Frans Duytsquote:Op maandag 26 februari 2024 20:46 schreef engine het volgende:
Jimmy was goed in talen behalve in Frans en Duits.
Ze graaft haar eigen graf.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Karen voelt der eigen erg versterkt met Ash aan haar kant met der grote bek en steken onder water nu net ook weer dat ze gelijk nuchter is in het huis, ze moet zo lekker doorgaan en dan heeft ze Tom wel boos maar ja zij weet dat Ash wel voor haar inspringt dan
jepquote:Op maandag 26 februari 2024 20:47 schreef GayGuy het volgende:
Heb ik nu een avondje in een bar gemist? Ik las zoiets in de streamverslagen
ja zei ik net idd ook alquote:Op maandag 26 februari 2024 20:48 schreef Ebinas het volgende:
Het zou me niet verbazen als Tom al dat gekonkel en gezeik gewoon heel heel heel slecht trekt
Ze zitten heel gezellig te praten. Totaal geen negativiteit in die kamerquote:Op maandag 26 februari 2024 20:47 schreef Ebinas het volgende:
As komt aan tafel bij het spel.
"de rozekamer is de nieuwe roddelkamer geworden of zo, het ligt helemaal vol met volk?"
Geen reactie
As: Het was eerst blauw en nu rose
Geen reactie
As; Je kan beter in die roze kamer liggen uh of die blauwe kamer liggen daar is het hartstikke rustig
Karen: ja
Verder geen reactie van Glen Danny en tom
Ik denk dat hij er werkelijk de ballen van snaptquote:Op maandag 26 februari 2024 20:48 schreef Ebinas het volgende:
Het zou me niet verbazen als Tom al dat gekonkel en gezeik gewoon heel heel heel slecht trekt
ja en dan nu ook van die sneren steeds in de buurt bij hem zodat hij het kan horenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er werkelijk de ballen van snapt
Waarom Karen zo boos is
Karen heeft het zelf elke keer over negeren van Tom
Maar ze is zelf geen haar beter
Lult met anderen over Tom
Dat hoor je Tom niet doen
Nee viel me ook al op.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zitten heel gezellig te praten. Totaal geen negativiteit in die kamer
wie?quote:Op maandag 26 februari 2024 20:50 schreef -river- het volgende:
De mannen zitten midden in het spel en mevrouw wil meteen een nieuw potje omdat ze ook wil meedoen.
Dit zijn kleine dingen maar het gebeurt zo vaak.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:50 schreef -river- het volgende:
De mannen zitten midden in het spel en mevrouw wil meteen een nieuw potje omdat ze ook wil meedoen.
oh daar zei ik het niet voor meer in de trant dat ik het dus met je eens was dat zelfde zei hahahquote:Op maandag 26 februari 2024 20:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oeps sorry over heen gelezen, dan had ik daarop gereageerd
Ze vroegen of Ash en Karen ook mee wilden doenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit zijn kleine dingen maar het gebeurt zo vaak.
Het is gewoon onbeschoft als mensen in een spel zitten wacht je maar en als het potje klaar is vraag je of je mee mag doen.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit zijn kleine dingen maar het gebeurt zo vaak.
Ik denk dat Tom op het punt is dat hij denkt ik zeg masr niets meer, kan het ook niet fout zijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er werkelijk de ballen van snapt
Waarom Karen zo boos is
Karen heeft het zelf elke keer over negeren van Tom
Maar ze is zelf geen haar beter
Lult met anderen over Tom
Dat hoor je Tom niet doen
Ok. las hier wat anders....n.l. dat ze mee wilde spelen en opnieuw moesten beginnen terwijl ze nog in een spel zaten.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze vroegen of Ash en Karen ook mee wilden doen
Nee weet ik hoor. Maar dan denk ik zelf, lees dan ff wat beter (ik dan)quote:Op maandag 26 februari 2024 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh daar zei ik het niet voor meer in de trant dat ik het dus met je eens was dat zelfde zei hahah
Neequote:Op maandag 26 februari 2024 20:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok. las hier wat anders....n.l. dat ze mee wilde spelen en opnieuw moesten beginnen terwijl ze nog in een spel zaten.
Dat gebeurde ook, en de mannen zeiden nee we spelen dit potje uit. Kom er maar bij zitten.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok. las hier wat anders....n.l. dat ze mee wilde spelen en opnieuw moesten beginnen terwijl ze nog in een spel zaten.
Ok, dat is heel wat anders....quote:Op maandag 26 februari 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Glenn en Danny vroegen of ze mee wilden doen
Denk het niet....quote:Op maandag 26 februari 2024 20:58 schreef b_engeltje het volgende:
Was er een vliegtuig voor ashley???
Denk het nietquote:Op maandag 26 februari 2024 20:58 schreef b_engeltje het volgende:
B52quote:Op maandag 26 februari 2024 20:58 schreef b_engeltje het volgende:
Nee zaterdag geloof ikquote:Op maandag 26 februari 2024 20:58 schreef b_engeltje het volgende:
Tom heeft er al een gehad tochquote:Op maandag 26 februari 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee zaterdag geloof ik
Voor Ash en Tom
Ja dusquote:Op maandag 26 februari 2024 21:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tom heeft er al een gehad toch
Of tom en anders Alice erbij kan karen haar kop kosten. Zeker na de laatste dagenquote:Op maandag 26 februari 2024 21:00 schreef b_engeltje het volgende:
Me partner zaten net is te berekenen.. ashley zit zo goed als in de finale...
Je kan haar er niet uit stemmen mits er een duo uit gaat
Je kan ashley en karen op de bank zetten maar de derde persoon zal altijd het slachtoffer worden
Wel een groot risico om te nemenquote:Op maandag 26 februari 2024 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Of tom en anders Alice erbij kan karen haar kop kosten. Zeker na de laatste dagen
Wat dan?quote:Op maandag 26 februari 2024 21:02 schreef -river- het volgende:
Ik zit hier al de hele tijd te kijken en weet echt wat ik zie/hoor.
Hij kan niet rekenen, dus reken er maar niet opquote:Op maandag 26 februari 2024 21:03 schreef GayGuy het volgende:
Dylano moet ook een vliegtuig krijgen, joh. Eentje met een ruime cockpit😉
Dit is heel vervelend voor Ashley want zij is van de verdeel en heers methoden. Doordat nu andere combinatie van mensen bij elkaar zitten breken de groepjes een beetje op.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zitten heel gezellig te praten. Totaal geen negativiteit in die kamer
Dit is veel beter dan twee kampen.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:13 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is heel vervelend voor Ashley want zij is van de verdeel en heers methoden. Doordat nu andere combinatie van mensen bij elkaar zitten breken de groepjes een beetje op.
Ja de enige die het nog over nominatie en tactiek hebben zijn ashley en karen en dilano en jimmyquote:Op maandag 26 februari 2024 21:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit is veel beter dan twee kampen.
Nee. Het gaat tussen Ashley en Alice. Zit dicht bij elkaar. Zal aan haar gedrag liggen.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:00 schreef b_engeltje het volgende:
Me partner zaten net is te berekenen.. ashley zit zo goed als in de finale...
Je kan haar er niet uit stemmen mits er een duo uit gaat
Je kan ashley en karen op de bank zetten maar de derde persoon zal altijd het slachtoffer worden
Alice heeft vandaag ook wel wat minpuntjes gescoord denk ikquote:Op maandag 26 februari 2024 21:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Het gaat tussen Ashley en Alice. Zit dicht bij elkaar. Zal aan haar gedrag liggen.
Ze is deze week weer gezakt in de polls.
Waarom? Omdat ze op de knop drukte en karen daar om moest janken? Druk dan zelf op de knop zoals veel bewoners vandaag deden.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:21 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Alice heeft vandaag ook wel wat minpuntjes gescoord denk ik
Denk dat het meevalt was niet slim maar geen kwaadwillenheid en blijkt dat karen gezegd in die kamer als je het echt wil moet je pakken he.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:21 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Alice heeft vandaag ook wel wat minpuntjes gescoord denk ik
Dat hij er niks meer van snaptquote:Op maandag 26 februari 2024 21:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was net te laat. Wat zei hij?
arme Tomquote:Op maandag 26 februari 2024 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hij er niks meer van snapt
En niet weet wat hij nog moet doen
Hij heeft echt goede humor.....droogkloot.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
En nog steeds heeft dilano het over sommen. En jimmy zegt zou noush nog terug kunnen komen om me te ontharen. Haha jimmy zegt ze had een midweek vakantie was een chille vrouw.
Make that the cat wise !quote:Op maandag 26 februari 2024 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
dilano was slecht in schoolengels maar wel goed in gewoon engels
Had hij niet genoeg kaasfonduequote:Op maandag 26 februari 2024 21:34 schreef greysbones het volgende:
Glenn is een beetje aan het bunkeren
Brood met olie
Kwark
Beide deden niet helemaal oké, Alice had misschien moeten wachten en Karen stelt zich aanquote:Op maandag 26 februari 2024 21:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze op de knop drukte en karen daar om moest janken? Druk dan zelf op de knop zoals veel bewoners vandaag deden.
2 maart.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:58 schreef b_engeltje het volgende:
Dat zal dan wel een bezem geweest zijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:58 schreef b_engeltje het volgende:
Om de fanmail los te laten?quote:
Oefenen meissie, oefenen.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:04 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau wil mensen haar innerlijk mooi vind en niet haar uiterlijk
Mwah, ik had het eerlijk gezegd ook wel gezien hoor. Laat ze maar weer eens wat anders verzinnen.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:12 schreef greysbones het volgende:
BB is ook weer een Sjaak afhaak
Met die rekensommen
quote:Op maandag 26 februari 2024 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Sabbel staat hele monologen te houden.
quote:Op maandag 26 februari 2024 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Sabbel staat hele monologen te houden.
quote:Op maandag 26 februari 2024 21:49 schreef Jockari het volgende:
Die lange-termijn opdrachten zijn schaars dit jaar.
heb je het over de uitzending van vanavond ? daar spande Ashley wel de kroon, Do was net de deur uit, en ze spande al plannen randy voor de bus te gooienquote:Op maandag 26 februari 2024 21:51 schreef mazaru het volgende:
Als die Tyrone ooit op de bank komt dan gaat die ook naar huis. Die komt er niet goed uit in de uitzending. Wat een enorm stuk chagrijn en wraakzuchtig ventje is dat.
Toch leuk dat samen gelijk denken.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]![]()
We denken en typen hetzelfde op de dezelfde tijd
Hij klaagde op de stream dat hij waarschijnlijk niet goed wordt getoond in de uitzending en daardoor minder populair is dan andere bewoners, maar dat komt juist door zijn geklaag en boosheidquote:Op maandag 26 februari 2024 21:51 schreef mazaru het volgende:
Als die Tyrone ooit op de bank komt dan gaat die ook naar huis. Die komt er niet goed uit in de uitzending. Wat een enorm stuk chagrijn en wraakzuchtig ventje is dat.
Ik weet niet of dat hier in dit topic op zijn plaats is. maar ik vond dat groepje op de bank die zaten te chagrijnen dat het ze niet lukt om Ashley eruit te knallen veel rotter overkwamen.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:53 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
heb je het over de uitzending van vanavond ? daar spande Ashley wel de kroon, Do was net de deur uit, en ze spande al plannen randy voor de bus te gooien
quote:Op maandag 26 februari 2024 21:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij klaagde op de stream dat hij waarschijnlijk niet goed wordt getoond in de uitzending en daardoor minder populair is dan andere bewoners, maar dat komt juist door zijn geklaag en boosheidvicieuze cirkel
Ashley is ook teveel daarmee bezig, ik zie haar liever plezier maken in het huis maar dat doet ze te weinigquote:Op maandag 26 februari 2024 21:53 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
heb je het over de uitzending van vanavond ? daar spande Ashley wel de kroon, Do was net de deur uit, en ze spande al plannen randy voor de bus te gooien
Ach, dat waren ty, ro, en Sabeau al buiten aan het doen over Ashley toen Randy nog niet eens terug wasquote:Op maandag 26 februari 2024 21:53 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Soort kippenhok waarschijnlijk aan haar gekakel te horen.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:56 schreef Ireth het volgende:
Saboo woont soort van op zichzelf, naast, bij, soort van bij haar ouders, maar wel een eigen ingang zeg maar.
Wooncontainer in de tuin???
Ze vertelde wel aan Ty dat ze aan het water wonen, ik denk een villa ergens met gasthuisquote:Op maandag 26 februari 2024 21:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Soort kippenhok waarschijnlijk aan haar gekakel te horen.
Rijtjeswoning langs een sloot met een blokhut van de intratuin voor sorbo in de tuin...quote:Op maandag 26 februari 2024 22:00 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ze vertelde wel aan Ty dat ze aan het water wonen, ik denk een villa ergens met gasthuis
Ganzenhok dan ?quote:Op maandag 26 februari 2024 22:00 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ze vertelde wel aan Ty dat ze aan het water wonen, ik denk een villa ergens met gasthuis
kan ookquote:Op maandag 26 februari 2024 22:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Rijtjeswoning langs een sloot met een blokhut van de intratuin voor sorbo in de tuin...
quote:Op maandag 26 februari 2024 22:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Rijtjeswoning langs een sloot met een blokhut van de intratuin voor sorbo in de tuin...
Ze maakt toch genoeg lol daar? Maar dat laten ze de weg uit de uitzending. Ze is te populair dus wordt ze negatiever belicht op tv. Bovendien maakt iedereen plannetjes, niet alleen Ashley.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ashley is ook teveel daarmee bezig, ik zie haar liever plezier maken in het huis maar dat doet ze te weinig
quote:Op maandag 26 februari 2024 22:07 schreef Ireth het volgende:
Alice en randy, daarom dus zijn bril nog op in bed
Klopt dat doen er meer, Ash zou het ook wat minder mogen doen dat maakt haar leuker naar mijn mening, ik kijk de streams, de tv uitzending zie ik eerlijk gezegd amperquote:Op maandag 26 februari 2024 22:06 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze maakt toch genoeg lol daar? Maar dat laten ze de weg uit de uitzending. Ze is te populair dus wordt ze negatiever belicht op tv. Bovendien maakt iedereen plannetjes, niet alleen Ashley.
Mwah, ze speelt een spel en dat roept ze al vanaf dag 1. Vind haar daarin zelfs wel eerlijk...quote:Op maandag 26 februari 2024 22:08 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vind ashley steeds minder leuk
Gemeen is ze zelfs
quote:Op maandag 26 februari 2024 22:12 schreef Ireth het volgende:
Ben ik de enige die tegen de streams zit te roepen
anders kan hij niet zien wat hij droomtquote:Op maandag 26 februari 2024 22:15 schreef Ireth het volgende:
Randy gelijk verslagen zijn bed in, nog steeds met bril op
Ik had vroeger op de basisschool een jarenlange hoofdrekencompetitie met een klasgenoot/vriendje, heeft geen windeieren gelegdquote:
O deze was heel makkelijk. Had ik ook binnen een minuut geweten.quote:
netjesquote:Op maandag 26 februari 2024 22:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik had vroeger op de basisschool een jarenlange hoofdrekencompetitie met een klasgenoot/vriendje, heeft geen windeieren gelegd
Nee ik ookquote:Op maandag 26 februari 2024 22:12 schreef Ireth het volgende:
Ben ik de enige die tegen de streams zit te roepen
Gewoon je tijd nemen, dan is geen enkele som moeilijk. Juist als je je gaat haasten dan raak je de tel kwijt.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
O deze was heel makkelijk. Had ik ook binnen een minuut geweten.
Dat moet zijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik had vroeger op de basisschool een jarenlange hoofdrekencompetitie met een klasgenoot/vriendje, heeft geen windeieren gelegd
Samen gaan poepen is in Belgie keiplezant !quote:Op maandag 26 februari 2024 22:19 schreef GayGuy het volgende:
"Ik heb nog poep in mijn oog" en "zullen we samen gaan poepen" heeft in nl toch een hele andere betekenis, dan in belgie🤣🤣🤣
hij heeft al eerder aangegeven gesprekken goed te kunnen horenquote:Op maandag 26 februari 2024 22:20 schreef Ireth het volgende:
Tom heeft dus Karen horen roddelen met anderen over hem, hij heeft haar gehoord
Denk dat hij dichtslaat nu door haar felheid en dat ze zo aanvallend is.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind tom in deze ook een beetje een hork hoor
Nou die is volgens mij gewoon klaar met dat gelul achter zijn rug..quote:Op maandag 26 februari 2024 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind tom in deze ook een beetje een hork hoor
In Nederland is het kei genant🤣🤣🤣quote:Op maandag 26 februari 2024 22:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Samen gaan poepen is in Belgie keiplezant !
dat zou ook een prima antwoord zijnquote:Op maandag 26 februari 2024 22:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou die is volgens mij gewoon klaar met dat gelul achter zijn rug..
Ik heb een dejavu met Arie!quote:Op maandag 26 februari 2024 22:25 schreef Kissingbird het volgende:
wow
tom vergroot het zelf..
zij niet..
Ik heb eerder het idee dat Tom dingen heel makkelijk naast zich neer kan leggen. Negeer je mij, ook goed. Karan loopt met haar ziel onder haar arm omdat er spanning heerst tussen hun, tom heeft daar totaal geen last van...quote:Op maandag 26 februari 2024 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
tom speelt nu gewoon met haar, vind ik jammer
Jimmy zou als geen ander moeten weten hoe Tom zich zou kunnen voelen .quote:Op maandag 26 februari 2024 22:26 schreef kater1 het volgende:
Jimmy zegt dat Tom gewoon even niet zichzelf is en je hem even moet laten.
Tom ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:24 schreef Kissingbird het volgende:
tom gaat zich meer en meer aflsuiten legt hij uit
karan: nu zeg je ook niks., ge moet nu niet gefrustreerd raken he
tom: ik raak niet gefrustreerd
karan: als ge niet meer met me wilt babbelen zeg dat dan he
tom ; ik kom achter u dat wordt persoonlijk opgevat......
karan snapt het niet
Schakeltje is verliefdquote:Op maandag 26 februari 2024 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
ze probeert een opening te zoeken, maar de deur blijft dicht
Dan moet je hem toch gewoon even laten om zijn gedachten op een rijtje te kunnen zettenquote:Op maandag 26 februari 2024 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy zou als geen ander moeten weten hoe Tom zich zou kunnen voelen .
Hij hoort constant mensen roddelen over hem
Is het niet ro
Dan is het ty
En nu zelfs zijn vriendin Karen
Dat zal bij iemand die gepest is echt niet goed vallen
Dit is ook een tegeltje waard !quote:Op maandag 26 februari 2024 22:29 schreef Ireth het volgende:
Karan blijft ouwe koeien reanimeren die Tom allang in die put heeft gegooid...
Ze staat voor de verkeerde deur. Ze denkt trekken, maar het is duwen...quote:Op maandag 26 februari 2024 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
ze probeert een opening te zoeken, maar de deur blijft dicht
Ze zuigt en zuigt en zuigt net zolang tot ze heeft gehoord wat ze wil horen..quote:Op maandag 26 februari 2024 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
karan: dees is echt vermoeiend he, dat ge niet gewoon ja of nee kunt zeggen. Mensen zien dat ook he. Denk dat de buitenwereld ook ziet hoe gij doet!
jimmie komt kijken
karan zegt: we zijn nog net niet aan het vechten.
ik vind karan maar een biatch nu![]()
![]()
Volgens mij is Karen op zoek naar iets wat er niet isquote:Op maandag 26 februari 2024 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
karan: dees is echt vermoeiend he, dat ge niet gewoon ja of nee kunt zeggen. Mensen zien dat ook he. Denk dat de buitenwereld ook ziet hoe gij doet!
jimmie komt kijken
karan zegt: we zijn nog net niet aan het vechten.
ik vind karan maar een biatch nu![]()
![]()
haha je ze probeert het eruit te trekkenquote:Op maandag 26 februari 2024 22:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zuigtven zuigtabletten en zuigtabletten net zolang tot ze heeft gehoord wat ze wil horen..
Tis gewoon een nilfisk...
Ashes to Ashesquote:Op maandag 26 februari 2024 22:33 schreef Ireth het volgende:
Nou gaat het helemaal goed komen, Ash komt er bij...
Dit is een aanname dat zegt hij niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy zou als geen ander moeten weten hoe Tom zich zou kunnen voelen .
Hij hoort constant mensen roddelen over hem
Is het niet ro
Dan is het ty
En nu zelfs zijn vriendin Karen
Dat zal bij iemand die gepest is echt niet goed vallen
Kan ze dat ook in alle eerlijkheid tegen Karan zeggenquote:Op maandag 26 februari 2024 22:34 schreef Kissingbird het volgende:
ashely: de laatste dagen doe je wel een beetje onredelijik (tegen tom)
Maakt het alleen maar triester......quote:Op maandag 26 februari 2024 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha je ze probeert het eruit te trekken
ze pusht en pusht
zou het gesprek afkappen
heeft geen zin zo
Er staat ook niet dat hij dat zegt...quote:Op maandag 26 februari 2024 22:33 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is een aanname dat zegt hij niet.
Hij is ook raar.....heeft zoveel aan zijn hoofd....en het wordt steeds moeilijker met al die toeters en bellen voor spellen....quote:
Nou, ze heeft in die halve minuut beter gepraat met Tom en meer tot hem door kunnen dringen dan dat karan ooit voor elkaar krijgt..quote:Op maandag 26 februari 2024 22:36 schreef IkFok het volgende:
Ahsley moet zich er weer mee bemoeien . Ze is oh zo bang dat ze wat informatie en iets mist.
Laat Tom en Karen het zelf uitpraten
jaaaa zit ik ook op te wachtenquote:Op maandag 26 februari 2024 22:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Tom, zeg nou ook eens dat je ze hebt horen roddelen over je.
Dat Ashley dat ook hoort.
Ja ADHD met een vleugje autisme zullen we maar zeggen.quote:
Ineens hebben ze daar allemaal ziektes ? ADHD, autisme, borderline, depressies; ...quote:Op maandag 26 februari 2024 22:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ahhhw Ashley adviseert uit te spreken over zijn autisme en adhd aan Karen
Het is toch obvious wat hij in Sabeau ziet. Getrouwd of niet hij heeft nog ogen en hormonenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zeker de nuchterste van het stel al snap ik niet wat hij in Sabeau ziet
String ?quote:Op maandag 26 februari 2024 22:39 schreef tassie127 het volgende:
Glenn heeft nu ook het bijpassende short aangetrokken
anders kun je niet meedoen aan het programmaquote:Op maandag 26 februari 2024 22:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ineens hebben ze daar allemaal ziektes ? ADHD, autisme, borderline, depressies; ...
Psychiatrisch zorgcentrum de Bijlmer is open.
Je kan ook gewoon even normaal doen.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ineens hebben ze daar allemaal ziektes ? ADHD, autisme, borderline, depressies; ...
ze heeft niet eens billen, het is een volwassen man van 30 plus en ze is nog een kindquote:Op maandag 26 februari 2024 22:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het is toch obvious wat hij in Sabeau ziet. Getrouwd of niet hij heeft nog ogen en hormonen
Ik ? Zij bedoel je !quote:Op maandag 26 februari 2024 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even normaal doen.
Ik kan er niet goed tegen dat je zo over mensen praat die een officieel onderzoek hebben gehad en een diagnose hebben gekregen.quote:
Wat een kut opmerkingquote:Op maandag 26 februari 2024 22:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zie er ook weinigs aantrekkelijks in, Alice daartegenquote:Op maandag 26 februari 2024 22:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze heeft niet eens billen, het is een volwassen man van 30 plus en ze is nog een kind
Is goed advies ook, erg belangrijk. Communiceren hoe je brein werkt en hoe je in elkaar zit, wat je intenties zijn. Stukje educatie naar een ander. Dan pas kunnen anderen begrijpen en ermee omgaan. Tenzij iemand die kennis al bezit, maar de meesten kennen dat niet echt natuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ahhhw Ashley adviseert uit te spreken over zijn autisme en adhd aan Karen
ze heeft een mooi gezichtje, maar ze is mager en geen vormen. en dat karakter man manquote:Op maandag 26 februari 2024 22:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zie er ook weinigs aantrekkelijks in, Alice daartegen
Precies!quote:Op maandag 26 februari 2024 22:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is goed advies ook, erg belangrijk. Communiceren hoe je brein werkt en hoe je in elkaar zit, wat je intenties zijn. Stukje educatie naar een ander. Dan pas kunnen anderen begrijpen en ermee omgaan. Tenzij iemand die kennis al bezit, maar de meesten kennen dat niet echt natuurlijk.
Ja dat karakter vooral, manipulerend zegquote:Op maandag 26 februari 2024 22:45 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze heeft een mooi gezichtje, maar ze is mager en geen vormen. en dat karakter man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |