abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 februari 2024 @ 13:12:41 #201
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_212632556
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:05 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Oprecht zorgelijk ja. Zeker met de steeds verdere ontwikkeling van AI gecreëerde foto's/filmpjes.
Lastig te zeggen waar dat heen gaat.

Aan de ene kant krijgen mensen straks honderden AI dingen voorgeschoteld. Op een gegeven moment gaat dat toch vervelen denk ik. Vooral omdat men steeds elkaar probeert te overtreffen met gekkigheid. Op Facebook zie je het al super veel. Eindeloos veel AI travel posts met allemaal bizarre landschappen en locaties. En daar onder allemaal domme reacties zoals 'I wanna go here' en 'Earth is so pretty.'

Aan de andere kant gaat niemand nog iets geloven straks.

Positieve uitkomst zou kunnen dat kinderen die ermee op groeien straks heel anders naar de wereld kijken, en niet vallen voor populisme en haat videos. Maar moet toegeven dat het waarschijnlijk eerst erger gaat worden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_212632626
quote:
2s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Lastig te zeggen waar dat heen gaat.

Aan de ene kant krijgen mensen straks honderden AI dingen voorgeschoteld. Op een gegeven moment gaat dat toch vervelen denk ik. Vooral omdat men steeds elkaar probeert te overtreffen met gekkigheid. Op Facebook zie je het al super veel. Eindeloos veel AI travel posts met allemaal bizarre landschappen en locaties. En daar onder allemaal domme reacties zoals 'I wanna go here' en 'Earth is so pretty.'

Aan de andere kant gaat niemand nog iets geloven straks.
Ja, maar dat werkt natuurlijk beide kanten op. Je kan niets meer vertrouwen en alles is fake. Wetenschap is fake, alle politici zijn fake etc.
  Forum Admin donderdag 29 februari 2024 @ 13:26:13 #203
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212632743
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:18 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Ja, maar dat werkt natuurlijk beide kanten op. Je kan niets meer vertrouwen en alles is fake. Wetenschap is fake, alle politici zijn fake etc.
Hey Thierry, jij hier?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212632758
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:26 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hey Thierry, jij hier?
Er zullen hierdoor een hoop Thierry's gecreëerd worden ja.
  donderdag 29 februari 2024 @ 13:27:19 #205
8369 speknek
Another day another slay
pi_212632763
Zou leuk zijn als al die neergeschoten SU-34s komen doordat er stiekem F16s in de lucht hangen. Dat Nederland, Denemarken en Oekraine over een weekje "surprise!" zeggen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_212632766
vladje gaat ook meer troepen sturen naar de grens met Finland

Zo begon het met Oekraine ook
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_212632769
quote:

[..]
Ik weet niet of jij een diploma hebt gehaald en waarvoor dat was, maar dat is ongetwijfeld ook fake
  donderdag 29 februari 2024 @ 13:30:18 #208
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_212632797
quote:

[..]
Ja klopt. Maar zou ook kunnen dat social media enzo helemaal uitblust. Omdat niks meer echt is.
pi_212632855
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:27 schreef TLC het volgende:

Meer troepen naar Belarus. Meer troepen naar Finland.

Waar haalt hij ze allemaal vandaan, en waarom gebruikt hij ze niet in Oekraïne?
  Forum Admin donderdag 29 februari 2024 @ 13:37:43 #210
pi_212632910
quote:
2s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ja klopt. Maar zou ook kunnen dat social media enzo helemaal uitblust. Omdat niks meer echt is.
Dat zou een geweldige bijkomstigheid zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212632946
quote:

Laat maar komen. Artikeltje 5 op putins hoofd.

Helemaal klaar met die lul.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator donderdag 29 februari 2024 @ 13:42:31 #212
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_212632980
quote:

Ben ik niet meteen bang voor. Als je het stukje Rusland tussen St Petersburg en Moermansk beschouwd (bv in google earth) zie je dat er welgeteld 1 zuid-noord weg en rail is en ook maar een handvol wegen oost-west, dus zelfs voor Ruzzische begrippen zou de logistieke situatie in dat gebied om te huilen zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Forum Admin donderdag 29 februari 2024 @ 13:43:24 #213
pi_212632999
Die gaat echt geen tweede front openen joh
pi_212633040
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:11 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Ik vind 'm lastig hoor. Ik snap dat veel mensen nu denken van "boeiend" maar het zal maar gebeuren dat er een nucelaire raket wordt afgeschoten. Japan kan er over mee praten, en Chernobyl heeft zelfs nu nog last van de nuclaire installatie die daar ontploft is.

Ik probeer er rust uit te halen dat we door de dreiging van Rusland inmiddels veel lucht afweer is en dat er mogelijkheden zijn om ook de snelste raketten uit de lucht te schieten. Duimen dan maar dat daarmee een nuclaire raket uit de lucht kan worden geschoten. Niet dat dat feest is want dan kan je dus straling en versprijding van ellende hebben over een relatief groot gebied.
2 jaar terug heb ik ongeveer een maand of 2 hetzelfde gedacht als jij. Zo erg dat ik er slecht van sliep.

Toen zeiden ook al een boel mensen "hij dreigt alleen". Maar toen dacht ik ,je kunt niet steeds blijven dreigen en niks doen, een keer moet ie een statement maken.

Het begon met "elk land dat zich bemoeit gaat te maken krijgen met nucleaire acties" (of iets van gelijke strekking). men leverderde Javelins en drones, Putin deed niets.
Als de US Himars stuurt is de rode lijn!!! Putin deed niets.
Als de US Atamacs stuurt is daar de rode lijn!!! Putin deed niets.
De krimbrug werd aangevallen. Putin deed niets.
Het westen leverde 100'en tanks, rode lijn. Putin deed niets.
Putin "anexeerde" hele gebieden, die dus bij Rusland zouden horen, en bij een aanval daarop zouden ze hetzelfde reageren als bij een aanval op Rusland zelf. Kherson werd bevrijd. Putin deed niets.
Belgorod deel van Rusland wordt regelmatig bestookt door Oekraïne. Putin doet niets.
Drones vlogen boven Moskou en zelfs 1 boven het kremlin, Putin deed niets.

Putin gaat niet nucleair, zeker niet als hij denkt dat de situatie nog te winnen is. (de vraag is dan wat is winnen etc etc).

Wellicht heel misschien als de vijand aan de poorten van het kremlin staat en z'n dagen geteld zijn, uit wraak. Maar goed wie gaat die dingen dan afschieten? Voor een man wiens dagen geteld zijn.

samenvatting. Rode lijnen zijn zovaak getrokken en overtreden, dat vrijwel niemand z'n nuclearie dreiging (meer) serieus neemt. En met reden.

zo hopelijk kun je nu weer rustig slapen :).
pi_212633045
Er worden in ieder geval nog steeds kleine stapjes op de escalatieladder gedaan, een conflict lijkt onvermijdelijk. Het feit dat de EU bereid is om een oorlogseconomie op te starten is ongekend. Dat moet op basis zijn van threat intel, waarbij een conflict zeer waarschijnlijk wordt geacht.
pi_212633076
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:45 schreef byah het volgende:
Er worden in ieder geval nog steeds kleine stapjes op de escalatieladder gedaan, een conflict lijkt onvermijdelijk. Het feit dat de EU bereid is om een oorlogseconomie op te starten is ongekend. Dat moet op basis zijn van threat intel, waarbij een conflict zeer waarschijnlijk wordt geacht.
als je de vrede wil behouden moet je je voorbereiden op oorlog.
Hopelijk doen ze dit afdoende.
pi_212633099
quote:
Denk ook vooral op basis van een realistisch scenario dat Trump straks president wordt in Amerika. De kans dat we er een keer alleen voor staan als Europa wordt steeds groter.
  donderdag 29 februari 2024 @ 13:52:20 #218
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212633138
quote:
7s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:47 schreef koemleit het volgende:

[..]
als je de vrede wil behouden moet je je voorbereiden op oorlog.
Hopelijk doen ze dit afdoende.
Dit is ooit gezegd in een avengers film.

Dan moet het wel zo zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_212633150
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 12:35 schreef Joppiez het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)n-navo-lid-zijn.html

Rusland dreigt weer eens met kernwapens.

Onvermijdelijk dat meer landen maar eigen kernwapens gaan maken.
Anders wordt het straks; ZUID POLEN IS VAN ONS EN ANDERS KERNWAPENS!!!!11 MOLDAVIE IS VAN ONS OF KERNWAPENS hoor je me!!!! enz
pi_212633159
Ik vind het sws raar. Dat gedreig van Poetin.
Oekraïne is nog steeds een souverein land.
Hoezo denkt Poetin te kunnen bepalen wie Oekraine wel of niet uitnodigt op haar eigen grondgebied? Al nodigen ze de hele Franse defensie uit. Dat is aan Oekraïne. En niet aan Poetin om te bepalen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 29 februari 2024 @ 13:57:02 #221
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_212633182
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:11 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Ik vind 'm lastig hoor. Ik snap dat veel mensen nu denken van "boeiend" maar het zal maar gebeuren dat er een nucelaire raket wordt afgeschoten. Japan kan er over mee praten, en Chernobyl heeft zelfs nu nog last van de nuclaire installatie die daar ontploft is.

Ik probeer er rust uit te halen dat we door de dreiging van Rusland inmiddels veel lucht afweer is en dat er mogelijkheden zijn om ook de snelste raketten uit de lucht te schieten. Duimen dan maar dat daarmee een nuclaire raket uit de lucht kan worden geschoten. Niet dat dat feest is want dan kan je dus straling en versprijding van ellende hebben over een relatief groot gebied.
Het is ondenkbaar.

Ik raad je aan om wat boeken te lezen over de politieke ontwikkelingen toen de atoombom werd uitgevonden. Heb zelf de ''making of the atomic bomb'', "Dark Sun" en 'The Space Race' gelezen de afgelopen jaren, wat allemaal boeken zijn die ingaan op de geschiedenis rondom dit wapen.

Heel kort:

- Rusland heeft altijd het hoofd koel gehouden rondom het gebruik ervan. Zelfs toen de VS met 30 atoombommen richting Rusland vloog in de koude oorlog gingen ze nog niet naar de hoogste alarmfase. Het zit ook diep in hun systeem om niet als eerste te schieten.

- Het gebruik van een waterstof bom zal het hele geopolitieke landschap veranderen, wereldwijd, voor de komende 1000 jaar. Het is niet slechts een hele grote bom met straling, het is het ultieme wapen. Als Rusland er ongestraft 1 gebruikt, dan waarom Noord-Korea niet. Of Iran, of Pakistan, etc. De politieke fallout zal gigantisch zijn en het zal vrijwel automatisch leiden tot WO3 omdat je het niet ongestraft kan laten gaan.

"maar de escalaties gaan wel steeds een stapje omhoog". Klopt. Maar die escalatieladder heeft 1000 treden. We zijn nu bij de 10e trede, en de 1000e is een atoombom (om het maar zo te zeggen).

[ Bericht 3% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 29-02-2024 14:06:00 ]
pi_212633285
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

niet dan?

als Oekraïne sterker was geweest dat ze die tering russen eruit kunnen knallen, was er nu geen oorlog.
waarom denk je dat niemand ooit de VS aanvalt, terwijl die echt gehaat wordt? omdat je weet "een dag later ehb ik een tuin op m'n buik"

Zelfs Rusland wordt niet aangevallen want Nukes, want sterk genoeg.

Verder kijk ik geen Avenger films.
pi_212633309
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 12:39 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, Het NAVO Hq is verhuisd? Het zit niet meer op Avenue Leopold III?
_O-

Goeie ;)
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  donderdag 29 februari 2024 @ 14:09:37 #224
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212633313
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Die term (Si vis pacem, para bellum) is wel ietsjes ouder dan de Avenger films.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Forum Admin donderdag 29 februari 2024 @ 14:12:55 #225
pi_212633354
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:54 schreef capricia het volgende:
Hoezo denkt Poetin te kunnen bepalen wie Oekraine wel of niet uitnodigt op haar eigen grondgebied? Al nodigen ze de hele Franse defensie uit. Dat is aan Oekraïne. En niet aan Poetin om te bepalen.
Hij preekt voor eigen parochie natuurlijk. Wat "onze" mening is zal hem niet zo boeien
pi_212633361
https://www.hln.be/buiten(...)vier-fasen~ac71fb5e/

Dit leest als een horrorverhaal.
  Moderator donderdag 29 februari 2024 @ 14:13:40 #227
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_212633362
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 12:39 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, Het NAVO Hq is verhuisd? Het zit niet meer op Avenue Leopold III?
Zitten tegenwoordig op Avenue Leopard II, zo heb ik vernomen in de wandelgangen van Langley..
pi_212633375
quote:
daar heet Vladimir Vladimorivic wel vaker moeite mee, dat ie niet kan/mag bepalen wat andere landen doen of niet doen.
pi_212633535
quote:
De imperialistische russen vinden niet dat kleinere landen zelfbeschikkingsrecht hebben, dat hebben alleen grootmachten zoals de VS en rusland.

Dit is een rechtstreekse voortgang van het imperialisme en het kolonialisme van ruwweg 1500-1920.
pi_212633543
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 14:13 schreef byah het volgende:

"Eerste fase: desinformatiecampagnes en cyberaanvallen
In de eerste fase gaat het om desinformatiecampagnes. Ze zijn bedoeld om “de bevolking te verdelen, de samenleving te destabiliseren en het vertrouwen in de democratie te ondermijnen”. Tegelijkertijd kunnen er cyberaanvallen plaatsvinden, evenals sabotagedaden en aanvallen op “kritieke infrastructuur” zoals elektriciteitscentrales en dammen."

Dit lukt ze in ieder geval aardig de afgelopen jaren. Zie Brexit en de opkomst van populistisch (extreem) rechts in Europa.
pi_212633588
Beetje onrust tussen de big-forces in Europe?

Macron: "European Boots'op de grond in Oekraine zou maar zo kunnen
Rest: Neeh doen we niet
Macron --> Duitsland : Schieten jullie nou maar op met je Taurus afschietsysteem
Duitsland --> Kop houden --> daarmee is Duitse expertise vereist om het af te schieten en wij doen dat niet zoals jullie Fransen en Engelsen met je Shadow
Engeland: Gvd..jullie lekken nu intel naar de russen dat wij en de Fransen dus boots on the ground hebben in Ukrain om te helpen bij het afschieten

Poetin: Popcorn pakt
Medvedev: We knew it: NATO wants war
Macron: U stupid woman
Engeland: If u lust sausage
pi_212633633
quote:

Met een enorm verschil dat ukraine geen navo land is maar finland nu wel. Rusland weet ook wel dat wanneer ze ook maar 1 rupsband met een brakke tank in finland zetten, de hele navo verplicht is te reageren. Rusland heeft nu al moeite met ukraine op de knie te krijgen (gelukkig), laat staan hoe het er uit gaat zien als er een serieuze navo coalitie gaat reageren.
1947-2016
  donderdag 29 februari 2024 @ 14:49:13 #233
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_212633733
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 14:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Met een enorm verschil dat ukraine geen navo land is maar finland nu wel. Rusland weet ook wel dat wanneer ze ook maar 1 rupsband met een brakke tank in finland zetten, de hele navo verplicht is te reageren. Rusland heeft nu al moeite met ukraine op de knie te krijgen (gelukkig), laat staan hoe het er uit gaat zien als er een serieuze navo coalitie gaat reageren.
Finland kan het ook alleen af met hun schuilkelders, voedselvoorraden, strategische routes die ze kunnen opblazen en beperkte toegangswegen, 900k reservisten, enorme voorraad aan artilleriesystemen, honderden oud NL Leopard 2 tanks en moderne F35's. Het domste wat de Russen kunnen doen is Finland binnenvallen.
pi_212633738
quote:
2s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Het is ondenkbaar.

Ik raad je aan om wat boeken te lezen over de politieke ontwikkelingen toen de atoombom werd uitgevonden. Heb zelf de ''making of the atomic bomb'', "Dark Sun" en 'The Space Race' gelezen de afgelopen jaren, wat allemaal boeken zijn die ingaan op de geschiedenis rondom dit wapen.
Deze over twee weken op Netflix (hoewel de inhoud natuurlijk nog afwachten is).

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212633754
quote:

[..]

Ja wel een hele oude en Latijns gesproken dan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 29 februari 2024 @ 14:57:33 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_212633817
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 14:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze het proberen.
Huilen dan.
  donderdag 29 februari 2024 @ 14:57:35 #237
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_212633818
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 14:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Finland kan het ook alleen af met hun schuilkelders, voedselvoorraden, strategische routes die ze kunnen opblazen en beperkte toegangswegen, 900k reservisten, enorme voorraad aan artilleriesystemen, honderden oud NL Leopard 2 tanks en moderne F35's. Het domste wat de Russen kunnen doen is Finland binnenvallen.
*F/A-18's
pi_212633933
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik maakte de fout om nu.nl reacties te lezen over dit onderwerp.

Man mann dude broer echt...
Compleet overspoeld door FvD wappies en rusbots?
pi_212633971
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:11 schreef over_hedge het volgende:

[..]
In Indonesië winnen ze er hele verkiezingen mee. Want meneer dictator danst zo leuk op tiktok. Waardoor alle jongeren op hem stemmen. Zonder enig idee te hebben wat ze doen

Lubach had hier nog een prima filmpje over vorige week
Verstandige landen zouden die Chinese spysoftware gewoon verbieden...
  Forum Admin donderdag 29 februari 2024 @ 15:11:01 #240
pi_212633991
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 15:07 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Compleet overspoeld door FvD wappies en rusbots?
Correct
pi_212634014
quote:
14s.gif Op donderdag 29 februari 2024 14:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze het proberen.
Ik niet.
Ik hoop dat de Ukraine oorlog al zo'n groot effect gaat krijgen op putin en zijn admin dat die het iig niet overleven.
Iets met interne revolutie en bevolking die er klaar mee is. Zo'n combi.
1947-2016
pi_212634036
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik maakte de fout om nu.nl reacties te lezen over dit onderwerp.

Man mann dude broer echt...
Nu comments moet je sowieso niet lezen.
Of het is dit, of heel ernstig gestuurd.
1947-2016
pi_212634172
quote:
15s.gif Op donderdag 29 februari 2024 15:11 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Correct
Troost je met de gedachte dat die lui simpelweg oververtegenwoordigd zijn op (sociale) media. Baudet dacht ook dat hij 40+ zetels ging halen bij de vorige verkiezingen, hij is immers popi jopie op Twitter. De #nietmijnoorlog-roepers en vaccinwapperts denken ook dat ze een enorme groep vormen omdat ze online in een echokamer zitten.

Maar de realiteit is dat alle deze idioten een niche vormen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Forum Admin donderdag 29 februari 2024 @ 15:29:36 #244
pi_212634191
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 15:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Troost je met de gedachte dat die lui simpelweg oververtegenwoordigd zijn op (sociale) media. Baudet dacht ook dat hij 40+ zetels ging halen bij de vorige verkiezingen, hij is immers popi jopie op Twitter. De #nietmijnoorlog-roepers en vaccinwapperts denken ook dat ze een enorme groep vormen omdat ze online in een echokamer zitten.

Maar de realiteit is dat alle deze idioten een niche vormen.
Een zeer vocale niche, dat dan weer wel...
pi_212634201
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 14:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Inderdaad. Finland is zich al sinds WO2 aan het voorbereiden op een mogelijke nieuwe oorlog met Rusland.
  Moderator donderdag 29 februari 2024 @ 15:32:11 #246
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_212634211
quote:
9s.gif Op donderdag 29 februari 2024 15:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Een zeer vocale niche, dat dan weer wel...
Met helaas ook nog eens veel invloed op het wereldtoneel tegenwoordig. Laten we hopen dat er daarom in november een klein wonder zal gebeuren ;)
pi_212634229
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 14:13 schreef byah het volgende:

Ik mag hopen dat het westen tijdens/na de tweede fase al een aantal kernbommen boven de zwarte zee laat ontploffen, en het erna aan Rusland is om de derde fase in te luiden. Zo ja, dan is er geen sprake meer van een vierde fase want Moscow is dan een hoopje as.
pi_212634235
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Joppiez op 29-02-2024 15:34:47 ]
pi_212634244
quote:
De ad onder jouw post:

_O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 29-02-2024 15:43:08 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_212634287
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 15:34 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat het westen tijdens/na de tweede fase al een aantal kernbommen boven de zwarte zee laat ontploffen, en het erna aan Rusland is om de derde fase in te luiden. Zo ja, dan is er geen sprake meer van een vierde fase want Moscow is dan een hoopje as.
De vraag als je dicht bij fase 4 zit is of je wel moet wachten. Misschien kunnen we ons voortbestaan garanderen als we Rusland preventief elimineren.

Onmogelijk dilemma maar het Westen moet er wel serieus over nadenken. Als je als eerste wordt aangevallen ben je sowieso klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')