Nee joh deze is primaquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:39 schreef Mickytjuh het volgende:
JA streamlock Wednesday was de andere keuze voor tt
Randy had net daarvoor het spel verklapt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:45 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn Tyron en Tom op de vuist of wa
SL
?
Maar dan wordt ze wel gesaved door de kijkers gok ikquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:46 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat Alice niet gesaved gaat worden. Daar zorgen jimmy en ashley wil voor. Die kiezen voor Danny en karen of dilano
Begrijpelijk. Het hemd is nu eenmaal nader dan de rok.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:46 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat Alice niet gesaved gaat worden. Daar zorgen jimmy en ashley wil voor. Die kiezen voor Danny en karen of dilano
Randy was wel een beetje luid, maar de helft liep al overal te verkondigen wat ze hadden moeten doen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Randy had net daarvoor het spel verklapt.
Dus ik denk Randy in dagboek kamer voor waarschuwing en Gameroom op Tyron en Tom.
Alleen buiten tegen de mensen die het al gespeeld hadden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Randy was wel een beetje luid, maar de helft liep al overal te verkondigen wat ze hadden moeten doen.
Goede kans, wel even afwachten met wie ze genomineerd is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan wordt ze wel gesaved door de kijkers gok ik
Denk het ook.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:52 schreef -river- het volgende:
Alice zal zeker op de bank komen maar ik ga ervan uit dat ze niet eens de draaideur door hoeft.
de beelden dat ze op de knop drukt komen vandaag in de uitzending, kan ze stemmen door verliezen, maar verwacht ook niet dat ze gaatquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:52 schreef -river- het volgende:
Alice zal zeker op de bank komen maar ik ga ervan uit dat ze niet eens de draaideur door hoeft.
Waarom?quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat BB sowieso er voor zal zorgen dat Karen safe is
Iedereen drukte op ene knop dus waarom mocht zij het niet? Mensen praten alsof zij de enige is die voor iets heeft gedrukt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:54 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
de beelden dat ze op de knop drukt komen vandaag in de uitzending, kan ze stemmen door verliezen, maar verwacht ook niet dat ze gaat
Genoeg belgen over hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Anders is alleen Ronahi nog als Belgische over
omdat ze al iets had, en andere hadden nog niksquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Iedereen drukte op ene knop dus waarom mocht zij het niet? Mensen praten alsof zij de enige is die voor iets heeft gedrukt.
Een brief gekocht met haar eigen coins net zoals 2 meer iets van thuis kochten met hun coins.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:55 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
omdat ze al iets had, en andere hadden nog niks
Ja maar dat is de schuld van zielige karen. Die heeft gewoon 2 dagen lang elke keer met ashley samen Alice onderuit gehaald.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Iedereen drukte op ene knop dus waarom mocht zij het niet? Mensen praten alsof zij de enige is die voor iets heeft gedrukt.
Terwijl iedereen wat kon drukken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Een brief gekocht met haar eigen coins net zoals 2 meer iets van thuis kochten met hun coins.
Omdat zij en Ro de enige Vlaamse dames zijnquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:57 schreef Clasientjuh het volgende:
Karen saven voor wat? Omdat zij een zwakke speler is en haar makkelijk aan kunnen daar. Ashley is zo niet eerlijk maar was al bekend natuurlijk.
Ja precies, en karen komt er lachend mee weg.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar dat is de schuld van zielige karen. Die heeft gewoon 2 dagen lang elke keer met ashley samen Alice onderuit gehaald.
Eens, ze heeft gewoon gewonnen door het snelst te drukken, de rest heeft net zoveel kans gehad. Met dagenlang erover doorzagen verdien je minder credits in mijn boek.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ash gaat er voor het gemak van uit dat haar mensen met haar mee gaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ash : Zorg niet voor een verloren stem .. dat is zonde.
Ze doet haar best voor Karen. En ze is vrij overtuigend altijdquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash gaat er voor het gemak van uit dat haar mensen met haar mee gaan
Ik denk dat ze het gaat verliezenquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze doet haar best voor Karen. En ze is vrij overtuigend altijd
Dat is de glas half-vol-leeg benadering. Ze wil Karen niet op de bank.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:59 schreef Koos1958 het volgende:
Pfff ashley zorg niet op een verloren stem. Die is alweer aan het manipuleren. Dat de andere kant dan er meer hebben. Ze noemt de namen op. Ze wil echt Alice op de bank hebben en doet er ook alles aan.
BB? swsquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gaat verliezen
Als ze zo doorgaat
Tom zei datquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn zegt ik ga me hard maken voor Danny en karen.
danny kan naar huisquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn zegt ik ga me hard maken voor Danny en karen.
Glenn, want tom is heel goed met Alice.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom zei dat
Of ik moet het mis hebben
Hear hearquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:03 schreef -river- het volgende:
Misschien moeten de powerless wel onderling strijden, dat gegun moet maar eens klaar zijn.
Dat zou ook nog kunnen en dat ze er dan nog twee vrij kunnen spelen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:03 schreef -river- het volgende:
Misschien moeten de powerless wel onderling strijden, dat gegun moet maar eens klaar zijn.
zou wel het beste zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:03 schreef -river- het volgende:
Dat wel maar BB gaat ook om het nomineren zodat je kleur moet bekennen en dat heb je zo natuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
zou wel het beste zijn.
Gewoon nieuw spel en strijden voor je plek
Lijkt me vrij logisch.. je gaat niet iemand saven die je het liefste de deur uit duwt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:05 schreef Verida het volgende:
Het is toch volkomen logisch dat men probeert om iemand te saven waar je het goed mee kunt vinden?
En dat houdt dan automatisch in dat er mensen overblijven waar je het niet zo goed mee kunt vinden, en die je dus op de bank zou willen zetten.
Ze denkt het niet alleen hoor....quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:05 schreef Clasientjuh het volgende:
Ashley wilt het grootste woord hebben in het huis ze denkt ook echt dat ze de Queen is daar in huis ze blijft erin hangen.
Thats the game hequote:Op woensdag 28 februari 2024 13:05 schreef Verida het volgende:
Het is toch volkomen logisch dat men probeert om iemand te saven waar je het goed mee kunt vinden?
En dat houdt dan automatisch in dat er mensen overblijven waar je het niet zo goed mee kunt vinden, en die je dus op de bank zou willen zetten.
Ze gedraagt zich er ook naar en de meesten buigen ook nog voor haarquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik wil gewoon
[..]
Ze denkt het niet alleen hoor....
quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Grensoverschrijdend . Ashley sloeg Tom tegen zijn kont in het voorbijlopen
Haal Ty erbijquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Grensoverschrijdend . Ashley sloeg Tom tegen zijn kont in het voorbijlopen
Zou hij op zo’n moment voor Tom opkomen? Als dit echt iets zou zijn? Ik denk het nietquote:
Nee kan hij het spinnen zodat het weer de schuld van Tom isquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou hij op zo’n moment voor Tom opkomen? Als dit echt iets zou zijn? Ik denk het niet
En het liefst openlijk ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Gewoon nomineren .. die spelletjes moeten maar afgelopen zijn.
Pannenkoekenbakker weg, moet iemand het overnemen, en denk niet dat daar ook maar één rondloopt met die ambitie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:07 schreef BB-King het volgende:
Verdomme Alice.
Weer een weekje Randy erbij.![]()
Hoeveel mazzel heeft die kerel wel niet.
Het zou dan toch aan Tom zelf liggen.. zelf uitgelokt of zoquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee kan hij het spinnen zodat het weer de schuld van Tom is
Alice doet het samen met Randyquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pannenkoekenbakker weg, moet iemand het overnemen, en denk niet dat daar ook maar één rondloopt met die ambitie.
Toch nog iets positiefsquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:12 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Sabeau
Er is niemand anders die zo hard gaat gillen
De kleine dame heeft het goed verpest bij Jimmy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |