Ze blijven er niet slapen hèquote:Op maandag 26 februari 2024 19:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan niet, zit geen compleet duo meer in het huis
Aah zo bedoel jequote:
Allemaal lallend door de draaideur en gelijk alarmquote:Op maandag 26 februari 2024 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah zo bedoel je
Ik wacht met smart op hun terug keer en dan meteen een rekensom
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Allemaal lallend door de draaideur en gelijk alarm
Zijn die rekensommen nog steeds? Heb vanmiddag niet kunnen kijken. Ik zag wel iets jn sv staan maar dacht dat het nog van gisteren avond was.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah zo bedoel je
Ik wacht met smart op hun terug keer en dan meteen een rekensom
Alleen Jimmy en dylano hebben al een som gehadquote:Op maandag 26 februari 2024 19:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zijn die rekensommen nog steeds? Heb vanmiddag niet kunnen kijken. Ik zag wel iets jn sv staan maar dacht dat het nog van gisteren avond was.
Ja, net als de spiegelkamer, het kasteel, de kleedkamer van Heisa en de pizzeria.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:16 schreef mario390 het volgende:
is de kamer niet naast
de normalhuis?
Aah oke. Dankjewel!quote:Op maandag 26 februari 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen Jimmy en dylano hebben al een som gehad
okayquote:Op maandag 26 februari 2024 19:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja, net als de spiegelkamer, het kasteel, de kleedkamer van Heisa en de pizzeria.
Ja dat duurde laatst echt lang. Dus om te voorkomen dat anderen alweer nuchter zijn.quote:
Aah zoquote:Op maandag 26 februari 2024 19:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat duurde laatst echt lang. Dus om te voorkomen dat anderen alweer nuchter zijn.
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:16 schreef mario390 het volgende:
is de kamer niet naast
de normalhuis?
Denk het wel. Dan zijn misschien morgen de powerless en powerfull mensen weer veranderd voor de keuzes en privileges voor morgen.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Tyron doet aan tactische disruptie van het spel, blijft te lang weg. Wat een mindgames!!!![]()
2 ?quote:Op maandag 26 februari 2024 19:22 schreef MacDeMarco het volgende:
Hoeveel uur zitten ze in het café opgesloten?
ik dacht 2quote:Op maandag 26 februari 2024 19:22 schreef MacDeMarco het volgende:
Hoeveel uur zitten ze in het café opgesloten?
Net na 5 kregen ze het te horenquote:Op maandag 26 februari 2024 19:24 schreef Ebinas het volgende:
Hoe laat ze er in gingen weet ik niet meer
Half 6 dacht ikquote:Op maandag 26 februari 2024 19:24 schreef Ebinas het volgende:
Hoe laat ze er in gingen weet ik niet meer
Live optreden van Leniequote:Op maandag 26 februari 2024 19:24 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik mis nog wel wat gezellige levensliederen
Tyquote:
17:43 ging het laatste duo engine in BB / [BB 24-COS#336] Mr takketiek verliest alweerquote:Op maandag 26 februari 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net na 5 kregen ze het te horen
Weet niet hoe lang het duurde voor ze klaar waren om te gaan
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:24 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik mis nog wel wat gezellige levensliederen
Die gaat steeds harder tetteren jaquote:Op maandag 26 februari 2024 19:26 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij is karan al lichtelijk aangeschoten...
Karen lijkt eigenlijk altijd een beetje dronken als ze het naar haar zin heeft. Valt mij op. Vooral gisterenmiddag met ashleyquote:Op maandag 26 februari 2024 19:26 schreef Ireth het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron vind het gezellig zo even zonder stressAshley
Die lag na 2 rum cola al in de hottub te spartelenquote:Op maandag 26 februari 2024 19:26 schreef Ireth het volgende:
zou ik ook doenquote:Op maandag 26 februari 2024 19:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die lag na 2 rum cola al in de hottub te spartelen
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben al teut van het lezen van het etiket
Ja, soms zoomen ze wel heel erg ver inquote:Op maandag 26 februari 2024 19:30 schreef Ebinas het volgende:
Jemig zoeken ze mee-eters of zo
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben al teut van het lezen van het etiket
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:32 schreef Ireth het volgende:
Bb gooit er ff een hazesje in.. ze mogen weer terug. Kom maar op met dat alarm
echt he hahaquote:Op maandag 26 februari 2024 19:33 schreef Ireth het volgende:
Allemaal ff in één teug die glazen achterover gooien, valt het nog ff beter die alcohol!
Atje voor de sfeerquote:Op maandag 26 februari 2024 19:33 schreef Ireth het volgende:
Allemaal ff in één teug die glazen achterover gooien, valt het nog ff beter die alcohol!
Ik al zingend en in polonaise binnen komenquote:Op maandag 26 februari 2024 19:33 schreef Sestra666 het volgende:
komen dadelijk jolig weer in het huis, geeft vast frictie
wat een lieverd is het toch ookquote:Op maandag 26 februari 2024 19:38 schreef Sestra666 het volgende:
oh toch niet, karen drinkt m leeg voor haar
Misschien rechts op de foto, maar kan ook binnen het Endemol hoofdkantoor zijn, die staat links van het BB complex.quote:
Streamlock...bedankt Fritsiequote:
Inderdaad en heeft al vaker dingen veroorzaakt. Gedver sabeau wil even met jimmy 1 op 1 pratenquote:Op maandag 26 februari 2024 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Karen heeft door haar gezeik wel goed de band tussen Ashley en Alice verpest want die waren door duoweek wel close geworden ook
En Jimmy zelf dan?quote:Op maandag 26 februari 2024 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
is dat praten nu bij Jimmy geslijm je vingertje mevr neppert, krijgt nog Sl ook met zielig gedoe
Daar is Ashley zelf ook bijquote:Op maandag 26 februari 2024 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Karen heeft door haar gezeik wel goed de band tussen Ashley en Alice verpest want die waren door duoweek wel close geworden ook
Ja dat zeker ipv gewoon naar Alice te gaan en na te vragen. Blijkt wel dat karen het iets anders heeft verteld want jimmy en nog een die erbij waren zeiden dat ze had moeten drukken als je iets wildequote:
ja vind ik echt klote Ash zegt Alice niet eens gedag en echt alles door huppelkut ik ben echt thuis gekomen van Karen ik denk dat die aanstichster ook is van vele dingen waar Ash ook voor afgerekend word want die moet haar gevecht uitvechten ookquote:Op maandag 26 februari 2024 19:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad en heeft al vaker dingen veroorzaakt. Gedver sabeau wil even met jimmy 1 op 1 praten
ja die wilde rode wijn ook al niet delen met Tyronquote:
Zo'n drone die ze in de Oekraïne gebruikenquote:Op maandag 26 februari 2024 19:49 schreef Ebinas het volgende:
kunnen ze niet een drone huren ipv vliegtuig.
Ff meekijken tijdens een sl
* greysbones noteert het in het grote bb boekquote:Op maandag 26 februari 2024 19:50 schreef engine het volgende:
Karen heeft ook haar maandstonden. Weet niet of ze dat al benoemd had.
Nou nee, die niet hoor.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo'n drone die ze in de Oekraïne gebruiken
Ik had al een tijdje beeld op mute vanwege ganzenbord. Luister ik weer zie ik Sabeau om de nek van Jimmy hangen en inderdaad dit soort cryptische dingen in zijn oor fluisteren...quote:Op maandag 26 februari 2024 19:47 schreef Puzzie het volgende:
Sabo wil babbelen want she feels like missing him
Ik had verder niet meer gekeken ,pas net weer en ik trek haar steeds slechterquote:Op maandag 26 februari 2024 19:52 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik had al een tijdje beeld op mute vanwege ganzenbord. Luister ik weer zie ik Sabeau om de nek van Jimmy hangen en inderdaad dit soort cryptische dingen in zijn oor fluisteren...
hoezo nu over rekensom beginnen ze zijn net terugquote:Op maandag 26 februari 2024 19:51 schreef Adixsh het volgende:
Was een sufferd Dilano. Eerst zag hij het gelijk maar deed het slotje het niet. Nu zag hij het pas later..
Géén idee! Hij worstelt nogal met zijn ego heb ik de indruk 😉quote:Op maandag 26 februari 2024 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo nu over rekensom beginnen ze zijn net terug
Ja Ashley is bang dat ze een spel heeft gemist waar ze iets kregen ofzo. Net zo als dat uithoren wat ze altijd doet als mensen in die kamer zijn geweest. Hoe ging het ij zijn werk, heb je nog info gehad, hoe zag het eruit, wat voor kleur waren de muren, is je iets opgevallen bla bla dat soort dingen. Zo wantrouwendquote:Op maandag 26 februari 2024 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy wil uitwisselen met karen en ashley wil er ook bij zijn.
Is het al klaar dan?quote:Op maandag 26 februari 2024 19:44 schreef spapaars het volgende:
Ze zouden een echte rummikub spel moeten meegeven, al die moeite van knippen en plakken binnen het BB huis voor niets dan geweest.
Niet dusquote:Op maandag 26 februari 2024 19:56 schreef Ebinas het volgende:
Ashley heeft haar verhemelte verbrandt.
Ze hoor nu dat het gehemelte is.
As: Kan je nagaan hoe dom ik hier word
Onderonsjes met Ty , geheimzinnig doenquote:Op maandag 26 februari 2024 19:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Van de drank misschien?
Of anders raar?
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet dus
Want verhemelte en gehemelte is gewoon hetzelfde
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:57 schreef Ebinas het volgende:
Oh stik (nou doe maar niet) het kan allebei (googlecheck)
Ah ik ga eens op lettenquote:Op maandag 26 februari 2024 19:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Onderonsjes met Ty , geheimzinnig doen
Dronken Karen wil aandacht van een manquote:Op maandag 26 februari 2024 19:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Onderonsjes met Ty , geheimzinnig doen
Saboo loopt te slijmenquote:
nou die weet nu even niet beter dan wat Karen der wijs gemaakt heeft dus he en ze zet het niet eens recht ookquote:
Ze is een volwassen vrouwquote:Op maandag 26 februari 2024 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou die weet nu even niet beter dan wat Karen der wijs gemaakt heeft dus he en ze zet het niet eens recht ook
En Jimmy niet? Die had eerder lelijke woorden over Sabeau. Net z'n neppert.quote:
Hij had een 9’8 hoor voor zijn rekenexamenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:06 schreef engine het volgende:
Dilano zeg nou gewoon dat je niet kan rekenen. Het is niet erg. Je kunt niet overal goed in zijn
hij had een 9.8 op zijn rapport voor rekenen hoorquote:Op maandag 26 februari 2024 20:06 schreef engine het volgende:
Dilano zeg nou gewoon dat je niet kan rekenen. Het is niet erg. Je kunt niet overal goed in zijn
quote:Op maandag 26 februari 2024 20:07 schreef Kissingbird het volgende:
ahh dilano met uitleg waarom hij niet gewonnen had![]()
was ik al benieuwd naar
Ja maar was wel op een schaal van 1 tot 100quote:Op maandag 26 februari 2024 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij had een 9.8 op zijn rapport voor rekenen hoor
Maar wat een stempel!quote:Op maandag 26 februari 2024 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ga echt steeds meer tyron en co snappen dat ashley overal haar stempel op drukt
Tramp stampquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
ja zij smeert lichte make up, en buitenkant donkerquote:Op maandag 26 februari 2024 20:10 schreef Kissingbird het volgende:
Het is net of sabo met een zonnebril te lang in de zon heeft gezeten alles zo wit rondom haar ogen.
oef bijna een blik op haar borstjes
Ah ze heeft niet in de zon gezetenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja zij smeert lichte make up, en buitenkant donker
ze heeft met Tyron toch niet nu pas aanvaring of zoals wat er gebeurd is met Karen het hele verhaalquote:Op maandag 26 februari 2024 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley wel gezellig praten met tyron en Alice kon ze niet groeten.
oh hij heeft die neusbel daar zitten ookquote:Op maandag 26 februari 2024 20:14 schreef Ebinas het volgende:
Lekker heur zo'n maskertje, geeft zo'n fijn gevoel
[ afbeelding ]
Meditatie irritatiequote:Op maandag 26 februari 2024 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Leuk ze hadden met Tom medicatie. Had hij een babypaprika en deed adem in en adem uit en tom stopte die paprika in ashley haar mond
quote:Op maandag 26 februari 2024 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Leuk ze hadden met Tom medicatie. Had hij een babypaprika en deed adem in en adem uit en tom stopte die paprika in ashley haar mond
quote:
die mag wel onder een spoilerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |