Nee joh deze is primaquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:39 schreef Mickytjuh het volgende:
JA streamlock Wednesday was de andere keuze voor tt
Randy had net daarvoor het spel verklapt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:45 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn Tyron en Tom op de vuist of wa
SL
?
Maar dan wordt ze wel gesaved door de kijkers gok ikquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:46 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat Alice niet gesaved gaat worden. Daar zorgen jimmy en ashley wil voor. Die kiezen voor Danny en karen of dilano
Begrijpelijk. Het hemd is nu eenmaal nader dan de rok.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:46 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat Alice niet gesaved gaat worden. Daar zorgen jimmy en ashley wil voor. Die kiezen voor Danny en karen of dilano
Randy was wel een beetje luid, maar de helft liep al overal te verkondigen wat ze hadden moeten doen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Randy had net daarvoor het spel verklapt.
Dus ik denk Randy in dagboek kamer voor waarschuwing en Gameroom op Tyron en Tom.
Alleen buiten tegen de mensen die het al gespeeld hadden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Randy was wel een beetje luid, maar de helft liep al overal te verkondigen wat ze hadden moeten doen.
Goede kans, wel even afwachten met wie ze genomineerd is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan wordt ze wel gesaved door de kijkers gok ik
Denk het ook.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:52 schreef -river- het volgende:
Alice zal zeker op de bank komen maar ik ga ervan uit dat ze niet eens de draaideur door hoeft.
de beelden dat ze op de knop drukt komen vandaag in de uitzending, kan ze stemmen door verliezen, maar verwacht ook niet dat ze gaatquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:52 schreef -river- het volgende:
Alice zal zeker op de bank komen maar ik ga ervan uit dat ze niet eens de draaideur door hoeft.
Waarom?quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat BB sowieso er voor zal zorgen dat Karen safe is
Iedereen drukte op ene knop dus waarom mocht zij het niet? Mensen praten alsof zij de enige is die voor iets heeft gedrukt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:54 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
de beelden dat ze op de knop drukt komen vandaag in de uitzending, kan ze stemmen door verliezen, maar verwacht ook niet dat ze gaat
Genoeg belgen over hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Anders is alleen Ronahi nog als Belgische over
omdat ze al iets had, en andere hadden nog niksquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Iedereen drukte op ene knop dus waarom mocht zij het niet? Mensen praten alsof zij de enige is die voor iets heeft gedrukt.
Een brief gekocht met haar eigen coins net zoals 2 meer iets van thuis kochten met hun coins.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:55 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
omdat ze al iets had, en andere hadden nog niks
Ja maar dat is de schuld van zielige karen. Die heeft gewoon 2 dagen lang elke keer met ashley samen Alice onderuit gehaald.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Iedereen drukte op ene knop dus waarom mocht zij het niet? Mensen praten alsof zij de enige is die voor iets heeft gedrukt.
Terwijl iedereen wat kon drukken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Een brief gekocht met haar eigen coins net zoals 2 meer iets van thuis kochten met hun coins.
Omdat zij en Ro de enige Vlaamse dames zijnquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:57 schreef Clasientjuh het volgende:
Karen saven voor wat? Omdat zij een zwakke speler is en haar makkelijk aan kunnen daar. Ashley is zo niet eerlijk maar was al bekend natuurlijk.
Ja precies, en karen komt er lachend mee weg.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar dat is de schuld van zielige karen. Die heeft gewoon 2 dagen lang elke keer met ashley samen Alice onderuit gehaald.
Eens, ze heeft gewoon gewonnen door het snelst te drukken, de rest heeft net zoveel kans gehad. Met dagenlang erover doorzagen verdien je minder credits in mijn boek.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ash gaat er voor het gemak van uit dat haar mensen met haar mee gaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ash : Zorg niet voor een verloren stem .. dat is zonde.
Ze doet haar best voor Karen. En ze is vrij overtuigend altijdquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash gaat er voor het gemak van uit dat haar mensen met haar mee gaan
Ik denk dat ze het gaat verliezenquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze doet haar best voor Karen. En ze is vrij overtuigend altijd
Dat is de glas half-vol-leeg benadering. Ze wil Karen niet op de bank.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:59 schreef Koos1958 het volgende:
Pfff ashley zorg niet op een verloren stem. Die is alweer aan het manipuleren. Dat de andere kant dan er meer hebben. Ze noemt de namen op. Ze wil echt Alice op de bank hebben en doet er ook alles aan.
BB? swsquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gaat verliezen
Als ze zo doorgaat
Tom zei datquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn zegt ik ga me hard maken voor Danny en karen.
danny kan naar huisquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn zegt ik ga me hard maken voor Danny en karen.
Glenn, want tom is heel goed met Alice.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom zei dat
Of ik moet het mis hebben
Hear hearquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:03 schreef -river- het volgende:
Misschien moeten de powerless wel onderling strijden, dat gegun moet maar eens klaar zijn.
Dat zou ook nog kunnen en dat ze er dan nog twee vrij kunnen spelen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:03 schreef -river- het volgende:
Misschien moeten de powerless wel onderling strijden, dat gegun moet maar eens klaar zijn.
zou wel het beste zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:03 schreef -river- het volgende:
Dat wel maar BB gaat ook om het nomineren zodat je kleur moet bekennen en dat heb je zo natuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
zou wel het beste zijn.
Gewoon nieuw spel en strijden voor je plek
Lijkt me vrij logisch.. je gaat niet iemand saven die je het liefste de deur uit duwt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:05 schreef Verida het volgende:
Het is toch volkomen logisch dat men probeert om iemand te saven waar je het goed mee kunt vinden?
En dat houdt dan automatisch in dat er mensen overblijven waar je het niet zo goed mee kunt vinden, en die je dus op de bank zou willen zetten.
Ze denkt het niet alleen hoor....quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:05 schreef Clasientjuh het volgende:
Ashley wilt het grootste woord hebben in het huis ze denkt ook echt dat ze de Queen is daar in huis ze blijft erin hangen.
Thats the game hequote:Op woensdag 28 februari 2024 13:05 schreef Verida het volgende:
Het is toch volkomen logisch dat men probeert om iemand te saven waar je het goed mee kunt vinden?
En dat houdt dan automatisch in dat er mensen overblijven waar je het niet zo goed mee kunt vinden, en die je dus op de bank zou willen zetten.
Ze gedraagt zich er ook naar en de meesten buigen ook nog voor haarquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik wil gewoon
[..]
Ze denkt het niet alleen hoor....
quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Grensoverschrijdend . Ashley sloeg Tom tegen zijn kont in het voorbijlopen
Haal Ty erbijquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Grensoverschrijdend . Ashley sloeg Tom tegen zijn kont in het voorbijlopen
Zou hij op zo’n moment voor Tom opkomen? Als dit echt iets zou zijn? Ik denk het nietquote:
Nee kan hij het spinnen zodat het weer de schuld van Tom isquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou hij op zo’n moment voor Tom opkomen? Als dit echt iets zou zijn? Ik denk het niet
En het liefst openlijk ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Gewoon nomineren .. die spelletjes moeten maar afgelopen zijn.
Pannenkoekenbakker weg, moet iemand het overnemen, en denk niet dat daar ook maar één rondloopt met die ambitie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:07 schreef BB-King het volgende:
Verdomme Alice.
Weer een weekje Randy erbij.![]()
Hoeveel mazzel heeft die kerel wel niet.
Het zou dan toch aan Tom zelf liggen.. zelf uitgelokt of zoquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee kan hij het spinnen zodat het weer de schuld van Tom is
Alice doet het samen met Randyquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pannenkoekenbakker weg, moet iemand het overnemen, en denk niet dat daar ook maar één rondloopt met die ambitie.
Toch nog iets positiefsquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:12 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Sabeau
Er is niemand anders die zo hard gaat gillen
De kleine dame heeft het goed verpest bij Jimmy
quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:13 schreef kiki2024 het volgende:
sabeau zal wel gewonnen hebben. jimmy hoorde haar gillen
En terecht. Hopelijk staat ze er op.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:12 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Sabeau
Er is niemand anders die zo hard gaat gillen
De kleine dame heeft het goed verpest bij Jimmy
Danny is ook echt niet te genieten zodra ie in gevaar komt hequote:Op woensdag 28 februari 2024 13:10 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt jullie zitten niet op de bank dus niet stressen
Als zij heeft gewonnen niet natuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht. Hopelijk staat ze er op.
Die heeft echt niets te vrezen, er gaat een Nederlandse man uit zaterdag.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Danny is ook echt niet te genieten zodra ie in gevaar komt he
Dat is nog niet duidelijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als zij heeft gewonnen niet natuurlijk
Man met veel zelfmedelijden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Danny is ook echt niet te genieten zodra ie in gevaar komt he
Ik hoop op Dilano..is me veel te zelfverzekerdquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft echt niets te vrezen, er gaat een Nederlandse man uit zaterdag.
Dilano of Ty...of beidequote:Op woensdag 28 februari 2024 13:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik hoop op Dilano..is me veel te zelfverzekerd
en Sabeau ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik hoop op Dilano..is me veel te zelfverzekerd
Sabo of Dilliequote:Op woensdag 28 februari 2024 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
Yess ronahi gewonnen. Sabeau eruit zou fijn zijn.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:17 schreef Was-beer het volgende:
Nooit gedacht voor Ronahi te juichen
Volgens mij heeft Sabo haar laten winnenquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:17 schreef Was-beer het volgende:
Tenenkrommend dat zo'n Tom Ashley zo op een voetstuk plaatstquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:15 schreef rinardo het volgende:
Haha Tom vraagt, mensen met power zullen vanavond wel iets krijgen toch, een paar zeggen weet ik niet, Tom: ik vraag ash wel even, Karen:, die weet dat toch niet, Tom ja Ash weet alles , Ash zegt nee dat krijgen we niet.
Dat verdiend zijquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tenenkrommend dat zo'n Tom Ashley zo op een voetstuk plaatst
Dat zou toch echt top zijnquote:
Ik begin het ook te vermoeden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sabo haar laten winnen
Iedereen blij dat het eens gedaan is met iedere dag pannekoeken te moeten eten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pannenkoekenbakker weg, moet iemand het overnemen, en denk niet dat daar ook maar één rondloopt met die ambitie.
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik begin het ook te vermoeden.
Ja dat was raar hequote:Op woensdag 28 februari 2024 13:16 schreef greysbones het volgende:
Ro heeft gewonnenn![]()
Verwacht aangezien Sabeau in de badkamer vanmorgen al zoiets zei
Dat gaat dan pijnlijk tegenvallenquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:18 schreef Puzzie het volgende:
Sabo gaat er namelijk vanuit dat zij goed staat buiten
nu hopen dat ze de bank niet ontgliptquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:18 schreef Puzzie het volgende:
Koude kermisquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:18 schreef Puzzie het volgende:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat dan pijnlijk tegenvallen
Tuurlijk niet.. ze zou het zo wel over kunnen laten komen want zo’n actrice is het wel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sabo haar laten winnen
Ik denk van wel .quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. ze zou het zo wel over kunnen laten komen want zo’n actrice is het wel.
Gewoon een snotneusquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:20 schreef greysbones het volgende:
Sabo praat tegen Ro alsof Ro een kind is
Zo praat al vanaf zaterdag of zondagquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:20 schreef greysbones het volgende:
Zo praat ze eigenlijk wel tegen iedereen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:20 schreef greysbones het volgende:
Dat is gewoon tactiekquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:20 schreef Jockari het volgende:
Jimmy heeft geen ruggegraat. Loopt als een schoothondje naar die zijde waarvan hij denkt dat deze de meeste opportuniteiten biedt. Kan dagelijks wisselen.
Dat mag. Het is alleen jammer dat het nog 3 uur door gaatquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:20 schreef greysbones het volgende:
Ze liggen letterlijk aan haar voeten...quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Het volk op audiëntie in de troonzaal.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze liever heeft dat Ronahi wint en dat Sabeau vertrekt dus schijnheilig is dat dan niet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:19 schreef Clasientjuh het volgende:
Zo en dan heeft Ashley over schijnheiligheid wat doet ze nu dan leuk tegen Rohahi doen🤮
Waarom Dillie niet?quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:20 schreef marky het volgende:
Er komen er drie op de bank. Ty, Alice en Sabeau. Het kan haast niet dat er weer een vrouw uit gaat.
Sabeau zit zwaaaaar in mijn allergiequote:Op woensdag 28 februari 2024 13:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat mag. Het is alleen jammer dat het nog 3 uur door gaat
De gene powerfull zijnquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:21 schreef rinardo het volgende:
Voor de binnenkomers, het spel is afgelopen
Jimmy won en is Powerful Dilano powerless
Glenn won en is Powerful Danny Powerless.
Ashley won en is Powerful, karen powerless
Randy won en is Powerful Alice Powerless
Tom won en is Powerful Tyron is Powerless
Ronahi won en is Powerful Sabeau is powerless
Sowwwwww wat een duw!quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:21 schreef spapaars het volgende:
Met Ron is het vallen en opstaan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ashley redeneert dat een Nederlandse exit altijd beter is voor haar kansen, Ronahi is in die zin sowieso geen concurrentie voor haar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze liever heeft dat Ronahi wint en dat Sabeau vertrekt dus schijnheilig is dat dan niet.
Ja maar Ronhahi mag ze ook niet vind ik raar dat ze zo knuffel enzoquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze liever heeft dat Ronahi wint en dat Sabeau vertrekt dus schijnheilig is dat dan niet.
Keep your friends close, keep your enemies closer.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:23 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Ja maar Ronhahi mag ze ook niet vind ik raar dat ze zo knuffel enzo
Sorry jaquote:
Wou het net zeggen!quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:17 schreef Was-beer het volgende:
Kinderen onder elkaar natuurlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:20 schreef greysbones het volgende:
Omdat als de powerfull mogen bepalen wie vrijgesteld word. Jimmy ervoor gaat zorgen dat Dillie niet op de bank komt.quote:
Jimmy is niet de enigequote:Op woensdag 28 februari 2024 13:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Omdat als de powerfull mogen bepalen wie vrijgesteld word. Jimmy ervoor gaat zorgen dat Dillie niet op de bank komt.
Proberen, denk niet dat het hem lukt de groep mee te krijgen om Dilano te saven boven anderen die power-less zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Omdat als de powerfull mogen bepalen wie vrijgesteld word. Jimmy ervoor gaat zorgen dat Dillie niet op de bank komt.
neem de namen nog maar even doorquote:
Ashley, Glenn, Tom willen Karin en Danny saven, als ze überhaupt de kans krijgen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Proberen, denk niet dat het hem lukt de groep mee te krijgen om Dilano te saven boven anderen die power-less zijn.
Dat zei ik hierboven al.quote:
eerder ging het ook met speeches en gunnen, dus gooi de gufactor er nog maar een keer in.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:38 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat er gewoon een game komt voor de 6 afvallers..Lijkt me eerlijker
Van mij zou ze nog wel even mogen blijven. Kan wel lachen om haar, ze is lekker gekquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Deze week mag Sabeau![]()
met Ty erbij.
Was Sabeau al zat, maar na pannenkoekengate is Ty ook flink gezakt op het lijstje.
Weg ermee., Wat een vreselijk kind is datquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
met Ty erbij.
Was Sabeau al zat, maar na pannenkoekengate is Ty ook flink gezakt op het lijstje.
Ze is gevaarlijk gek.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij zou ze nog wel even mogen blijven. Kan wel lachen om haar, ze is lekker gek
Van mij ook, ze is best wel sociaal.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij zou ze nog wel even mogen blijven. Kan wel lachen om haar, ze is lekker gek
Als het een dubbele exit wordt moet het deze combi maar zijn inderdaad.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
met Ty erbij.
Nee joh Sabo die zorgt voor leuke streams. Zag de uitzending waar ze raar zat te lullen en daar was het nummer Crazy onder gemonteerdquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
met Ty erbij.
En op Dilan kan Sab ook niet rekenen nu, vandaar dat ze zo aan het vlijen was bij Rohani, zodat die een goed woordje kan doen bij Bye bye Saaibye hoop ik. Ben beetje fan van Ro nu, nooit gedacht dat dat kon…quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:35 schreef TheVulture het volgende:
Sabeau lijkt me sowieso het haasje. Jimmy, Tom en Ashley zullen haar sowieso niet saven.
Ik denk dat Ro voor Ty gaatquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:51 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
En op Dilan kan Sab ook niet rekenen nu, vandaar dat ze zo aan het vlijen was bij Rohani, zodat die een goed woordje kan doen bij Bye bye Saaibye hoop ik. Ben beetje fan van Ro nu, nooit gedacht dat dat kon…
Denk dat dat nog wel meevalt.quote:
Ja, ze is apart, maar vind haar niet gemener of valser dan de andere die daar zittenquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van mij ook, ze is best wel sociaal.
Oh ja dat is idd ook een mogelijkheid..Dan denk ik dat het Danny, Dilano en Karen wordtquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:53 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat sws maar misschien kunnen ze 2 kiezen. randy gaat ook in eerste instantie voor ty
Ja die was leukquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh Sabo die zorgt voor leuke streams. Zag de uitzending waar ze raar zat te lullen en daar was het nummer Crazy onder gemonteerd
Sorry, ik bedoel Danny, Dilano en Sabeauquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh ja dat is idd ook een mogelijkheid..Dan denk ik dat het Danny, Dilano en Karen wordt
jimmy, tom ( zeker na de stunt van gister), Ashley gaan zeker niet voor sabeau en glenn zal volgen..quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel Danny, Dilano en Sabeau
Bakvisjes stemmen ook.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:55 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niets van deze poll
Mooi Danny mag wel weg.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:55 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niets van deze poll
Ze zijn ook een week later begonnen dus ze zouden dit kunnen weten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley denk dat er 2 gaan deze week Karen ook
Ze weten alleen niet dat het nog 1 week extra is
vorig jaar 12 weken, dit jaar 13 weken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zijn ook een week later begonnen dus ze zouden dit kunnen weten.
Wat mij betreft mag het permanent blijven. Het scoort goed voor RTL 5 dus don't fix it if it ain't broke.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vorig jaar 12 weken, dit jaar 13 weken.
Echt welquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:09 schreef Donna1000 het volgende:
Of je ze nu mag of niet, Ashley is wel een van de smaakmakers van deze BB
Top 5 materiaal sowieso en dan zien we wel wie de finale in gaan, ik schat die kansen voor Ashley zeker hoog in.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:09 schreef Donna1000 het volgende:
Datzelfde zou je van Sabeau kunnen zeggenquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:09 schreef Donna1000 het volgende:
Niet gezien en gehoordquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach wat triest Trashley gooit Alice weer voor de bus
![]()
![]()
Vond die combi toen ze een duo waren ook twijfelachtig, want andersom zou zij ook Ashley voor de bus gooien. Zij is me wat te politiek correct.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
![]()
![]()
Ashley : De andere groep gaat op Dilano en Sabeau. Dit is waarom het niet altijd handig is om alleen te staan. Ze zwemt er tussendoor. Je bent een allemansvriend. Dan ben je al gauw degene waar als eerste naar gekeken wordt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
![]()
![]()
Nee ze heeft gewoon gelijk. Omdat Alice tussen de groepen door wandelt, zal er ws. niemand op haar gaan stemmenquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
![]()
![]()
Het ging weer over het wegkapen van het telefoongesprekquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ashley : De andere groep gaat op Dilano en Sabeau. Dit is waarom het niet altijd handig is om alleen te staan. Ze zwemt er tussendoor. Je bent een allemansvriend. Dan ben je al gauw degene waar als eerste naar gekeken wordt.
Welke bus??????????
Hoezo?quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
![]()
![]()
Wel een feit. Ashley zegt dat de kijker dat gezien zal hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het ging weer over het wegkapen van de telefoongesprek
Dit iddquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee ze heeft gewoon gelijk. Omdat Alice tussen de groepen door wandelt, zal er ws. niemand op haar gaan stemmen
Omdat Alice op de knop drukte, dat zien de kijkers volgens Ash. Dat Alice inhalig is dus,quote:
Dat is Alice ook maar dat zegt niet dat Ash haar voor de bus gooitquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat Alice op de knop drukte, dat zien de kijkers volgens Ash. Dat Alice inhalig is dus,
tot brakens toequote:Op woensdag 28 februari 2024 14:09 schreef Donna1000 het volgende:
En ook dat Alice haar power niet aan Randy gunde. Wat ik wel snap na vorige week.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat Alice op de knop drukte, dat zien de kijkers volgens Ash. Dat Alice inhalig is dus,
Nou erg aardig kwam het niet over.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is Alice oom maar dat zegt niet dat Ash haar voor de bus gooit
houden ze die saaie danny er alleen in om het broodbakken?quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:16 schreef kiki2024 het volgende:
jimmy- dilano, karin, Danny
tom- Karin, Danny, Alice
Ashley- Karin, danny
randy- Tyrone,dilano, Alice
Ronahi- Tyrone, dilano, sabeau
glenn- karin, Danny, sabeau
zo gaan ze ongeveer stemmen denk ik, als ze mogen vrijstellen
Makkelijk te verslaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:23 schreef Giggio het volgende:
[..]
houden ze die saaie danny er alleen in om het broodbakken?
man man man
wat zien zij wat ik niet zie aan den danny?
Die droeg ik in mijn alto periodequote:Op woensdag 28 februari 2024 14:24 schreef greysbones het volgende:
Dr Martens is een nette laars volgend Sabeau
Slechte take zeg.... geldt dan net zo voor Jimmy ... Glenn ...quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ashley had ook kunnen denken, ik laat Karen wel winnen aangezien ik toch sterk sta bij de kijker, maar nope eigenbelang komt voorop boven je BFF
Bijzonder….zijn juist stoer 💪quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:24 schreef greysbones het volgende:
Dr Martens is een nette laars volgend Sabeau
nee, Jimmy is topquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Slechte take zeg.... geldt dan net zo voor Jimmy ... Glenn ...
hoorde Louboutonsquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Louboutins lopen niet lekker aldus Sabeau
Nou Sabo ik heb ze en ze lopen gewoon prima 👌quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Dus zou ze expres moeten verliezen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ashley had ook kunnen denken, ik laat Karen wel winnen aangezien ik toch sterk sta bij de kijker, maar nope eigenbelang komt voorop boven je BFF
haken of hakkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:27 schreef Kodiak100 het volgende:
loop je veel op haken ka?
Zeker op school
Denk Sabo en dilano eruitquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
op de bank komen denk ik
Sabeau, Dilano, Tyron
en dan een obvious exit Dilano deze week (als we naar de favo poll hier kijken, die nog op 0% staat)
Waarom niet ?quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:27 schreef Kodiak100 het volgende:
loop je veel op haken ka?
Zeker op school
De nep schoenen lopen misschien niet lekker maar als je de echte hebt lopen ze echt wel goed.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Toch wel??quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:35 schreef Clasientjuh het volgende:
Alice heeft niks te klagen ze heeft lekker eettentjes gehad, ontbijt en bellen. Nu is het Randy gegund.
Nee, Alice komt op zeker op de bank omdat Trashley dat wil.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
op de bank komen denk ik
Sabeau, Dilano, Tyron
en dan een obvious exit Dilano deze week (als we naar de favo poll hier kijken, die nog op 0% staat)
dan ben je wel erg zelfverzekerd over hoe je overkomt op de kijker of zo, want je loopt nu wel risico om op de bank te komenquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:35 schreef Clasientjuh het volgende:
Alice heeft niks te klagen ze heeft lekker eettentjes gehad, ontbijt en bellen. Nu is het Randy gegund.
Ash wil Karen koste wat kost van de bank afhouden , wel een totaal andere insteek natuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, Alice komt op zeker op de bank omdat Trashley dat wil.
En ik maar denken dat het niet gekker dan Ariana kon wordenquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh Sabo die zorgt voor leuke streams. Zag de uitzending waar ze raar zat te lullen en daar was het nummer Crazy onder gemonteerd
Mssn omdat ze er van overtuigt is dat Alice het wel wint, van de andere bankzitters en dus zal blijven?quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:37 schreef -river- het volgende:
[..]
misschien wil ze Alice gebruiken tegen Tyron en stemt ze ook voor Dilanoquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Zover gaat het allemaal niet , behalve hierquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
misschien wil ze Alice gebruiken tegen Tyron en stemt ze ook voor Dilanodat zou pas een naaistreek zijn
glenn gaat karin niet naaien, dat gaat ashley niet pikkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ashley: Karen & Danny
Glenn: Danny & Sabeau
Ronahi: Dilano & Tyron
Randy: Tyron & Dilano
Jimmy: Dilano & Karen
Tom: Karen & Alice
saved: Karen & Dilano
genomineerd: Sabeau, Tyron, Alice, Danny
puur speculatie van mij moet ik erbij zeggen natuurlijk
Morgen nog saving van een aantal genomineerde en daarna gelijk nomination reveal.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:44 schreef Hznootje het volgende:
Denk dat er morgenochtend nog wat zal gebeuren..Vandaag niet meer
Maar weten ze überhaupt of ze moeten vrijstellen of nominerenquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ashley: Karen & Danny
Glenn: Danny & Sabeau
Ronahi: Dilano & Tyron
Randy: Tyron & Dilano
Jimmy: Dilano & Karen
Tom: Karen & Alice
saved: Karen & Dilano
genomineerd: Sabeau, Tyron, Alice, Danny
puur speculatie van mij moet ik erbij zeggen natuurlijk
Kom op Ashley is doodsbang voor Alice dat was vanaf het begin al zo.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
misschien wil ze Alice gebruiken tegen Tyron en stemt ze ook voor Dilanodat zou pas een naaistreek zijn
sowieso Ashley gaat echt niet voor Alice stemmen ten koste van haar maatjes Danny, Karenquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Kom op Ashley is doodsbang voor Alice dat was vanaf het begin al zo.
Komt haar verdomde goed uit en vanaf het begin af aan als ze Alice haar naam kan noemen neemt ze die in de mond en dat geeft niet is een spel he daarom zeg ik ook Ashley ziet Alice als een bedreiging.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
sowieso Ashley gaat echt niet voor Alice stemmen ten koste van haar maatjes Danny, Karen
Hear hearquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Mensen het is een groot psychologisch en sociaal spel.
Er is niks een naaistreek. Dat noem je het spel spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |