Ik begin nu toch te twijfelen of dit wel klopt hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:35 schreef Strani het volgende:
Riccardo legt nu uit dat het een hele leuke en spannende dag is en dat hij in de bus naast de chauffeur mocht zitten. Alleen toen moest hij plassen en moesten ze stoppen bij een benzinestation en was hij opeens weggelopen. Maar gelukkig vonden ze hem weer en kan hij alsnog optreden. De presentator belooft dat hij na z'n optreden chips krijgt.
Wat is de kans dat ik twee keer op een avond lieg?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begin nu toch te twijfelen of dit wel klopt hoor.
Ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is de kans dat ik twee keer op een avond lieg?
En dan zal hij wel alleen naturel chips krijgen, met minder zout of zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:35 schreef Strani het volgende:
Riccardo legt nu uit dat het een hele leuke en spannende dag is en dat hij in de bus naast de chauffeur mocht zitten. Alleen toen moest hij plassen en moesten ze stoppen bij een benzinestation en was hij opeens weggelopen. Maar gelukkig vonden ze hem weer en kan hij alsnog optreden. De presentator belooft dat hij na z'n optreden chips krijgt.
Ik denk dat hij liever deze chips heeftquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begin nu toch te twijfelen of dit wel klopt hoor.
Het was leukquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Allora vertel eens hoe het was
Wij zijn niet nieuwsgierig
Marco jatte niet alleen van deze Riccardo, maar ook Riccardo Fogli.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:37 schreef chufi het volgende:
Dus Marco en Andre kopieerden niet van Ricciardo, maar van wie wel dan ?
Uitbuiting van een arme oudere zanger, verder weinig spraakmakends.quote:
Fogli ? neukertje?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Marco jatte niet alleen van deze Riccardo, maar ook Riccardo Fogli.
Volgens mij begon hij net te huilen toen ze snel die blauwjurk weer uit het publiek haalden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uitbuiting van een arme oudere zanger, verder weinig spraakmakends.
Vergeet uitbuiting van het kinderkoor nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uitbuiting van een arme oudere zanger, verder weinig spraakmakends.
Dóór het kinderkoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vergeet uitbuiting van het kinderkoor niet
Oh ja idd, uitbuiting van ouderen en kinderarbeid.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vergeet uitbuiting van het kinderkoor niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |