SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, dit moment was eigenlijk het enige ECHT rare dat ie deed.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan was die scheids van vorige week zo slecht nog niet.
Hij laat het allemaal op zijn beloop.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, dit moment was eigenlijk het enige ECHT rare dat ie deed.
Maar hoe wil je dat doen? Je speelt weer geen deuk in een pakje boter.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:50 schreef fetX het volgende:
Wat een ongekende aidsploeg zeg dat Roma. Laten we alsjeblieft een keer winnen van die jankerds.
hey niek met hoeveel man heb je rebecca gedeeld deze maand?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dit Feyenoord had niets in de Champions League te zoeken, en eigenlijk ook niet in de Europa League.
Die gozer kan gewoon geen voorzetten geven. Die moet alleen maar dom achter die linksback aanrennen. Verder heeft hij niks te zoeken op rechtsbuiten/quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:50 schreef CR7 het volgende:
Elke pass/voorzet van Nieuwkoop is of zonder kracht of vliegt achter het doel. Wat sneu zeg.
Sowieso Nieuwkoop er af, je hebt er geen kut aan. Dan gaat het al een stuk beterquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dat doen? Je speelt weer geen deuk in een pakje boter.
Voor deze vraag moet je bij @Scrummie zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hey niek met hoeveel man heb je rebecca gedeeld deze maand?
Ja want AS Roma krijgt kans op kans.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dat doen? Je speelt weer geen deuk in een pakje boter.
Vind oprecht dat ie goed fluit hoor. Mag alleen iets harder optreden tegen dat massale protest steeds en dit was natuurlijk nooit een overtreding.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij laat het allemaal op zijn beloop.
Dan krijg dit.
Net als met Geertruida.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vind oprecht dat ie goed fluit hoor. Mag alleen iets harder optreden tegen dat massale protest steeds en dit was natuurlijk nooit een overtreding.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Voor deze vraag moet je bij @:Scrummie zijn.
Joah, zoiets kan je een keertje fout zien.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als met Geertruida.
Dit idd, Roma werkt met een dubbele begroting tov Feyenoord. Kijken mensen wel eens te vergeten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja want AS Roma krijgt kans op kans.
wat happens in the USA stays in the USAquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Voor deze vraag moet je bij @:Scrummie zijn.
Gewoon een kutloting.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dit Feyenoord had niets in de Champions League te zoeken, en eigenlijk ook niet in de Europa League.
Het is niet bestquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:07 schreef Haringkop het volgende:
Niet de wedstrijd van Stengs tot nu toe
Zat ik ook net te denken ja. Heel matig vandaag. Eigenlijk überhaupt de laatste weken.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:07 schreef Haringkop het volgende:
Niet de wedstrijd van Stengs tot nu toe
Had alleen wat kunnen toevoegen in zijn vrije rol op rechtsbuiten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken ja. Heel matig vandaag. Eigenlijk überhaupt de laatste weken.
Eens, ook een tijdje niet helemaal fit, maar komt vanavond wel echt tekort.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken ja. Heel matig vandaag. Eigenlijk überhaupt de laatste weken.
Ik vind het heel ook opvallend dat zodra hij begint te regisseren, het team het tegenovergestelde doetquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had alleen wat kunnen toevoegen in zijn vrije rol op rechtsbuiten.
Maar dat werkt niet met die linksback van hun, moet gewoon banken zodat we weer snel met 3 middenvelders spelen.
Hmm oke als hij scoort laat ik de note weg.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze uitspraaj hielp vorige week namelijk.
Toen scoorde hij iets later
Ik bewaar hier mooie herinneringen aan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze uitspraak hielp vorige week namelijk.
Toen scoorde hij iets later
Ja, heel triest.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Die keuzes voorin als er een keer wat ruimte is
beetje verdedigende kracht kan geen kwaadquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Zerrouki, we gooien de handdoek.
Je mist juist een type Ramiz in deze pot.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Zerrouki, we gooien de handdoek.
Dan weet je dat die 2-1 alsnog valt tussen '80-'90.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:25 schreef snabbi het volgende:
van het alleen maar tegenhouden af naar niet kunnen aanvallen
Laten we hopen dat het de 1-2 wordtquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dan weet je dat die 2-1 alsnog valt tussen '80-'90.
Niet voor de neutrale kijker.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De spanning vergoedt nagenoeg alles.
op je wenkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:29 schreef Haringkop het volgende:
Stop toch met Nieuwkoop als rechtsbuiten.
Het backie hebben we anders niet gezien.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:29 schreef Haringkop het volgende:
Stop toch met Nieuwkoop als rechtsbuiten.
Thuiswerkengenot, als je om 9:00 moet inloggen gewoon wekkertje om 8:55quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:31 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zal wel zo fijn zijn voor de baas morgen
#carequote:Op donderdag 22 februari 2024 22:31 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zal wel zo fijn zijn voor de baas morgen
Booh vers met odol inloggen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Thuiswerkengenot, als je om 9:00 moet inloggen gewoon wekkertje om 8:55
Zekerquote:
Eens, maar heb morgen storingsdienst... Moet helder zijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Thuiswerkengenot, als je om 9:00 moet inloggen gewoon wekkertje om 8:55
Dat ook. Maar Lukaku kan er verder ook niet zo heel veel van.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beelen heeft Lukaku in de tas.
Ah, dat zijn de minder leuke dingen ja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:37 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Eens, maar heb morgen storingsdienst... Moet helder zijn
Leuk werk hoor, t'is alleen dat "moet helder zijn", wat een dingetje is...quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah, dat zijn de minder leuke dingen ja.
pisboog balletje?quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:39 schreef Haringkop het volgende:
Hebben we de tweede helft eigenlijk al op doel geschoten?
Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn overzichtelijke 9 tot 5 baan. Of 10 tot 6, mijn baas is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Leuk werk hoor, t'is alleen dat "moet helder zijn", wat een dingetje is...
Ach, vind het heerlijk werk. Af en toe komen dit soort avonden er ook tussendoor. Erger zijn de nachtdiensten, waar je om 3 uur, 4 uur en 5 uur een storing krijgt en wakker gebeld wordtquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn overzichtelijke 9 tot 5 baan. Of 10 tot 6, mijn baas is niet zo moeilijk.
Ik zou daar niet geschikt voor zijn vrees ikquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ach, vind het heerlijk werk. Af en toe komen dit soort avonden er ook tussendoor. Erger zijn de nachtdiensten, waar je om 3 uur, 4 uur en 5 uur een storing krijgt en wakker gebeld wordt
Kamikazejapquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda heeft de eerste al uitgeschakeld.
Extra knaken, vriendquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zou daar niet geschikt voor zijn vrees ik
Geheel toevalling sinds Stengs eraf isquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tweede helft ziet er leuk uit.
Ik volg nu actief mee!
Eens, bal had eerder gegeven moeten wordenquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wordt tijd dat de spelers de looplijnen van Ueda eens gaan begrijpen
kan die Ayase eigenlijk een beetje left right behindquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wordt tijd dat de spelers de looplijnen van Ueda eens gaan begrijpen
Dit was niet zijn fout.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:46 schreef RipCity het volgende:
Heeft die Ueda ooit wel eens een goede actie/doelpunt gescoord?
Op de training.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:46 schreef RipCity het volgende:
Dit ligt niet aan Ayase.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
kan die Ayase eigenlijk een beetje left right behind
Uit bij Utrecht, een van de fraaiere doelpunten van het seizoen zelfs.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:46 schreef RipCity het volgende:
En ook die van Mintehquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Uit bij Utrecht, een van de fraaiere doelpunten van het seizoen zelfs.
Ik vond m goed starten eigenlijk. Nu is het beste er wel afquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:49 schreef Haringkop het volgende:
Timber speelt ook niet z’n beste wedstrijd.
Inderdaad, heeft echt al veel kansrijke momenten verprutst met verkeerde keuzes en zwakke ballen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:49 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind Timber behoorlijk zwak, veel balverlies en domme keuzes.
#care probleem van Arsenalquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:49 schreef Wicky15 het volgende:
Timber geschorst voor de eerste wedstrijd in de CL volgend seizoen.
Ownee werkt niet zo denk ik
Tweede helft vind ik hem wel heel matig.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vond m goed starten eigenlijk. Nu is het beste er wel af
Nouquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ueda is in potentie echt een BEEST om in je selectie te hebben
Dan is hij misschien wel de beste speler van de Eredivisie.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Feyenoord moet in dienst staan van Ueda.
Ja inderdaad. Hij speelt echt geweldig elke keer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die nog niet het talent van Ueda zien zijn dezelfde die Immers geweldig vonden omdat hij qua goals in de dubbele cijfers stond.
Wilde ze nog even van bil?quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn vriendin vindt dit niet leuk.
Ik kon net 20 minuten niet kijken vanwege slecht internetquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie 0.03 xG in totaal in de tweede helft van beide clubs
Is er wel iets gebeurd?
Wel fitter dan Roma.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Fitste club van Nederland, schat ik zo in... Maar of dat op Europees niveau is, weet ik niet.
Die is blij dat ze eindelijk niet naast dat gesnurk hoeft te gaan pitten johquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn vriendin vindt dit niet leuk.
Wel een zekerheidje met de penalty evt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Letten we trouwens nu even op hoe belangrijk Alireza is.
#WarmeKnuffels
duracel konijntjequote:Op donderdag 22 februari 2024 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het wordt tijd dat we een muntje gaan gooien in Minteh.
Neuh, die is 39 weken zwanger en gewoon heel moe. Maar ze weigert te gaan slapen zonder dat ik naar bed ga en ook voordat ze nog "iets leuks" heeft gekeken dus die wil nog Frank Visser doet uitspraak kijken ofzo.quote:
Dat is een feit. Strak in de linkerbovenhoek.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel een zekerheidje met de penalty evt.
Oh damn, gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neuh, die is 39 weken zwanger en gewoon heel moe. Maar ze weigert te gaan slapen zonder dat ik naar bed ga en ook voordat ze nog "iets leuks" heeft gekeken dus die wil nog Frank Visser doet uitspraak kijken ofzo.
Spannend, veel succes met de laatste loodjes!quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neuh, die is 39 weken zwanger en gewoon heel moe. Maar ze weigert te gaan slapen zonder dat ik naar bed ga en ook voordat ze nog "iets leuks" heeft gekeken dus die wil nog Frank Visser doet uitspraak kijken ofzo.
#vrouwenlogica
Staat hier ook altijd opquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Met verplicht Frank Visser kijken? Lekker is dat...
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
#vrouwenlogica
Zolang ze die zure zeiksluiter nou nog maar een half uurtje gesloten ziet te houden…quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
#vrouwenlogica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Of je noemt de beeb naar de matchwinner, mits Feyenoorder.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allen!
Zet zo'n potje trouwens ook weer in een ander daglicht mochten we alsnog verliezen overigens
Moet je hopen dat je niet geMats't wordt...quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Of je noemt de beeb naar de matchwinner, mits Feyenoorder.
"Ayase, aan tafel!"
Maar extra mooi als je tegen je kindje kan zeggen: "toen jij in de buik zat versloegen wij eindelijk die kut Romeinen"quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Zet zo'n potje trouwens ook weer in een ander daglicht mochten we alsnog verliezen overigens
Troostprijsquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:03 schreef Irritatie100 het volgende:
In dat geval hoop ik op Q.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Ayase, aan tafel!"
Leuke naam voor een meisjequote:Op donderdag 22 februari 2024 23:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Ayase, aan tafel!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Leuke naam voor een meisjeMario is een tokkienaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
[..]
Leuke naam voor een meisjeCoen Willem irritatie JrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Nou nou nou, zijn we Bilul vergeten?quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:08 schreef bbuddybb het volgende:
Minteh begon zo leuk aan het seizoen maar is inmiddels de meest debiele voetballer die ik ooit heb gezien.
Wat loopt ie allemaal te doen.
[..]
Leuke naam voor een meisjeSowieso die vernoemingen, die Jari explosie is ook een schandvlek op de Nederlandse historie. Next level Tokkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was beter.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou nou nou, zijn we Bilul vergeten?
Verrek ja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sowieso die vernoemingen, die Jari explosie is ook een schandvlek op de Nederlandse historie. Next level Tokkie.
Jan-Ariequote:Op donderdag 22 februari 2024 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Het wordt geen Mario en ook geen Coen of Willem
Dat is Minteh. Compleet onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:11 schreef Kopiko het volgende:
Dit deed Minteh dan wel weer voortreffelijk.
Nee hoor, gewoon de rest van de zwangerschap...quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ga ik nu de rest van de wedstrijd op dit soort gokken moeten antwoorden?
En nee
Ja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ga ik nu de rest van de wedstrijd op dit soort gokken moeten antwoorden?
En nee
quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:12 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de rest van de zwangerschap...
Willempie?
Oh dan heb ik toch nog talentquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is Minteh. Compleet onvoorspelbaar.
En dat is een talent.
Robinquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog geen goede gok voorbij zien komen
Eddyquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch niet gereformeerd Dirk?quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu nog slim scoren.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ueda heeft het slim laten vallen wel onder de knie.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg teveel mentions en ik vermoed dat opa en oma toch niet op FOK zittenGoede naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja. Wordt ook wel 2x in z'n gezicht gemept.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ueda heeft het slim laten vallen wel onder de knie.
Ik ben bang voor jullie dat die jongen er geen kut van kan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:14 schreef Wicky15 het volgende:
Heerlijke vrije trapt Ayase, bedankt.
Idd, veel fitter dan die Romeinen. Dit zouden we toch echt wel uit moeten spelen in de 4e helft, toch?quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:17 schreef Haringkop het volgende:
Dit hoeven we niet te laten aankomen op pingels.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg teveel mentions en ik vermoed dat opa en oma toch niet op FOK zittenNooit van gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben bang voor jullie dat die jongen er geen kut van kan.
Twee min voor tijd scoren wij de winnendequote:Op donderdag 22 februari 2024 23:17 schreef Haringkop het volgende:
Dit hoeven we niet te laten aankomen op pingels.
Dat nationale elftal trauma is nog voelbaar soort van generationele armoede.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:19 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord moet scoren. Want strafschoppen wordt niks.
Zijn we ooit wel doorgegaan na pingels?quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:19 schreef onlogisch het volgende:
In 2010 wilde we juist strafschoppen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat nationale elftal trauma is nog voelbaar soort van generationele armoede.
We hebben Timonquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:19 schreef onlogisch het volgende:
2002 PSVquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zijn we ooit wel doorgegaan na pingels?
Psvquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zijn we ooit wel doorgegaan na pingels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |