Zo ben ik vorig jaar begonnen, uiteindelijk niet eens in de top 100 geëindigdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:15 schreef tothierennietverder het volgende:
Krijg nou wat. Dat ik na zoveel jaar nog een keertje (heel eventjes) op nr1 mag staan! Tof!
Morgen zal de race daar wel het een en ander aan veranderen, maar toch!
Een kwali zegt zelden wat over de race(pace). Zeker bij Haas, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:22 schreef Nattekat het volgende:
Maar 12 users met de beste keus, valt nog mee als je dit topic mocht geloven
Ik ga het maar niet over m'n eigen prestaties hebben
4x Haas jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Een kwali zegt zelden wat over de race(pace). Zeker bij Haas, bijvoorbeeld
En laten de 1e 12 nu een compleet HAAS team hebben...?! (ik ga uit van Allemaal aangezien er wat op Dicht staan).
Gewoon de race afwachtenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb weer eens het verkeerde gekozen
Met 2x Williams 'maar' 16 punten achter en de race voor de boeg kan ik wel mee leven.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
4x Haas ja
Daarachter elke mogelijke combinatie met 1 of 2 Sauber-onderdelen, en her en der een Williams onderdeel
Tijd voor Albonoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 2x Williams 'maar' 16 punten achter en de race voor de boeg kan ik wel mee leven.
Het kan nog alle kanten op ja! Vorig jaar begonnen op 270 en uiteindelijk nog 61e. Maar wel een leuk begin even zo!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ben ik vorig jaar begonnen, uiteindelijk niet eens in de top 100 geëindigd
Als iedereen finisht maakt het allemaal nog niet zoveel uitquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is weer klaar voor een jaar
Fixed.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:22 schreef Nattekat het volgende:
Maar 12 users met de beste keus gok, valt nog mee als je dit topic mocht geloven
quote:
Wees dan in ieder geval consequent met je gezeur...quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Iedereen neemt Williams, de Hulk zit er leuk bij in FP2, maar de racepace van Haas is dramatisch. Dus de enige keuze die je hebt is Sargeant en dan heb je net genoeg geld over voor Magnussen.
Dus na race 1 heeft iedereen dezelfde punten. Echt heel spannend. Zit op het puntje van mijn stoel.
Dat jij 'consequent' niet herkent is niet mijn probleem.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Wees dan in ieder geval consequent met je gezeur...
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 11:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Het mooie is dat dat één van de slechtst presterende combinaties isquote:Op maandag 4 maart 2024 11:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:16 schreef tothierennietverder het volgende:
De race is op zaterdag in SA komend weekend toch? Kan de manager tot na de kwali ingevuld worden? Of mis ik iets?
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Saoedi-Arabië.
Je hebt nog tot vrijdag 8 maart 2024 13:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Volgens mij is de wisseling alleen mogelijk nog op de dag dat de eerste en tweede vrije training verreden worden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:16 schreef tothierennietverder het volgende:
De race is op zaterdag in SA komend weekend toch? Kan de manager tot na de kwali ingevuld worden? Of mis ik iets?
Nee, want die zijn vandaag.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:49 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Volgens mij is de wisseling alleen mogelijk nog op de dag dat de eerste en tweede vrije training verreden worden.
Dat is het nooit geweest, altijd ofwel vrijdag voor 23:59 ofwel voor de derde VT.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:45 schreef D. het volgende:
Waarom niet, zoals eerder, wisselen tot de start van de kwali’s?
Ja i know dat de trainingen vandaag beginnen. Ga vandaag mijn eerste berichten voor Fok! sport regelen <3quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want die zijn vandaag.
Wisselen kan tot morgen, 1 uur voor aanvang VT3
Ik kan me herinneren dat het wel besproken is in een vorig deel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is het nooit geweest, altijd ofwel vrijdag voor 23:59 ofwel voor de derde VT.
De argumentatie was dat VT3 vaak al een redelijk idee geeft van wie waar staat, en dat zou het toch wat minder leuk maken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het wel besproken is in een vorig deel.
Ik pleit er dan alsnog voor
Het is iig al juist opgeschoven naar "vlak vóór VT3", ivm mensen die niet midden in de nacht nog wilden - of konden want werk en dus slaap en zo - wisselen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is het nooit geweest, altijd ofwel vrijdag voor 23:59 ofwel voor de derde VT.
1 minuutquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want die zijn vandaag.
Wisselen kan tot morgen, 1 uur voor aanvang VT3
603 hebben meegedaan aan het eerste weekend, 14 dappere strijders doen nu voor het eerst mee.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:02 schreef Bierscheet het volgende:
Hoeveel deelnemers zijn er eigenlijk? Het begin was weer vrij rampzalig, maar ben benieuwd hoeveel er eigenlijk meedoen.
Mss niet genoeg (dev-)tijd gehad om het in te voegen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:52 schreef D. het volgende:
Omdat ie toch te duur zou zijn is Carlos’ vervanger niet aan de manager toegevoegd?
Kan ook! Misschien allebei welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss niet genoeg (dev-)tijd gehad om het in te voegen?
Hup Biermanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:19 schreef WillemsJ het volgende:
Succes allemaal straks met de kwali! Hopen op een wonder!
Tijd ja. En niemand kon hem toch kopen dus maakte ook niet uitquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss niet genoeg (dev-)tijd gehad om het in te voegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |