Een korte compilatie van alle roddel momenten op het schermquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:51 schreef Kodiak100 het volgende:
nou kom daar met iets leuks FEBO beetje de sfeer opkrikken
Ja geen nijd of zo.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
Er lijkt iets verandert te zijn
in Ty
hij praat plots positief over iedereen
Heeft hij toch vorige week gezegd lukte toen alleen nog nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
in Ty
Als de vos de passie preekt...quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
in Ty
Volgende week weer ouderwets op Ash stemmen als hij de kans krijgt want dat zit heel diep bij Tyquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
in Ty
Ik begrijp soms niets van Alice, De mensen troosten die haar zo gebruikt hebben om te proberen Ashley er uit te krijgen. Je kan gewoon normaal tegen elkaar doen, maar vind dit weer te politiek correctquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Lief Alice tegen doriana dat ze het heel goed heeft gedaan en niet moet twijfelen.
Zoals Ashley al voorspelde dat dat zou gebeurenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
in Ty
In de studio dan tochquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:57 schreef Puzzie het volgende:
'Zaterdag ga je weer een boost krijgen'
dat dusquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Doriana.helemaal huilen en vorige week oordelen over karen. En dat Alice het niet goed had.opgepakt
ik denk dat het ook wel menselijk isquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:59 schreef kiki2024 het volgende:
Wel lief van Alice dat ze Do zo steunt, ondanks dat ze haar vorige week op de bank hebben gezet
Alice kan het spel goed scheiden van de personenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:59 schreef kiki2024 het volgende:
Wel lief van Alice dat ze Do zo steunt, ondanks dat ze haar vorige week op de bank hebben gezet
Moet ze helemaal niet doen want dan krijg je dus ook weer de 'hypocriet-kaart' toegespeeld door die andere idioten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:59 schreef kiki2024 het volgende:
Heel graag 2 eruitquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:00 schreef BB-King het volgende:
Doriana & Randy op de bank.![]()
Dat wordt een zware overwinning voor Glenn en Danny.
Randy zal het waarschijnlijk net redden en Doriana vliegt eruit.
En mocht BB er ditmaal 2 bewoners uit willen sturen dan mag dat ook.
de polls van olivier laten wel dat beeld zijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:00 schreef BB-King het volgende:
Doriana & Randy op de bank.![]()
Dat wordt een zware overwinning voor Glenn en Danny.
Randy zal het waarschijnlijk net redden en Doriana vliegt eruit.
En mocht BB er ditmaal 2 bewoners uit willen sturen dan mag dat ook.
Zij wel inderdaad. Haar partner is speculaas aan het uitdelen van het merk 'ik kan daar met mijn kop niet bij'quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:00 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Alice kan het spel goed scheiden van de personen
Dillie is een leugenaarquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
Wat liegt dilano nu dat hij iedereen af was gegaan om jimmy te houden
quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:51 schreef Kodiak100 het volgende:
nou kom maar door met iets leuks FEBO beetje de sfeer opkrikken
Dat kereltje is vreselijk door de mand gevallen , hopelijk ook bij de bewonersquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:02 schreef Harry het volgende:
Dilano suggereert dat hij het brein is achter het blijven van Jimmy.
Tegen Ronahi had ie gisteren wel al gezegd voor Jimmy te gaan. Randy en Doriana leken dat ook al te weten. Of ie bij de rest is geweest durf ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
Wat liegt dilano nu dat hij iedereen af was gegaan om jimmy te houden
Nee, dat gaat te verquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:02 schreef Harry het volgende:
Als die 10 woorden zegt, liegt hij er 11quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kereltje is vreselijk door de mand gevallen , hopelijk ook bij de bewoners
Ja preciesquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:04 schreef ammartje het volgende:
[..]
Als die 10 woorden zegt, liegt hij er 11
Je bent veel te lief voor zequote:Op donderdag 22 februari 2024 12:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Geef ze iets lekkers. Warme chocomel met slagroom en appeltaart met slagroom.
Uiteraard hij moest zich positief uitlaten over Ashley met zijn waardering voor haar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:34 schreef Harry het volgende:
Randy had liever niet de speeches gedaan. Dan liever op de bank.....
Randy: nu was het de gunfactor.
Gisteren in de uitzending na die opdracht ook; "Ik had het nog wel dubbel zo lang volgehouden"... Right!quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:04 schreef ammartje het volgende:
[..]
Als die 10 woorden zegt, liegt hij er 11
Wat een rat zeg, Dilano heeft niet eens een brein, leeghoofdquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:02 schreef Harry het volgende:
En Randy bakt alleen maar pannenkoeken... dat kan ie thuis ook doen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:08 schreef Puzzie het volgende:
De ene keer zeggen ze :'Die Doriana heeft echt een lelijk jasje die moet eruit'
[ afbeelding ]
Een slimme meid is op de toekomst voorbereid.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:59 schreef kiki2024 het volgende:
Dat doet Alice meer. Ik hoor haar alleen maar lullen. Een 2e Sabeau. Zou het de leeftijd zijn.?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:11 schreef Jockari het volgende:
Run hangt de psychotherapeut uit bij Dor. Had gezicht wel eens willen zien als Ron er zelf op stond.
ik zou het niet gedaan hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het ook wel menselijk is
om dat te doen
wij kunnen hard oordelen
wij zitten niet daar
Ik vind haar nietszeggend en vermoeiend met dat geleuterquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:16 schreef BB-King het volgende:
Alice is wel een grammofoonplaat ja.
Alsmaar diezelfde brave monologen oprakelen.
Die teksten gebruikt ze bij iedereen die is genomineerd.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Rohani is zo benieuwd hoe de buitenwereld haar ziet en over haar denkt.
Nou, beste Rohani, stop maar met benieuwd zijn, en ga vooral geen SM checken als je weer thuis bent..
hij doet het vooral voor een anderquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:20 schreef Puzzie het volgende:
Randy heeft ff heel goed na zitten denken in het hoekje
'Ik had beter mijn best moeten doen misschien'quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij doet het vooral voor een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |