wat happens in the USA stays in the USAquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Voor deze vraag moet je bij @:Scrummie zijn.
Gewoon een kutloting.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dit Feyenoord had niets in de Champions League te zoeken, en eigenlijk ook niet in de Europa League.
Het is niet bestquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:07 schreef Haringkop het volgende:
Niet de wedstrijd van Stengs tot nu toe
Zat ik ook net te denken ja. Heel matig vandaag. Eigenlijk überhaupt de laatste weken.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:07 schreef Haringkop het volgende:
Niet de wedstrijd van Stengs tot nu toe
Had alleen wat kunnen toevoegen in zijn vrije rol op rechtsbuiten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken ja. Heel matig vandaag. Eigenlijk überhaupt de laatste weken.
Eens, ook een tijdje niet helemaal fit, maar komt vanavond wel echt tekort.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken ja. Heel matig vandaag. Eigenlijk überhaupt de laatste weken.
Ik vind het heel ook opvallend dat zodra hij begint te regisseren, het team het tegenovergestelde doetquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had alleen wat kunnen toevoegen in zijn vrije rol op rechtsbuiten.
Maar dat werkt niet met die linksback van hun, moet gewoon banken zodat we weer snel met 3 middenvelders spelen.
Hmm oke als hij scoort laat ik de note weg.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze uitspraaj hielp vorige week namelijk.
Toen scoorde hij iets later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |