Want Trump is geen oorlogstoker?quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik zou ook voor de seniele oorlogstoker gaan.
Brengt alvast meer wereldwijd animo ipv weer es 4 jaar zeuren op the orange man.
Ach zijn ze dat niet allemaal, daar drijft die hele economie op lijkt het soms wel.. Maakt niet uit wie er zit.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Want Trump is geen oorlogstoker?
Daar zal Biden zich vast ook wel wat schuldig aan maken ja, maar vind het bij hem nog wel redelijk meevallen. Trump komt mij dan erger overquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach zijn ze dat niet allemaal, daar drijft die hele economie op lijkt het soms wel.. Maakt niet uit wie er zit.
Vind alles wat uit Murrica en ook uit Russia komt nogal stokerig.. En uit China ook.. En de EU begint er ook wel aan mee te doen.. Is gewoon niet leuk meer.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar zal Biden zich vast ook wel wat schuldig aan maken ja, maar vind het bij hem nog wel redelijk meevallen. Trump komt mij dan erger over
Hadden ze misschien de vragenlijst verwisseld met die van Trump zijn zoon?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:03 schreef Kijkertje het volgende:
Hunter Biden kwam getuigen over de 'corruptie' van zijn vader:
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat Swalwell dat met opzet heeft gedaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hadden ze misschien de vragenlijst verwisseld met die van Trump zijn zoon?
Ach, voordeel van Trump in office is dat dan de steun aan Oekraïne opeens niet meer wordt gezien als oorlogshitserij.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik zou ook voor de seniele oorlogstoker gaan.
Brengt alvast meer wereldwijd animo ipv weer es 4 jaar zeuren op the orange man.
Dus Trump gaat in hoger beroep tegen een uitspraak van het Hof van Colorado, en nu is een democraat ondemocratisch bezig?quote:Op maandag 4 maart 2024 16:35 schreef QuidProJoe het volgende:
[ x ]
9-0.
Wel typisch dat het weer klassiek Democraat was om op ongrondwettelijke wijze de "democratie" te ondermijnen.
Over de republikeinse voorverkiezing ook nogquote:Op maandag 4 maart 2024 16:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus Trump gaat in hoger beroep tegen een uitspraak van het Hof van Colorado, en nu is een democraat ondemocratisch bezig?
Hoe werkt dat?
Tja, waarom zouden die voor een republikeinse kandidaat kiezen die een betere optie is voor de democraten dan Trump.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:27 schreef QuidProJoe het volgende:
Nikki Haley heeft eindelijk begrepen dat Democraten die voor haar stemmen in open primaries niet voldoende zijn.
Valt me nog mee dat ze er geen AR-15 op leeg schietenquote:Op maandag 11 maart 2024 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
He-le-maal gestoord, de maga-vleugel binnen de GOP.
[ x ]
Daar is een oplossing voor. Oh wacht die nieuwe (bipartisan) wet houden de Republikeinen tegen omdat Trump er anders geen verkiezingscampagne mee kan voeren en net als jij trapt het MAGA-volk daar natuurlijk in.quote:
Heeft niks met mijn post te maken.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar is een oplossing voor. Oh wacht die nieuwe (bipartisan) wet houden de Republikeinen tegen omdat Trump er anders geen verkiezingscampagne mee kan voeren en net als jij trapt het MAGA-volk daar natuurlijk in.
[ x ]
Dat is weer typisch projecteren op z'n christelijk-conservatiefs. Dat je democrat neigingen hebt maakt niet dat je het automatisch eens bent met iets wat een democrat president zegt.quote:
Natuurlijk wel. Het immigratieprobleem moet in stand gehouden worden. Waar moet Trump anders de verkiezingen mee winnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |