abonnement Unibet Coolblue
pi_212535438


Welkom!

In dit topic kan een verscheidenheid aan onderwerpen worden besproken rondom de Amerikaanse politiek door een BNW-lens.

Speculaties en het delen van theorieën over de Amerikaanse politiek wordt gewaardeerd, haatspraak of het beledigen van mensen wordt hier conform de FOK!policy geweerd.

Welke dubbele agenda's houdt de politieke elite er op na en met welk doel? Is er echt gefraudeerd in de presidentsverkiezingen van 2020? Worden de VS de opiatencrisis nog de baas? Waarom is er zo vaak geprobeerd om berichtgeving op Twitter aan te passen om de publieke opinie te beïnvloeden? Wordt Ron De Santis kandidaat voor de presidentsverkiezingen in 2024 of weet Donald Trump dat te voorkomen? Maakt Kamala Harris kans om in 2024 de eerste vrouwelijke president te worden of gaat Biden door tot zijn 90e? Houdt het tweede amendement van de Grondwet stand?

Bespreek het hier!
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212539076
Het 'observeerbare':

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212539348
quote:
Vraagje
Is er een alternatief voor Biden?
Wat als die uit de race valt?
Ik volg het nl niet zo hard die clownshow.
Toch niet Kamala mag ik hopen :?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212540696
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Vraagje
Is er een alternatief voor Biden?
Wat als die uit de race valt?
Ik volg het nl niet zo hard die clownshow.
Toch niet Kamala mag ik hopen :?
Hoeveel inwoners heeft de VS?

Het gaat goed mis als daar niet iets beters tussen te vinden dan Trump of Biden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212541034
Why Are There 30 Cuts In This 2 Minute Biden Speech? He can’t talk for more than 5 seconds. The video shows Biden making a short speech about NATO, and remarkably he doesn’t slur a single word or struggle to read his script as he does in every other situation.

Of course, it’s a pre-recorded video so they’re not going to leave in mistakes.

However, it is the sheer amount of cuts that has people asking the question, is he capable of completing more than one sentence at a time?

It doesn’t seem that way.


twitter

Here's what Biden normally sounds like:

twitter


https://modernity.news/20(...)minute-biden-speech/
Plaats hier uw advertentie
pi_212541613
quote:
Ik zat te wachten op een 2 uur durend interview met Tucker Carlson
Daar heeft Biden ook recht ook recht op
:(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212542519
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik volg het nl niet zo hard die clownshow.
Haha. Dat doe je wel.
Conscience do cost.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 11:30:29 #8
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_212550563
Trump kan nu veroordeeld fraudeur toevoegen aan zijn veroordeling voor sexual assault. Zou het iets uitmaken voor de stemmers?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_212560888
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 11:30 schreef ATuin-hek het volgende:
Trump kan nu veroordeeld fraudeur toevoegen aan zijn veroordeling voor sexual assault. Zou het iets uitmaken voor de stemmers?
Natuurlijk niet.
pi_212560896
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:04 schreef Kijkertje het volgende:
Het 'observeerbare':

[ x ]
Klinkt als een realistische weergave van zijn volgende presidentschap. Na zijn vorige powerful crime van verkiezingsfraude waren er honderdduizenden proud genoeg om Capitol agenten te vermoorden.
pi_212560979
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 07:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Klinkt als een realistische weergave van zijn volgende presidentschap. Na zijn vorige powerful crime van verkiezingsfraude waren er honderdduizenden proud genoeg om Capitol agenten te vermoorden.
Maar dat is al 4 jaar geleden, dus een oude koe uit de sloot.
Dat kunnen we Trump nu moeilijk aanrekenen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212561280
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 08:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat is al 4 jaar geleden, dus een oude koe uit de sloot.
Dat kunnen we Trump nu moeilijk aanrekenen.
Ja want hij was toen jong en ongeremd.
pi_212562030
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 08:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja want hij was toen jong en ongeremd.
Ja, een jeugdzonde, zo'n bestorming van het Capitool. Dat stelt niets voor...

Ik vind de argumentatie altijd heel bijzonder: 'Murica bad, behalve Trump'. Die kan geen fouten maken en gaat ons redden van alle ellende in de wereld...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212562210
Ik blijf mij afvragen, stel dat het nu Nikki Haley was geweest en niet Trump die de Republikeinse presidentskandidaat zou zijn. Wat hadden alle media en online activisten dan moeten aangrijpen om haar in een negatief daglicht te zetten? De paniek was groot geweest. Met Trump is het allemaal makkelijk en voorspelbaar, met Haley had men een flink probleem gehad.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212562732
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik blijf mij afvragen, stel dat het nu Nikki Haley was geweest en niet Trump die de Republikeinse presidentskandidaat zou zijn. Wat hadden alle media en online activisten dan moeten aangrijpen om haar in een negatief daglicht te zetten? De paniek was groot geweest. Met Trump is het allemaal makkelijk en voorspelbaar, met Haley had men een flink probleem gehad.
Dan is de vraag des te groter dat er voor Trump is gekozen, in plaats van een meer integere kandidaat.

Los van de vraag waarom Trump fans geen waarde hechten aan de integriteit van een president
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212568509
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik blijf mij afvragen, stel dat het nu Nikki Haley was geweest en niet Trump die de Republikeinse presidentskandidaat zou zijn. Wat hadden alle media en online activisten dan moeten aangrijpen om haar in een negatief daglicht te zetten? De paniek was groot geweest. Met Trump is het allemaal makkelijk en voorspelbaar, met Haley had men een flink probleem gehad.
Ik vind dit toch wel zo'n wonderlijke gedachtengang.

Oprechte vraag: verbaas jij je ook wel eens waarom je zo weinig positieve berichten over Marc Dutroux en Osama leest in de media?
pi_212577203
Iemand 'in een negatief daglicht zetten' is ook meer de werkwijze van MAGA-volk.

Uiteraard Biden...

twitter

... maar ook Nikki Haley:

twitter


[ Bericht 36% gewijzigd door Kijkertje op 25-02-2024 06:26:03 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212577334
twitter

Dit soort mensen 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212577359
twitter

twitter


[ Bericht 31% gewijzigd door Kijkertje op 25-02-2024 06:54:02 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 25 februari 2024 @ 07:01:20 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_212577370
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik blijf mij afvragen, stel dat het nu Nikki Haley was geweest en niet Trump die de Republikeinse presidentskandidaat zou zijn. Wat hadden alle media en online activisten dan moeten aangrijpen om haar in een negatief daglicht te zetten? De paniek was groot geweest. Met Trump is het allemaal makkelijk en voorspelbaar, met Haley had men een flink probleem gehad.
Het is voorspelbaar dat Trump dingen doet die niet door de beugel kunnen ja, en daar bericht de pers natuurlijk over. Of zie jij dat anders?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_212584592
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik blijf mij afvragen, stel dat het nu Nikki Haley was geweest en niet Trump die de Republikeinse presidentskandidaat zou zijn. Wat hadden alle media en online activisten dan moeten aangrijpen om haar in een negatief daglicht te zetten? De paniek was groot geweest. Met Trump is het allemaal makkelijk en voorspelbaar, met Haley had men een flink probleem gehad.
Ik blijf mij dat afvragen, denk jij werkelijk dat het de schuld is van de media dat Trump in een 'negatief daglicht' wordt gesteld?

Of zou het misschien iets te maken hebben met man zelf?

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 25-02-2024 17:46:48 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_212584649
quote:
6s.gif Op zondag 25 februari 2024 03:26 schreef Kijkertje het volgende:
Iemand 'in een negatief daglicht zetten' is ook meer de werkwijze van MAGA-volk.

Uiteraard Biden...

[ x ]
... maar ook Nikki Haley:

[ x ]
Ja, vreemd genoeg zijn conservatieve media volgens de HowardRoarks van deze wereld geen onderdeel van 'de media'.

Zulke types zijn ook welbewust blind voor figuren zoals Hannity, Ingraham en Watters, die niets anders doen dan Biden aanvallen, niet zelden met leugens, en Trump op een voetstuk plaatsen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_212584714
quote:
6s.gif Op zondag 25 februari 2024 03:26 schreef Kijkertje het volgende:
Iemand 'in een negatief daglicht zetten' is ook meer de werkwijze van MAGA-volk.
Opmerkelijke uitspraak na 8 jaar lang bijna dagelijks Trump in een negatief daglicht zetten...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212584971
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 16:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik blijf mij dat afvragen, denk jij werkelijk dat het de schuld is van de media dat Trump in een 'negatief daglicht' wordt gesteld?

Of zou het misschien iets te maken met man zelf?
Zijn gedrag maakt het inderdaad erg makkelijk, dat geef ik ook aan. Daarom zouden media en online activisten het erg lastig hebben gehad om Nikki Haley. Immers, wat ga je daar allemaal voor negatiefs over schrijven? Ik ben benieuwd welke draai men daar dan aan had gegeven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212585226
quote:
14s.gif Op zondag 25 februari 2024 17:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zijn gedrag maakt het inderdaad erg makkelijk, dat geef ik ook aan. Daarom zouden media en online activisten het erg lastig hebben gehad om Nikki Haley. Immers, wat ga je daar allemaal voor negatiefs over schrijven? Ik ben benieuwd welke draai men daar dan aan had gegeven.
Wellicht hadden Haley's critici een of andere Rus in de arm kunnen nemen die allerlei valse beschuldigingen richting haar zou uiten.

Oh nee, wacht. Dat hebben de Republikeinen en conservatieve media al gedaan. My bad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_212585647
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 17:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Opmerkelijke uitspraak na 8 jaar lang bijna dagelijks Trump in een negatief daglicht zetten...
_O-
Ze heeft het zelf niet door denk ik.
Plaats hier uw advertentie
pi_212586333
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 17:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Opmerkelijke uitspraak na 8 jaar lang bijna dagelijks Trump in een negatief daglicht zetten...
Trump is inderdaad kampioen in het zichzelf in een kwaad daglicht zetten.
En dat werkt want hij kan zelfs hier rekenen op fans.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212586373
quote:
14s.gif Op zondag 25 februari 2024 17:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zijn gedrag maakt het inderdaad erg makkelijk, dat geef ik ook aan. Daarom zouden media en online activisten het erg lastig hebben gehad om Nikki Haley. Immers, wat ga je daar allemaal voor negatiefs over schrijven? Ik ben benieuwd welke draai men daar dan aan had gegeven.
Dus je bedoelt eigenlijk dat de pers er op uit is een republikeinse kandidaat zo zwart mogelijk te maken en dat. Trump daarvoor meer content aanlevert dan Haley.

Dat is best een interessante kijk op de Amerikaanse politiek.

En dat illustreert ook het failliet van het Amerikaanse politieke bestel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212586519
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 18:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
_O-
Ze heeft het zelf niet door denk ik.
Jij hebt niet door dat hij dat helemaal zelf doet. Daar heeft hij de media echt niet voor nodig.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212586619
quote:
82s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Jij hebt niet door dat hij dat helemaal zelf doet. Daar heeft hij de media echt niet voor nodig.
En Biden heeft zelfs niet eens door wat hij zelf doet, of zegt, of waar hij is ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212587170
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En Biden heeft zelfs niet eens door wat hij zelf doet, of zegt, of waar hij is ...
Nope, dat is nou weer wel zwartmakerij.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212587459
quote:
85s.gif Op zondag 25 februari 2024 20:03 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nope, dat is nou weer wel zwartmakerij.
Filmpjes genoeg anders hoor.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212589667
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 20:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Filmpjes genoeg anders hoor.
Ja die bedoel ik dus. Die door media geknipte, gemanipuleerde en uit zijn verband gerukte filmpjes. Niets anders dan zwartmakerij.

Republikeinse politici die met hem onderhandelen weten wel beter.

twitter

Trump daarentegen bazelt aan de lopende band. Samenvatting van alleen de afgelopen week:


En dat niet alleen, het gros dat voor hem gewerkt heeft in zijn eerste termijn weet dat Trump als president totaal ongeschikt is en een gevaar voor de democratie. Niet voor niets was er een enorm verloop in zijn administratie en waren het juist allemaal Republikeinen die tegen hem getuigd hebben in de J6-zaak.

twitter

Van de GOP is weinig meer over. Wat rest is sekte olv een narcistische, wraakzuchtige op macht beluste schertsfiguur die het presidentschap nodig heeft om hem uit de juridische en vooral financiele problemen te helpen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 25-02-2024 22:59:03 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212590692
Waarom zou je uberhaupt een tegenstander zwart willen maken tenzij je het op beleidspunten niet kan winnen en niet tegen je verlies kan in een democratisch systeem.

'Zwart maken'/'in een negatief daglicht zetten' houdt in dat beschuldigingen grotendeels onwaar zijn en dus onterecht zijn en dat is bij Trump niet het geval. Het is terechte kritiek en daar waar hij de wet overtreden heeft wordt hij ook terecht vervolgd omdat hij oa vrouwen lastig viel, belastingfraude gepleegd heeft, de verkiezingsuitslag probeerde te veranderen, zijn aanhang aanzette tot een aanval op het Capitool en probeerde een coup te plegen dmv obstructie van de machtsovername in het Congres en het aanstellen van valse kiesmannen. Om nog maar niet te spreken over het (bewust) stelen van (geheime) overheidsdocumenten.

Biden daarentegen is geen pedofiel, niet seniel en niet corrupt. Kortom hij heeft nergens de wet overtreden en die aantijgingen zijn allemaal pure zwartmakerij.

twitter


[ Bericht 40% gewijzigd door Kijkertje op 25-02-2024 23:58:14 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212590992
Nog zo'n oudgediende:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212594695
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212598846
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212603991
twitter

Toch raar dat je liever niet hebt dat Biden zijn State of the Union-speech komt houden in het Congres. Lijkt me een uitstekende gelegenheid om het volk te tonen dat hij er geestelijk zo slecht aan toe is :?

En mss struikelt hij wel! :{w

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 27-02-2024 01:48:10 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212604002
twitter

Is de nieuwste psy-op van 'Links' natuurlijk! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212608142
quote:
81s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 01:30 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Is de nieuwste psy-op van 'Links' natuurlijk! :D
Volgens de conservatief-rechtse wapperts moet je alles en iedereen wantrouwen, met name de eigen inlichtingendiensten.

Maar elke scheet die het Kremlin het wereld inslingert wordt door diezelfde groep vol overgave omarmd.

Reagan draait waarschijnlijk 24/7 rondjes in z'n graf.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_212608927
Ik zag vandaag een video van Tucker die boodschapjes deed bij een supermarkt in Moskou en totaal wereldvreemd reageerde op alles wat hij zag en concludeerde dat Amerikanen in opstand zouden komen in de VS als ze er achter komen hoeveel beter dat in Rusland is ...

Echt tenenkrommend wereldvreemd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212609026
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 16:01 schreef Wantie het volgende:
Ik zag vandaag een video van Tucker die boodschapjes deed bij een supermarkt in Moskou en totaal wereldvreemd reageerde op alles wat hij zag en concludeerde dat Amerikanen in opstand zouden komen in de VS als ze er achter komen hoeveel beter dat in Rusland is ...

Echt tenenkrommend wereldvreemd.
Dat de metro in Moskou schoner en veiliger is dan in NY dat geloof ik wel.
pi_212609430
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 16:01 schreef Wantie het volgende:
Ik zag vandaag een video van Tucker die boodschapjes deed bij een supermarkt in Moskou en totaal wereldvreemd reageerde op alles wat hij zag en concludeerde dat Amerikanen in opstand zouden komen in de VS als ze er achter komen hoeveel beter dat in Rusland is ...
Het grappigste was dat hij verbaasd was over de prijzen. Dat die zo laag waren. Niet beseffende dat de lonen ook een stuk lager liggen.

En sowieso, ik was onlangs nog in Amerika en de supermarkt is daar dermate duur dat het vaak maar weinig scheelt met ergens eten halen.
Conscience do cost.
pi_212610748
quote:
8s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 16:42 schreef ems. het volgende:

[..]
Het grappigste was dat hij verbaasd was over de prijzen. Dat die zo laag waren. Niet beseffende dat de lonen ook een stuk lager liggen.

En sowieso, ik was onlangs nog in Amerika en de supermarkt is daar dermate duur dat het vaak maar weinig scheelt met ergens eten halen.
Maar ook de verbazing over muntkarretjes en loopband voor winkelkarretjes vond ik tenenkrommend wereldvreemd.
En hij had boodschappen gedaan voor een gezin met 4 personen.
2 flessen wijn, 2 gerookte kippen, nep cornflakes en nog wat boodschappen.
Lang niet voldoende om met een gezin een week van te eten.
En dan verontwaardigd reageren dat het maar 104 dollar kost, terwijl een gezin in de VS gemiddeld 400 dollar per week aan boodschappen kwijt is.

Ik snap niet wat mensen in die Karlsson zien.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212612184
quote:
Ook geëdit ....

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212612884
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212612889
Ik kan het niet zien op Newsbreak maar de comments say more than enough :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212613145
quote:
82s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 20:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ook geëdit ....

[ x ]
Dat maakt niet uit voor de bühne.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212613813
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 20:48 schreef UncleScorp het volgende:
Ik kan het niet zien op Newsbreak maar de comments say more than enough :P
Oh je moet daar even op 'Go to Publisher's website' klikken zie ik en anders zijn er zat fact checks te vinden die hetzelfde zeggen.

Het commentaar eronder zegt idd meer dan genoeg over de posters ervan :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')