Vraagjequote:Op donderdag 22 februari 2024 17:04 schreef Kijkertje het volgende:
Het 'observeerbare':
[x]https://twitter.com/BidenHQ/status/1760475337912172621[/x]
Hoeveel inwoners heeft de VS?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vraagje
Is er een alternatief voor Biden?
Wat als die uit de race valt?
Ik volg het nl niet zo hard die clownshow.
Toch niet Kamala mag ik hopen
Ik zat te wachten op een 2 uur durend interview met Tucker Carlsonquote:
Haha. Dat doe je wel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik volg het nl niet zo hard die clownshow.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:30 schreef ATuin-hek het volgende:
Trump kan nu veroordeeld fraudeur toevoegen aan zijn veroordeling voor sexual assault. Zou het iets uitmaken voor de stemmers?
Klinkt als een realistische weergave van zijn volgende presidentschap. Na zijn vorige powerful crime van verkiezingsfraude waren er honderdduizenden proud genoeg om Capitol agenten te vermoorden.quote:
Maar dat is al 4 jaar geleden, dus een oude koe uit de sloot.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Klinkt als een realistische weergave van zijn volgende presidentschap. Na zijn vorige powerful crime van verkiezingsfraude waren er honderdduizenden proud genoeg om Capitol agenten te vermoorden.
Ja want hij was toen jong en ongeremd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat is al 4 jaar geleden, dus een oude koe uit de sloot.
Dat kunnen we Trump nu moeilijk aanrekenen.
Ja, een jeugdzonde, zo'n bestorming van het Capitool. Dat stelt niets voor...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja want hij was toen jong en ongeremd.
Dan is de vraag des te groter dat er voor Trump is gekozen, in plaats van een meer integere kandidaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik blijf mij afvragen, stel dat het nu Nikki Haley was geweest en niet Trump die de Republikeinse presidentskandidaat zou zijn. Wat hadden alle media en online activisten dan moeten aangrijpen om haar in een negatief daglicht te zetten? De paniek was groot geweest. Met Trump is het allemaal makkelijk en voorspelbaar, met Haley had men een flink probleem gehad.
Ik vind dit toch wel zo'n wonderlijke gedachtengang.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik blijf mij afvragen, stel dat het nu Nikki Haley was geweest en niet Trump die de Republikeinse presidentskandidaat zou zijn. Wat hadden alle media en online activisten dan moeten aangrijpen om haar in een negatief daglicht te zetten? De paniek was groot geweest. Met Trump is het allemaal makkelijk en voorspelbaar, met Haley had men een flink probleem gehad.
Het is voorspelbaar dat Trump dingen doet die niet door de beugel kunnen ja, en daar bericht de pers natuurlijk over. Of zie jij dat anders?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik blijf mij dat afvragen, denk jij werkelijk dat het de schuld is van de media dat Trump in een 'negatief daglicht' wordt gesteld?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ja, vreemd genoeg zijn conservatieve media volgens de HowardRoarks van deze wereld geen onderdeel van 'de media'.quote:Op zondag 25 februari 2024 03:26 schreef Kijkertje het volgende:
Iemand 'in een negatief daglicht zetten' is ook meer de werkwijze van MAGA-volk.
Uiteraard Biden...
[ x ]
... maar ook Nikki Haley:
[ x ]
Opmerkelijke uitspraak na 8 jaar lang bijna dagelijks Trump in een negatief daglicht zetten...quote:Op zondag 25 februari 2024 03:26 schreef Kijkertje het volgende:
Iemand 'in een negatief daglicht zetten' is ook meer de werkwijze van MAGA-volk.
Zijn gedrag maakt het inderdaad erg makkelijk, dat geef ik ook aan. Daarom zouden media en online activisten het erg lastig hebben gehad om Nikki Haley. Immers, wat ga je daar allemaal voor negatiefs over schrijven? Ik ben benieuwd welke draai men daar dan aan had gegeven.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik blijf mij dat afvragen, denk jij werkelijk dat het de schuld is van de media dat Trump in een 'negatief daglicht' wordt gesteld?
Of zou het misschien iets te maken met man zelf?
Wellicht hadden Haley's critici een of andere Rus in de arm kunnen nemen die allerlei valse beschuldigingen richting haar zou uiten.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zijn gedrag maakt het inderdaad erg makkelijk, dat geef ik ook aan. Daarom zouden media en online activisten het erg lastig hebben gehad om Nikki Haley. Immers, wat ga je daar allemaal voor negatiefs over schrijven? Ik ben benieuwd welke draai men daar dan aan had gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |