Ik zei tijdens San Remo al dat hij nu door Marco's fall from grace zelf weer voor z'n geld moet werken. En zo blijkt, nou moet de arme man zelfs naar San Marinoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:24 schreef Momo het volgende:
Dit is de man waar Marco B. zijn liedjes van jatte
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik keek ook nog even WIDM tussendoor. Het wordt wel een verloren avond zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik neem aan dat Marco als maker van de originelen nog wel wat verdient aan dit soort optredens.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zei tijdens San Remo al dat hij nu door Marco's fall from grace zelf weer voor z'n geld moet werken. En zo blijkt, nou moet de arme man zelfs naar San Marino
Hoe diep tasten ze in San Marino in de buidel joh?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:24 schreef Momo het volgende:
Dit is de man waar Marco B. zijn liedjes van jatte
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ook leuk voor de export van Heineken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
Wel goed voor de cocktailworstjesindustrie in Italië.
Het zou toch best triest zijn als heel zingend Nederland voor hun repertoire afhankelijk was van de intervalacts in San Marino.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:30 schreef Strani het volgende:
Hé deze ken ik nog niet. Heel zingend Nederland zit nu met extra interesse te kijken met het telefoonnummer van hun manager al op speed dial.
Ja, ik had nog een kaart gestuurd uiteraardquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
Net deze week 78 geworden, onze Riccardo.
Lekker met je telefoon spelen, waarom ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook wel kutpubliek trouwens hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |