quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De ad onder jouw post:
[ afbeelding ]
Niet per se.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
De vraag als je dicht bij fase 4 zit is of je wel moet wachten. Misschien kunnen we ons voortbestaan garanderen als we Rusland preventief elimineren.
Onmogelijk dilemma maar het Westen moet er wel serieus over nadenken. Als je als eerste wordt aangevallen ben je sowieso klaar.
Down the drain natuurlijk. Bij een kernoorlog gaat men kijken naar meer essentile zaken. En bitcoin is wel het laatste wat je nodig hebt om te overleven.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:04 schreef grrrrg het volgende:
Wat zou zo'n kernoorlog doen met. de bitcoin?
Aangezien het digitaal is: het verdampt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:04 schreef grrrrg het volgende:
En dopjes van flessen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:20 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Aangezien het digitaal is: het verdampt.
Goud blijft in tijden van oorlog altijd pre.
Moon natuurlijk 🚀quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:04 schreef grrrrg het volgende:
She's just the way I want it to bequote:
Dat is een quote van Vegetius, een romeinse schrijver.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit is ooit gezegd in een avengers film.
Dan moet het wel zo zijn.
Alles wat Putin/Kremlin zegt zijn dan ook leugens om de Russische bevolking in de waan te houden dat het allemaal heus niet zijn schuld is en het westen met bibberende knietjes de broek vol poept.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:26 schreef Forumtijger het volgende:
Poetin en ook Medvedev moeten gewoon die bommen gooien waar ze al zo lang mee dreigen, of anders er gewoon hun bek over dichthouden. Z klaar met dat stomme gedreig. Volgens mij lopen ze beide met een erectie rond bij het woord oorlog of kernbom. Misschien moet Biden maar eens een kernbom op het Kremlin gooien onder het mom van "Speciale Operatie", dan weten ze eindelijk eens wat "kernbom" in de praktijk inhoudt, en zijn we eindelijk eens af van dat domme gezeik van beide heren...
Wordt lastig hoor.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
De vraag als je dicht bij fase 4 zit is of je wel moet wachten. Misschien kunnen we ons voortbestaan garanderen als we Rusland preventief elimineren.
Onmogelijk dilemma maar het Westen moet er wel serieus over nadenken. Als je als eerste wordt aangevallen ben je sowieso klaar.
quote:Ukrainian Spec Ops Disaster: 20 Reported Killed by Ambush on Small Boat Landing in Crimea
https://kyivindependent.c(...)ds-to-defeat-russia/quote:European Parliament calls on EU to 'give Ukraine whatever it needs to defeat Russia'
Of het is verwend kindjes gejank als het gaat om ukraine pesten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:02 schreef havanagila het volgende:
[..]
Alles wat Putin/Kremlin zegt zijn dan ook leugens om de Russische bevolking in de waan te houden dat het allemaal heus niet zijn schuld is en het westen met bibberende knietjes de broek vol poept.
Kortom. Niks van aantrekken.
Dat geldt evengoed voor Rusland. Zoiets kent alleen maar verliezers, maak je maar niet druk chef.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Niet per se.
Daarnaast hebben o.a. America, Frankrijk en Engeland een nuclear triad dus de kernraketten vliegen desondanks gewoon richting Moscow als Rusland preventief iets probeert.
Niet. Rusland in as, Europese hoofdsteden in as. En een fijne mooie toekomst voor de overlevenden. Zoals ik zei, er zijn bij zoiets alleen maar verliezers.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:36 schreef Richestorags het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het berhaupt wel zou kunnen, Rusland dusdanig in n keer platleggen. Zelfs als het kan, zien zij natuurlijk van alles aankomen en drukken ze zelf misschien wel op een paar knopjes hier en daar.
Nu nog nieuwe duikbotenquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:10 schreef StateOfMind het volgende:
4 Nieuwe fregatten voor ons
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dse-scheepswerf-voor
Gheghequote:Op donderdag 29 februari 2024 19:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Eentje van Rusland van de bodem vissen?
Half maart neem men een besluit voor de bouw van 4 nieuwe duikboten, volgens hetzelfde artikelquote:
Wie?quote:Oproep om Poetin niet te erkennen als president 'is koren op zijn molen'
Russische oppositieleiders roepen andere landen op om Vladimir Poetin niet meer als president te erkennen na de verkiezingen van 17 maart. Ook niet als hij, zoals verwacht, wint.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-koren-op-zijn-molen
Ik wou net zeggen dat dat niet heel goed is voor je eigen risico, zoiets roepen.quote:
En dat is dus naast de ASWF's die gebouwd gaan worden en waarvan recent de geruchten rondgingen dat er mogelijk meer besteld zouden gaan worden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:10 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met technologie om dit soort fregatten te beschermen tegen zeedrones?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:10 schreef StateOfMind het volgende:
Damen heeft de halve vloot gebouwd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:58 schreef StateOfMind het volgende:
Damen (niet dames) zou een kandidaat zijn voor de bouw.
Er staat me iets van bij dat zij ooit begonnen zijn als bouwer van luxe jachten.
Wist niet dat zij ook militaire schepen deden.
En:quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:22 schreef LXIV het volgende:
Dit geeft exact aan hoe stuitend naef die GL/pvda stemmers zijn. Denken wel troepen te kunnen sturen, maar die hoeven dan niet te vechten. Net als in Afghanistan zeker. Dat ze denken daar mijnen te kunnen ruimen en tegen de Russen te kunnen zeggen “niet schieten, wij zijn niet op vechtmissie “
Ook gewoon de partijen die defensie het liefst zouden willen opheffen...quote:Meer progressieve partijen zijn juist in grote mate voorstander van het de optie om Nederlandse militairen naar Oekrane te sturen. Zo is 63 procent van de Volt-stemmers daar voorstander van en 60 procent van de D66-stemmers, en is bij beide partijen ruim 23 procent van de stemmers zelfs voor een eventuele vechtmissie. 56 procent van de stemmers van GroenLinks-PvdA wil de optie tot het sturen van troepen openhouden, en houdt 16 procent ook de optie open tot het sturen van militairen om te vechten.
quote:
Met Poetin praten over vredequote:Hoe feller de anti-Poetin retoriek uit het Westen, hoe lastiger het wordt ooit met Poetin te praten over vrede.
Onvoorwaardelijke capitulatie van Rusland lijkt mij een prima plan!quote:"Als je Poetin volledig uitsluit als gesprekspartner, is de oorlog pas voorbij bij onvoorwaardelijke capitulatie van Rusland."
quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[..]
Met Poetin praten over vrede
[..]
Onvoorwaardelijke capitulatie van Rusland lijkt mij een prima plan!
Die is zo geniaal.quote:
Alleen totaal niet realistisch.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:44 schreef Starhopper het volgende:
Onvoorwaardelijke capitulatie van Rusland lijkt mij een prima plan!
Een desintegratie zoals destijds de sovjet unie overkwam is misschien realistischerquote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zitten tegenwoordig op Avenue Leopard II, zo heb ik vernomen in de wandelgangen van Langley..
Er heeft ook helemaal niemand de ambitie om rus militair te onderwerpen.quote:
Maar of je dat zou moeten willen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:13 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Een desintegratie zoals destijds de sovjet unie overkwam is misschien realistischer![]()
Anderzijds is Rusland een grote terroristische organisatie.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar of je dat zou moeten willen?
Met het oog op duizenden NOEKS
Geen idee waar die allemaal gestationeerd zijn, maar dat die in handen komen van een arme deelstaat, waar die zich bevinden (?), lijkt mij onwenselijk.
Mede omdat dat kansen biedt voor terroristische organisaties
Truequote:Op donderdag 29 februari 2024 21:47 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Anderzijds is Rusland een grote terroristische organisatie.
Einde sovjet unie is het westen die gaan bewaken. Voordeel is dat daarna rus die assets wat meer gecentreerd heeft.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar of je dat zou moeten willen?
Met het oog op duizenden NOEKS
Geen idee waar die allemaal gestationeerd zijn, maar dat die in handen komen van een arme deelstaat, waar die zich bevinden (?), lijkt mij onwenselijk.
Mede omdat dat kansen biedt voor terroristische organisaties
Lekker zo’n statisch doelwit waar de locatie al tijden van bekend is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:36 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Nice. Als er oorlog uitbreekt wil ik die wel bedienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |