Uit bij Utrecht, een van de fraaiere doelpunten van het seizoen zelfs.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:46 schreef RipCity het volgende:
Heeft die Ueda ooit wel eens een goede actie/doelpunt gescoord?
En ook die van Mintehquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Uit bij Utrecht, een van de fraaiere doelpunten van het seizoen zelfs.
Ik vond m goed starten eigenlijk. Nu is het beste er wel afquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:49 schreef Haringkop het volgende:
Timber speelt ook niet z’n beste wedstrijd.
Inderdaad, heeft echt al veel kansrijke momenten verprutst met verkeerde keuzes en zwakke ballen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:49 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind Timber behoorlijk zwak, veel balverlies en domme keuzes.
#care probleem van Arsenalquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:49 schreef Wicky15 het volgende:
Timber geschorst voor de eerste wedstrijd in de CL volgend seizoen.
Ownee werkt niet zo denk ik
Tweede helft vind ik hem wel heel matig.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vond m goed starten eigenlijk. Nu is het beste er wel af
Nouquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ueda is in potentie echt een BEEST om in je selectie te hebben
Dan is hij misschien wel de beste speler van de Eredivisie.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Feyenoord moet in dienst staan van Ueda.
Ja inderdaad. Hij speelt echt geweldig elke keer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die nog niet het talent van Ueda zien zijn dezelfde die Immers geweldig vonden omdat hij qua goals in de dubbele cijfers stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |