Vraagjequote:Op donderdag 22 februari 2024 17:04 schreef Kijkertje het volgende:
Het 'observeerbare':
[x]https://twitter.com/BidenHQ/status/1760475337912172621[/x]
Hoeveel inwoners heeft de VS?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vraagje
Is er een alternatief voor Biden?
Wat als die uit de race valt?
Ik volg het nl niet zo hard die clownshow.
Toch niet Kamala mag ik hopen
Ik zat te wachten op een 2 uur durend interview met Tucker Carlsonquote:
Haha. Dat doe je wel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik volg het nl niet zo hard die clownshow.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:30 schreef ATuin-hek het volgende:
Trump kan nu veroordeeld fraudeur toevoegen aan zijn veroordeling voor sexual assault. Zou het iets uitmaken voor de stemmers?
Klinkt als een realistische weergave van zijn volgende presidentschap. Na zijn vorige powerful crime van verkiezingsfraude waren er honderdduizenden proud genoeg om Capitol agenten te vermoorden.quote:
Maar dat is al 4 jaar geleden, dus een oude koe uit de sloot.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Klinkt als een realistische weergave van zijn volgende presidentschap. Na zijn vorige powerful crime van verkiezingsfraude waren er honderdduizenden proud genoeg om Capitol agenten te vermoorden.
Ja want hij was toen jong en ongeremd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat is al 4 jaar geleden, dus een oude koe uit de sloot.
Dat kunnen we Trump nu moeilijk aanrekenen.
Ja, een jeugdzonde, zo'n bestorming van het Capitool. Dat stelt niets voor...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja want hij was toen jong en ongeremd.
Dan is de vraag des te groter dat er voor Trump is gekozen, in plaats van een meer integere kandidaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik blijf mij afvragen, stel dat het nu Nikki Haley was geweest en niet Trump die de Republikeinse presidentskandidaat zou zijn. Wat hadden alle media en online activisten dan moeten aangrijpen om haar in een negatief daglicht te zetten? De paniek was groot geweest. Met Trump is het allemaal makkelijk en voorspelbaar, met Haley had men een flink probleem gehad.
Ik vind dit toch wel zo'n wonderlijke gedachtengang.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik blijf mij afvragen, stel dat het nu Nikki Haley was geweest en niet Trump die de Republikeinse presidentskandidaat zou zijn. Wat hadden alle media en online activisten dan moeten aangrijpen om haar in een negatief daglicht te zetten? De paniek was groot geweest. Met Trump is het allemaal makkelijk en voorspelbaar, met Haley had men een flink probleem gehad.
Het is voorspelbaar dat Trump dingen doet die niet door de beugel kunnen ja, en daar bericht de pers natuurlijk over. Of zie jij dat anders?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik blijf mij dat afvragen, denk jij werkelijk dat het de schuld is van de media dat Trump in een 'negatief daglicht' wordt gesteld?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ja, vreemd genoeg zijn conservatieve media volgens de HowardRoarks van deze wereld geen onderdeel van 'de media'.quote:Op zondag 25 februari 2024 03:26 schreef Kijkertje het volgende:
Iemand 'in een negatief daglicht zetten' is ook meer de werkwijze van MAGA-volk.
Uiteraard Biden...
[ x ]
... maar ook Nikki Haley:
[ x ]
Opmerkelijke uitspraak na 8 jaar lang bijna dagelijks Trump in een negatief daglicht zetten...quote:Op zondag 25 februari 2024 03:26 schreef Kijkertje het volgende:
Iemand 'in een negatief daglicht zetten' is ook meer de werkwijze van MAGA-volk.
Zijn gedrag maakt het inderdaad erg makkelijk, dat geef ik ook aan. Daarom zouden media en online activisten het erg lastig hebben gehad om Nikki Haley. Immers, wat ga je daar allemaal voor negatiefs over schrijven? Ik ben benieuwd welke draai men daar dan aan had gegeven.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik blijf mij dat afvragen, denk jij werkelijk dat het de schuld is van de media dat Trump in een 'negatief daglicht' wordt gesteld?
Of zou het misschien iets te maken met man zelf?
Wellicht hadden Haley's critici een of andere Rus in de arm kunnen nemen die allerlei valse beschuldigingen richting haar zou uiten.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zijn gedrag maakt het inderdaad erg makkelijk, dat geef ik ook aan. Daarom zouden media en online activisten het erg lastig hebben gehad om Nikki Haley. Immers, wat ga je daar allemaal voor negatiefs over schrijven? Ik ben benieuwd welke draai men daar dan aan had gegeven.
quote:Op zondag 25 februari 2024 17:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Opmerkelijke uitspraak na 8 jaar lang bijna dagelijks Trump in een negatief daglicht zetten...
Trump is inderdaad kampioen in het zichzelf in een kwaad daglicht zetten.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Opmerkelijke uitspraak na 8 jaar lang bijna dagelijks Trump in een negatief daglicht zetten...
Dus je bedoelt eigenlijk dat de pers er op uit is een republikeinse kandidaat zo zwart mogelijk te maken en dat. Trump daarvoor meer content aanlevert dan Haley.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zijn gedrag maakt het inderdaad erg makkelijk, dat geef ik ook aan. Daarom zouden media en online activisten het erg lastig hebben gehad om Nikki Haley. Immers, wat ga je daar allemaal voor negatiefs over schrijven? Ik ben benieuwd welke draai men daar dan aan had gegeven.
Jij hebt niet door dat hij dat helemaal zelf doet. Daar heeft hij de media echt niet voor nodig.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]![]()
Ze heeft het zelf niet door denk ik.
En Biden heeft zelfs niet eens door wat hij zelf doet, of zegt, of waar hij is ...quote:Op zondag 25 februari 2024 19:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jij hebt niet door dat hij dat helemaal zelf doet. Daar heeft hij de media echt niet voor nodig.
Nope, dat is nou weer wel zwartmakerij.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En Biden heeft zelfs niet eens door wat hij zelf doet, of zegt, of waar hij is ...
Filmpjes genoeg anders hoor.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nope, dat is nou weer wel zwartmakerij.
Ja die bedoel ik dus. Die door media geknipte, gemanipuleerde en uit zijn verband gerukte filmpjes. Niets anders dan zwartmakerij.quote:
Niet eens origineel:quote:
Volgens de conservatief-rechtse wapperts moet je alles en iedereen wantrouwen, met name de eigen inlichtingendiensten.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 01:30 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Is de nieuwste psy-op van 'Links' natuurlijk!
Dat de metro in Moskou schoner en veiliger is dan in NY dat geloof ik wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:01 schreef Wantie het volgende:
Ik zag vandaag een video van Tucker die boodschapjes deed bij een supermarkt in Moskou en totaal wereldvreemd reageerde op alles wat hij zag en concludeerde dat Amerikanen in opstand zouden komen in de VS als ze er achter komen hoeveel beter dat in Rusland is ...
Echt tenenkrommend wereldvreemd.
Het grappigste was dat hij verbaasd was over de prijzen. Dat die zo laag waren. Niet beseffende dat de lonen ook een stuk lager liggen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:01 schreef Wantie het volgende:
Ik zag vandaag een video van Tucker die boodschapjes deed bij een supermarkt in Moskou en totaal wereldvreemd reageerde op alles wat hij zag en concludeerde dat Amerikanen in opstand zouden komen in de VS als ze er achter komen hoeveel beter dat in Rusland is ...
Maar ook de verbazing over muntkarretjes en loopband voor winkelkarretjes vond ik tenenkrommend wereldvreemd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Het grappigste was dat hij verbaasd was over de prijzen. Dat die zo laag waren. Niet beseffende dat de lonen ook een stuk lager liggen.
En sowieso, ik was onlangs nog in Amerika en de supermarkt is daar dermate duur dat het vaak maar weinig scheelt met ergens eten halen.
Dit blijft toch wel mijn favorietquote:
Ook geëdit ....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dit blijft toch wel mijn favoriet![]()
Oh je moet daar even op 'Go to Publisher's website' klikken zie ik en anders zijn er zat fact checks te vinden die hetzelfde zeggen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:48 schreef UncleScorp het volgende:
Ik kan het niet zien op Newsbreak maar de comments say more than enough
Waarom is het dan nodig om een nep filmpje te maken?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:59 schreef QAnonn het volgende:
Gaan we nu net doen alsof Biden normaal geen onzin loopt te brabbelen? Wie hou je voor de gek
Entertainment? Een oranje Trump vind je toch ook grappig?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom is het dan nodig om een nep filmpje te maken?
Moet ook eerlijk zeggen dat het meer op een comedy show begint te lijken daaro dan op wat anders. Van beide kantenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:15 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Entertainment? Een oranje Trump vind je toch ook grappig?
Klopt, ons voorbeeldquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet ook eerlijk zeggen dat het meer op een comedy show begint te lijken daaro dan op wat anders. Van beide kanten
Het is hier ook net zo goed alleen maar "houtje touwtje" werk wat er vanuit den Haag afgeleverd is.. Alleen hoeven we nog niet tegen seniele senioren aan te kijken die niet uit hun woorden kunnen komenquote:
Nee, wat is daar grappig aan?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:15 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Entertainment? Een oranje Trump vind je toch ook grappig?
Deze laat ik even lopen zonder erop te reageren...quote:
Dat mag, ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze laat ik even lopen zonder erop te reageren...Dat mogen anderen doen.
Het zijn zij die in het stemhokje staanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:47 schreef Kijkertje het volgende:
Het commentaar eronder zegt idd meer dan genoeg over de posters ervan
Dat is politiek altijd al geweest, soms wordt het wat geromantiseerd, maar uiteindelijk zijn er maar weinig echt goede leiders.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is hier ook net zo goed alleen maar "houtje touwtje" werk wat er vanuit den Haag afgeleverd is.. Alleen hoeven we nog niet tegen seniele senioren aan te kijken die niet uit hun woorden kunnen komenDat is dan ook wel het enige verschil wat ik op dit moment kan bedenken
Ja maar dat is gelukkig een minderheid.quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het zijn zij die in het stemhokje staan
Ja? Zeker nooit een speech of een interview met Biden gezien.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:59 schreef QAnonn het volgende:
Gaan we nu net doen alsof Biden normaal geen onzin loopt te brabbelen? Wie hou je voor de gek
Klopt, Trump brabbelt ook weleens. Het 1 sluit het andere niet uit. Maar het ging nu over Biden. Daar doet een bericht van MSNDNC niks aan af.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja? Zeker nooit een speech of een interview met Biden gezien.
Of de mening van Republikeinen die met hem onderhandelen.
Nogmaals:
[ x ]
En kijk dan eens naar een rally van Trump
Dat is hoe Russische propaganda werkt, mensen telkens op het verkeerde been zetten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:06 schreef UncleScorp het volgende:
Ik vraag me af...
Trump is de 1e keer gewonnen door inmenging van Rusland.
Bij Biden was er geen inmenging want die is eerlijk gewonnen, wot else
Putin zei recent dat hij Biden verkiest boven Trump.
Als Trump nu wint, wint hij eerlijk.
Als Biden nu wint, is het door inmenging Putin.
Dat is hoe Trump propaganda werkt. Je weet dat Mike Johnson in opdracht van Trump hulp aan Oekraine in het Huis tegenhoudt die al goedgekeurd is in de Senaat?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is hoe Russische propaganda werkt, mensen telkens op het verkeerde been zetten.
Anyway, ik zag laatst een citaat van Trump waarin hij veel meer militaire steun aan Oekraïene toezegde dan Biden tot noch doet.
Wat datt betreft mag Trump van mij wel winnen.
Het is nu allemaal 'net niet'.
Ja, het blijven smeerlappen, gunnen de democraten geen credit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is hoe Trump propaganda werkt. Je weet dat Mike Johnson in opdracht van Trump hulp aan Oekraine in het Huis tegenhoudt die al goedgekeurd is in de Senaat?
Het is het Huis van Afgevaardigden die de hulp tegenhoudt. De Senaat heeft de bill al goedgekeurd en nee Biden kan geen geld uitgeven dat niet is goedgekeurd door het Congres.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, het blijven smeerlappen, gunnen de democraten geen credit.
Maar ik begreep ook dat Biden de senaat niet nodig heeft om steun aan Oekraïene te verlenen.
Als de stemmers een frauderende aanrander in office willen... Dan zal dat wel gebeuren ja.quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het zijn zij die in het stemhokje staan
Ik zou ook voor de seniele oorlogstoker gaan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als de stemmers een frauderende aanrander in office willen... Dan zal dat wel gebeuren ja.
Want Trump is geen oorlogstoker?quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik zou ook voor de seniele oorlogstoker gaan.
Brengt alvast meer wereldwijd animo ipv weer es 4 jaar zeuren op the orange man.
Ach zijn ze dat niet allemaal, daar drijft die hele economie op lijkt het soms wel.. Maakt niet uit wie er zit.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Want Trump is geen oorlogstoker?
Daar zal Biden zich vast ook wel wat schuldig aan maken ja, maar vind het bij hem nog wel redelijk meevallen. Trump komt mij dan erger overquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach zijn ze dat niet allemaal, daar drijft die hele economie op lijkt het soms wel.. Maakt niet uit wie er zit.
Vind alles wat uit Murrica en ook uit Russia komt nogal stokerig.. En uit China ook.. En de EU begint er ook wel aan mee te doen.. Is gewoon niet leuk meer.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar zal Biden zich vast ook wel wat schuldig aan maken ja, maar vind het bij hem nog wel redelijk meevallen. Trump komt mij dan erger over
Hadden ze misschien de vragenlijst verwisseld met die van Trump zijn zoon?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:03 schreef Kijkertje het volgende:
Hunter Biden kwam getuigen over de 'corruptie' van zijn vader:
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat Swalwell dat met opzet heeft gedaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hadden ze misschien de vragenlijst verwisseld met die van Trump zijn zoon?
Ach, voordeel van Trump in office is dat dan de steun aan Oekraïne opeens niet meer wordt gezien als oorlogshitserij.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik zou ook voor de seniele oorlogstoker gaan.
Brengt alvast meer wereldwijd animo ipv weer es 4 jaar zeuren op the orange man.
Dus Trump gaat in hoger beroep tegen een uitspraak van het Hof van Colorado, en nu is een democraat ondemocratisch bezig?quote:Op maandag 4 maart 2024 16:35 schreef QuidProJoe het volgende:
[ x ]
9-0.
Wel typisch dat het weer klassiek Democraat was om op ongrondwettelijke wijze de "democratie" te ondermijnen.
Over de republikeinse voorverkiezing ook nogquote:Op maandag 4 maart 2024 16:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus Trump gaat in hoger beroep tegen een uitspraak van het Hof van Colorado, en nu is een democraat ondemocratisch bezig?
Hoe werkt dat?
Tja, waarom zouden die voor een republikeinse kandidaat kiezen die een betere optie is voor de democraten dan Trump.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:27 schreef QuidProJoe het volgende:
Nikki Haley heeft eindelijk begrepen dat Democraten die voor haar stemmen in open primaries niet voldoende zijn.
Valt me nog mee dat ze er geen AR-15 op leeg schietenquote:Op maandag 11 maart 2024 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
He-le-maal gestoord, de maga-vleugel binnen de GOP.
[ x ]
Daar is een oplossing voor. Oh wacht die nieuwe (bipartisan) wet houden de Republikeinen tegen omdat Trump er anders geen verkiezingscampagne mee kan voeren en net als jij trapt het MAGA-volk daar natuurlijk in.quote:
Heeft niks met mijn post te maken.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar is een oplossing voor. Oh wacht die nieuwe (bipartisan) wet houden de Republikeinen tegen omdat Trump er anders geen verkiezingscampagne mee kan voeren en net als jij trapt het MAGA-volk daar natuurlijk in.
[ x ]
Dat is weer typisch projecteren op z'n christelijk-conservatiefs. Dat je democrat neigingen hebt maakt niet dat je het automatisch eens bent met iets wat een democrat president zegt.quote:
Natuurlijk wel. Het immigratieprobleem moet in stand gehouden worden. Waar moet Trump anders de verkiezingen mee winnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |