quote:
Als je in een realityprogramma gaat zitten dan kijk je toch eerst even wat voor soort programma dat is? Daar zijn 1001 mogelijkheden voor. Als die dat niet heeft gedaan dan is het gewoon een sukkel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:58 schreef marky het volgende:
[..]
Is geen smoes hij heeft geen idee amper afleveringen gezien.
Ik had "teringweek"quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:04 schreef Hznootje het volgende:
Ronahi heeft het weer over ..we worden slecht getoond
nog steeds nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ronahi snapt er helemaal niks van
Karen ja he sorry foutje bedanktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:05 schreef DGK-Eric het volgende:
Tyron stelt Ronahi voor haar over de schutting te tillen.
Eerst nog even alle huidige emoties uitmelken. Daarna feestjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:05 schreef tassie127 het volgende:
Zo gaan ze weer zo naar bed zonder feestje. BB is ook echt wel laks hierin.
de koffie is helaas opquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:06 schreef MacDeMarco het volgende:
Tyron en Ronahi herdenken de overledene
De cake ook, maar ze kunnen nog wel pannenkoeken bakken denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De cake ook, maar ze kunnen nog wel pannenkoeken bakken denk ik.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:06 schreef MacDeMarco het volgende:
Tyron en Ronahi herdenken de overledene
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:08 schreef greysbones het volgende:
er moet wel geknipt worden aldus ty
ja eerst nog even dagboekkamer gesprekjes. dus zal wel weer lang durenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:08 schreef odie22 het volgende:
tis wel te hopen dat BB ze allemaal naar de gameroom roept allemaal, voor het feestje
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Tyron: Ik heb het idee dat van bepaalde mensen alleen maar leuke dingen worden getoond
is niet zoveel knip en plak werk voor nodig hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:08 schreef greysbones het volgende:
negatieve vragen
zoveel geknipt en geplakt dat we zo overkomen
Ze vergeten de streams, dom domquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:09 schreef greysbones het volgende:
bepaalde mensen worden alleen maar leuk getoond
100%
Er zijn gewoon geen leuke beelden van Tyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is niet zoveel knip en plak werk voor nodig hoor
ze vergeten de streams zeker evenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Tyron: Ik heb het idee dat van bepaalde mensen alleen maar leuke dingen worden getoond
vroeg ik me ook net afquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:10 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom rot Tyron niet gewoon op, niks is goed,
ahhhhh zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:10 schreef Xilia het volgende:
Het ligt allemaal aan de afleveringen![]()
Ze laten hun niet leuk zien en de rest juist wel
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:12 schreef zodeju het volgende:
Mijn hemel Ashley Karen en Jimmy is trots op het volk. Het volk heeft goed gekozen. Ze hebben geluisterd .
Alsof het hele volk zit te kijken......
Volgens mij zitten er deze keer hele vreemde mensen in het huis.
Maakt de queen niks uit wat er komt als ze maar foto's krijgt....
Ze had het vandaag zelfs tegen de psych gezegdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:10 schreef Puzzie het volgende:
Wat een afgunst .. alleen om die muts van Ash al zo zielig doen
Helemaal niks.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:11 schreef freaky40 het volgende:
Ty weet echt niets. Hij weet wie bij de popipolls op 1, 2 etc. staan dan weet je toch hoe het werkt. Je hebt echt geen vooronderzoek gedaan voordat je het huis in ging gap!
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ze had het vandaag zelfs tegen de psych gezegd
Precies.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is niet zoveel knip en plak werk voor nodig hoor
man man manquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ro heeft bij de productie geklaagd dat ze vreest dat \e verkeerd worden neergezet in de uitzendingen.
Dacht het wel......quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Er zijn gewoon geen leuke beelden van Ty
FEBO ziet ook de online haat tegen haar, dus die willen niet nog meer olie op het vuur gooienquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:12 schreef greysbones het volgende:
het gekke is
Ro wordt in afleveringen enorm gespaard
daar laten ze maar 10 % zien van wat ze allemaal heeft gezegd
ik denk dat dat het juist erger maaktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
FEBO ziet ook de online haat tegen haar, dus die willen niet nog meer olie op het vuur gooien
Ja en dan dus net zo als vorige week dat men het te laat vind en de drank bewaardquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Eerst nog even alle huidige emoties uitmelken. Daarna feestje
serieus ??? echt zieligquote:
Ja en Tyron is een kneusquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:16 schreef greysbones het volgende:
Ro begint weer over tom
en volgens ty speelt tom het slachtoffer
En de spiegel van Ty is kwijt?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:16 schreef greysbones het volgende:
Ro begint weer over tom
en volgens ty speelt tom het slachtoffer
Dat klopt. Half December is hij gevraagd om mee te doen. Zijn moeder keek hij dacht o wel leuk. Hij wist helemaal niets van het programma.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:11 schreef freaky40 het volgende:
Ty weet echt niets. Hij weet wie bij de popipolls op 1, 2 etc. staan dan weet je toch hoe het werkt. Je hebt echt geen vooronderzoek gedaan voordat je het huis in ging gap!
misschien moet ro gewoon eens eerlijk zeggen hoe ze heeft zitten liegen over tomquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:17 schreef Puzzie het volgende:
Tom gaat altijd in de slachtofferrol spelen... nee Ty nu dan
Tja, het ligt nu eenmaal nooit aan haarzelf.quote:
Echt dom. Mensen als Ashley hebben duidelijk voorwerk gedaan, ze kent ook al die andere RLS's dus heeft ook andere BB's gezien dus ze weet wat ze doet en dat kun je merken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:17 schreef marky het volgende:
[..]
Dat klopt. Half December is hij gevraagd om mee te doen. Zijn moeder keek hij dacht o wel leuk. Hij wist helemaal niets van het programma.
Mag toch hopen dat FEBO hiervan heeft geleerd. Maar zo te zien zijn Ashley, Karen en Jimmy wel in voor een feestje. Ben heel benieuwd of de rest dat ook nog kan opbrengen...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:16 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja en dan dus net zo als vorige week dat men het te laat vind en de drank bewaardsuper leuk voor ons als kijkers
Dacht je nu echt dat Ty is zoals Randy.....vreet mijn klomp op als Tyron in ene Ashley haar kont gaat likken echt niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Voor Ty is het nu zaak om zich bij team Ash te voegen anders is hij echt gezien volgende week. Als hij de hele week weer blijft chagrijnen is het over en sluiten en lekker weer naar dat Alkmaar van je!
Tyron zit daar alleen voor zijn looks en om beeldvulling te zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt dom. Mensen als Ashley hebben duidelijk voorwerk gedaan, ze kent ook al die andere RLS's dus heeft ook andere BB's gezien dus ze weet wat ze doet en dat kun je merken.
Nee totaal niet…..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
ro
ze heeft toch niks gedaan
ze heeft zich toch niet negatief geuit
Dan speelt hij het spel maar niet, maar dan weet je wat er gaat gebeuren...graag of traag.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht je nu echt dat Ty is zoals Randy.....vreet mijn klomp op als Tyron in ene Ashley haar kont gaat likken echt niet.
omdat hij weet dat hij next is. Tyrone, Ro, sabeau en dilano zijn target nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:18 schreef humpty het volgende:
Delano heeft Danny niet gefeliciteerd en hij keek heel raar zegt Ashley
Hout is op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:16 schreef Jockari het volgende:
Die hottub wordt amper gebruikt. Ik zou daar iedere dag inzitten en uitkuisen indien nodig. Ze hebben tijd genoeg ipv op de bank te liggen.
Ze liep op het utopiaplein tijdens de marktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt dom. Mensen als Ashley hebben duidelijk voorwerk gedaan, ze kent ook al die andere RLS's dus heeft ook andere BB's gezien dus ze weet wat ze doet en dat kun je merken.
nee behalve een vinger langs dr strot halen als doodsuiting, verder kei positief hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
ro
ze heeft toch niks gedaan
ze heeft zich toch niet negatief geuit
zei hij dit?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Voor Ty is het nu zaak om zich bij team Ash te voegen anders is hij echt gezien volgende week. Als hij de hele week weer blijft chagrijnen is het over en sluiten en lekker weer naar dat Alkmaar van je!
Hij zal niet zijn trots verliezen....Dacht dat er spellen gespeeld gingen worden met minder sturing van BB.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan speelt hij het spel maar niet, maar dan weet je wat er gaat gebeuren...graag of traag.
Ashley is fan van dit soort programma's hij niet. Ashley wordt ook kriebelig van het feit dat het Ty geen donder kan schelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zijn broertje. Heeft hij al eens verteld.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:21 schreef greysbones het volgende:
tom verteld horror verhalen over zijn Fil
die een gat in zijn wang had
en dat gejank gaat maar doorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
we worden toch niet getoond op de manier dat we denken dat we worden getoond, dus wat voor zin heeft het nog
Ik ook niet. Switch is niet plezant.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:25 schreef greysbones het volgende:
naaahhhh BB nu weet ik niet wat er met het broodje van de moeder van sabeau is gebeurd
Dan kunnen ze nu beter gelijk vertrekkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
we worden toch niet getoond op de manier dat we denken dat we worden getoond, dus wat voor zin heeft het nog
Kom op, het is geen Lingo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley is fan van dit soort programma's hij niet. Ashley wordt ook kriebelig van het feit dat het Ty geen donder kan schelen.
Daarom vind ik Ty nog een interessant als speler omdat hij er nog blue in staat en niet precies weet hoe hij zich gedragen moet om popi bij het publiek te zijn.
Ze zouden veel dwarser moeten zijn tegen BB. Je hoeft niet alles maar voor lief te nemen. Er staat nergens dat je niet tegen BB in mag gaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:22 schreef humpty het volgende:
Laat BB Tyron maar eens goed aanpakken met dat negatieve gelul steeds
loopt als een boze peuter door het huisquote:
Nee.. dat ging lekker in seizoen 1.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:27 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zouden veel dwarser moeten zijn tegen BB. Je hoeft niet alles maar voor lief te nemen. Er staat nergens dat je niet tegen BB in mag gaan.
Te erg gewoon ..van mij mogen ze hem eruit zettenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
loopt als een boze peuter door het huis
nog net niet stampvoetend
pak je koffers en gaaaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. dat ging lekker in seizoen 1.
Maar dan moet je niet gek staan te kijken dat hier consequenties tegenover staan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:27 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zouden veel dwarser moeten zijn tegen BB. Je hoeft niet alles maar voor lief te nemen. Er staat nergens dat je niet tegen BB in mag gaan.
Was wel uniekquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hebben we niet ook nog een staking gehad in seizoen 2?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mijn huis....mijn regels!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:27 schreef marky het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hebben we niet ook nog een staking gehad in seizoen 2?
Werd ook snel de kop ingedrukt
Nee hoor Mijn huis Mijn regels...dat wisten ze voor ze in het huis gingenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:27 schreef marky het volgende:
[..]
Dus dat, en het zal ook wel in hun contractjes staan. Oh wacht, die heeft Ty natuurlijk niet gelezen....kan hij wel lezen eigenlijk...oh wacht...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:30 schreef humpty het volgende:
[..]
Nee hoor Mijn huis Mijn regels...dat wisten ze voor ze in het huis gingen
En ik denk dat Randy al half thuis zat in z'n hoofd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:30 schreef greysbones het volgende:
er is natuurlijk helemaal niks met verdriet om een vertrekkende vriend
maar die verongelijktheid die ze hebben
dat hen wat wordt aangedaan
en dat het allemaal maar aan een ander moet liggen
want zij doen niet zo
Bitterballen zijn nog niet klaar....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:31 schreef odie22 het volgende:
tjonge jonge BB hoe lang ga je nog wachten met dat feest
In seizoen 1 was dat niet aan de orde. Ruud of Karin niets van dat al zien doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |