abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221018968
Hi,

Er is een nieuws dat Gasly zijn podium plek van GP Monaco terug krijgt. Zie diverse F1 websites. Gaat deze nieuwe uitslag van GP Monaco gecorrigeerd worden in de puntenverdeling/uitslag?
  Redactie Sport vrijdag 12 juni 2026 @ 14:48:03 #77
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221018995
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:43 schreef Captain-Lawnmower het volgende:
Hi,

Er is een nieuws dat Gasly zijn podium plek van GP Monaco terug krijgt. Zie diverse F1 websites. Gaat deze nieuwe uitslag van GP Monaco gecorrigeerd worden in de puntenverdeling/uitslag?
Uit de regels:

quote:
Wat betreft de klassering houdt de crew de resultaten aan zoals die op de maandagen na een grandprixweekend om 19:00 uur gepubliceerd zijn op de Official F1 Website formula1.com. Eventuele wijzigingen na 19:00 uur tellen niet meer mee voor de puntentelling.
Dus, ja, jammer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221019212
Jammer!! :(
pi_221056669
De manager is dit seizoen vaak laat verwerkt.
Hoe komt dit?
The Older I Get, The Better I Was
  Redactie Frontpage maandag 15 juni 2026 @ 22:52:43 #80
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221057086
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:31 schreef LuieSurinamer het volgende:
De manager is dit seizoen vaak laat verwerkt.
Hoe komt dit?
Volgens mij is het een hobbyproject van Pino112, die kan natuurlijk wel eens een keer een dagje wat anders hebben
  Redactie Sport / Supervogel maandag 15 juni 2026 @ 23:06:21 #81
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221057307
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:31 schreef LuieSurinamer het volgende:
De manager is dit seizoen vaak laat verwerkt.
Hoe komt dit?
Goede vraag.
Ik heb geen Viaplay meer :')
En was zondag in ziekenhuis, dus vergeten.
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:52 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Volgens mij is het een hobbyproject van Pino112, die kan natuurlijk wel eens een keer een dagje wat anders hebben
Daarmee doe je de manager te kort, ik heb dit niet gemaakt dus het is niet 'mijn' hobbyproject. Meer functioneel beheerder (en ben niet alleen) :P
  Redactie Frontpage maandag 15 juni 2026 @ 23:21:55 #82
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221057440
quote:
14s.gif Op maandag 15 juni 2026 23:06 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Goede vraag.
Ik heb geen Viaplay meer :')
En was zondag in ziekenhuis, dus vergeten.
[..]
Daarmee doe je de manager te kort, ik heb dit niet gemaakt dus het is niet 'mijn' hobbyproject. Meer functioneel beheerder (en ben niet alleen) :P
Oh dacht ik :@
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:33:29 #83
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221059977
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 23:21 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Oh dacht ik :@
Als je Viaplay nodig hebt om je taak goed uit te kunnen voeren zou FOK! je abonnement moeten betalen.
Wie dit leest is gek
pi_221071253
vraagje:

de uitslag van monaco is aangepast maar hier staat hadjar nog op de derde plek terwijl die is terug geven aan Gasly
en wie zt er in mijn team hahahahah ja puur competitief bezig he
2fast4u
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:17:09 #85
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_221071934
quote:
12s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:39 schreef petervandamned het volgende:
vraagje:

de uitslag van monaco is aangepast maar hier staat hadjar nog op de derde plek terwijl die is terug geven aan Gasly
en wie zt er in mijn team hahahahah ja puur competitief bezig he
Je zou het topic kunnen lezen.

Hint: post 77
Feyenoord!!! * Barça
pi_221081431
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:17 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Je zou het topic kunnen lezen.

Hint: post 77
Had me wat puntjes gescheeld hahahahaha
2fast4u
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:16:24 #87
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221081589
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:50 schreef petervandamned het volgende:

[..]
Had me wat puntjes gescheeld hahahahaha
iemand zou het gewonnen geld inmiddels al uit hebben gegeven ... dus ja .. het blijft een spel ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')