Toevallig wel!quote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Manager is weer open maar geen punten of budget.
Is er iemand met vakantie?
Williams? Of Haas?quote:
AMquote:
Valt heel erg mee hoor. Na Australië stond ik 304e, nu 48e. Ik heb slechtere jaren gehad.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:22 schreef tothierennietverder het volgende:
Goh als je ook eenmaal het seizoen verkeerd start in de manager dan is er ook geen houden meer aan he? 😂😂 Volgend jaar beter dan maar.
Zullen users zijn geweest die Kimi als rijder hadden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:02 schreef Bierscheet het volgende:
Waren er al veel mensen die Verstappen al hadden en daardoor zo zijn gezakt? De uitslag was extreem positief hier, maar ik had Max gelukkig niet.
Had dat niet 12:29 moeten zijn?quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Groot-Brittannië.
Je hebt nog tot zaterdag 5 juli 2025 13:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Ja, is alsnog aangepast. Had hem al ingevuld toen ik nog geen tijdschema had gezien en had met het tijdsverschil rekening gehouden maar daar doet de F1 niet aan blijkbaar.quote:
*in before boze users die komen klagen dat ze nog wilden wisselenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, is alsnog aangepast. Had hem al ingevuld toen ik nog geen tijdschema had gezien en had met het tijdsverschil rekening gehouden maar daar doet de F1 niet aan blijkbaar.
Pech, het is altijd voor VT3quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
*in before boze users die komen klagen dat ze nog wilden wisselen
quote:Op maandag 14 april 2025 14:31 schreef flipsen het volgende:
Ik heb toch maar mooi 31e gestaan dit seizoen. Intussen alweer 100 plekken lager
Tot nu toe was het wat mij betreft een aaneenschakeling van verkeerde keuzes. Ik zie wel dat ik inmiddels op 75 sta dus misschien is er nog wat te redden...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:12 schreef Twieki het volgende:
[..]
Valt heel erg mee hoor. Na Australië stond ik 304e, nu 48e. Ik heb slechtere jaren gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |