quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:16 schreef tothierennietverder het volgende:
De race is op zaterdag in SA komend weekend toch? Kan de manager tot na de kwali ingevuld worden? Of mis ik iets?
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Saoedi-Arabië.
Je hebt nog tot vrijdag 8 maart 2024 13:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Volgens mij is de wisseling alleen mogelijk nog op de dag dat de eerste en tweede vrije training verreden worden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:16 schreef tothierennietverder het volgende:
De race is op zaterdag in SA komend weekend toch? Kan de manager tot na de kwali ingevuld worden? Of mis ik iets?
Nee, want die zijn vandaag.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:49 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Volgens mij is de wisseling alleen mogelijk nog op de dag dat de eerste en tweede vrije training verreden worden.
Dat is het nooit geweest, altijd ofwel vrijdag voor 23:59 ofwel voor de derde VT.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:45 schreef D. het volgende:
Waarom niet, zoals eerder, wisselen tot de start van de kwali’s?
Ja i know dat de trainingen vandaag beginnen. Ga vandaag mijn eerste berichten voor Fok! sport regelen <3quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want die zijn vandaag.
Wisselen kan tot morgen, 1 uur voor aanvang VT3
Ik kan me herinneren dat het wel besproken is in een vorig deel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is het nooit geweest, altijd ofwel vrijdag voor 23:59 ofwel voor de derde VT.
De argumentatie was dat VT3 vaak al een redelijk idee geeft van wie waar staat, en dat zou het toch wat minder leuk maken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het wel besproken is in een vorig deel.
Ik pleit er dan alsnog voor
Het is iig al juist opgeschoven naar "vlak vóór VT3", ivm mensen die niet midden in de nacht nog wilden - of konden want werk en dus slaap en zo - wisselen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is het nooit geweest, altijd ofwel vrijdag voor 23:59 ofwel voor de derde VT.
1 minuutquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want die zijn vandaag.
Wisselen kan tot morgen, 1 uur voor aanvang VT3
603 hebben meegedaan aan het eerste weekend, 14 dappere strijders doen nu voor het eerst mee.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:02 schreef Bierscheet het volgende:
Hoeveel deelnemers zijn er eigenlijk? Het begin was weer vrij rampzalig, maar ben benieuwd hoeveel er eigenlijk meedoen.
Mss niet genoeg (dev-)tijd gehad om het in te voegen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:52 schreef D. het volgende:
Omdat ie toch te duur zou zijn is Carlos’ vervanger niet aan de manager toegevoegd?
Kan ook! Misschien allebei welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss niet genoeg (dev-)tijd gehad om het in te voegen?
Hup Biermanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:19 schreef WillemsJ het volgende:
Succes allemaal straks met de kwali! Hopen op een wonder!
Tijd ja. En niemand kon hem toch kopen dus maakte ook niet uitquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss niet genoeg (dev-)tijd gehad om het in te voegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |