nee, pas nadat je al tien minuten bezig bent. Dan kan je er gepast respect voor tonen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:09 schreef Arth_NL het volgende:
De nationale finale beginnen met het volkslied?
Ik dacht dat we daar met San Remo wel weer even genoeg mee haddenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik mis @:nailqueen voor de nodige allora
Eerst de Piqued Jacks, daarna het volkslied. De prioriteiten in San Marino zijn duidelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
nee, pas nadat je al tien minuten bezig bent. Dan kan je er gepast respect voor tonen.
Ze zagen Sanremo en dacht dit moeten wij ook doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Al 15 minuten oeverloze gelul bezig
En ik was nog wel bang dat ik al meerdere nummers gemist zou hebben, maar ik had beter moeten weten met San Maremoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zo begin ik mijn ochtenden ook altijd. Eerst een monoloog en dan maar weer eens verder kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
San Marino is echt het bordeel van de ESF-wereld hč?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:19 schreef Momo het volgende:
Megara is de rockband uit Benidorm Fest 2023 @:Strani
Artiesten uit VK, Ierland, Sloveniė, Spanje en Frankrijk!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
San Marino is echt het bordeel van de ESF-wereld hč?
En ergens nog een paar uit Italiė, geloof ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Artiesten uit VK, Ierland, Sloveniė, Spanje en Frankrijk!
Ja de meesten zijn idd uit Italie, 1 iemand uit San Marino (Kida).quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:21 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
En ergens nog een paar uit Italiė, geloof ik.
Beetje generic Mediterraans charmant wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deze man komt me vaag bekend voor.
De muziek doet me iig heel erg denken aan Tropico en nu krijg ik zin om dat weer te gaan spelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje generic Mediterraans charmant wel.
Nee, heel ongelukkig dat ze twee mensen tegelijkertijd hun liedje laten zingen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, deze twee vind ik niet lekker klinken samen.
(ieder voor zich ook niet trouwens)
Goedesamenvattingwel@straniquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Dit krijg je als je je liedje inkort maar vergeet de tekst ook in te korten.
Kort goed, leerde ik laatst ergens.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Dit krijg je als je je liedje inkort maar vergeet de tekst ook in te korten.
Kort best.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kort goed, leerde ik laatst ergens.
Zeker geen slechte post. Beginnen met ‘ik’ zou ik zelf niet zo graag doen, maar dat is misschien een karakterologisch puntje. Maar het correcte gebruik van ‘jouw’ levert wel weer wat jurypunten op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga gewoon superkorte samenvattingen schrijven. Als tegenhanger van jouw reviews.
Voor 2003 is het ook niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
Jurk mooi tiara raar liedje hoort in ESF 2003.
Die tiara hoort in de prullenbakquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
Is dit een verkapte uithaal naar @Roger_Epiales z'n fout in de SC?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker geen slechte post. Beginnen met ‘ik’ zou ik zelf niet zo graag doen, maar dat is misschien een karakterologisch puntje. Maar het correcte gebruik van ‘jouw’ levert wel weer wat jurypunten op.
Zo raar vind ik het liedje niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
Tietuh tietuhquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
Ik maak nooit fouten, ik laat de taal selectief evolueren.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uithaal naar @:Roger_Epiales z'n fout in de SC?
Nee? Is die jongen weer eens de mist ingegaan? Het zou me ook niet verbazen na al die jaren bij ons.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uithaal naar @:Roger_Epiales z'n fout in de SC?
Ik wachtte op een nipplegate met deze jurkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tietuh tietuh![]()
Zou hier wel voldoende toch? Het liedje is een afgekeurd musical-deuntje ofzo.
Oké, ik heb respect voor jou bijdragequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik maak nooit fouten, ik laat de taal selectief evolueren.
Het was wel heel toevallig nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee? Is die jongen weer eens de mist ingegaan? Het zou me ook niet verbazen na al die jaren bij ons.
Michael van Gerwen komt uit Boxtel. Ook mooi.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:45 schreef Strani het volgende:
Misschien leuk om te weten dat als San Marino een Nederlandse gemeente zou zijn, het qua inwonersaantal tussen Boxtel en IJsselstein in zou zitten.
Geografisch zou het dan waarschijnlijk nog steeds op dezelfde plek liggen als nu.
Van de letters van Sint Marinus kan je Strani maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef Strani het volgende:
San Marino claimt de oudste soevereine staat ter wereld te zijn, opgericht als religieuze gemeenschap in 301 door, het laat zich raden, Sint Marinus.
Zal ik ook een eigen staat opzetten?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van de letters van Sint Marinus kan je Strani maken.
Weinig jongens die voor nageslacht kunnen zorgenquote:
Dat zou wel wat zijn. Een soort Gibraltar, maar dan Nederlandsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik ook een eigen staat opzetten?
Er is wel een leuke film over iemand die voor de kust van Italiė een staat creėerde in de jaren 60, dacht ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou wel wat zijn. Een soort Gibraltar, maar dan Nederlands
Goed idee, en dan meteen onafhankelijkheid uitroepen en een buurland worden van Cataloniė.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik ook een eigen staat opzetten?
Die verklaren we meteen de oorlogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, en dan meteen onafhankelijkheid uitroepen en een buurland worden van Cataloniė.
Ik ken wel Sealandquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is wel een leuke film over iemand die voor de kust van Italiė een staat creėerde in de jaren 60, dacht ikWaargebeurd.
Ga je daar ook 80 jaar over doen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Die verklaren we meteen de oorlogAls eerste daad.
Mag ik je erop wijzen dat jśllie er in principe zo lang over hebben gedaan? Voor ons hoefde die hele oorlog niet hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga je daar ook 80 jaar over doen?
Maar oorlog geeft zo'n slechte vibe, daar moet je helemaal niks van willen weten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Die verklaren we meteen de oorlogAls eerste daad.
Maar wel elke Spanjaard toentertijd verdrevenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat jśllie er in principe zo lang over hebben gedaan? Voor ons hoefde die hele oorlog niet hoor.
Nee joh. We doen gewoon eerst die oorlog en pas daarna sluiten we ons aan bij de EBU, hebben we ook geen gedoe met dat we uitgesloten worden en zo!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar oorlog geeft zo'n slechte vibe, daar moet je helemaal niks van willen weten.
Nou ja de meesten gingen gewoon op natuurlijke wijze dood, zo lang deden jullie erover.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar wel elke Spanjaard toentertijd verdreven
Kan @Strani wel met Rutte praten als Rutte de nieuwe NAVO baas wordtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar oorlog geeft zo'n slechte vibe, daar moet je helemaal niks van willen weten.
We hebben ook een paar stadshouders verlorenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja de meesten gingen gewoon op natuurlijke wijze dood, zo lang deden jullie erover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |