Een vurige wens van Madelief.quote:
Hier zag ze er nog goed uit.quote:
Word dat nog uitgezonden?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 16:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Hier zag ze er nog goed uit.
Bij de prematie was dat anders![]()
Ik vind het ergens wel een verademing om zijn rauwe verdriet te zien en te horen 'het is zo fucking oneerlijk'.quote:
Je bent niet de enige.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:00 schreef BE het volgende:
[
Ik vind het ergens wel een verademing om zijn rauwe verdriet te zien en te horen 'het is zo fucking oneerlijk'.
Ik weet niet of ik het goed verwoord, maar ook dat hoort er toch ook bij, ipv altijd dat dappere 'kop omhoog, schouders eronder en we maken er nog iets moois van'. Het raakte me enorm... 'ik zou iets leuks gaan doen morgen'.
Iddquote:Op zondag 10 mei 2026 22:18 schreef Lois het volgende:
Die 2 blije jongetjes die vol overgave de kist van hun moeder beschilderen. En dan de wens om een levensgrote foto van mama te hebben, daar hield ik het niet bij droog.. ik vind alle mensen heel indrukwekkend en ontroerend, maar die kleine kindjes raakten me hard.
Nou he...quote:Op zondag 10 mei 2026 22:18 schreef Lois het volgende:
Die 2 blije jongetjes die vol overgave de kist van hun moeder beschilderen. En dan de wens om een levensgrote foto van mama te hebben, daar hield ik het niet bij droog.. ik vind alle mensen heel indrukwekkend en ontroerend, maar die kleine kindjes raakten me hard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |