die zou ik graag een beurt geven. Daarna naar Jan met de actie-foto's. Dat zou zo laag zijn dat ik zijn niveau bereik. Heb je haar adres ?quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zou ik graag een beurt geven. Daarna naar Jan met de actie-foto's. Dat zou zo laag zijn dat ik zijn niveau bereik. Heb je haar adres ?
Wat een triest fenomeen zeg.quote:
Pedo gespotquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zou ik graag een beurt geven. Daarna naar Jan met de actie-foto's. Dat zou zo laag zijn dat ik zijn niveau bereik. Heb je haar adres ?
quote:Op maandag 15 april 2024 09:45 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPmijn dank is grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPTopperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPHiervoor zegde Baudet een debat afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viespeuk.quote:Op donderdag 18 april 2024 08:40 schreef J83 het volgende:
Die Volkskrant-meneer heeft wel het nodige uit te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |