Dat was wel heel erg de Annick show idd. Ook heel verschillende qua achtergrond vond ik toen.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:28 schreef Jeroboam het volgende:
Roy schijnt ook door Annick het huis uit te zijn gezet. Dat vond iedereen hier toch zo'n vreselijk mens?
Ze zijn niet uit elkaar, maar de ziekte vraagt momenteel mentaal veel van Roy. (Haar woorden)quote:Op maandag 22 juni 2026 09:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat was wel heel erg de Annick show idd. Ook heel verschillende qua achtergrond vond ik toen.
Vooral toen ze een keer naar het ziekenhuis gingen. Haar hele familie mee en van hem niemand. Dat vond ik toch zo vreemd.
Je moet reality fbi op insta maar even kijken, zijn gisteren wat berichten geplaatstquote:Op maandag 22 juni 2026 09:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat was wel heel erg de Annick show idd. Ook heel verschillende qua achtergrond vond ik toen.
Vooral toen ze een keer naar het ziekenhuis gingen. Haar hele familie mee en van hem niemand. Dat vond ik toch zo vreemd.
Dat vond ik toen ook, ik vond vanmorgen toevallig dit artikel https://www.flair.nl/mijn(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op maandag 22 juni 2026 09:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat was wel heel erg de Annick show idd. Ook heel verschillende qua achtergrond vond ik toen.
Vooral toen ze een keer naar het ziekenhuis gingen. Haar hele familie mee en van hem niemand. Dat vond ik toch zo vreemd.
Maar dat ik ook een artikel hoe zij er naar kijkt en ermee omgaat? Veel mensen vergeten vaak de partner/mantelzorger maar die heeft vaak een dubbele taak. En wanneer je dan ook nog een kleintje thuis hebt lopen is het natuurlijk helemaal zwaar om aan eigen tijd toe te komen.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vond ik toen ook, ik vond vanmorgen toevallig dit artikel https://www.flair.nl/mijn(...)%2Fwww.google.com%2F
Natuurlijk is dat heel zwaar voor de partner en daar wordt ook vaak aan voorbij gegaan, maar in de afleveringen van OML vond ik haar heel onsympathiek overkomen.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar dat ik ook een artikel hoe zij er naar kijkt en ermee omgaat? Veel mensen vergeten vaak de partner/mantelzorger maar die heeft vaak een dubbele taak. En wanneer je dan ook nog een kleintje thuis hebt lopen is het natuurlijk helemaal zwaar om aan eigen tijd toe te komen.
Dat had ik dus niet. Vond haar juist sterk.quote:Op maandag 22 juni 2026 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat heel zwaar voor de partner en daar wordt ook vaak aan voorbij gegaan, maar in de afleveringen van OML vond ik haar heel onsympathiek overkomen.
Volgens een juiche channel is zij vreemdgegaan met de boekhouderquote:Op maandag 22 juni 2026 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat heel zwaar voor de partner en daar wordt ook vaak aan voorbij gegaan, maar in de afleveringen van OML vond ik haar heel onsympathiek overkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |