quote:
Als je in een realityprogramma gaat zitten dan kijk je toch eerst even wat voor soort programma dat is? Daar zijn 1001 mogelijkheden voor. Als die dat niet heeft gedaan dan is het gewoon een sukkel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:58 schreef marky het volgende:
[..]
Is geen smoes hij heeft geen idee amper afleveringen gezien.
Ik had "teringweek"quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:04 schreef Hznootje het volgende:
Ronahi heeft het weer over ..we worden slecht getoond
nog steeds nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ronahi snapt er helemaal niks van
Karen ja he sorry foutje bedanktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:05 schreef DGK-Eric het volgende:
Tyron stelt Ronahi voor haar over de schutting te tillen.
Eerst nog even alle huidige emoties uitmelken. Daarna feestjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:05 schreef tassie127 het volgende:
Zo gaan ze weer zo naar bed zonder feestje. BB is ook echt wel laks hierin.
de koffie is helaas opquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:06 schreef MacDeMarco het volgende:
Tyron en Ronahi herdenken de overledene
De cake ook, maar ze kunnen nog wel pannenkoeken bakken denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De cake ook, maar ze kunnen nog wel pannenkoeken bakken denk ik.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:06 schreef MacDeMarco het volgende:
Tyron en Ronahi herdenken de overledene
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:08 schreef greysbones het volgende:
er moet wel geknipt worden aldus ty
ja eerst nog even dagboekkamer gesprekjes. dus zal wel weer lang durenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:08 schreef odie22 het volgende:
tis wel te hopen dat BB ze allemaal naar de gameroom roept allemaal, voor het feestje
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Tyron: Ik heb het idee dat van bepaalde mensen alleen maar leuke dingen worden getoond
is niet zoveel knip en plak werk voor nodig hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:08 schreef greysbones het volgende:
negatieve vragen
zoveel geknipt en geplakt dat we zo overkomen
Ze vergeten de streams, dom domquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:09 schreef greysbones het volgende:
bepaalde mensen worden alleen maar leuk getoond
100%
Er zijn gewoon geen leuke beelden van Tyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is niet zoveel knip en plak werk voor nodig hoor
ze vergeten de streams zeker evenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Tyron: Ik heb het idee dat van bepaalde mensen alleen maar leuke dingen worden getoond
vroeg ik me ook net afquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:10 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom rot Tyron niet gewoon op, niks is goed,
ahhhhh zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:10 schreef Xilia het volgende:
Het ligt allemaal aan de afleveringen![]()
Ze laten hun niet leuk zien en de rest juist wel
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:12 schreef zodeju het volgende:
Mijn hemel Ashley Karen en Jimmy is trots op het volk. Het volk heeft goed gekozen. Ze hebben geluisterd .
Alsof het hele volk zit te kijken......
Volgens mij zitten er deze keer hele vreemde mensen in het huis.
Maakt de queen niks uit wat er komt als ze maar foto's krijgt....
Ze had het vandaag zelfs tegen de psych gezegdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:10 schreef Puzzie het volgende:
Wat een afgunst .. alleen om die muts van Ash al zo zielig doen
Helemaal niks.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:11 schreef freaky40 het volgende:
Ty weet echt niets. Hij weet wie bij de popipolls op 1, 2 etc. staan dan weet je toch hoe het werkt. Je hebt echt geen vooronderzoek gedaan voordat je het huis in ging gap!
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ze had het vandaag zelfs tegen de psych gezegd
Precies.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is niet zoveel knip en plak werk voor nodig hoor
man man manquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ro heeft bij de productie geklaagd dat ze vreest dat \e verkeerd worden neergezet in de uitzendingen.
Dacht het wel......quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Er zijn gewoon geen leuke beelden van Ty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |