nee, pas nadat je al tien minuten bezig bent. Dan kan je er gepast respect voor tonen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:09 schreef Arth_NL het volgende:
De nationale finale beginnen met het volkslied?
Ik dacht dat we daar met San Remo wel weer even genoeg mee haddenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik mis @:nailqueen voor de nodige allora
Eerst de Piqued Jacks, daarna het volkslied. De prioriteiten in San Marino zijn duidelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
nee, pas nadat je al tien minuten bezig bent. Dan kan je er gepast respect voor tonen.
Ze zagen Sanremo en dacht dit moeten wij ook doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Al 15 minuten oeverloze gelul bezig
En ik was nog wel bang dat ik al meerdere nummers gemist zou hebben, maar ik had beter moeten weten met San Maremoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zo begin ik mijn ochtenden ook altijd. Eerst een monoloog en dan maar weer eens verder kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
San Marino is echt het bordeel van de ESF-wereld h?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:19 schreef Momo het volgende:
Megara is de rockband uit Benidorm Fest 2023 @:Strani
Artiesten uit VK, Ierland, Sloveni, Spanje en Frankrijk!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
San Marino is echt het bordeel van de ESF-wereld h?
En ergens nog een paar uit Itali, geloof ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Artiesten uit VK, Ierland, Sloveni, Spanje en Frankrijk!
Ja de meesten zijn idd uit Italie, 1 iemand uit San Marino (Kida).quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:21 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
En ergens nog een paar uit Itali, geloof ik.
Beetje generic Mediterraans charmant wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deze man komt me vaag bekend voor.
De muziek doet me iig heel erg denken aan Tropico en nu krijg ik zin om dat weer te gaan spelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje generic Mediterraans charmant wel.
Nee, heel ongelukkig dat ze twee mensen tegelijkertijd hun liedje laten zingen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, deze twee vind ik niet lekker klinken samen.
(ieder voor zich ook niet trouwens)
Goedesamenvattingwel@straniquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Dit krijg je als je je liedje inkort maar vergeet de tekst ook in te korten.
Kort goed, leerde ik laatst ergens.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Dit krijg je als je je liedje inkort maar vergeet de tekst ook in te korten.
Kort best.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kort goed, leerde ik laatst ergens.
Zeker geen slechte post. Beginnen met ‘ik’ zou ik zelf niet zo graag doen, maar dat is misschien een karakterologisch puntje. Maar het correcte gebruik van ‘jouw’ levert wel weer wat jurypunten op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga gewoon superkorte samenvattingen schrijven. Als tegenhanger van jouw reviews.
Voor 2003 is het ook niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
Jurk mooi tiara raar liedje hoort in ESF 2003.
Die tiara hoort in de prullenbakquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
Is dit een verkapte uithaal naar @Roger_Epiales z'n fout in de SC?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker geen slechte post. Beginnen met ‘ik’ zou ik zelf niet zo graag doen, maar dat is misschien een karakterologisch puntje. Maar het correcte gebruik van ‘jouw’ levert wel weer wat jurypunten op.
Zo raar vind ik het liedje niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
Tietuh tietuhquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
Ik maak nooit fouten, ik laat de taal selectief evolueren.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uithaal naar @:Roger_Epiales z'n fout in de SC?
Nee? Is die jongen weer eens de mist ingegaan? Het zou me ook niet verbazen na al die jaren bij ons.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uithaal naar @:Roger_Epiales z'n fout in de SC?
Ik wachtte op een nipplegate met deze jurkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tietuh tietuh![]()
Zou hier wel voldoende toch? Het liedje is een afgekeurd musical-deuntje ofzo.
Ok, ik heb respect voor jou bijdragequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik maak nooit fouten, ik laat de taal selectief evolueren.
Het was wel heel toevallig nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee? Is die jongen weer eens de mist ingegaan? Het zou me ook niet verbazen na al die jaren bij ons.
Michael van Gerwen komt uit Boxtel. Ook mooi.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:45 schreef Strani het volgende:
Misschien leuk om te weten dat als San Marino een Nederlandse gemeente zou zijn, het qua inwonersaantal tussen Boxtel en IJsselstein in zou zitten.
Geografisch zou het dan waarschijnlijk nog steeds op dezelfde plek liggen als nu.
Van de letters van Sint Marinus kan je Strani maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef Strani het volgende:
San Marino claimt de oudste soevereine staat ter wereld te zijn, opgericht als religieuze gemeenschap in 301 door, het laat zich raden, Sint Marinus.
Zal ik ook een eigen staat opzetten?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van de letters van Sint Marinus kan je Strani maken.
Weinig jongens die voor nageslacht kunnen zorgenquote:
Dat zou wel wat zijn. Een soort Gibraltar, maar dan Nederlandsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik ook een eigen staat opzetten?
Er is wel een leuke film over iemand die voor de kust van Itali een staat creerde in de jaren 60, dacht ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou wel wat zijn. Een soort Gibraltar, maar dan Nederlands
Goed idee, en dan meteen onafhankelijkheid uitroepen en een buurland worden van Cataloni.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik ook een eigen staat opzetten?
Die verklaren we meteen de oorlogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, en dan meteen onafhankelijkheid uitroepen en een buurland worden van Cataloni.
Ik ken wel Sealandquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is wel een leuke film over iemand die voor de kust van Itali een staat creerde in de jaren 60, dacht ikWaargebeurd.
Ga je daar ook 80 jaar over doen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Die verklaren we meteen de oorlogAls eerste daad.
Mag ik je erop wijzen dat jllie er in principe zo lang over hebben gedaan? Voor ons hoefde die hele oorlog niet hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga je daar ook 80 jaar over doen?
Maar oorlog geeft zo'n slechte vibe, daar moet je helemaal niks van willen weten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Die verklaren we meteen de oorlogAls eerste daad.
Maar wel elke Spanjaard toentertijd verdrevenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat jllie er in principe zo lang over hebben gedaan? Voor ons hoefde die hele oorlog niet hoor.
Nee joh. We doen gewoon eerst die oorlog en pas daarna sluiten we ons aan bij de EBU, hebben we ook geen gedoe met dat we uitgesloten worden en zo!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar oorlog geeft zo'n slechte vibe, daar moet je helemaal niks van willen weten.
Nou ja de meesten gingen gewoon op natuurlijke wijze dood, zo lang deden jullie erover.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar wel elke Spanjaard toentertijd verdreven
Kan @Strani wel met Rutte praten als Rutte de nieuwe NAVO baas wordtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar oorlog geeft zo'n slechte vibe, daar moet je helemaal niks van willen weten.
We hebben ook een paar stadshouders verlorenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja de meesten gingen gewoon op natuurlijke wijze dood, zo lang deden jullie erover.
Jij denkt die oorlog wel te gaan winnen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh. We doen gewoon eerst die oorlog en pas daarna sluiten we ons aan bij de EBU, hebben we ook geen gedoe met dat we uitgesloten worden en zo!
Mooi figuur is het.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:58 schreef Momo het volgende:
Al Bano wordt elk jaar naar San Marino gesleept
Eddy Wally?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi figuur is het.
[ afbeelding ]
Hij komt uit Napoli, meende ik op te vangen. Dus misschien is het een televoting-kanon.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:04 schreef Sableheart het volgende:
Hebben we hier zo lang op gewacht?
Zo ziet ze er ook helemaal uit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:06 schreef Momo het volgende:
Marcella Bella komt nu, iemand die al een carrire heeft van 60+ jaar en meerdere keren meedeed met Sanremo
Gelukkig maar dat we hier geen televote hebbend dan, straks gaan ze daar weer aan de gang met sim kaartenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij komt uit Napoli, meende ik op te vangen. Dus misschien is het een televoting-kanon.
71 al, zou ik niet direct gegokt hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:06 schreef Momo het volgende:
Marcella Bella komt nu, iemand die al een carrire heeft van 60+ jaar en meerdere keren meedeed met Sanremo
Oh ja, dit zijn gewoon vijf juryleden die het regelen toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we hier geen televote hebbend dan, straks gaan ze daar weer aan de gang met sim kaarten
Ja, denk dat de kans 90% dat die gewoon Loredana sturen, 5% Dana Gillespie, 5% iemand andersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja, dit zijn gewoon vijf juryleden die het regelen toch?
Dit klinkt in alles alsof het een B-land op het ESF is, waar een grote naam zijn en in het pulletje vallen van de juryleden het enige is wat telt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, denk dat de kans 90% dat die gewoon Loredana sturen, 5% Dana Gillespie, 5% iemand anders
Hoe kan het dat AI nummer worden?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, denk dat de kans 90% dat die gewoon Loredana sturen, 5% Dana Gillespie, 5% iemand anders
Hij heeft een flinke lijst aan voorronde-nummers waar hij aan meewerkte, las ik. Ook in Litouwen, Ierland, eerder in San Marino…quote:
Nouja lijkt mij wel heel Trol Marino om daar interessant mee te doen. En Dana Gillespie is eigenlijk ook wel een grote naam, in verleden gewerkt met David Bowie, Andrew Lloyd Webber en Bob Dylan etc.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat AI nummer worden?Ook jury's vinden dat niks neem ik aan.
Nou, deze zat nog maar net binnen de landsgrenzen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:15 schreef Sableheart het volgende:
Er zaten anderen toch al verder naast?
Misschien wel, maar bij hem klinkt het erger imo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:15 schreef Sableheart het volgende:
Er zaten anderen toch al verder naast?
Wel met een andere line-up dan toen.quote:
Die rok met een pet op mag ze volgende keer thuislaten van mij.quote:
En die dubbelgebrilde bolhoed ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die rok met een pet op mag ze volgende keer thuislaten van mij.
Ze mogen zichzelf ook wel thuis laten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En die dubbelgebrilde bolhoed ook wel eigenlijk.
Dan zat er een betere beat en melodie onder.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
Dit is gewoon een middelbareschoolversie van 90s Eurodance.
Ja, ik probeerde positief te blijven, maar dat werd met de seconde lastiger.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze mogen zichzelf ook wel thuis laten.
Je kijkt dan dit soort NSF's om even te ontsnappen aan de werkelijkheid h?quote:
Ja, ik keek ook nog even WIDM tussendoor. Het wordt wel een verloren avond zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kijkt dan dit soort NSF's om even te ontsnappen aan de werkelijkheid h?
Nou, doe me dan de werkelijkheid maar.
Ik zei tijdens San Remo al dat hij nu door Marco's fall from grace zelf weer voor z'n geld moet werken. En zo blijkt, nou moet de arme man zelfs naar San Marinoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:24 schreef Momo het volgende:
Dit is de man waar Marco B. zijn liedjes van jatte
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik keek ook nog even WIDM tussendoor. Het wordt wel een verloren avond zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik neem aan dat Marco als maker van de originelen nog wel wat verdient aan dit soort optredens.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zei tijdens San Remo al dat hij nu door Marco's fall from grace zelf weer voor z'n geld moet werken. En zo blijkt, nou moet de arme man zelfs naar San Marino
Hoe diep tasten ze in San Marino in de buidel joh?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:24 schreef Momo het volgende:
Dit is de man waar Marco B. zijn liedjes van jatte
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ook leuk voor de export van Heineken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
Wel goed voor de cocktailworstjesindustrie in Itali.
Het zou toch best triest zijn als heel zingend Nederland voor hun repertoire afhankelijk was van de intervalacts in San Marino.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:30 schreef Strani het volgende:
H deze ken ik nog niet. Heel zingend Nederland zit nu met extra interesse te kijken met het telefoonnummer van hun manager al op speed dial.
Ja, ik had nog een kaart gestuurd uiteraardquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
Net deze week 78 geworden, onze Riccardo.
Lekker met je telefoon spelen, waarom ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook wel kutpubliek trouwens hoor.
Gewoon via @Cyan9 neem ik aan? Het blijft toch z'n vader h.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik had nog een kaart gestuurd uiteraard
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]Wat dat betreft goed dat er volgend jaar een andere regisseur zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of nou ja, je weet maar nooit of er echt iets verandert. Fingers crossed dan![]()
Ja, in wezen is Willem in Itali nog altijd een populaire zangert natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon via @:Cyan9 neem ik aan? Het blijft toch z'n vader h.
Beetje apart wel jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:42 schreef Momo het volgende:
Reclame voor dat AI programma dat het ijsbeer nummer heeft gemaakt mmmmm
Ja, ik vind het live niet zo spectaculair, maar de studioversie draai ik eigenlijk best regelmatig.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:47 schreef grazz het volgende:
Ze heeft wel een goed lied . Laten ze dit sturen ajb
Hier valt het minder opquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:47 schreef molloot200 het volgende:
In mijn hoofd klonk zij nog erger bij Sanremo maar misschien is dat maar idee
12 punten uit Itali, misschien puntjes uit Zwitserland of Malta.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:48 schreef Fred_B het volgende:
Zeg het maar jongens, gaat dit meer dan 10 punten pakken in Malm?
Zodra alle commentatoren noemen dat ze 73 is krijgt ze wel wat sympathy votes van het publiek denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:48 schreef Fred_B het volgende:
12 van Italiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:48 schreef Fred_B het volgende:
Oh ja, Itali stemt mee. En Oekrane en Moldavi zitten in de eerste semi.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:49 schreef Momo het volgende:
[..]
12 punten uit Itali, misschien puntjes uit Zwitserland of Malta.
Lijkt weer een videoclip te zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:52 schreef Fred_B het volgende:
Wat gebeurt daar op die achtergrond toch allemaal?
Toch wel fijn voor de San Marinese muziekindustrie dat er toch nog een inwoner is gevonden die een beetje kan zingen.quote:
Ja, maar van een veel wilder nummer ofzoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lijkt weer een videoclip te zijn
Tja, van de kandidaten moet de kwaliteit niet komen.quote:
M'n vader is nog niet zo oud, verdorie.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon via @:Cyan9 neem ik aan? Het blijft toch z'n vader h.
Wat die voorste man daar aan het eind aan geluid produceerde was ook niet geschikt voor mijn oren.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:11 schreef Momo het volgende:
Het is best leuk maar niet geschikt voor ESF
Het is toch gewoon verschrikkelijk zieligquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ach kijk nou @:Strani, ze betalen die arme man zo weinig dat hij twee keer op een avond moet komen werken.
Geen geld meer van Marco B. he...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ach kijk nou @:Strani, ze betalen die arme man zo weinig dat hij twee keer op een avond moet komen werken.
En dan heeft hij waarschijnlijk maar net genoeg verdiend om daar een pizza margherita te laten bezorgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is toch gewoon verschrikkelijk zieligEn daarna direct weer terug naar het tehuis...
En dat 'ie dan aan de bezorgster vraagt of zij Margherita is, en dat zij dan voor de zoveelste keer maar zegt dat zij het inderdaad is. Maar ze is het helemaal nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan heeft hij waarschijnlijk maar net genoeg verdiend om daar een pizza margherita te laten bezorgen.
Zou hij in jaren 80 groter zijn geweest?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
Google zegt: Riccardo Cocciante 2024 Height: 5 ft 5 in / 165 cm
Ik had hem kleiner ingeschat.
Vreemd dat die informatie er berhaupt is voor een zanger. Het is geen atleet of zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
Google zegt: Riccardo Cocciante 2024 Height: 5 ft 5 in / 165 cm
Ik had hem kleiner ingeschat.
Blijkbaar.quote:
In theorie kan je dat rustig tijdens deze interval act doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:28 schreef Greys het volgende:
Djiezas kraist ik moet de hond nog uitlaten San Marino.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Is toch leuk zo'n concert van Riccardo
Ik moet in de race week stemming komen voor volgende weekquote:
Die man leeft gewoon op royalty's dankzij Nederlandersquote:Hoewel Cocciante in Itali en Frankrijk een grootheid is, is hij in Nederland en Vlaanderen vrij onbekend. Niettemin zijn de nummers van Cocciante in gecoverde vorm wel bekend: zo heeft Marco Borsato de nummers 'Ik leef niet meer voor jou' (Cervo a primavera), 'Waarom nou jij' (Quando finisce un amore) en 'Margherita' gezongen. Andr Hazes coverde 'Se stiamo insieme', dat 'Ik leef m'n eigen leven' werd. Danny de Munk maakte van dit nummer 'Ze zei nooit eens ik hou van jou'. 'Voorbij' van Paul de Leeuw is een Nederlandse vertolking van 'Per lei/Pour Elle'. Van 'Ancora', geschreven door Cocciante, maar gezongen door Mina, maakte Andr Hazes 'Nee Nooit Meer'. Ook 'Vergezicht' en 'Een kind van overzee' van Liesbeth List zijn oorspronkelijk van de hand van Riccardo Cocciante. 'Allemaal door jou' van Bart Peeters is een cover van 'Celeste Nostalgia'. Benny Neyman & Bonnie coverden 'Avec simplicit' ('Verder valt het wel mee').
Allemaal Door Jou verbaasde ik me ook al eens over ja. Vond ik een heel leuk liedje maar altijd toch een beetje jammer als het dan een cover blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die man leeft gewoon op royalty's dankzij Nederlanders
De waarheid is niet van Ricardo juistquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja, thanks! Dat was het
Die hebben maar 1 liedje tochquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:31 schreef Strani het volgende:
Tja het is een halve Italiaan h. Als @:Em31 in Nederland door zou breken zou ze ook het hele oeuvre van De Kast jatten. Dat kent de rest van Nederland toch niet.
Ohh sorry.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:33 schreef Momo het volgende:
[..]
De waarheid is niet van Ricardo juist
Ik heb ook eens een live-versie van het Friese volkslied van ze gehoord maar ik weet niet of je dan echt de rechten van ze moet kopen. Ik denk het niet.quote:
Dus sprak Strani niet De Waarheid?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:33 schreef Momo het volgende:
[..]
De waarheid is niet van Ricardo juist
Had je dat verwacht van een Spanjaard?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dus sprak Strani niet De Waarheid?
Ik begin nu toch te twijfelen of dit wel klopt hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:35 schreef Strani het volgende:
Riccardo legt nu uit dat het een hele leuke en spannende dag is en dat hij in de bus naast de chauffeur mocht zitten. Alleen toen moest hij plassen en moesten ze stoppen bij een benzinestation en was hij opeens weggelopen. Maar gelukkig vonden ze hem weer en kan hij alsnog optreden. De presentator belooft dat hij na z'n optreden chips krijgt.
Wat is de kans dat ik twee keer op een avond lieg?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begin nu toch te twijfelen of dit wel klopt hoor.
Ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is de kans dat ik twee keer op een avond lieg?
En dan zal hij wel alleen naturel chips krijgen, met minder zout of zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:35 schreef Strani het volgende:
Riccardo legt nu uit dat het een hele leuke en spannende dag is en dat hij in de bus naast de chauffeur mocht zitten. Alleen toen moest hij plassen en moesten ze stoppen bij een benzinestation en was hij opeens weggelopen. Maar gelukkig vonden ze hem weer en kan hij alsnog optreden. De presentator belooft dat hij na z'n optreden chips krijgt.
Ik denk dat hij liever deze chips heeftquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begin nu toch te twijfelen of dit wel klopt hoor.
Het was leukquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Allora vertel eens hoe het was
Wij zijn niet nieuwsgierig
Marco jatte niet alleen van deze Riccardo, maar ook Riccardo Fogli.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:37 schreef chufi het volgende:
Dus Marco en Andre kopieerden niet van Ricciardo, maar van wie wel dan ?
Uitbuiting van een arme oudere zanger, verder weinig spraakmakends.quote:
Fogli ? neukertje?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Marco jatte niet alleen van deze Riccardo, maar ook Riccardo Fogli.
Volgens mij begon hij net te huilen toen ze snel die blauwjurk weer uit het publiek haalden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uitbuiting van een arme oudere zanger, verder weinig spraakmakends.
Vergeet uitbuiting van het kinderkoor nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uitbuiting van een arme oudere zanger, verder weinig spraakmakends.
Dr het kinderkoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vergeet uitbuiting van het kinderkoor niet
Oh ja idd, uitbuiting van ouderen en kinderarbeid.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vergeet uitbuiting van het kinderkoor niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |