Waarom is het dan nodig om een nep filmpje te maken?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:59 schreef QAnonn het volgende:
Gaan we nu net doen alsof Biden normaal geen onzin loopt te brabbelen? Wie hou je voor de gek
Entertainment? Een oranje Trump vind je toch ook grappig?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom is het dan nodig om een nep filmpje te maken?
Moet ook eerlijk zeggen dat het meer op een comedy show begint te lijken daaro dan op wat anders. Van beide kantenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:15 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Entertainment? Een oranje Trump vind je toch ook grappig?
Klopt, ons voorbeeldquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet ook eerlijk zeggen dat het meer op een comedy show begint te lijken daaro dan op wat anders. Van beide kanten
Het is hier ook net zo goed alleen maar "houtje touwtje" werk wat er vanuit den Haag afgeleverd is.. Alleen hoeven we nog niet tegen seniele senioren aan te kijken die niet uit hun woorden kunnen komenquote:
Nee, wat is daar grappig aan?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:15 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Entertainment? Een oranje Trump vind je toch ook grappig?
Deze laat ik even lopen zonder erop te reageren...quote:
Dat mag, ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze laat ik even lopen zonder erop te reageren...Dat mogen anderen doen.
Het zijn zij die in het stemhokje staanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:47 schreef Kijkertje het volgende:
Het commentaar eronder zegt idd meer dan genoeg over de posters ervan
Dat is politiek altijd al geweest, soms wordt het wat geromantiseerd, maar uiteindelijk zijn er maar weinig echt goede leiders.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is hier ook net zo goed alleen maar "houtje touwtje" werk wat er vanuit den Haag afgeleverd is.. Alleen hoeven we nog niet tegen seniele senioren aan te kijken die niet uit hun woorden kunnen komenDat is dan ook wel het enige verschil wat ik op dit moment kan bedenken
Ja maar dat is gelukkig een minderheid.quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het zijn zij die in het stemhokje staan
Ja? Zeker nooit een speech of een interview met Biden gezien.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:59 schreef QAnonn het volgende:
Gaan we nu net doen alsof Biden normaal geen onzin loopt te brabbelen? Wie hou je voor de gek
Klopt, Trump brabbelt ook weleens. Het 1 sluit het andere niet uit. Maar het ging nu over Biden. Daar doet een bericht van MSNDNC niks aan af.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja? Zeker nooit een speech of een interview met Biden gezien.
Of de mening van Republikeinen die met hem onderhandelen.
Nogmaals:
[ x ]
En kijk dan eens naar een rally van Trump
Dat is hoe Russische propaganda werkt, mensen telkens op het verkeerde been zetten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:06 schreef UncleScorp het volgende:
Ik vraag me af...
Trump is de 1e keer gewonnen door inmenging van Rusland.
Bij Biden was er geen inmenging want die is eerlijk gewonnen, wot else
Putin zei recent dat hij Biden verkiest boven Trump.
Als Trump nu wint, wint hij eerlijk.
Als Biden nu wint, is het door inmenging Putin.
Dat is hoe Trump propaganda werkt. Je weet dat Mike Johnson in opdracht van Trump hulp aan Oekraine in het Huis tegenhoudt die al goedgekeurd is in de Senaat?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is hoe Russische propaganda werkt, mensen telkens op het verkeerde been zetten.
Anyway, ik zag laatst een citaat van Trump waarin hij veel meer militaire steun aan Oekraïene toezegde dan Biden tot noch doet.
Wat datt betreft mag Trump van mij wel winnen.
Het is nu allemaal 'net niet'.
Ja, het blijven smeerlappen, gunnen de democraten geen credit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is hoe Trump propaganda werkt. Je weet dat Mike Johnson in opdracht van Trump hulp aan Oekraine in het Huis tegenhoudt die al goedgekeurd is in de Senaat?
Het is het Huis van Afgevaardigden die de hulp tegenhoudt. De Senaat heeft de bill al goedgekeurd en nee Biden kan geen geld uitgeven dat niet is goedgekeurd door het Congres.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, het blijven smeerlappen, gunnen de democraten geen credit.
Maar ik begreep ook dat Biden de senaat niet nodig heeft om steun aan Oekraïene te verlenen.
Als de stemmers een frauderende aanrander in office willen... Dan zal dat wel gebeuren ja.quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het zijn zij die in het stemhokje staan
Ik zou ook voor de seniele oorlogstoker gaan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als de stemmers een frauderende aanrander in office willen... Dan zal dat wel gebeuren ja.
Want Trump is geen oorlogstoker?quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik zou ook voor de seniele oorlogstoker gaan.
Brengt alvast meer wereldwijd animo ipv weer es 4 jaar zeuren op the orange man.
Ach zijn ze dat niet allemaal, daar drijft die hele economie op lijkt het soms wel.. Maakt niet uit wie er zit.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Want Trump is geen oorlogstoker?
Daar zal Biden zich vast ook wel wat schuldig aan maken ja, maar vind het bij hem nog wel redelijk meevallen. Trump komt mij dan erger overquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach zijn ze dat niet allemaal, daar drijft die hele economie op lijkt het soms wel.. Maakt niet uit wie er zit.
Vind alles wat uit Murrica en ook uit Russia komt nogal stokerig.. En uit China ook.. En de EU begint er ook wel aan mee te doen.. Is gewoon niet leuk meer.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar zal Biden zich vast ook wel wat schuldig aan maken ja, maar vind het bij hem nog wel redelijk meevallen. Trump komt mij dan erger over
Hadden ze misschien de vragenlijst verwisseld met die van Trump zijn zoon?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:03 schreef Kijkertje het volgende:
Hunter Biden kwam getuigen over de 'corruptie' van zijn vader:
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat Swalwell dat met opzet heeft gedaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hadden ze misschien de vragenlijst verwisseld met die van Trump zijn zoon?
Ach, voordeel van Trump in office is dat dan de steun aan Oekraïne opeens niet meer wordt gezien als oorlogshitserij.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik zou ook voor de seniele oorlogstoker gaan.
Brengt alvast meer wereldwijd animo ipv weer es 4 jaar zeuren op the orange man.
Dus Trump gaat in hoger beroep tegen een uitspraak van het Hof van Colorado, en nu is een democraat ondemocratisch bezig?quote:Op maandag 4 maart 2024 16:35 schreef QuidProJoe het volgende:
[ x ]
9-0.
Wel typisch dat het weer klassiek Democraat was om op ongrondwettelijke wijze de "democratie" te ondermijnen.
Over de republikeinse voorverkiezing ook nogquote:Op maandag 4 maart 2024 16:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus Trump gaat in hoger beroep tegen een uitspraak van het Hof van Colorado, en nu is een democraat ondemocratisch bezig?
Hoe werkt dat?
Tja, waarom zouden die voor een republikeinse kandidaat kiezen die een betere optie is voor de democraten dan Trump.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:27 schreef QuidProJoe het volgende:
Nikki Haley heeft eindelijk begrepen dat Democraten die voor haar stemmen in open primaries niet voldoende zijn.
Valt me nog mee dat ze er geen AR-15 op leeg schietenquote:Op maandag 11 maart 2024 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
He-le-maal gestoord, de maga-vleugel binnen de GOP.
[ x ]
Daar is een oplossing voor. Oh wacht die nieuwe (bipartisan) wet houden de Republikeinen tegen omdat Trump er anders geen verkiezingscampagne mee kan voeren en net als jij trapt het MAGA-volk daar natuurlijk in.quote:
Heeft niks met mijn post te maken.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar is een oplossing voor. Oh wacht die nieuwe (bipartisan) wet houden de Republikeinen tegen omdat Trump er anders geen verkiezingscampagne mee kan voeren en net als jij trapt het MAGA-volk daar natuurlijk in.
[ x ]
Dat is weer typisch projecteren op z'n christelijk-conservatiefs. Dat je democrat neigingen hebt maakt niet dat je het automatisch eens bent met iets wat een democrat president zegt.quote:
Natuurlijk wel. Het immigratieprobleem moet in stand gehouden worden. Waar moet Trump anders de verkiezingen mee winnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |