Spannend, veel succes met de laatste loodjes!quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neuh, die is 39 weken zwanger en gewoon heel moe. Maar ze weigert te gaan slapen zonder dat ik naar bed ga en ook voordat ze nog "iets leuks" heeft gekeken dus die wil nog Frank Visser doet uitspraak kijken ofzo.
#vrouwenlogica
Staat hier ook altijd opquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Met verplicht Frank Visser kijken? Lekker is dat...
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neuh, die is 39 weken zwanger en gewoon heel moe. Maar ze weigert te gaan slapen zonder dat ik naar bed ga en ook voordat ze nog "iets leuks" heeft gekeken dus die wil nog Frank Visser doet uitspraak kijken ofzo.
#vrouwenlogica
Zolang ze die zure zeiksluiter nou nog maar een half uurtje gesloten ziet te houden…quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
#vrouwenlogica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Of je noemt de beeb naar de matchwinner, mits Feyenoorder.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allen!
Zet zo'n potje trouwens ook weer in een ander daglicht mochten we alsnog verliezen overigens
Moet je hopen dat je niet geMats't wordt...quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Of je noemt de beeb naar de matchwinner, mits Feyenoorder.
"Ayase, aan tafel!"
Maar extra mooi als je tegen je kindje kan zeggen: "toen jij in de buik zat versloegen wij eindelijk die kut Romeinen"quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Zet zo'n potje trouwens ook weer in een ander daglicht mochten we alsnog verliezen overigens
Troostprijsquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:03 schreef Irritatie100 het volgende:
In dat geval hoop ik op Q.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Ayase, aan tafel!"
Leuke naam voor een meisjequote:Op donderdag 22 februari 2024 23:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Ayase, aan tafel!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Leuke naam voor een meisjeMario is een tokkienaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
[..]
Leuke naam voor een meisjeCoen Willem irritatie JrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Nou nou nou, zijn we Bilul vergeten?quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:08 schreef bbuddybb het volgende:
Minteh begon zo leuk aan het seizoen maar is inmiddels de meest debiele voetballer die ik ooit heb gezien.
Wat loopt ie allemaal te doen.
[..]
Leuke naam voor een meisjeSowieso die vernoemingen, die Jari explosie is ook een schandvlek op de Nederlandse historie. Next level Tokkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was beter.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou nou nou, zijn we Bilul vergeten?
Verrek ja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sowieso die vernoemingen, die Jari explosie is ook een schandvlek op de Nederlandse historie. Next level Tokkie.
Jan-Ariequote:Op donderdag 22 februari 2024 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Het wordt geen Mario en ook geen Coen of Willem
Dat is Minteh. Compleet onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:11 schreef Kopiko het volgende:
Dit deed Minteh dan wel weer voortreffelijk.
Nee hoor, gewoon de rest van de zwangerschap...quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ga ik nu de rest van de wedstrijd op dit soort gokken moeten antwoorden?
En nee
Ja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ga ik nu de rest van de wedstrijd op dit soort gokken moeten antwoorden?
En nee
quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:12 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de rest van de zwangerschap...
Willempie?
Oh dan heb ik toch nog talentquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is Minteh. Compleet onvoorspelbaar.
En dat is een talent.
Robinquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog geen goede gok voorbij zien komen
Eddyquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch niet gereformeerd Dirk?quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog slim scoren.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ueda heeft het slim laten vallen wel onder de knie.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg teveel mentions en ik vermoed dat opa en oma toch niet op FOK zittenGoede naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja. Wordt ook wel 2x in z'n gezicht gemept.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ueda heeft het slim laten vallen wel onder de knie.
Ik ben bang voor jullie dat die jongen er geen kut van kan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:14 schreef Wicky15 het volgende:
Heerlijke vrije trapt Ayase, bedankt.
Idd, veel fitter dan die Romeinen. Dit zouden we toch echt wel uit moeten spelen in de 4e helft, toch?quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:17 schreef Haringkop het volgende:
Dit hoeven we niet te laten aankomen op pingels.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg teveel mentions en ik vermoed dat opa en oma toch niet op FOK zittenNooit van gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben bang voor jullie dat die jongen er geen kut van kan.
Twee min voor tijd scoren wij de winnendequote:Op donderdag 22 februari 2024 23:17 schreef Haringkop het volgende:
Dit hoeven we niet te laten aankomen op pingels.
Dat nationale elftal trauma is nog voelbaar soort van generationele armoede.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:19 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord moet scoren. Want strafschoppen wordt niks.
Zijn we ooit wel doorgegaan na pingels?quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:19 schreef onlogisch het volgende:
In 2010 wilde we juist strafschoppen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat nationale elftal trauma is nog voelbaar soort van generationele armoede.
We hebben Timonquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:19 schreef onlogisch het volgende:
2002 PSVquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zijn we ooit wel doorgegaan na pingels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |