Een korte compilatie van alle roddel momenten op het schermquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:51 schreef Kodiak100 het volgende:
nou kom daar met iets leuks FEBO beetje de sfeer opkrikken
Ja geen nijd of zo.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
Er lijkt iets verandert te zijn
in Ty
hij praat plots positief over iedereen
Heeft hij toch vorige week gezegd lukte toen alleen nog nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
in Ty
Als de vos de passie preekt...quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
in Ty
Volgende week weer ouderwets op Ash stemmen als hij de kans krijgt want dat zit heel diep bij Tyquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
in Ty
Ik begrijp soms niets van Alice, De mensen troosten die haar zo gebruikt hebben om te proberen Ashley er uit te krijgen. Je kan gewoon normaal tegen elkaar doen, maar vind dit weer te politiek correctquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Lief Alice tegen doriana dat ze het heel goed heeft gedaan en niet moet twijfelen.
Zoals Ashley al voorspelde dat dat zou gebeurenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
in Ty
In de studio dan tochquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:57 schreef Puzzie het volgende:
'Zaterdag ga je weer een boost krijgen'
dat dusquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Doriana.helemaal huilen en vorige week oordelen over karen. En dat Alice het niet goed had.opgepakt
ik denk dat het ook wel menselijk isquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:59 schreef kiki2024 het volgende:
Wel lief van Alice dat ze Do zo steunt, ondanks dat ze haar vorige week op de bank hebben gezet
Alice kan het spel goed scheiden van de personenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:59 schreef kiki2024 het volgende:
Wel lief van Alice dat ze Do zo steunt, ondanks dat ze haar vorige week op de bank hebben gezet
Moet ze helemaal niet doen want dan krijg je dus ook weer de 'hypocriet-kaart' toegespeeld door die andere idioten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:59 schreef kiki2024 het volgende:
Heel graag 2 eruitquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:00 schreef BB-King het volgende:
Doriana & Randy op de bank.![]()
Dat wordt een zware overwinning voor Glenn en Danny.
Randy zal het waarschijnlijk net redden en Doriana vliegt eruit.
En mocht BB er ditmaal 2 bewoners uit willen sturen dan mag dat ook.
de polls van olivier laten wel dat beeld zijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:00 schreef BB-King het volgende:
Doriana & Randy op de bank.![]()
Dat wordt een zware overwinning voor Glenn en Danny.
Randy zal het waarschijnlijk net redden en Doriana vliegt eruit.
En mocht BB er ditmaal 2 bewoners uit willen sturen dan mag dat ook.
Zij wel inderdaad. Haar partner is speculaas aan het uitdelen van het merk 'ik kan daar met mijn kop niet bij'quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:00 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Alice kan het spel goed scheiden van de personen
Dillie is een leugenaarquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
Wat liegt dilano nu dat hij iedereen af was gegaan om jimmy te houden
quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:51 schreef Kodiak100 het volgende:
nou kom maar door met iets leuks FEBO beetje de sfeer opkrikken
Dat kereltje is vreselijk door de mand gevallen , hopelijk ook bij de bewonersquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:02 schreef Harry het volgende:
Dilano suggereert dat hij het brein is achter het blijven van Jimmy.
Tegen Ronahi had ie gisteren wel al gezegd voor Jimmy te gaan. Randy en Doriana leken dat ook al te weten. Of ie bij de rest is geweest durf ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
Wat liegt dilano nu dat hij iedereen af was gegaan om jimmy te houden
Nee, dat gaat te verquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:02 schreef Harry het volgende:
Als die 10 woorden zegt, liegt hij er 11quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kereltje is vreselijk door de mand gevallen , hopelijk ook bij de bewoners
Ja preciesquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:04 schreef ammartje het volgende:
[..]
Als die 10 woorden zegt, liegt hij er 11
Je bent veel te lief voor zequote:Op donderdag 22 februari 2024 12:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Geef ze iets lekkers. Warme chocomel met slagroom en appeltaart met slagroom.
Uiteraard hij moest zich positief uitlaten over Ashley met zijn waardering voor haar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:34 schreef Harry het volgende:
Randy had liever niet de speeches gedaan. Dan liever op de bank.....
Randy: nu was het de gunfactor.
Gisteren in de uitzending na die opdracht ook; "Ik had het nog wel dubbel zo lang volgehouden"... Right!quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:04 schreef ammartje het volgende:
[..]
Als die 10 woorden zegt, liegt hij er 11
Wat een rat zeg, Dilano heeft niet eens een brein, leeghoofdquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:02 schreef Harry het volgende:
En Randy bakt alleen maar pannenkoeken... dat kan ie thuis ook doen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:08 schreef Puzzie het volgende:
De ene keer zeggen ze :'Die Doriana heeft echt een lelijk jasje die moet eruit'
[ afbeelding ]
Een slimme meid is op de toekomst voorbereid.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:59 schreef kiki2024 het volgende:
Dat doet Alice meer. Ik hoor haar alleen maar lullen. Een 2e Sabeau. Zou het de leeftijd zijn.?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:11 schreef Jockari het volgende:
Run hangt de psychotherapeut uit bij Dor. Had gezicht wel eens willen zien als Ron er zelf op stond.
ik zou het niet gedaan hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het ook wel menselijk is
om dat te doen
wij kunnen hard oordelen
wij zitten niet daar
Ik vind haar nietszeggend en vermoeiend met dat geleuterquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:16 schreef BB-King het volgende:
Alice is wel een grammofoonplaat ja.
Alsmaar diezelfde brave monologen oprakelen.
Die teksten gebruikt ze bij iedereen die is genomineerd.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Rohani is zo benieuwd hoe de buitenwereld haar ziet en over haar denkt.
Nou, beste Rohani, stop maar met benieuwd zijn, en ga vooral geen SM checken als je weer thuis bent..
hij doet het vooral voor een anderquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:20 schreef Puzzie het volgende:
Randy heeft ff heel goed na zitten denken in het hoekje
'Ik had beter mijn best moeten doen misschien'quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij doet het vooral voor een ander
story of his lifequote:Op donderdag 22 februari 2024 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
'Ik had beter mijn best moeten doen misschien'
Oh ja Ron, da's waar. Thuis is er ook niet meer, want die zijn van schaamte geëmigreerd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Rohani is zo benieuwd hoe de buitenwereld haar ziet en over haar denkt.
Nou, beste Rohani, stop maar met benieuwd zijn, en ga vooral geen SM checken als je weer thuis bent..
Nee, echt Do... maak je absoluut geen enkele zorgen. Ash heeft al verteld dat je ongelooflijk goed wordt opgevangen door de presentators en jouw familie gaan er allemaal zijn. Echt dik veel steun krijg je hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
volgens Alice hoeft Do zich geen zorgen te maken
ze heeft het echt goed gedaan
maak je geen zorgen
geloof mij maar
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oh ja Ron, da's waar. Thuis is er ook niet meer, want die zijn van schaamte geëmigreerd.
Ja man, even naar de wc manquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:22 schreef Puzzie het volgende:
Randy moet het een plek geven en hij weet hoe hij dat moet doen , hij moet zo naar de wc
Tom zal BB winnen. Niets spannends aan. Teveel geile boomer vrouwen die hem als de ideale schoonzoon zien.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:21 schreef zodeju het volgende:
Hoop dat Glenn naar huis gaat....zal wel niet en dat kan ik me voorstellen want hij is het beste uit dat groepje maar zie hem wel eens kijken van he moet dat nu.....
Ook tyron mag naar huis weg uit dit wespennest. Dan kan ik stoppen met kijken
Maar Hoop dat Tom Ashley voorbij streeft en nummer 1 wordt.
Maar het zal niet zo gaan.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tom zal BB winnen. Niets spannends aan.
Verleden jaar heeft Bart uit Belgie gewonnen, dus ik vermoed van niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tom zal BB winnen. Niets spannends aan.
Laten we het hopen. Zou een mooie winnaar zijn. Iemand met een verhaal ipv een 2e Jill.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tom zal BB winnen. Niets spannends aan. Teveel geile boomer vrouwen die hem als de ideale schoonzoon zien.
hmm kan ik van in komen Dilo...quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:12 schreef Harry het volgende:
Jimmy: mensen die denken dat dit vakantie is, kunnen de eeuwige jeuk krijgen.
Oftewel de Bloemetjesjurken, zoals de RLS-vakterm voor deze dames luidt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tom zal BB winnen. Niets spannends aan. Teveel geile boomer vrouwen die hem als de ideale schoonzoon zien.
Mensen met mensenkennis en levenservaring die niet vallen voor de bullshit van een Jill of Ashley.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oftewel de Bloemetjesjurken, zoals de RLS-vakterm voor deze dames luidt.
Schuimpjes met een pittig kort kapsel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oftewel de Bloemetjesjurken, zoals de RLS-vakterm voor deze dames luidt.
Tom is zelf super camerabewust en gespeeld.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mensen met mensenkennis en levenservaring die niet vallen voor de bullshit van een Jill of Ashley.
Niks mooie winnaar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Zou een mooie winnaar zijn.
Ik steun deze motie.quote:
En gaat over tot de orde van de dag.quote:
Ik vond Jill een heel leuke winnaarquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Zou een mooie winnaar zijn. Iemand met een verhaal ipv een 2e Jill.
* greysbones stopt ze er weer inquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit het toetsenbord
Bart ook,maar dat vond ik geen terechte winnaar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond Jill een heel leuke winnaar
een verademing, normaal, en geen sterallures <3
je vergeet: Order, Orderrrrrquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En gaat over tot de orde van de dag.
No way!quote:
Akkoord met Glenn.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
je vergeet: Order, Orderrrrr
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:02 schreef Harry het volgende:
Pardon. Voelt zich meer als de rest tegenwoordig. Oud bewoners hebben geen kontakt meer behalve Legoman.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond Jill een heel leuke winnaar
een verademing, normaal, en geen sterallures <3
Amazing.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:43 schreef KangaP het volgende:
[ link | afbeelding ]
Edenberg knife set , wel goedkope brol.Tot nu toe snijden de messen wel naar behoren,
Vorige editie stonden die erg bot , wat gevaarlijk werken is .
Ze doet niet anders.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Sabeau wil niet met iemands gevoel gaan spelen
De ironie.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
gewoon Tomquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ook niet ik ga voor Alice als winnaar
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit het toetsenbord
We gaan het hier toch niet over de streams hebben hequote:Op donderdag 22 februari 2024 12:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn zegt ik wilde er gewoon eens met je over babbelen
Hij kan het niet weg steken
Hij is een hele goede jongen
Iedereen zou het mooi vinden
Vond Jill geen leuke winnares....leeg en dommigquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Zou een mooie winnaar zijn. Iemand met een verhaal ipv een 2e Jill.
Neemt niet weg dat ze naar mijn mening een hele leuke originele winnares was.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Pardon. Voelt zich meer als de rest tegenwoordig. Oud bewoners hebben geen kontakt meer behalve Legoman.
Gaat liever om met die ordinaire types uit de jungle.
We weten nu wel hoe sabeau over Dilano denktquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn doet wel moeite om dit gesprek te voeren
Onbevangen, en ze was wel grappig.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:47 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Vond Jill geen leuke winnares....leeg en dommig
En van dat soort tieners krijg ik jeukquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pff geeft Sorbo nu relatie advies aan Glenn, het is zo mooi... al 10 jaar samen
Leuk voor z'n vrouw en kinderen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:53 schreef ben34567 het volgende:
Plot twist : Glenn er Sabo komen als koppel uit het programma
Hele erge jeuk, de betweter, dat neem je toch niet serieus dat gekakel van die grietquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En van dat soort tieners krijg ik jeuk
Zo ziet Ash het toch ook die noemt het team Ty.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgende week weer ouderwets op Ash stemmen als hij de kans krijgt want dat zit heel diep bij Ty
Voor mij is het gewoon als zij maar niet wint En Tom ligt niet ver van haar vandaan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dillie eerst haar op zijn ballen moeten krijgen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:51 schreef Puzzie het volgende:
Dillie moet dus haar op zijn tanden krijgen aldus Glenn
Toch vind ik het sneu, hoe sabeu hem inpalmtquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk dat Dillie eerst haar op zijn ballen moeten krijgen.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij heeft dat heus wel door hoor, en zo niet, dan achteraf toch. Zo is ie dan ook wel weerquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Toch vind ik het sneu, hoe sabeu hem inpalmt
Enigste waar hij aan gaat likken dit seizoen, zijn de kruiden van zijn vers gebakken kipfilet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:01 schreef ben34567 het volgende:
Sabo geen romantische interesse. We krijgen dus geen Dilano te zien die aan haar ballen likt.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weet hij dat zelf ook want volgens mij loopt hij de hele dag met een tampeloerus in zijn broekje met blauwe balletjes achter haar aan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:01 schreef ben34567 het volgende:
Sabo geen romantische interesse. We krijgen dus geen Dilano te zien die aan haar ballen likt.
hahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet hij dat zelf ook want volgens mij loopt hij de hele dag met een tampeloerus in zijn broekje met blauwe balletjes achter haar aan.
Mooi het verschil tussen Randy en Dor wordt groter. Randy moet echter veel meer stemmen krijgen. Heb hem het liefst er ook uit maar tactisch gezien first things firstquote:
Dat zijn toch al een dikke 135 stemmen op jou Do....quote:
Doriana er deze week uit is wellicht Ronahi die er nog lang inblijft anders zit Karen al in de finalequote:Op donderdag 22 februari 2024 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mooi het verschil tussen Randy en Dor wordt groter. Randy moet echter veel meer stemmen krijgen. Heb hem het liefst er ook uit maar tactisch gezien first things first
Je wil toch leuk voor de dag komen als je de studio binnen komt wandelen en je familie weer ziet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:08 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dat zijn toch al een dikke 135 stemmen op jou Do....
Trek maar iets leuks aan komende zaterdag.
Nou nee, die 2 moeten uit elkaar gehaald worden anders gaan ze er nooit meer uit.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Doriana er deze week uit is wellicht Ronahi die er nog lang inblijft anders zit Karen al in de finale
Gezien haar positieve mood nu, denk ik dat ze dit doorheeft... Target voor haar wordt Karen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Doriana er deze week uit is wellicht Ronahi die er nog lang inblijft anders zit Karen al in de finale
Ik zit met de zelfde gedachte als alle nomale mensen eruit zijn is het voor mij wel klaar. Die lui die erin zitten om dingen over zichzelf te leren en daarom niet naar huis willen vind ik ongezond.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:21 schreef zodeju het volgende:
Hoop dat Glenn naar huis gaat....zal wel niet en dat kan ik me voorstellen want hij is het beste uit dat groepje maar zie hem wel eens kijken van he moet dat nu.....
Ook tyron mag naar huis weg uit dit wespennest. Dan kan ik stoppen met kijken
Maar Hoop dat Tom Ashley voorbij streeft en nummer 1 wordt.
Maar het zal niet zo gaan.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:14 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zit met de zelfde gedachte als alle nomale mensen eruit zijn is het voor mij wel klaar. Die lui die erin zitten om dingen over zichzelf te leren en daarom niet naar huis willen vind ik ongezond.
ANdere stream Karen en Ashley zo te zien gaan haar haren geverft wordenquote:
Allebei niets aanquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ANdere stream Karen en Ashley zo te zien gaan haar haren geverft worden
Poeh spannend heyquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:21 schreef spapaars het volgende:
Zeg lekker niet wat ik heb gestemd, wel dat ik altijd op vrouwen stem
Trol!quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:21 schreef spapaars het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:21 schreef spapaars het volgende:
Dan moet ze maar met de pop gaan spelenquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Dan moet ze de haren van Ron doen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Ash vindt het zo fijn, ze wordt er helemaal gelukkig van zegt ze tegen Karen
Wat doe je voor werk?quote:
Die troep die ze er later weer in wil hangen ookquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:28 schreef Dotteke het volgende:
Het haar van Ash is zo dood als een pier zegt Karen
Porno blond dus.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
Blond factor 10 wordt gebruikt
Ash hoopt dat het nog goed gaat met der neplokken
Beterquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Die stukken alu folie staan ook goed
Of gewoon met de tondeuze. Is toch al naar de kloten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zou het zo laten als ik Ash was. Niets meer aan doen
Kort knippen tot er weer gezond haar isquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zou het zo laten als ik Ash was. Niets meer aan doen
Ashley o` Connor.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of gewoon met de tondeuze. Is toch al naar de kloten.
Net als die kerels daar, die lopen ook voor schutquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of gewoon met de tondeuze. Is toch al naar de kloten.
Net als Amanda in DGK, die luisterde ook niet naar de kapper.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Karin geeft haar wel advies, niet meer verven, knippen, maar den Ashley wil het niet horen.
Nee, ze blijft het toch doenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Karin geeft haar wel advies, niet meer verven, knippen, maar den Ashley wil het niet horen.
Tondeusequote:Op donderdag 22 februari 2024 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kort knippen tot er weer gezond haar is
Ik vind echt die droge nepharen van haar niet mooi.
je ziet zo goed dat het nep is
Haar man zal het wel mooi vinden en dan heb je van die vrouwen die dan naar de man luisteren en doen wat hij wil en de kapper negeren. Haar eigen haar valt vanzelf wel een keer uit als ze zo doorgaat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net als Amanda in DGK, die luisterde ook niet naar de kapper.
Jij hebt makkelijk praten met je mooie haar.quote:
Je weet het, Hare Majesteit maakt de dienst uit, niet haar personeelquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Haar man zal het wel mooi vinden en dan heb je van die vrouwen die dan naar de man luisteren en doen wat hij wil en de kapper negeren. Haar eigen haar valt vanzelf wel een keer uit als ze zo doorgaat.
Hoop dat haar man kijkt en denk, straks kan ze een pruik kopen, valt er geen mat meer in de maken en dat hij haar zegt, laat het maar eens gezond wordenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:42 schreef Dotteke het volgende:
Het breekt gewoon af waar je bij staat, zegt Ash
Karen moet lachen en zegt dat het beter is om een tijdje niets er in te doen
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten met je mooie haar.
Dus de strengen kunnen weer over de camera?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:42 schreef Dotteke het volgende:
Misschien een schepje koemest. Op het land groeit er ook van alles meequote:Op donderdag 22 februari 2024 13:42 schreef Dotteke het volgende:
Nee hoor, madame is zo eigenwijs dat ze die lange strengen er weer in wil, lekker verven, zodat het haar afknapt. Ze ziet het gebeuren en lacht er gewoon omquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus de strengen kunnen weer over de camera?
Ali expres.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:44 schreef Kissingbird het volgende:
Schakel de stream aan
hoe komen ze nu aan die haarverf voor Ashley?
De lieveling van de BBquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:44 schreef Kissingbird het volgende:
Schakel de stream aan
Zal ze daar naar luisteren?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoop dat haar man kijkt en denk, straks kan ze een pruik kopen, valt er geen mat meer in de maken en dat hij haar zegt, laat het maar eens gezond worden
Ze moest ff op d'r knietjes in de regiekamerquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoefde ze er niet eens coins voor te betalen?![]()
We gaan het meemaken .quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus de strengen kunnen weer over de camera?
Ze zei dat haar man heel dominant is en dat ze dat wel fijn vond. Geen idee dusquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, is ook een onderdaan.
Nou, ze leeft nog steeds hoor....quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net als Amanda in DGK, die luisterde ook niet naar de kapper.
Goed van haar, heeft ze toch naar iemand geluisterdquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, ze leeft nog steeds hoor....
Of ze heeft inmiddels een pruikquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goed van haar, heeft ze toch naar iemand geluisterd
Dat kan ookquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of ze heeft inmiddels een pruik
hopen dat we dit in BB mogen meemaken!!quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze blijft het toch doen
Tot het straks zo dood is dat die nep dingen niet meer vast gezet kunnen worden en de boel afknapt
heb bij ash ook het gevoel dat zij thuis weinig te vertellen heeft, barts wil is wet en als die nepheur, neptetten en neplippen wil zal ze die krijgen ookquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Haar man zal het wel mooi vinden en dan heb je van die vrouwen die dan naar de man luisteren en doen wat hij wil en de kapper negeren. Haar eigen haar valt vanzelf wel een keer uit als ze zo doorgaat.
Amanda haalde haar zus Danielle op met de Rolls uit Bondgenotenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goed van haar, heeft ze toch naar iemand geluisterd
Gekregen van BB. De Queen hoeft maar te vragen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:44 schreef Kissingbird het volgende:
Schakel de stream aan
Ze had het zelf allemaal meegenomen en nu gekregenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gekregen van BB. De Queen hoeft maar te vragen.
Ze had de verf meegenomen in haar koffer, maar is er uit gehaald. Ze heeft het terug gekregenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gekregen van BB. De Queen hoeft maar te vragen.
1e levensbehoefte toch?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze had het zelf allemaal meegenomen en nu gekregen
Ik zou me meer zorgen maken op kale plekken op m'n hoofd als straks die folie eruit is!quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:03 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze weet niet eens of het de zelfde kleur word als d'r extencions![]()
![]()
Ze is bang dat het lichter word
Ja lijkt mij ook. Maarja. Alles voor de aandacht en tv momentje hequote:Op donderdag 22 februari 2024 14:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken op kale plekken op m'n hoofd als straks die folie eruit is!
Dan heeft ze niets meer om die extensions aan vast te maken...
Moet wel zeggen dat Ash eerlijk toegeeft dat heur haar er niet uitziet, dat is toch wel eerlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook. Maarja. Alles voor de aandacht en tv momentje he
Slijmbal.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:14 schreef xdiashalizx het volgende:
Glenn zit liever op de bank dan dat hij Ash en Ka ziet verdwijnen..
Maar Glenn, je gaat niet weg, althans, nog niet...
Die mannen moeten eens loskomen van haar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:14 schreef xdiashalizx het volgende:
Glenn zit liever op de bank dan dat hij Ash en Ka ziet verdwijnen..
Maar Glenn, je gaat niet weg, althans, nog niet...
De white Knight.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |