abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221115555
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:28 schreef Jeroboam het volgende:
Roy schijnt ook door Annick het huis uit te zijn gezet. Dat vond iedereen hier toch zo'n vreselijk mens?
Dat was wel heel erg de Annick show idd. Ook heel verschillende qua achtergrond vond ik toen.
Vooral toen ze een keer naar het ziekenhuis gingen. Haar hele familie mee en van hem niemand. Dat vond ik toch zo vreemd.
pi_221115607
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:59 schreef Stansfield het volgende:

[..]
Dat was wel heel erg de Annick show idd. Ook heel verschillende qua achtergrond vond ik toen.
Vooral toen ze een keer naar het ziekenhuis gingen. Haar hele familie mee en van hem niemand. Dat vond ik toch zo vreemd.
Ze zijn niet uit elkaar, maar de ziekte vraagt momenteel mentaal veel van Roy. (Haar woorden)
We have far more in common than that which devides us..
pi_221115827
quote:

[..]
Je moet reality fbi op insta maar even kijken, zijn gisteren wat berichten geplaatst
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 11:16:31 #29
184769 crew  Deisyy
pi_221116198
quote:

[..]
Dat vond ik toen ook, ik vond vanmorgen toevallig dit artikel https://www.flair.nl/mijn(...)%2Fwww.google.com%2F
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221116923
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat vond ik toen ook, ik vond vanmorgen toevallig dit artikel https://www.flair.nl/mijn(...)%2Fwww.google.com%2F
Maar dat ik ook een artikel hoe zij er naar kijkt en ermee omgaat? Veel mensen vergeten vaak de partner/mantelzorger maar die heeft vaak een dubbele taak. En wanneer je dan ook nog een kleintje thuis hebt lopen is het natuurlijk helemaal zwaar om aan eigen tijd toe te komen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 14:47:02 #31
184769 crew  Deisyy
pi_221118082
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar dat ik ook een artikel hoe zij er naar kijkt en ermee omgaat? Veel mensen vergeten vaak de partner/mantelzorger maar die heeft vaak een dubbele taak. En wanneer je dan ook nog een kleintje thuis hebt lopen is het natuurlijk helemaal zwaar om aan eigen tijd toe te komen.
Natuurlijk is dat heel zwaar voor de partner en daar wordt ook vaak aan voorbij gegaan, maar in de afleveringen van OML vond ik haar heel onsympathiek overkomen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221118103
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat heel zwaar voor de partner en daar wordt ook vaak aan voorbij gegaan, maar in de afleveringen van OML vond ik haar heel onsympathiek overkomen.
Dat had ik dus niet. Vond haar juist sterk.
pi_221122734
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Volgens een juiche channel is zij vreemdgegaan met de boekhouder :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')