Neehoor.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:41 schreef Ulx het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Duitsland kan wettelijk geen kant op
Maar als de doelstelling is: koste wat kost scholz z'n stoepje schoonvegen, is het logisch dat je daar niet op in gaat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want meekijken hoe oekrainse alexander coordinaten intikt = meedoen aan de oorlog?
Uh huh, en natuurlijk in 1 move weer door naar: ze hebben ze niet nodig, een ander moet het maar doen, maar scholz valt niks te verwijten!quote:En is er behoefte aan kruisraketten om doelen in Rusland te raken moeten ze het gewoon aan Frankrijk en het VK vragen. Die hebben geen wetten daartegen. Daar is het pure politieke wil. Het gaat Oekraïne erom doelen te vernietigen en waarmee ze dat doen zal ze een rotzorg zijn.
De Duitse wet stelt dat Duitse troepen wel ingezet mogen worden in NAVO verband. Dus tenzij Brussel dat besluit te doen in Oekraine is het onmogelijk. Dus misschien was openbaar maken dat Fr en VK het zo doen wel een slimme truc van Scholz: Frankrijk/VK verliezen wat soldaten, doen een Art 5, en voila: Oekraïne krijgt de Taurus.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neehoor.
Dat is sowieso iets wat jij uit je hoge hoed trekt, sholz zelf hebben we daar niet over gehoord.
Daarbij is het e.e.a. een kwestie van interpretatie:
[..]
Maar als de doelstelling is: koste wat kost scholz z'n stoepje schoonvegen, is het logisch dat je daar niet op in gaat.
Los van dat je dan bv ook contractors van MBDA, desnoods van een niet duitse vestiging kan sturen bv.
[..]
Uh huh, en natuurlijk in 1 move weer door naar: ze hebben ze niet nodig, een ander moet het maar doen, maar scholz valt niks te verwijten!
quote:
Probleem opgelost.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:47 schreef ExTec het volgende:
Los van dat je dan bv ook contractors van MBDA, desnoods van een niet duitse vestiging kan sturen bv.
Nee, Het NAVO Hq is verhuisd? Het zit niet meer op Avenue Leopold III?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:10 schreef ExTec het volgende:
Daarbij gaat brussel niet over NAVO art. 5 hé?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:35 schreef Joppiez het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)n-navo-lid-zijn.html
Rusland dreigt weer eens met kernwapens.
Onvermijdelijk dat meer landen maar eigen kernwapens gaan maken.
Anders wordt het straks; ZUID POLEN IS VAN ONS EN ANDERS KERNWAPENS!!!!11 MOLDAVIE IS VAN ONS OF KERNWAPENS hoor je me!!!! enz
putler, houdt je grote bek eens en blijf van een ander af, anders kernwapens.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:35 schreef Joppiez het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)n-navo-lid-zijn.html
Rusland dreigt weer eens met kernwapens.
Onvermijdelijk dat meer landen maar eigen kernwapens gaan maken.
Anders wordt het straks; ZUID POLEN IS VAN ONS EN ANDERS KERNWAPENS!!!!11 MOLDAVIE IS VAN ONS OF KERNWAPENS hoor je me!!!! enz
Lijkt sowieso op social media de laatste tijd weer extreem druk met Rusland trollen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik maakte de fout om nu.nl reacties te lezen over dit onderwerp.
Man mann dude broer echt...
Zo klopt die ook alquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik maakte de fout om nu.nl reacties te lezen
Lijkt net de Fok frontpage af en toe. Hoop onderbuik reacties. Soms gelukkig ook wat meer onderbouwde reacties.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik wil niet inloggen en meer reacties lezenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
En dan te bedenken dat kinderen vanaf 10 jaar daar al uren naar kijken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:00 schreef Simmertje het volgende:
Had trouwens voor de grap een weekje Tiktok op mijn telefoon staan. Als 35 jarige boomer wilde ik toch even kijken waarom dit zo populair is onder de jeugd. Maar de tering zeg, dat is wel echt extreem hoor wat voor ellende je daar allemaal voorbij ziet komen. Binnen een dag zit je ook in die wappie fuik en krijg je alleen nog maar complot theorieën op je frontpage.
Snap wel dat dit als tool wordt ingezet door een Rusland en/of China om verdeeldheid te zaaien in het westen.
Oprecht zorgelijk ja. Zeker met de steeds verdere ontwikkeling van AI gecreëerde foto's/filmpjes.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat kinderen vanaf 10 jaar daar al uren naar kijken.
Wat ontzettend deprimerend zeg tering... daarom heb ik snel een like gegeven aan je post voor wat positivismequote:Op donderdag 29 februari 2024 13:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat kinderen vanaf 10 jaar daar al uren naar kijken.
Dat viel me ook al op. Ook zijn er ineens extreem veel christenfundi's actief.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:52 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Lijkt sowieso op social media de laatste tijd weer extreem druk met Rusland trollen.
Ik vind 'm lastig hoor. Ik snap dat veel mensen nu denken van "boeiend" maar het zal maar gebeuren dat er een nucelaire raket wordt afgeschoten. Japan kan er over mee praten, en Chernobyl heeft zelfs nu nog last van de nuclaire installatie die daar ontploft is.quote:
In Indonesië winnen ze er hele verkiezingen mee. Want meneer dictator danst zo leuk op tiktok. Waardoor alle jongeren op hem stemmen. Zonder enig idee te hebben wat ze doenquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:00 schreef Simmertje het volgende:
Had trouwens voor de grap een weekje Tiktok op mijn telefoon staan. Als 35 jarige boomer wilde ik toch even kijken waarom dit zo populair is onder de jeugd. Maar de tering zeg, dat is wel echt extreem hoor wat voor ellende je daar allemaal voorbij ziet komen. Binnen een dag zit je ook in die wappie fuik en krijg je alleen nog maar complot theorieën op je frontpage.
Snap wel dat dit als tool wordt ingezet door een Rusland en/of China om verdeeldheid te zaaien in het westen.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:52 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Lijkt sowieso op social media de laatste tijd weer extreem druk met Rusland trollen.
Er komen verkiezingen aan in Rusland..en Vlad moet wat kunnen verkopen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op. Ook zijn er ineens extreem veel christenfundi's actief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |