abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 november 2024 @ 16:57:08 #101
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215716667
En als je zelf zoiets als dit overkomt moet je maar zien hoe je met de situatie omgaat. Voor haar is een boek, insta etc. een manier om met alle leed "te copen". En wat boeit het haar wat anderen daar van vinden.
pi_215716749
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 16:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Misschien biedt dit haar wel troost. Ik kan er niet zo goed tegen, dat waardeoordeel over hoe iemand zou moeten sterven. Waarom zou dat besloten moeten gebeuren?
Wanneer het haar troost geeft is het natuurlijk prima, alles wat ze doet is prima, want het is haar leven en haar sterven.
Maar wanneer zij kiest voor besloten, moet “men” dat ook respecteren. Begreep laatst dat zij heel veel dm’s had gekregen toen ze een dag niet gepost had, dat trek ik slecht.
We have far more in common than that which devides us..
pi_215716756
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wanneer het haar troost geeft is het natuurlijk prima, alles wat ze doet is prima, want het is haar leven en haar sterven.
Maar wanneer zij kiest voor besloten, moet “men” dat ook respecteren. Begreep laatst dat zij heel veel dm’s had gekregen toen ze een dag niet gepost had, dat trek ik slecht.
Mee eens.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215716925
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dit.
  vrijdag 29 november 2024 @ 18:47:58 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215717481
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 16:09 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Mattie dweept er toch niet mee? Eva zit al geruime tijd in de ochtendshow, volgens mij al voor haar deelname aan OML. En kwam ook na OML regelmatig in de uitzending. Dus het is niet zo dat hij daar nu ineens over post.
Dat zeg ik ook niet.
Ik zeg dat ik hem een vreselijke vent vindt. ;)

En daarna zeg ik iets algemeens.
Ik heb nl nog nooit iets gezien of gehoord van hem, over haar.
Maar nu dat stuk van de Telegraaf is precies zoiets, echt hou op.. ramptoerisme… Terwijl ik OML echt een prachtig programma vind, maar dat nu echt iedereen er mee weg loopt… mja…
  vrijdag 29 november 2024 @ 18:50:01 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215717493
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 16:57 schreef Momo het volgende:
En als je zelf zoiets als dit overkomt moet je maar zien hoe je met de situatie omgaat. Voor haar is een boek, insta etc. een manier om met alle leed "te copen". En wat boeit het haar wat anderen daar van vinden.
Dat boeit ook echt niks, maar dan gooi ik er even een FOK-dooddoener in: we geven toch allemaal onze mening hier?

En zij moet ook echt weten wat ze doet, maar ik vind het ongemakkelijk om te zien hoe iedereen daar tegenaan schurkt…

Ik kom dat in mijn werk ook tegen, van die mensen die uit het niets ineens de bestie zijn en full-on ineens zich aan de stervende persoon vast lijken te klampen. Daar heb ik vooral moeite mee.

Als je kijkt hoe veel mensen nu haar posts re-posten… ik zag een ‘wil je de hele post lezen, klik op de link in de bio’, echt, van een of andere vaag online NL magazine… ik vind dat echt bizar om te zien.

Maar goed, idd, who cares wat ik ervan vind. :D :Y

[ Bericht 9% gewijzigd door BE op 29-11-2024 19:10:26 ]
pi_215717548
Ze heeft zojuist haar laatste zelf geschreven bericht op insta gezet. Mooi maar wat moet dat moeilijk zijn geweest voor haar
pi_215718211
Spuit 11
pi_215724975
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 16:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, arme Eva. ;(
[..]
Je mag het benoemen, maar het hoeft niet...
Net als dat je mag benoemen hoeveel medelijden je hebt of in hoeverre je de manier van communiceren apprecieert. Andersom mag je dat ook benoemen, en dat doe ik dan ook. Op een, wat mij betreft, nette en respectvolle manier.
pi_215724982
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 16:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Misschien biedt dit haar wel troost. Ik kan er niet zo goed tegen, dat waardeoordeel over hoe iemand zou moeten sterven. Waarom zou dat besloten moeten gebeuren?
Dat is wat je er zelf van maakt. Vanuit mijn kant is dat namelijk niet het geval. Dat het niet mijn manier is en het mij irriteert zegt niets over hoe het voor haar is of moet zijn. Dat staat volledig los van elkaar.
  zaterdag 30 november 2024 @ 19:07:46 #111
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_215725888
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 18:47 schreef BE het volgende:

[..]
Dat zeg ik ook niet.
Ik zeg dat ik hem een vreselijke vent vindt. ;)

En daarna zeg ik iets algemeens.
Ik heb nl nog nooit iets gezien of gehoord van hem, over haar.
Er is wel vaker vanuit Mattie/Q over Eva gepost, dus vandaar ook mijn reactie.
Heb het even opgezocht, vanaf 2021 is zij regelmatig te horen geweest in de uitzendingen:
https://qmusic.nl/nieuws/(...)l-bij-mattie-marieke

Als ik me het goed herinner was hij bij een van de uitzendingen van OML te zien als DJ bij een feest van Eva.

Dus geen Telegraaf niveau in dit geval.
quote:
Maar nu dat stuk van de Telegraaf is precies zoiets, echt hou op.. ramptoerisme… Terwijl ik OML echt een prachtig programma vind, maar dat nu echt iedereen er mee weg loopt… mja…
Dat is de laatste jaren wel toegenomen inderdaad, en ergens ook jammer.
Ben ik zeker met je eens.

En ook dat er straks BN-ers zijn die er mee gaan dwepen en er een how can i make this about me achtig verhaal van gaan maken. Alleen vind ik dat in het geval van Tim en Matte/Marieke niet opgaan, omdat zij daadwerkelijk met haar een band hebben opgebouwd en al geruime tijd contact met haar hebben.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 30 november 2024 @ 19:34:26 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215726217
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 19:07 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Er is wel vaker vanuit Mattie/Q over Eva gepost, dus vandaar ook mijn reactie.
Heb het even opgezocht, vanaf 2021 is zij regelmatig te horen geweest in de uitzendingen:
https://qmusic.nl/nieuws/(...)l-bij-mattie-marieke

Als ik me het goed herinner was hij bij een van de uitzendingen van OML te zien als DJ bij een feest van Eva.

Dus geen Telegraaf niveau in dit geval.
[..]
Dat is de laatste jaren wel toegenomen inderdaad, en ergens ook jammer.
Ben ik zeker met je eens.

En ook dat er straks BN-ers zijn die er mee gaan dwepen en er een how can i make this about me achtig verhaal van gaan maken. Alleen vind ik dat in het geval van Tim en Matte/Marieke niet opgaan, omdat zij daadwerkelijk met haar een band hebben opgebouwd en al geruime tijd contact met haar hebben.
Dat ik hem een vreselijke vent vindt, dat staat echt helemaal los hiervan. ;)
Het was echt een onderbuik: oh, dat linkje kan ik niet openen, want ik trek hem totaal niet… meer niet.
pi_215726775
Eva is overleden vandaag..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 30 november 2024 @ 20:15:21 #114
482080 AgnesGru
pi_215726826
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:11 schreef Fascination het volgende:
Jeetje wat is dat hard gegaan ;(

Mooie tekst op haar instagram pagina.
pi_215726837
Lees net dat Eva vandaag is overleden :'(
Ook al wist je het dat het er snel zat aan te komen, ook al kende ik haar niet persoonlijk, ‘t is toch enorm schrikken. Ze heeft een prachtige tekst achtergelaten op insta
  zaterdag 30 november 2024 @ 20:18:55 #116
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215726868
Hard gegaan inderdaad, paar weken geleden nog op televiziergala...

Triest allemaal
  zaterdag 30 november 2024 @ 20:21:15 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215726889
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:11 schreef Fascination het volgende:
Zo triest. Zo jong.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_215726920
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Lees net dat Eva vandaag is overleden :'(
Ook al wist je het dat het er snel zat aan te komen, ook al kende ik haar niet persoonlijk, ‘t is toch enorm schrikken. Ze heeft een prachtige tekst achtergelaten op insta
Ja, het raakt me wel moet ik zeggen. Arm kind. Veel te vroeg gegaan na zo’n lijdensweg.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_215727000
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:23 schreef Fascination het volgende:

[..]
Ja, het raakt me wel moet ik zeggen. Arm kind. Veel te vroeg gegaan na zo’n lijdensweg.
Ik zit hier echt met een dikke keel.
  zaterdag 30 november 2024 @ 20:37:03 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215727072
Wat is het hard gegaan… een week geleden nog zeggen ‘te horen dat ik kerst misschien niet ga halen is een hard bericht’ en dan een week later al overlijden… ;( :{ Zo jong…
pi_215727171
RIP Eva. Veel te vroeg overleden. Gelukkig is ze nu van alle pijn en ellende af.
pi_215727366
Tim Hofman heeft ook een hele mooie tekst op insta gezet
pi_215727526
och, wat is dat ontzettend snel gegaan.

heel triest.
  zaterdag 30 november 2024 @ 21:31:11 #124
482080 AgnesGru
pi_215727673
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Tim Hofman heeft ook een hele mooie tekst op insta gezet
Absoluut.

Ook vanuit Q-music een mooi bericht.

William Rutten is er trouwens ook als de kippen bij om te posten.
  zaterdag 30 november 2024 @ 21:48:48 #125
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215727883
Weten dat je zo vroeg afscheid moet nemen van het leven is onvoorstelbaar en moeilijk. Ze deed dat op haar manier en wees respectvol mensen.
  Moderator zaterdag 30 november 2024 @ 21:53:58 #126
184769 crew  Deisyy
pi_215727942
RIP Eva :{

Wat een sterke positieve vrouw.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_215727962
Heel verdrietig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 1 december 2024 @ 00:40:43 #128
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_215729868
Wat een kut leven heeft zij gehad zeg... Achterelkaar die ellende
pi_215735879
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 12:31 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik trek dan vooral Eva heel slecht. Precies om wat je beschrijft, ik vind haar te overdreven in de aandacht zoeken. In OML in 1 van de eerste afleveringen stond ze helemaal hyper en blij voor het ziekenhuis om maar iets te noemen.
Interessant hoe anders mensen dat beleven. Ik kan vooral niet tegen onoprechte mensen en van Eva heb ik altijd het idee gehad dat ze gewoon zichzelf is. Dus ik vond haar vrolijkheid vooral mooi on te zien.

Ik ben niet heftig in mijn emoties maar haar overlijden raakt me toch meer dan ik had verwacht.

Wat ik dus wel echt heel slecht trek is die figuren als een Bas en Nicolette. Die dwepen zo enorm met het leed van anderen om zelf aandacht te krijgen. Misschien zijn ze ook wel oprecht en aardig in het echt, maar online vind ik het verschrikkelijk.
pi_215736365
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 00:40 schreef xzaz het volgende:
Ze geeft zelf aan dat dat niet zo is. De laatste jaren waren natuurlijk wat je niemand toewenst. Maar zelf geeft ze dit aan: "Als je dit leest betekent het dat ik er niet meer ben. Ik ben op zaterdag 30 november 2024 overleden in het bijzijn van mijn lieve naasten. Voor mij veelste vroeg want het leven was zo leuk. Ik heb genoten van elke minuut samen met mijn familie, vrienden en mijn grote liefde Matthijs."
pi_215736806
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 15:01 schreef archito het volgende:

[..]
Interessant hoe anders mensen dat beleven. Ik kan vooral niet tegen onoprechte mensen en van Eva heb ik altijd het idee gehad dat ze gewoon zichzelf is. Dus ik vond haar vrolijkheid vooral mooi on te zien.
Het is gewoon niet hoe ik ben, hoewel ik ook zeker een vrolijk en heel oprecht persoon ben. Ik vind dat een ziekte als kanker niks leuks brengt, in geen enkele vorm. Ik snap dus het, naar mijn idee gemaakte, vrolijke en blije gedoe er niet omheen. Dat bedoel ik dan niet specifiek bij Eva, want zo overdreven was ze echt niet. Maar naar mijn idee is eer niks leuks aan.

Ik kan ook heel slecht omgaan met van die zweefmensen die als een blij vogeltje “de natuur” bedanken voor hun ellende. Het biodanza groepje zegmaar.

quote:
Ik ben niet heftig in mijn emoties maar haar overlijden raakt me toch meer dan ik had verwacht.
Daar heb ik dan weer geen last van. Emotioneel doet het overlijden van Eva mij weinig tot niks. We kennen elkaar niet en hebben geen band. Natuurlijk vind ik het heel vervelend voor haar en haar dierbaren en gunde ik haar een prachtig, gezond en lang leven. Net als ik dat iedereen gun.

Als je mij nu om mijn eerlijke emotie zou vragen omtrent Eva dan zou ik opluchting antwoorden, ik vind het fijn voor haar dat haar lijdensweg afgelopen is. Een lijdensweg die geen enkele positieve uitkomst meer kon krijgen. Ik ben opgelucht dat haar verdere pijn bespaard blijft en ze voor het nog erger werd zelf de regie heeft kunnen en mogen nemen. Sommige dingen lopen nu eenmaal niet op de gewenste manier in het leven, leven wordt dan lijden. En lijden is echt ontzettend naar, misschien wel het naarste wat je kan overkomen. Dan is het goed dat er een eind aan komt. Ik besef mij heel goed dat dit wellicht keihard overkomt, maar neem van mij aan dat ik het oprecht als lief bedoel.

quote:
Wat ik dus wel echt heel slecht trek is die figuren als een Bas en Nicolette. Die dwepen zo enorm met het leed van anderen om zelf aandacht te krijgen. Misschien zijn ze ook wel oprecht en aardig in het echt, maar online vind ik het verschrikkelijk.
Deze namen zeggen mij niets, sorry.
pi_215736869
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 00:40 schreef xzaz het volgende:
Dat is maar hoe je het ziet. Zelf zag ze dat misschien wel anders. Buiten de verschrikkelijke ziekte heeft ze natuurlijk het grootste deel van haar te korte leven zonder de ziekte geleefd. En ook tijdens haar ziekte is dat ongetwijreld niet altijd het belangrijkste geweest. Dat is ook veel waard denk ik.

Wat mij persoonlijk het meeste kutte van de situatie lijkt is het feit dat je jaren en jaren bezig bent geweest om iets op te bouwen en dat je dat dan nooit nodig zal hebben. De eerste zeg 20 jaar van je leven ben je bezig met heel veel dingen te leren, van praten tot lopen tot de basisvaardigheden op de basisschool. Om vervolgens via de middelbare school een beroepskeuze te maken en daar vol voor te gaan. Ontzettend veel tijd en energie steek je als kind/jongere in het eigen maken van ontzettend veel kennis en kunde. Om daar vervolgens dus niks mee te gaan doen. Zou voor mij als verloren jaren en tijd voelen, als je vooraf had geweten dat je jong zou overlijden dan had je toch geen tijd verspilt aan het leren van de stelling van Pythagoras? En dat je je dat dan ook zal beseffen.
  zondag 1 december 2024 @ 16:58:34 #133
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_215737431
Natuurlijk zag ze het zelf anders maar als iemand die gezond is vanuit dat perspectief heeft ze echt een kut leven gehad
pi_215739101
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 16:20 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat is maar hoe je het ziet. Zelf zag ze dat misschien wel anders. Buiten de verschrikkelijke ziekte heeft ze natuurlijk het grootste deel van haar te korte leven zonder de ziekte geleefd. En ook tijdens haar ziekte is dat ongetwijreld niet altijd het belangrijkste geweest. Dat is ook veel waard denk ik.

Wat mij persoonlijk het meeste kutte van de situatie lijkt is het feit dat je jaren en jaren bezig bent geweest om iets op te bouwen en dat je dat dan nooit nodig zal hebben. De eerste zeg 20 jaar van je leven ben je bezig met heel veel dingen te leren, van praten tot lopen tot de basisvaardigheden op de basisschool. Om vervolgens via de middelbare school een beroepskeuze te maken en daar vol voor te gaan. Ontzettend veel tijd en energie steek je als kind/jongere in het eigen maken van ontzettend veel kennis en kunde. Om daar vervolgens dus niks mee te gaan doen. Zou voor mij als verloren jaren en tijd voelen, als je vooraf had geweten dat je jong zou overlijden dan had je toch geen tijd verspilt aan het leren van de stelling van Pythagoras? En dat je je dat dan ook zal beseffen.
Er is in Nederland leerplicht dus die stelling van Pythagoras had ze sowieso moeten leren. Je zit weer eens enorm te zwetsen.
pi_215741810
dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door GereDathan op 01-12-2024 22:13:05 ]
pi_215741832
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 18:22 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Er is in Nederland leerplicht dus die stelling van Pythagoras had ze sowieso moeten leren. Je zit weer eens enorm te zwetsen.
-edit- geen persoonlijke aanvallen aub

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 03-12-2024 10:43:42 ]
pi_215741880
“Als iemand zegt dat ik de strijd verloren heb, dan poep op je, als duif

Vergeet ik nooit

[ Bericht 9% gewijzigd door Pinnenmutske op 02-12-2024 06:55:08 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_215742055
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 21:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
“Als iemand zegt dat ik de strijd verloren heb, dan poep ik als duif op je”

Vergeet ik nooit
Mooie uitspraak _O_
  maandag 2 december 2024 @ 14:10:01 #139
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215747279
Ik vond haar en sinds kort ook Tim Hofman een beetje nep.

Ik vind Tim Hofman een moraalridder die heel tactisch zijn onderwerpen uit kiest dat het makkelijk scoren is maar dat hij zelf niet al te vergaande ruzie krijgt.

En ook met die kankerpatienten scoren voor de clicks en likes begint me wel echt op te vallen hoe fake dat eigenlijk een beetje is allemaal.
pi_215747546
Het klinkt wellicht ook weer keihard, maar vanmorgen in de radioshow bij Mattie en Marieke hebben we wat mij betreft eindelijk de échte Eva gehoord. Haar laatste gesprek met Mattie was zo oprecht dat ik er, in tegenstelling tot eerder, ook een brok van in de keel kreeg. Ze lijkt zich eindelijk te schikken naar haar lot en het masker af te doen waarmee ze jarenlang heeft rondgelopen. Een verschrikkelijk lot natuurlijk en het masker hield haar op de been, maar het was ook een muur die ze bewust om zich heen bouwde en wat denk ik bij mij (en zo te lezen ook anderen) juist zorgde voor een afstotende reactie.

Voor wie het wil zien / horen: https://fb.watch/wdsmv2DEwe/

En of je Eva nou wel of niet mocht, laat nogmaals heel duidelijk zijn dan dat er totaal niet toe doet. Wat er toe doet is dat een jonge meid van 26 die volop bezig was met leven er niet meer is. Een verschrikkelijke ziekte heeft haar kapot gemaakt, een ziekte waar we anno 2024 helaas nog steeds geen oplossing tegen hebben. We kunnen veel, maar niet alles. En dat is een verdrietige constatering.
pi_215747580
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:10 schreef Mishu het volgende:
Ik vond haar en sinds kort ook Tim Hofman een beetje nep.

Ik vind Tim Hofman een moraalridder die heel tactisch zijn onderwerpen uit kiest dat het makkelijk scoren is maar dat hij zelf niet al te vergaande ruzie krijgt.

En ook met die kankerpatienten scoren voor de clicks en likes begint me wel echt op te vallen hoe fake dat eigenlijk een beetje is allemaal.
Ik ben zelf ook geen groot fan, al is Hofman echt op elk vlak beter dan bijvoorbeeld Yvon Jaspers die het ook gepresenteerd heeft. Zelf vond ik de jaren met Patriek de beste jaren qua presentatie. Patriek kon zonder moeite gortdroog uit de hoek komen om het ijs te breken, hij wist op een of andere manier altijd de juiste snaar te raken bij zowel de mensen die in het programma zaten als het publiek. Valerio had ik zelf ook minder mee, die kon ik beter waarderen in andere programma's. Het is jammer dat Patriek het, logischerwijs, op een gegeven moment niet meer aankan. Als presentator hecht je je natuurlijk aan veel deelnemers, die dan vervolgens weg moeten brengen gaat je niet in de koude kleren zitten.
pi_215749313
Ik heb Eva vooral gevolgd via Qmusic. Brok in m'n keel bij dat laatste gesprek :'(
pi_215752492
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:10 schreef Mishu het volgende:
In Rotterdam hoeft ie even niet te komen denk ik dus ben het niet helemaal eens met dat hij alles heel tactisch kiest.
  donderdag 2 januari 2025 @ 17:24:11 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216148859
Voor wie het nog niet gezien heeft (ikzeidegek) is vanavond op NPO1 om 22u de reunie-aflevering te zien.
pi_216452520
Wat zal dit een moeilijk gesprek zijn geweest, voor allemaal
Afscheidsgesprek Eva Hermans-Kroot met Tim Hofman binnenkort te zien bij NPO 3 (9 februari)

https://www.gelderlander.(...)-bij-npo-3~a1bee95d/
pi_216605249
https://npo.nl/start/seri(...)eid-van-eva/afspelen

Het afscheid van Eva. Janken, maar zo'n mooi gesprek nog met Tim. :'(
pi_216612879
Ook net gekeken, overdag durfde ik niet. Inderdaad janken, maar wat mooi indrukwekkend laatste portret.
  Trouwste user 2022 zondag 9 februari 2025 @ 21:42:04 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_216613178
Ik heb nooit naar dit programma willen en "kunnen" kijken. Ik kende Eva niet en ik kende haar verhaal niet. Vanavond vanaf minuut één met natte ogen. Tranen soms op m'n wangen. Net ook dit topic doorgelezen. Ik moest me vaak inhouden om te reageren. En dat was niet omdat ik complimenten wilde geven. Ik kende Tim ook amper. Wel eens voorbij zien komen of op tv een flits. Hij krijgt volgens mij veel kritiek over het algemeen. Wat mijn indruk nu was, was alleen maar positief. Nu ff wat eten en blokje om. Het was allemaal erg heftig. (Misschien omdat ik zelf vorige week "schoon" ben verklaard. Of toch m'n Italiaanse bloed)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 9 februari 2025 @ 21:59:26 #149
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216613379
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nooit naar dit programma willen en "kunnen" kijken. Ik kende Eva niet en ik kende haar verhaal niet. Vanavond vanaf minuut één met natte ogen. Tranen soms op m'n wangen. Net ook dit topic doorgelezen. Ik moest me vaak inhouden om te reageren. En dat was niet omdat ik complimenten wilde geven. Ik kende Tim ook amper. Wel eens voorbij zien komen of op tv een flits. Hij krijgt volgens mij veel kritiek over het algemeen. Wat mijn indruk nu was, was alleen maar positief. Nu ff wat eten en blokje om. Het was allemaal erg heftig. (Misschien omdat ik zelf vorige week "schoon" ben verklaard. Of toch m'n Italiaanse bloed)

:T
Mooi nieuws dat laatste!
pi_216617592
Een hele mooi uitzending met Eva, al voelt het ergens ook wel gek dat ze zoveel extra aandacht krijgt van het programma. Eerder werd er wel eens tijdens een lopend seizoen een (korte) blik op een uitvaart gegeven, maar zo lang na dato nog een aparte aflevering op TV is nog nooit vertoond volgens mij. En ergens voelt dat dubbel voor mij.

Maar even puur kijkend naar de uitzending. Het was (voor mij) zoals ik zei een mooie uitzending. We hebben ook nu de echte Eva gezien die gestopt is met haar masker (naar mijn mening). Kwetsbaar maar toch vol liefde en humor. Het was aandoenlijk om te zien hoe Matthijs zich bewust op de achtergrond hield zodat het om Eva ging. Dat probeerde Tim ook, maar dat kostte hem zichtbaar heel veel moeite op bepaalde momenten. Maar ik vond dat wel passen, er is niks mis met emoties. Eva loste dat op met humor. Het was ook wel mooi om te zien dat waarover ze eerst gesproken hadden (de laatste minuten van het bezoek) ook bij Tim gebeurde.

De terugblik met haar zus en Matthijs was ook mooi. Je zag Matthijs wel worstelen met zijn woorden. Hij wilde Eva niet afvallen omdat hij haar zo lief had en heeft. Gelukkig kwam er wel uit dat hij wel blij was dat bepaalde dingen tot een eind gekomen waren (de kanker, de pijn, het verdriet, de onzekerheid en het opzien tegen de laatste momenten en de uitvaart). Maar het was nog te vroeg en te vers voor hem om echt verder te gaan met zijn leven. Wat in zijn geheel niet gek is natuurlijk, dat heeft tijd nodig. Maar vond het oprecht fijn om te zien dat hij wel wat lichtpuntjes zag, zonder daarbij afbreuk te doen aan Eva. Hij heeft nog een heel leven voor zich, hoe keihard dat ook moet zijn geweest voor beiden toen ze zich dat realiseerden.
  maandag 10 februari 2025 @ 12:19:24 #151
30919 mitt
Michael Corleone
pi_216618845
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:36 schreef GereDathan het volgende:
Een hele mooi uitzending met Eva, al voelt het ergens ook wel gek dat ze zoveel extra aandacht krijgt van het programma. Eerder werd er wel eens tijdens een lopend seizoen een (korte) blik op een uitvaart gegeven, maar zo lang na dato nog een aparte aflevering op TV is nog nooit vertoond volgens mij. En ergens voelt dat dubbel voor mij.

Maar even puur kijkend naar de uitzending. Het was (voor mij) zoals ik zei een mooie uitzending. We hebben ook nu de echte Eva gezien die gestopt is met haar masker (naar mijn mening). Kwetsbaar maar toch vol liefde en humor. Het was aandoenlijk om te zien hoe Matthijs zich bewust op de achtergrond hield zodat het om Eva ging. Dat probeerde Tim ook, maar dat kostte hem zichtbaar heel veel moeite op bepaalde momenten. Maar ik vond dat wel passen, er is niks mis met emoties. Eva loste dat op met humor. Het was ook wel mooi om te zien dat waarover ze eerst gesproken hadden (de laatste minuten van het bezoek) ook bij Tim gebeurde.

De terugblik met haar zus en Matthijs was ook mooi. Je zag Matthijs wel worstelen met zijn woorden. Hij wilde Eva niet afvallen omdat hij haar zo lief had en heeft. Gelukkig kwam er wel uit dat hij wel blij was dat bepaalde dingen tot een eind gekomen waren (de kanker, de pijn, het verdriet, de onzekerheid en het opzien tegen de laatste momenten en de uitvaart). Maar het was nog te vroeg en te vers voor hem om echt verder te gaan met zijn leven. Wat in zijn geheel niet gek is natuurlijk, dat heeft tijd nodig. Maar vond het oprecht fijn om te zien dat hij wel wat lichtpuntjes zag, zonder daarbij afbreuk te doen aan Eva. Hij heeft nog een heel leven voor zich, hoe keihard dat ook moet zijn geweest voor beiden toen ze zich dat realiseerden.
Eva was dat betreft het programma ontstegen. Ze was een bekende BN'er geworden.

Mooie aflevering. Bewondering voor Tim. Gezien zijn emoties (die hij terecht liet zien en bij anderen vaak niet) zie je hoe Eva ook bij hem een speciaal plekje heeft gekregen.

En bij zovelen, vandaar zoveel extra aandacht (ik zat meer bij Jeffrey en Zoe).

En ach die Matthijs, hopelijk slaat hij zich er moedig doorheen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  roze dinsdag 11 februari 2025 @ 19:00:35 #152
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216637254
Ach Eva. ;( Gekeken met veel tranen en af en toe toch een lach want ze was haar humor nog niet kwijt in haar laatste dag voor haar dood.

Wat doet Tim dit toch ook altijd zo goed.
Your beauty never ever scared me.
pi_216763087
Kwam Jegor en Daisy tegen in de krant van de week.

quote:
In de rubriek Wie Doet Wat spreken we elke week een vrouw over de rolverdeling binnen haar relatie. Vandaag praten we met Daisy Chamrai (32). Ze woont samen met haar man Jegor (33), die en hun zoon Lev (1) in Arnhem. Met een baan van vier dagen per week, een kleine die haar volop bezighoudt en een partner met een hersentumor, is de balans tussen werk, zorg en tijd voor haarzelf soms zoeken. Het stel zat afgelopen seizoen in Over mijn lijk.
https://www.telegraaf.nl/(...)een-vangnet-geregeld
  maandag 24 maart 2025 @ 14:33:00 #154
482080 AgnesGru
pi_217165516
Mattie en Marieke namen podcast met Eva Hermans-Kroot op: ‘Nu is het tijd om te delen’

https://www.ad.nl/show/ma(...)m-te-delen~aa8bd3ff/
pi_217166492
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 14:33 schreef AgnesGru het volgende:
Mattie en Marieke namen podcast met Eva Hermans-Kroot op: ‘Nu is het tijd om te delen’

https://www.ad.nl/show/ma(...)m-te-delen~aa8bd3ff/
Indrukwekkend weer.
pi_217169443
Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje klaar met Eva...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')