nee, pas nadat je al tien minuten bezig bent. Dan kan je er gepast respect voor tonen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:09 schreef Arth_NL het volgende:
De nationale finale beginnen met het volkslied?
Ik dacht dat we daar met San Remo wel weer even genoeg mee haddenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik mis @:nailqueen voor de nodige allora
Eerst de Piqued Jacks, daarna het volkslied. De prioriteiten in San Marino zijn duidelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
nee, pas nadat je al tien minuten bezig bent. Dan kan je er gepast respect voor tonen.
Ze zagen Sanremo en dacht dit moeten wij ook doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Al 15 minuten oeverloze gelul bezig
En ik was nog wel bang dat ik al meerdere nummers gemist zou hebben, maar ik had beter moeten weten met San Maremoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zo begin ik mijn ochtenden ook altijd. Eerst een monoloog en dan maar weer eens verder kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
San Marino is echt het bordeel van de ESF-wereld hè?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:19 schreef Momo het volgende:
Megara is de rockband uit Benidorm Fest 2023 @:Strani
Artiesten uit VK, Ierland, Slovenië, Spanje en Frankrijk!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
San Marino is echt het bordeel van de ESF-wereld hè?
En ergens nog een paar uit Italië, geloof ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Artiesten uit VK, Ierland, Slovenië, Spanje en Frankrijk!
Ja de meesten zijn idd uit Italie, 1 iemand uit San Marino (Kida).quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:21 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
En ergens nog een paar uit Italië, geloof ik.
Beetje generic Mediterraans charmant wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deze man komt me vaag bekend voor.
De muziek doet me iig heel erg denken aan Tropico en nu krijg ik zin om dat weer te gaan spelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje generic Mediterraans charmant wel.
Nee, heel ongelukkig dat ze twee mensen tegelijkertijd hun liedje laten zingen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, deze twee vind ik niet lekker klinken samen.
(ieder voor zich ook niet trouwens)
Goedesamenvattingwel@straniquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Dit krijg je als je je liedje inkort maar vergeet de tekst ook in te korten.
Kort goed, leerde ik laatst ergens.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Dit krijg je als je je liedje inkort maar vergeet de tekst ook in te korten.
Kort best.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kort goed, leerde ik laatst ergens.
Zeker geen slechte post. Beginnen met ‘ik’ zou ik zelf niet zo graag doen, maar dat is misschien een karakterologisch puntje. Maar het correcte gebruik van ‘jouw’ levert wel weer wat jurypunten op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga gewoon superkorte samenvattingen schrijven. Als tegenhanger van jouw reviews.
Voor 2003 is het ook niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
Jurk mooi tiara raar liedje hoort in ESF 2003.
Die tiara hoort in de prullenbakquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
Jurk mooi tiara raar liedje hoort in ESF 2003.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |