team zuur en team funquote:Op zondag 25 februari 2024 00:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tyron alleen
Ronahi alleen
Randy alleen
FEEST 🎈
en ro en tyquote:Op zondag 25 februari 2024 00:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy trekt z'n jas aan. Gaat naar buiten.
Vond dat netjes van haar,,,,en wat een tegenvaller van Danny.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:07 schreef Schakeltopia het volgende:
danny zegt dommerik tegen karan. je had zoveel coins kunnen hebben
karan zegt nee dat wil ik echt niet
Ze laten hun eigen wel kennen hoor, je hebt ook kans dat door hun misschien niet eens meer een feest komtquote:
zeker netjesquote:Op zondag 25 februari 2024 00:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond dat netjes van haar,,,,en wat een tegenvaller van Danny.
Het geld van diegene die je ook weg gestemd hebt....smerig.
Danny heeft wel wat credit ingeleverd denk ik zoquote:Op zondag 25 februari 2024 00:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dilano drinkt niet iig.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:10 schreef Harry het volgende:
Dilano en Sabeau kopen geen drankjes.... ??
ik snap het welquote:Op zondag 25 februari 2024 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
bla bla , belachelijk, bla bla,dori weg, ga je toch niet feesten . huil huil
Sabeau kan me een reet roesten, ga weg kindquote:Op zondag 25 februari 2024 00:12 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Buiten
Tyron, Randy, Rohani en Sabeau
Sabeau: het feestje kan me mijn reet roesten. Het is een klap!
Ty ze is niet doodquote:Op zondag 25 februari 2024 00:12 schreef Kissingbird het volgende:
s2 op buiten
ty sabo en ronahi
ty is niet in feeststemming hij kan niet zo blij doen nu
sabo: het feestje kan me mn reet roesten
ty : het voelt als een klap in mn gezicht , jullie zijn echt helemaal niet zo goed bezig als je denkt en dan ook nog kut dat dori weg moet
sabo: ja dat is ook een klap
Ik voel met hem mee....quote:Op zondag 25 februari 2024 00:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap het wel
maar ty is net een calimero zo
quote:Op zondag 25 februari 2024 00:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ty ze is niet dood
Bb is schakelen... heeft hij ooit wel 1 bb gezien?
Uh heb ik iets gemist?quote:Op zondag 25 februari 2024 00:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
ik nietquote:
Ik zie Dilano nu wel mee feestenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Sabeau en Dilano niet snel switchen van team liggen ze er snel uit ....
is hij niet gewend om zijn zin niet te krijgenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet
hij gedraagt zich als een boze peuter die zijn zin niet krijgt
het ligt allemaal aan een ander
Nee dat heeft hij niet...is er blind ingestapt....quote:Op zondag 25 februari 2024 00:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ty ze is niet dood
Bb is schakelen... heeft hij ooit wel 1 bb gezien?
Dit is wat Big Brother is. If you cant stand the heat stay out of the kitchen.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee dat heeft hij niet...is er blind ingestapt....
Kan niet echt tegen onrecht dacht waarschijnlijk gewoon spellen, niet dit in ieder geval .
Onrecht, hebben ze zelf veroorzaakt team roddelende zuurpruimenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan niet echt tegen onrecht dacht waarschijnlijk gewoon spellen, niet dit in ieder geval .
of juist welquote:Op zondag 25 februari 2024 00:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Sabeau haar pilletje nog niet gehad zeker
Klopt maar daar moet je eerst achter komen en dan kijken of het jou ding is maar ik denk dat hij opstapt.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:18 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dit is wat Big Brother is. If you cant stand the heat stay out of the kitchen.
mind blownquote:Op zondag 25 februari 2024 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ty waarom zou je ijs kopen
Randy om je drankje koud te houden
Onrecht ja ok misschien al zie ik het anders... maar dan nog ze is niet doodquote:Op zondag 25 februari 2024 00:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Slaappil zou goed zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 00:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Sabeau haar pilletje nog niet gehad zeker
Lange nacht toch? Verplicht tanken tot 5 uur.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker man, de kater komt morgen .....![]()
De kater is voor laterquote:Op zondag 25 februari 2024 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ohhh pannenkoeken met mayonaisequote:Op zondag 25 februari 2024 00:22 schreef Kissingbird het volgende:
sabo heeft gister, een half uur geleden de longen uit haar lichaam geschreeuwd
![]()
ze heeft pannenkoek gegeten , giebel giebel met mayonaise
Dit nummer heeft zij opgegeven kan niet anders vorige week schreeuwde ze ook al op dit nummer hahahaquote:
Fixedquote:Op zondag 25 februari 2024 00:22 schreef Kissingbird het volgende:
dilano lacht als een boer met kiespijn blauwe ballen
Die weet zich werkelijk geen houding te gevenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:22 schreef Kissingbird het volgende:
dilano lacht als een boer met kiespijn
ja mooi, alsof ze thuis voor de spiegel staatquote:Op zondag 25 februari 2024 00:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dit nummer heeft zij opgegeven kan niet anders vorige week schreeuwde ze ook al op dit nummer hahaha
Ja leg er ff wat pilletjes inquote:Op zondag 25 februari 2024 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even de wall bijvullen nu BB ....
je moet even de goeie mindset pakkenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Sabeau 5 minuten geleden: "Het feestje kan me gestolen worden"
Sabeau nu, dansend met een glaasje melk door de keuken: "Ik word hier helemaal gelukkig van"
Hij is naar mijn mening enige ongepolijste daar. Doet zich niet beter voor. Als hij de pest erin heeft dan zie je dat en dan merk je dat. Effe er doorheen zitten in deze situatie mag ook gewoon.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:16 schreef Lrod01 het volgende:
Tyron raakt het beetje symphatie en fans die hij nog over had in een razend tempo kwijt op deze manier. Lekker je eigen glazen ingooien. Hopelijk doet hij een Nathalietje.
De beste vraag van vandaagquote:
Ik knap nu wel op je af😉quote:Op zondag 25 februari 2024 00:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ohhh pannenkoeken met mayonaisemy guilty pleasure
ik ken hier niks vanquote:Op zondag 25 februari 2024 00:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik wordt echt te oud voor deze muziek
Jij en ik samen vriend... ik zei net hetzelfde tegen mijn vrouw.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik wordt echt te oud voor deze muziek
Eens, maar alles en iedereen de schuld geven, en dan voornamelijk de FEBO en nul zelfreflectie is best wel kinderachtig imho.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:28 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is naar mijn mening enige ongepolijste daar. Doet zich niet beter voor. Als hij de pest erin heeft dan zie je dat en dan merk je dat. Effe er doorheen zitten in deze situatie mag ook gewoon.
Gescheiden en verdeeldquote:Op zondag 25 februari 2024 00:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Kan iemand mijn uitleggen wat er met de coins gebeurd is?
Moet een regel worden dat Dylano altijd met bloot bovenlijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. danst![]()
![]()
Ik ken ook niets van deze muziek. En ik wil dat ook graag zo houden.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik ken hier niks van
hebben ze soms van te voren een playlist gekregen die ze moesten instuderen.
ze hebben zelf hun eigen favoriete muziek op moeten geven, voordat ze het huis in gingenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik ken hier niks van
Verdeeld, ze zijn weer singlequote:Op zondag 25 februari 2024 00:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Heb ze horen zeggen van de week dat ze nummers hebben moeten doorgeven di3 ze leuk vindenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik ken hier niks van
Werden weer verdeelt onder de duos. Denk ieder de helft. dacht ik.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:33 schreef Joyce-43 het volgende:
The weekend is altijd goedquote:Op zondag 25 februari 2024 00:34 schreef BB-King het volgende:
The Weeknd - I feel it coming.
Ok dit is wel een tof nummer.
MJ vibes.
en nouchine was ook leuk en gezellig altijdquote:Op zondag 25 februari 2024 00:35 schreef Willewa het volgende:
Blijf altijd Salar en Kristof missen bij BB feestjes
Voor wie...quote:Op zondag 25 februari 2024 00:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn heeft iets uit de wall gekocht
Gin tonic
Schatje deze is voor u
Drink er eentje op mij
Love u
Iedereen 50/50quote:
Ik Roelquote:Op zondag 25 februari 2024 00:35 schreef Willewa het volgende:
Haha nee hoor. Jij mag alles eten wat je wiltquote:Op zondag 25 februari 2024 00:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat ontzettend oppervlakkig van je
Nou hoor en lees dat Randy meer heeft en karen minder op een manierquote:Op zondag 25 februari 2024 00:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Werden weer verdeelt onder de duos. Denk ieder de helft. dacht ik.
Karen had prima in die bb gepastquote:Op zondag 25 februari 2024 00:36 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
en nouchine was ook leuk en gezellig altijd
Ok dan zie ik het maandag wel haahquote:Op zondag 25 februari 2024 00:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Onderling uitkomen
Was deels achter SL
* DGK-Eric roept "Love u 2!" naar de tv en schenkt ook een gin-tonic inquote:Op zondag 25 februari 2024 00:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn heeft iets uit de wall gekocht
Gin tonic
Schatje deze is voor u
Drink er eentje op mij
Love u
*vind ik leuk*quote:Op zondag 25 februari 2024 00:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
* DGK-Eric roept "Love u 2!" naar de tv en schenkt ook een gin-tonic in
JaKaren had er maar een paar en Randy een helehoop want die kreeg Doriana haar coins erbij. Randy wilde ieder de helft maar Karen wilde dat niet gewoon die van haar waren 5 minuten geleden zeg maar. Zij en Randy zijn amper een duo geweest....en dan gescheiden dus ze wilde geen geld van hemquote:Op zondag 25 februari 2024 00:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou hoor en lees dat Randy meer heeft en karen minder op een manier
Roel uit BB 5, die liet zich door Rooie Linda stokslobberen in de DBKquote:
Samen is klaar! 't Is ieder voor zich!quote:Op zondag 25 februari 2024 00:39 schreef odie22 het volgende:
hoor je op de achtergrond dilano : we gaan samen strijden . pfffffff
Zelfs tijdens het feestje enkel met het spel bezig. Jimmy suggereerde dat Dare-Devil-team misschien duo gaat moeten kiezen uit de overblijvers.... Zag je Dylano direct beginnen nadenken. Hij kan niet meer met Sorbo want zij drukte ook... Dus liep hij snel even naar Ro om dat met haar te bespreken dat hij dan voor haar kiestquote:Op zondag 25 februari 2024 00:39 schreef odie22 het volgende:
hoor je op de achtergrond dilano : we gaan samen strijden . pfffffff
Zeggen ze dat? Hahaha, zijn ze beetje laat mee denk ikquote:Op zondag 25 februari 2024 00:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
Het rouwende groepje gaat voor een sterke kiezen uit de andere groep zodat ze kunnen blijven…..
Terwijl Jimmy hem adviseerde om voor Karen of Danny te kiezen.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Zelfs tijdens het feestje enkel met het spel bezig. Jimmy suggereerde dat Dare-Devil-team misschien duo gaat moeten kiezen uit de overblijvers.... Zag je Dylano direct beginnen nadenken. Hij kan niet meer met Sorbo want zij drukte ook... Dus liep hij snel even naar Ro om dat met haar te bespreken dat hij dan voor haar kiest
de linketje bittequote:Op zondag 25 februari 2024 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
als morgen de drank is uitgewerkt dan weet ro dat vast niet meerquote:Op zondag 25 februari 2024 00:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Zelfs tijdens het feestje enkel met het spel bezig. Jimmy suggereerde dat Dare-Devil-team misschien duo gaat moeten kiezen uit de overblijvers.... Zag je Dylano direct beginnen nadenken. Hij kan niet meer met Sorbo want zij drukte ook... Dus liep hij snel even naar Ro om dat met haar te bespreken dat hij dan voor haar kiest
Jimmy rade dilano Karen aan en toen is dilano naar ronahi om haar nu dat ook te doen om sterk te blijven staan of zoietsquote:Op zondag 25 februari 2024 00:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zeggen ze dat? Hahaha, zijn ze beetje laat mee denk ik
Dat heeft toch geen effect dan blijft toch de sterkste en valt er nog iemand af van hun groepjequote:Op zondag 25 februari 2024 00:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zeggen ze dat? Hahaha, zijn ze beetje laat mee denk ik
Dat waren feestenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:35 schreef Willewa het volgende:
dat moet feestje kann me gestolen blijvenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Sabeau 5 minuten geleden: "Het feestje kan me gestolen worden"
Sabeau nu, dansend met een glaasje melk door de keuken: "Ik word hier helemaal gelukkig van"
Leroy compleet gecanceldquote:
Als je verstoken bent van info is dat knap lastig. Hij zit vol in de reflectie op dit moment en waarschijnlijk ook met een wat nu? gevoel. We weten niet wat de Febo allemaal tegen hem zegt.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Eens, maar alles en iedereen de schuld geven, en dan voornamelijk de FEBO en nul zelfreflectie is best wel kinderachtig imho.
is de leeftijd hequote:Op zondag 25 februari 2024 00:48 schreef BB-King het volgende:
Ashley gaat niet goed op deze bonk muziek.
Danny ook niet zegt ie.
quote:Op zondag 25 februari 2024 00:48 schreef Xilia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heeft hij zelf aan meegewerkt, he😉quote:Op zondag 25 februari 2024 00:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leroy compleet gecanceld
Maar dit was geen enkel probleem
dat was een vieze gluurderquote:Op zondag 25 februari 2024 00:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leroy compleet gecanceld
Ga je nu serieus mijn Nederlands lopen verbeteren?quote:Op zondag 25 februari 2024 00:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat moet feestje kann me gestolen blijven
Salar was datquote:Op zondag 25 februari 2024 00:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leroy compleet gecanceld
quote:Op zondag 25 februari 2024 00:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
* DGK-Eric roept "Love u 2!" naar de tv en schenkt ook een gin-tonic in
Karen is dit jaar de Nouchine.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:36 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
en nouchine was ook leuk en gezellig altijd
quote:Op zondag 25 februari 2024 00:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ga je nu serieus mijn Nederlands lopen verbeteren?![]()
Nein!quote:Op zondag 25 februari 2024 00:51 schreef mario390 het volgende:
[..]ja het is gestolen blijven
heeft sabo fout gezegd
Maar ECHT he, dat is hetzelfde als dat ik zijn duits ga verbeteren, haha. Mijn Duits is zo slecht. Ich habbekrats das nicht gerust, of zoiets?😅😅quote:Op zondag 25 februari 2024 00:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ga je nu serieus mijn Nederlands lopen verbeteren?![]()
Nee mario het is een uitdrukkingquote:Op zondag 25 februari 2024 00:51 schreef mario390 het volgende:
[..]ja het is gestolen blijven
heeft sabo fout gezegd
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |