abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 februari 2024 @ 09:07:35 #151
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_212629036
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 04:23 schreef Delenlill het volgende:
https://www.telegraph.co.(...)issiles-olaf-scholz/
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een idioot, die kerel :N .
pi_212629341
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 22:43 schreef BlaZ het volgende:
De enorme toename van FAB bommen de laatste paar maanden lijkt er op te duiden dat de Oekraïnse luchtverdediging steeds minder voorstelt.

[...]

Dat er weer vliegtuigen neergehaald worden ...
Interessante competing truths. Oekrainse AA stelt steeds minder voor, maar de vliegtuigen gaan neer bij bosjes.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_212629529
Human waves, nu ook met vliegtuigen.
pi_212629593
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 09:07 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen; Duitse bondskanseliers staan nou niet bepaald bekend om hun goede inzichten. Scholz past prima in het rijtje Merkel, Schröder en Kohl wanneer het om domme beslissingen en gebrek aan dossierkennis op bepaalde vlakken gaat.
pi_212629622
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 00:31 schreef Delenlill het volgende:
https://www.politico.eu/a(...)industrial-strategy/
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 Jaar te laat mara we komen eindelijk ergens.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212629636
Nu nog haast maken om met concrete plannen te komen om VDL Nedcar in te zetten voor defensie industrie.
pi_212629742
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 09:07 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Men wilde toch zo graag weten waarom er wel Stormshadows waren en geen Taurus? Nou, sinds WO2 heeft Duitsland in de (grond)wet staan dat ze niet actief mee mogen doen aan een oorlog. Het VK en Frankrijk hebben dat niet. En het verhaaltje "Duitsland kan Oekraïners die dingen laten programmeren" is ook lastig vol te houden als die twee landen dat ook niet toestaan. Want daarmee geef je geheime info aan een niet-navo bondgenoot.

Ik denk dat Scholz het oeverloze domme gejengel onderhand ook wel echt helemaal spuugzat was.
pi_212629823
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 00:31 schreef Delenlill het volgende:
https://www.politico.eu/a(...)industrial-strategy/
[..]
SPOILER
10 Jaar te laat mara we komen eindelijk ergens.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:22 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dit geeft exact aan hoe stuitend naïef die GL/pvda stemmers zijn. Denken wel troepen te kunnen sturen, maar die hoeven dan niet te vechten. Net als in Afghanistan zeker. Dat ze denken daar mijnen te kunnen ruimen en tegen de Russen te kunnen zeggen “niet schieten, wij zijn niet op vechtmissie “
ja die snap ik ook niet. Ben voor het sturen van veel meer steun aan Oekraine maar om daar met eigen voertuigen rond te gaan crossen en op Russen te gaan schieten zie ik ook niet zitten.

Hooguit een nofly zone maar dat is al link.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212629871
Een no-fly zone afdwingen lukt Oekraïne nu al aardig. En dat zonder moderne jets.
pi_212629990
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 10:25 schreef Ulx het volgende:
Een no-fly zone afdwingen lukt Oekraïne nu al aardig. En dat zonder moderne jets.
Daar zouden we veel meer op in kunnen zetten. Die no-fly zone.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_212630015
Meer, meer!

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_212630022
twitter
  Moderator donderdag 29 februari 2024 @ 10:42:58 #163
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_212630061
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 10:40 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
_O_ _O_ _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212630073
Prijs schieten laatste tijd
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin donderdag 29 februari 2024 @ 10:46:19 #165
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212630124
Dat lijkt me samen te hangen met het gebruik van die gliders. Wel mooi.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212630148
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 10:15 schreef Ulx het volgende:
En het verhaaltje "Duitsland kan Oekraïners die dingen laten programmeren" is ook lastig vol te houden als die twee landen dat ook niet toestaan.
Dat staat er niet. 'Ze helpen', dat staat er. Dat kan bv ook de vorm hebben van dat een oekrainer de coordinaten intikt, bv een brit kijkt: is idd niet moskou, is prima.

quote:
Ik denk dat Scholz het oeverloze domme gejengel onderhand ook wel echt helemaal spuugzat was.
Ja, want omdat hij vele malen laffer is dan UK/FR, die daar blijkbaar wel on the ground willen assisteren, heeft hij eigenlijk wel een punt.

Nee.

Z'n lafheid is juist het probleem, niet 'een valide excuus'.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  donderdag 29 februari 2024 @ 10:49:11 #167
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_212630178
twitter
pi_212630180
Weet niet of het al gedeeld is, er komen hier immers constant nieuwe reacties. Praktisch fulltime job

Zag gisteren van Task en Purpose onderstaande filmpje, via beeld en geluid een interessante recap van waarom het counter offensief niet was gegaan zoals gepland. Daarin ook de afwegingen die zowel bij Oekraïne werden gemaakt en hoe de USA daar naar keek etc.

pi_212630190
quote:
7s.gif Op donderdag 29 februari 2024 10:47 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat staat er niet. 'Ze helpen', dat staat er. Dat kan bv ook de vorm hebben van dat een oekrainer de coordinaten intikt, bv een brit kijkt: is idd niet moskou, is prima.
[..]
Ja, want omdat hij vele malen laffer is dan UK/FR, die daar blijkbaar wel on the ground willen assisteren, heeft hij eigenlijk wel een punt.

Nee.

Z'n lafheid is juist het probleem, niet 'een valide excuus'.
Dat is allebei tegen de Duitse wet.

Waarom tikken de Britten en Fransen geen coordinaten van de Kerchbrug in?
pi_212630231
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 10:49 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat is allebei tegen de Duitse wet.
Want meekijken hoe oekrainse alexander coordinaten intikt = meedoen aan de oorlog?

Maar dat gezegd weet ik hoe gek je bent op zelf opgelegde beperkingen.

quote:
Waarom tikken de Britten en Fransen geen coordinaten van de Kerchbrug in?
Vraag het ze, zie niet hoe zich dat verhoud tot de lafheid van scholz. Dit is zeker een poging tot de drogreden valse vergelijking.

Wat telt is dan SS/SCALP daar zijn, en van nut zijn voor oekraine, de rest is niet relevant.
pi_212630247
Waarom Duitsland dat deed na de Tweede Wereldoorlog is echt een groot raadsel.
pi_212630258
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 10:54 schreef Ulx het volgende:
Waarom Duitsland dat deed na de Tweede Wereldoorlog is echt een groot raadsel.
En nou doe je net alsof het daar over ging ofzo, alsof iemand dat ter discussie stelde ofzo?

Nee, niemand had het daar over behalve jij.
pi_212630375
twitter

Maar als iedereen die laffe scholz nou gewoon laat scholzen, dan had die andere landen niet hoeven burnen.

Look what you made me do! ;(
pi_212630703
quote:
"Without Russia, there is no solid peace in the world."
_O- _O-
pi_212631137
quote:
9s.gif Op donderdag 29 februari 2024 11:03 schreef ExTec het volgende:
[ x ]

Maar als iedereen die laffe scholz nou gewoon laat scholzen, dan had die andere landen niet hoeven burnen.

Look what you made me do! ;(
Hij heeft gewoon gelijk. Duitsland kan wettelijk geen kant op -info geven aan niet-Navo landen mag niet en zelf afvuren mag ook niet en al helemaal niet op doelen in Rusland- dus tenzij Duitsland de grondwet aanpast is er geen optie. Daarom gaat dat land dus vol voor luchtverdediging en andere systemen leveren die Oekraine wel zelf kan bedienen. Zo fucking moeilijk is het niet.

En is er behoefte aan kruisraketten om doelen in Rusland te raken moeten ze het gewoon aan Frankrijk en het VK vragen. Die hebben geen wetten daartegen. Daar is het pure politieke wil. Het gaat Oekraïne erom doelen te vernietigen en waarmee ze dat doen zal ze een rotzorg zijn.
pi_212631245
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 11:41 schreef Ulx het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Duitsland kan wettelijk geen kant op
Neehoor.

Dat is sowieso iets wat jij uit je hoge hoed trekt, sholz zelf hebben we daar niet over gehoord.

Daarbij is het e.e.a. een kwestie van interpretatie:

quote:
7s.gif Op donderdag 29 februari 2024 10:53 schreef ExTec het volgende:

[..]
Want meekijken hoe oekrainse alexander coordinaten intikt = meedoen aan de oorlog?
Maar als de doelstelling is: koste wat kost scholz z'n stoepje schoonvegen, is het logisch dat je daar niet op in gaat.

Los van dat je dan bv ook contractors van MBDA, desnoods van een niet duitse vestiging kan sturen bv.

quote:
En is er behoefte aan kruisraketten om doelen in Rusland te raken moeten ze het gewoon aan Frankrijk en het VK vragen. Die hebben geen wetten daartegen. Daar is het pure politieke wil. Het gaat Oekraïne erom doelen te vernietigen en waarmee ze dat doen zal ze een rotzorg zijn.
Uh huh, en natuurlijk in 1 move weer door naar: ze hebben ze niet nodig, een ander moet het maar doen, maar scholz valt niks te verwijten!

:')
  Forum Admin donderdag 29 februari 2024 @ 11:53:33 #177
pi_212631362
Oh leuk weer een "discussie" tussen ulx en extec.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212631568
quote:
10s.gif Op donderdag 29 februari 2024 11:47 schreef ExTec het volgende:

[..]
Neehoor.

Dat is sowieso iets wat jij uit je hoge hoed trekt, sholz zelf hebben we daar niet over gehoord.

Daarbij is het e.e.a. een kwestie van interpretatie:
[..]
Maar als de doelstelling is: koste wat kost scholz z'n stoepje schoonvegen, is het logisch dat je daar niet op in gaat.

Los van dat je dan bv ook contractors van MBDA, desnoods van een niet duitse vestiging kan sturen bv.
[..]
Uh huh, en natuurlijk in 1 move weer door naar: ze hebben ze niet nodig, een ander moet het maar doen, maar scholz valt niks te verwijten!

:')
De Duitse wet stelt dat Duitse troepen wel ingezet mogen worden in NAVO verband. Dus tenzij Brussel dat besluit te doen in Oekraine is het onmogelijk. Dus misschien was openbaar maken dat Fr en VK het zo doen wel een slimme truc van Scholz: Frankrijk/VK verliezen wat soldaten, doen een Art 5, en voila: Oekraïne krijgt de Taurus.
pi_212631625
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 12:07 schreef Ulx het volgende:
De Duitse wet stelt dat Duitse troepen
quote:
10s.gif Op donderdag 29 februari 2024 11:47 schreef ExTec het volgende:
Probleem opgelost.

Dat gezegd, dit komt uit jouw hoge hoed, niet uit die van sholz.

Daarbij gaat brussel niet over NAVO art. 5 hé? :')
pi_212631927
https://www.nu.nl/buitenl(...)n-navo-lid-zijn.html

Rusland dreigt weer eens met kernwapens.

Onvermijdelijk dat meer landen maar eigen kernwapens gaan maken.
Anders wordt het straks; ZUID POLEN IS VAN ONS EN ANDERS KERNWAPENS!!!!11 MOLDAVIE IS VAN ONS OF KERNWAPENS hoor je me!!!! enz
pi_212631979
quote:
7s.gif Op donderdag 29 februari 2024 12:10 schreef ExTec het volgende:

Daarbij gaat brussel niet over NAVO art. 5 hé? :')
Nee, Het NAVO Hq is verhuisd? Het zit niet meer op Avenue Leopold III?
pi_212631985
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 12:35 schreef Joppiez het volgende:

Anders wordt het straks; ZUID POLEN IS VAN ONS EN ANDERS KERNWAPENS!!!!11 MOLDAVIE IS VAN ONS OF KERNWAPENS hoor je me!!!! enz
:O :z :Z
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_212632057
https://www.msn.com/nl-nl(...)ca42de3abf182c1&ei=9

vladje heeft in zijn speech 'Rusland een pijler van democratie' genoemd

:D _O- _O-
  donderdag 29 februari 2024 @ 12:44:26 #184
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_212632075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 10:40 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Ze zijn lekker op dreef :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_212632083
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 12:35 schreef Joppiez het volgende:

putler, houdt je grote bek eens en blijf van een ander af, anders kernwapens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Forum Admin donderdag 29 februari 2024 @ 12:48:06 #186
pi_212632130
Ik maakte de fout om nu.nl reacties te lezen over dit onderwerp.

Man mann dude broer echt...
pi_212632220
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:

Lijkt sowieso op social media de laatste tijd weer extreem druk met Rusland trollen.
pi_212632234
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik maakte de fout om nu.nl reacties te lezen

Zo klopt die ook al :D Die reacties zijn bij elk onderwerp gewoon een vorm van vermaak
Bij bitcoin is het ook leuk altijd
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212632240
quote:

Lijkt net de Fok frontpage af en toe. Hoop onderbuik reacties. Soms gelukkig ook wat meer onderbouwde reacties.
pi_212632243
quote:

Ik wil niet inloggen en meer reacties lezen
pi_212632337
Had trouwens voor de grap een weekje Tiktok op mijn telefoon staan. Als 35 jarige boomer wilde ik toch even kijken waarom dit zo populair is onder de jeugd. Maar de tering zeg, dat is wel echt extreem hoor wat voor ellende je daar allemaal voorbij ziet komen. Binnen een dag zit je ook in die wappie fuik en krijg je alleen nog maar complot theorieën op je frontpage.

Snap wel dat dit als tool wordt ingezet door een Rusland en/of China om verdeeldheid te zaaien in het westen.
  donderdag 29 februari 2024 @ 13:04:34 #192
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_212632403
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:00 schreef Simmertje het volgende:
Had trouwens voor de grap een weekje Tiktok op mijn telefoon staan. Als 35 jarige boomer wilde ik toch even kijken waarom dit zo populair is onder de jeugd. Maar de tering zeg, dat is wel echt extreem hoor wat voor ellende je daar allemaal voorbij ziet komen. Binnen een dag zit je ook in die wappie fuik en krijg je alleen nog maar complot theorieën op je frontpage.

Snap wel dat dit als tool wordt ingezet door een Rusland en/of China om verdeeldheid te zaaien in het westen.
En dan te bedenken dat kinderen vanaf 10 jaar daar al uren naar kijken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_212632412
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212632423
quote:
2s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Oprecht zorgelijk ja. Zeker met de steeds verdere ontwikkeling van AI gecreëerde foto's/filmpjes.
pi_212632446
quote:
2s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Wat ontzettend deprimerend zeg tering... daarom heb ik snel een like gegeven aan je post voor wat positivisme
pi_212632477
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 12:52 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Lijkt sowieso op social media de laatste tijd weer extreem druk met Rusland trollen.
Dat viel me ook al op. Ook zijn er ineens extreem veel christenfundi's actief.
pi_212632479
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212632525
quote:
Ik vind 'm lastig hoor. Ik snap dat veel mensen nu denken van "boeiend" maar het zal maar gebeuren dat er een nucelaire raket wordt afgeschoten. Japan kan er over mee praten, en Chernobyl heeft zelfs nu nog last van de nuclaire installatie die daar ontploft is.

Ik probeer er rust uit te halen dat we door de dreiging van Rusland inmiddels veel lucht afweer is en dat er mogelijkheden zijn om ook de snelste raketten uit de lucht te schieten. Duimen dan maar dat daarmee een nuclaire raket uit de lucht kan worden geschoten. Niet dat dat feest is want dan kan je dus straling en versprijding van ellende hebben over een relatief groot gebied.
pi_212632537
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:00 schreef Simmertje het volgende:

In Indonesië winnen ze er hele verkiezingen mee. Want meneer dictator danst zo leuk op tiktok. Waardoor alle jongeren op hem stemmen. Zonder enig idee te hebben wat ze doen

Lubach had hier nog een prima filmpje over vorige week
  Forum Admin donderdag 29 februari 2024 @ 13:12:41 #200
pi_212632555
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 12:52 schreef Simmertje het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:08 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat viel me ook al op. Ook zijn er ineens extreem veel christenfundi's actief.
Er komen verkiezingen aan in Rusland..en Vlad moet wat kunnen verkopen.

Ik denk dat we daarom ook een verhoogde intensiteit op het slagveld zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')