Jij denkt die oorlog wel te gaan winnen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh. We doen gewoon eerst die oorlog en pas daarna sluiten we ons aan bij de EBU, hebben we ook geen gedoe met dat we uitgesloten worden en zo!
Mooi figuur is het.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:58 schreef Momo het volgende:
Al Bano wordt elk jaar naar San Marino gesleept
Eddy Wally?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi figuur is het.
[ afbeelding ]
Hij komt uit Napoli, meende ik op te vangen. Dus misschien is het een televoting-kanon.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:04 schreef Sableheart het volgende:
Hebben we hier zo lang op gewacht?
Zo ziet ze er ook helemaal uit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:06 schreef Momo het volgende:
Marcella Bella komt nu, iemand die al een carrière heeft van 60+ jaar en meerdere keren meedeed met Sanremo
Gelukkig maar dat we hier geen televote hebbend dan, straks gaan ze daar weer aan de gang met sim kaartenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij komt uit Napoli, meende ik op te vangen. Dus misschien is het een televoting-kanon.
71 al, zou ik niet direct gegokt hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:06 schreef Momo het volgende:
Marcella Bella komt nu, iemand die al een carrière heeft van 60+ jaar en meerdere keren meedeed met Sanremo
Oh ja, dit zijn gewoon vijf juryleden die het regelen toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we hier geen televote hebbend dan, straks gaan ze daar weer aan de gang met sim kaarten
Ja, denk dat de kans 90% dat die gewoon Loredana sturen, 5% Dana Gillespie, 5% iemand andersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja, dit zijn gewoon vijf juryleden die het regelen toch?
Dit klinkt in alles alsof het een B-land op het ESF is, waar een grote naam zijn en in het pulletje vallen van de juryleden het enige is wat telt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, denk dat de kans 90% dat die gewoon Loredana sturen, 5% Dana Gillespie, 5% iemand anders
Hoe kan het dat AI nummer worden?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, denk dat de kans 90% dat die gewoon Loredana sturen, 5% Dana Gillespie, 5% iemand anders
Hij heeft een flinke lijst aan voorronde-nummers waar hij aan meewerkte, las ik. Ook in Litouwen, Ierland, eerder in San Marino…quote:
Nouja lijkt mij wel heel Trol Marino om daar interessant mee te doen. En Dana Gillespie is eigenlijk ook wel een grote naam, in verleden gewerkt met David Bowie, Andrew Lloyd Webber en Bob Dylan etc.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat AI nummer worden?Ook jury's vinden dat niks neem ik aan.
Nou, deze zat nog maar net binnen de landsgrenzen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:15 schreef Sableheart het volgende:
Er zaten anderen toch al verder naast?
Misschien wel, maar bij hem klinkt het erger imo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:15 schreef Sableheart het volgende:
Er zaten anderen toch al verder naast?
Wel met een andere line-up dan toen.quote:
Die rok met een pet op mag ze volgende keer thuislaten van mij.quote:
En die dubbelgebrilde bolhoed ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die rok met een pet op mag ze volgende keer thuislaten van mij.
Ze mogen zichzelf ook wel thuis laten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En die dubbelgebrilde bolhoed ook wel eigenlijk.
Dan zat er een betere beat en melodie onder.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
Dit is gewoon een middelbareschoolversie van 90s Eurodance.
Ja, ik probeerde positief te blijven, maar dat werd met de seconde lastiger.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze mogen zichzelf ook wel thuis laten.
Je kijkt dan dit soort NSF's om even te ontsnappen aan de werkelijkheid hè?quote:
Ja, ik keek ook nog even WIDM tussendoor. Het wordt wel een verloren avond zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kijkt dan dit soort NSF's om even te ontsnappen aan de werkelijkheid hè?
Nou, doe me dan de werkelijkheid maar.
Ik zei tijdens San Remo al dat hij nu door Marco's fall from grace zelf weer voor z'n geld moet werken. En zo blijkt, nou moet de arme man zelfs naar San Marinoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:24 schreef Momo het volgende:
Dit is de man waar Marco B. zijn liedjes van jatte
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik keek ook nog even WIDM tussendoor. Het wordt wel een verloren avond zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik neem aan dat Marco als maker van de originelen nog wel wat verdient aan dit soort optredens.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zei tijdens San Remo al dat hij nu door Marco's fall from grace zelf weer voor z'n geld moet werken. En zo blijkt, nou moet de arme man zelfs naar San Marino
Hoe diep tasten ze in San Marino in de buidel joh?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:24 schreef Momo het volgende:
Dit is de man waar Marco B. zijn liedjes van jatte
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ook leuk voor de export van Heineken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
Wel goed voor de cocktailworstjesindustrie in Italië.
Het zou toch best triest zijn als heel zingend Nederland voor hun repertoire afhankelijk was van de intervalacts in San Marino.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:30 schreef Strani het volgende:
Hé deze ken ik nog niet. Heel zingend Nederland zit nu met extra interesse te kijken met het telefoonnummer van hun manager al op speed dial.
Ja, ik had nog een kaart gestuurd uiteraardquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
Net deze week 78 geworden, onze Riccardo.
Lekker met je telefoon spelen, waarom ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook wel kutpubliek trouwens hoor.
Gewoon via @Cyan9 neem ik aan? Het blijft toch z'n vader hè.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik had nog een kaart gestuurd uiteraard
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]Wat dat betreft goed dat er volgend jaar een andere regisseur zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of nou ja, je weet maar nooit of er echt iets verandert. Fingers crossed dan![]()
Ja, in wezen is Willem in Italië nog altijd een populaire zangert natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon via @:Cyan9 neem ik aan? Het blijft toch z'n vader hè.
Beetje apart wel jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:42 schreef Momo het volgende:
Reclame voor dat AI programma dat het ijsbeer nummer heeft gemaakt mmmmm
Ja, ik vind het live niet zo spectaculair, maar de studioversie draai ik eigenlijk best regelmatig.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:47 schreef grazz het volgende:
Ze heeft wel een goed lied . Laten ze dit sturen ajb
Hier valt het minder opquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:47 schreef molloot200 het volgende:
In mijn hoofd klonk zij nog erger bij Sanremo maar misschien is dat maar idee
12 punten uit Italië, misschien puntjes uit Zwitserland of Malta.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:48 schreef Fred_B het volgende:
Zeg het maar jongens, gaat dit meer dan 10 punten pakken in Malmö?
Zodra alle commentatoren noemen dat ze 73 is krijgt ze wel wat sympathy votes van het publiek denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:48 schreef Fred_B het volgende:
12 van Italiëquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:48 schreef Fred_B het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |