Hele erge jeuk, de betweter, dat neem je toch niet serieus dat gekakel van die grietquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En van dat soort tieners krijg ik jeuk
Zo ziet Ash het toch ook die noemt het team Ty.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgende week weer ouderwets op Ash stemmen als hij de kans krijgt want dat zit heel diep bij Ty
Voor mij is het gewoon als zij maar niet wint En Tom ligt niet ver van haar vandaan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tom zal BB winnen. Niets spannends aan. Teveel geile boomer vrouwen die hem als de ideale schoonzoon zien.
Ik denk dat Dillie eerst haar op zijn ballen moeten krijgen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:51 schreef Puzzie het volgende:
Dillie moet dus haar op zijn tanden krijgen aldus Glenn
Toch vind ik het sneu, hoe sabeu hem inpalmtquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk dat Dillie eerst haar op zijn ballen moeten krijgen.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij heeft dat heus wel door hoor, en zo niet, dan achteraf toch. Zo is ie dan ook wel weerquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Toch vind ik het sneu, hoe sabeu hem inpalmt
Enigste waar hij aan gaat likken dit seizoen, zijn de kruiden van zijn vers gebakken kipfilet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:01 schreef ben34567 het volgende:
Sabo geen romantische interesse. We krijgen dus geen Dilano te zien die aan haar ballen likt.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weet hij dat zelf ook want volgens mij loopt hij de hele dag met een tampeloerus in zijn broekje met blauwe balletjes achter haar aan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:01 schreef ben34567 het volgende:
Sabo geen romantische interesse. We krijgen dus geen Dilano te zien die aan haar ballen likt.
hahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet hij dat zelf ook want volgens mij loopt hij de hele dag met een tampeloerus in zijn broekje met blauwe balletjes achter haar aan.
Mooi het verschil tussen Randy en Dor wordt groter. Randy moet echter veel meer stemmen krijgen. Heb hem het liefst er ook uit maar tactisch gezien first things firstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |