Ze moeten op een knop drukken. Verder weten we nog niks.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:39 schreef kater1 het volgende:
Ronahi riep meteen ik. Ze heeft niets neer te verliezen. Oh telde nog niet Overleg iemand wil knop drukken allemaal willen ze knop drukken en ze zijn er als groep uit. Sabeau tom Ashley Glenn Dilano Alice willen daredevil zijn. Nu moeten ze motiveren waarom ze op de rode knop willen drukken. ok snap er niets meer van. Iemand anders?
De stagiaires kunnen de ballonpomp niet vinden, zijn nu druk aan het blazen.. dus duurt ff...quote:
i knowquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja .. BB blijft vragen stellen... enigszins open deur vragen ook.
Rohani riep als eerst ik. Maar daarna speelde ze geen rol meer. Snap ik niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze moeten op een knop drukken. Verder weten we nog niks.
staat ze niet om bekendquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
maar ze kan ook korter van stof zijn
ash was datquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Rohani riep als eerst ik. Maar daarna speelde ze geen rol meer. Snap ik niet.
bleef nog een minuut stil na haar woorden. dus ze had meer kunnen zeggenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
Ze stak haar vinger niet op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Rohani riep als eerst ik. Maar daarna speelde ze geen rol meer. Snap ik niet.
Mandquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
ik wil het gewoon wetuhhhhquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:41 schreef Snoozey het volgende:
[..]
bleef nog een minuut stil na haar worden. dus ze had meer kunnen zeggen
of zijn genomineerdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze zes krijgen een feestje met veel drank en dan meteen nomineren ...![]()
Daarop antwoorde Ashley niet drukken kan ook consequentie hebben. BB beaamde dat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:39 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley ik wil dit gewoon een geen geen reden
Oei bb drukken kan met consequentie zijn![]()
Sterke en zwakke groep nu al.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lenie weet het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:43 schreef Harry het volgende:
Heeft de Rode Knop nu nog een functie ????
Oh ik hoop dat ZO enorm!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
helpen ballen oppompenquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ik zat eigenlijk wel te wachten op confettie
Nee.Tyron zijn nieuwe vriendin is 30 dacht ik .Heb zo'n vermoeden dat die er jonger uit ziet...Ik zie ook zeker Ashley en Tyron totaal niet als stel....quote:
roll the clipsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:44 schreef kater1 het volgende:
[..]
Echt niet. Maar gelukkig hebben we er vast een filmpje van. *gaat nu twijfelen
Was aan het wandelen met de hondquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:43 schreef kater1 het volgende:
[..]
Daarop antwoorde Ashley niet drukken kan ook consequentie hebben. BB beaamde dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ze hebben toch ook niksquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee.Tyron zijn nieuwe vriendin is 30 dacht ik .Heb zo'n vermoeden dat die er jonger uit ziet...Ik zie ook zeker Ashley en Tyron totaal niet als stel....![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, duurt lang, lik me bal ....
die stem van die heks herken ik gelijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
roll the clips![]()
ik dacht echt ash
Dan gaat er 'n luik open en vallen ze door de mandquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:45 schreef GayGuy het volgende:
Wat gebeurt er als ze op die knop drukken? Wanneer mogen/moeten ze drukken?
Jawel hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was aan het wandelen met de hond![]()
cos's op de gsm gaat niet zo fijn merk ik
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:47 schreef odie22 het volgende:
zal er iemand met zijn voet drukken ?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:47 schreef schizolientje het volgende:
Ashly nog nooit zo lang staande gezien, meestal liggen of zitten en zich laten bedienen. Valt mee dat ze niet iemand vraagt voor haar te drukken
Lolquote:
Mijn god moet nou echt overal een opmerking op gemaakt wordenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:47 schreef schizolientje het volgende:
Ashly nog nooit zo lang staande gezien, meestal liggen of zitten en zich laten bedienen. Valt mee dat ze niet iemand vraagt voor haar te drukken
weet ik, maar je hoeft ze dus ook niet te zien als stelquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee,dat staat er ook helemaal niet
Is vooral om een reactie uit te lokkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Mijn god moet nou echt overal een opmerking op gemaakt worden
Jimm6 had gezegd komt geen confetti ofzo hahaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:49 schreef Ireth het volgende:
Mijn god Sabeau...
Het is maar confetti....
Das een compleet uitgewoonde plaggenhut uit 1723 daar binnen??quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering die Sabeau mist echt een groepenkast in d'r bovenkamer
Dylano heeft feestquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:51 schreef Cupfighter het volgende:
Tyron en Dilano nog zuurder dan ze al waren waarschijnlijk
dilano heeft gedruktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:51 schreef Cupfighter het volgende:
Houden wij vanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:51 schreef Cupfighter het volgende:
Sorry……..lig in een deuk hier 😂😂😂😂quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das een compleet uitgewoonde plaggenhut uit 1723 daar binnen??
Helaas geluktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is vooral om een reactie uit te lokken
Jup😁😁quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En je valt weer met je neus in de boter.
Zuurpruimquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:52 schreef Ireth het volgende:
"En dilano drinkt niet eens!"
Die ty heeft er ook zin in zeg...
Waarvoor was het knopdrukken dan ?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze moeten opruimen en daarna mogen ze ook het huis in ....
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:49 schreef Snoozey het volgende:
[..]
weet ik, maar je hoeft ze dus ook niet te zien als stel
Ging er om dat Ashley veel ouder lijkt en in de beginne hadden Ashley en Tyron het er zelf over en dat zijn vriendin maar ongeveer maar 3jaar scheelde.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:49 schreef Snoozey het volgende:
[..]
weet ik, maar je hoeft ze dus ook niet te zien als stel
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:54 schreef Ireth het volgende:
Karen en jimmy maken hun eigen feest wel. En volgens mij wekt dat nog meer irritaties bij Tyron
Graag😁😁😁😁quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, duurt lang, lik me bal ....
Ze snappen heel heel weinig van beeldvorming.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Was dat alles.
Zuurpruimen ty en ro en randy tegenover karen en jimmy die lekker plezier maken
Ik liet ze hun jas aantrekken en vervolgens van buitenaf door het raam naar het feest kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:54 schreef Kissingbird het volgende:
maar serieus
lang gewacht hier allemaal voor een rode knop
en om nu wat confetti opruimende mensen te zien
hij rockt het wel manquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:56 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hier word ik zo moe van denkt randy
Hebben gewoon lol is daar mis meequote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:55 schreef happyme28 het volgende:
Zou dit het zijn? Beetje anti-climax. En hoe irritant die Jimmy en Karen zou uber vrolijk.
Hij had gedrukt maar geen zin om te gaan soebatten .quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:53 schreef greysbones het volgende:
Ty gaat deze week naar huis als het hem nog meer tegenzit
die kan hier totaal niet mee omgaan
Zal vast nog een vervolg hebben. Dit ging echt niet alleen hierom..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:57 schreef kiki2024 het volgende:
hahaha dit sloeg echt nergens op. zoveel heisa voor 3 min opruimen
Karen en Jimmy hebben ook niet hun mattie zien weggaan....zitten nog steeds in hun eigen bubbels.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Was dat alles.
Zuurpruimen ty en ro en randy tegenover karen en jimmy die lekker plezier maken
hij heeft niet gedruktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij had gedrukt maar geen zin om te gaan soebatten .
zo wat een schreeuwlelijk en overdreven meid zegquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gooi die Sabeau ff over het hek de slotgracht in
Trusten @Irethquote:Op zondag 25 februari 2024 00:00 schreef Ireth het volgende:
Ik ga mijn mand opzoeken, morgen weer vroeg op. Zie morgenochtend wel hoe dit feest is gegaan..
Zijn daar pillen voor?quote:Op zondag 25 februari 2024 00:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mag Sabo wel drinken met al die pillen die ze neemt om haar lichaam en huis schoon te maken ?
mario er is een feestje!!!quote:Op zondag 25 februari 2024 00:01 schreef mario390 het volgende:
julie plaatssen in 1 min
15 postss
maar het makt de produktion
zo druk alles gaat veel te
strakss
zaterdag nu weer nomi-spel![]()
Ok. maar gaf zijn plek opquote:Op zondag 25 februari 2024 00:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft niet gedrukt
er waren er 9 die wilden
ty gaf zijn plek op omdat hij geen zin had uren daar te staan
Ze was wel aan het vegenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:01 schreef kater1 het volgende:
He maar als Rohani niet bij de knopdrukkers was en niet bij de schoonmakers, waar was ze dan? Ze is nu wel op feestje.
Ze was bij de vegertsquote:Op zondag 25 februari 2024 00:01 schreef kater1 het volgende:
He maar als Rohani niet bij de knopdrukkers was en niet bij de schoonmakers, waar was ze dan? Ze is nu wel op feestje.
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 februari 2024 00:00 schreef Ireth het volgende:
Ik ga mijn mand opzoeken, morgen weer vroeg op. Zie morgenochtend wel hoe dit feest is gegaan..
Had al veranderd naar huid toch ?quote:
Ideaal inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2024 00:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Had al veranderd naar huid toch ?
Nee als er pillen waren voor een schoon huis had ik ze allemaal opgekocht 😁😜
Daar stond wel dat de andere 6 ook mochten gaan feestenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:03 schreef rinardo het volgende:
Ik zie Karen met een glas cola? maar zie haar in SV niet bij de 6 namen staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is rum colaquote:Op zondag 25 februari 2024 00:03 schreef rinardo het volgende:
Dan ook niet vreten wat hij daarnet deed.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:02 schreef kiki2024 het volgende:
Ty is niet in de stemming voor een feestje zegt hij tegen sabeau
Inmiddels mogen ze allemaal feestenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:03 schreef rinardo het volgende:
Ze hebben zelf nummers moeten opgeven dusquote:Op zondag 25 februari 2024 00:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Met deze muziek zou ik hem ook peren
quote:Op zondag 25 februari 2024 00:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar stond wel dat de andere 6 ook mochten gaan feestenahhhh later aangepast, zie het nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
misschien worden we wat ouderquote:Op zondag 25 februari 2024 00:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
past goed bij het niveau van de muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |