Goede vraag, durf ik zo niet te zeggen. Ga het even navragen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:33 schreef D. het volgende:
Hoe wordt de ranking verdeeld bij mensen met hetzelfde puntaantal?
Ik ben een van de dappere strijdersquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
603 hebben meegedaan aan het eerste weekend, 14 dappere strijders doen nu voor het eerst mee.
Kan je zelf ook zien in het userklassement
budget en wie wanneer het huidige team heeft gekocht. hoe eerder hoe hoger dacht ik. Zo lijkt het te werken bij de start. Wanneer we allemaal op nul beginnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede vraag, durf ik zo niet te zeggen. Ga het even navragen.
Meeste budget over, dacht ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:33 schreef D. het volgende:
Hoe wordt de ranking verdeeld bij mensen met hetzelfde puntaantal?
Het correcte antwoord is dat het willekeurig is.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:44 schreef D. het volgende:
Daarnaast pakt ie de gegevens van verschillende bronnen
https://managers.fok.nl/f1/f1-2024/
Hier sta ik in de top 10 op 5
https://managers.fok.nl/f(...)rder/score/sort/desc
Hier sta ik op 11
Mensen met alleen maar HAAS hadden de vorige race echter welde meeste puntenquote:Op zondag 10 maart 2024 13:38 schreef _UserName_ het volgende:
180 > 136, helaas wederom niet genoeg voor Albon, had wel verwacht dat met Hulk in het team er wat meer bij kwam, maar ik had Bottas er ook in staan. Full HAAS vind ik te riskant dus we spreiden de kansen maar met HULK, SAR, Williams chassis en HAAS motor, stake zit er gewoon niet bij en Alpine, tsja..
Dat is zo, maar als ik zo naar KMAG kijk gister kan het ook in een tranendal eindigen dus ja, wat is wijsheidquote:Op zondag 10 maart 2024 13:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Mensen met alleen maar HAAS hadden de vorige race echter welde meeste punten
Ik zei ook... vorige race, bedoelde Bahreinquote:Op zondag 10 maart 2024 13:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is zo, maar als ik zo naar KMAG kijk gister kan het ook in een tranendal eindigen dus ja, wat is wijsheid
Ik weet dat je daar naar refereerde maar ben nooit zo van het all in gaan. Hoewel, vorig jaar met McLaren heb ik dat wel gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zei ook... vorige race, bedoelde Bahrein
Gestegen met Mag als 1 van mijn coureurs, had verwacht te kelderenquote:Op zondag 10 maart 2024 13:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is zo, maar als ik zo naar KMAG kijk gister kan het ook in een tranendal eindigen dus ja, wat is wijsheid
gestegen met Gasly in mijn team...quote:Op zondag 10 maart 2024 15:35 schreef Questular het volgende:
[..]
Gestegen met Mag als 1 van mijn coureurs, had verwacht te kelderen
Dat is een leuke, zal Albon niet gemiddeld meer punten scoren?quote:Op zondag 10 maart 2024 17:00 schreef AmenhotepIV het volgende:
De volgende stap zou Albon naar Stroll moeten zijn ... ik ga daar eens goed over nadenken want Stroll is veel te wisselvallig.
Stroll zal veel meer punten halen, maar een uitvalbeurt (van je duurste coureur) is dodelijk in de manager.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:17 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat is een leuke, zal Albon niet gemiddeld meer punten scoren?
ik zou het inderdaad net meldenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:37 schreef WillemsJ het volgende:
Iedereen die Williams en Sargeant hebben, flinke klus! Wat ik begrijp is dat Sargeant dit weekend niet meer meedoet omdat zijn chassis naar de auto van Albon gaat!!
Hier nog 1, ben maar vol voor de RB gegaan.quote:
Heb nu Williams motor eruit, voor VCARBquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb hem net in mijn manager gedaan. Living on the edge
Ik had een motor van Williams, met een rijder minder verlies je sowieso punten. Dus nu maar de gok genomen voor RB. Ricciardo en Tsunoda verraste me in FP1 en FP2. Maar morgen zullen ze weer uiteraard teleurstellen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:59 schreef Managarm het volgende:
Ik had Albon erin gezet, ik hou hem, die rijdt morgen gewoon dik in de punten![]()
.
Ik heb nog de rest van Haas en Magnusson.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:04 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ik had een motor van Williams, met een rijder minder verlies je sowieso punten. Dus nu maar de gok genomen voor RB. Ricciardo en Tsunoda verraste me in FP1 en FP2. Maar morgen zullen ze weer uiteraard teleurstellen.
Even quotenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weer een verloren manager seizoen
Had niks verloren als dat kuthaas niet plots sterk was op de zondagquote:
Yup, hier ook. Hopelijk lukt Piastri al voor de volgende ronde, want Haas laat ik lekker staan voorlopig.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:38 schreef Thornado het volgende:
Stroll en de rest Haas was vandaag een gouden combi!
en wordt nog beter met de penalty van Alonso, wel de vraag hoe lang je het geluk met Stroll wil blijven testen.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:38 schreef Thornado het volgende:
Stroll en de rest Haas was vandaag een gouden combi!
Ik weet nog dat ik voor Stroll koos, tegen al mijn principes in. Ach...soms moet je principes laten varen. 😀quote:Op zondag 24 maart 2024 10:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en wordt nog beter met de penalty van Alonso, wel de vraag hoe lang je het geluk met Stroll wil blijven testen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |