abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2026 @ 22:28:16 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220982624
In het programma Over mijn lijk ontmoet Tim Hofman vijf jonge mensen die ongeneeslijk ziek zijn en alles uit de laatste fase van hun leven proberen te halen. Ze sporten fanatiek, werken met veel plezier en vieren de liefde. Hoe gaan ze om met het feit dat hun leven niet lang meer duurt? Wat willen zij in ieder geval uit het leven halen? En welke dromen hebben ze?

De OML-ers van seizoen Voorjaar 2026:

Madelief (25), Koen (27), Nicole (34), Tycho (24), Lorraine (27) en Marit (23)

Alle OML-ers in alfabetische volgorde:
https://www.bnnvara.nl/overmijnlijk/catalogus/omlers
  zondag 7 juni 2026 @ 22:28:57 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220982636
Ja, mooi idd: Koen heeft 6 gegooid! O+ Wat een leuke vent is dat toch, ik hoop dat hij nog heel veel tijd krijgt!

En die arme Marit... wat ging dat ook snel... ;(
pi_220983057
Eh.. waarom zegt Tim tegen Marit: Pak ze? Goeie reis 'snap' ik nog wel..
  zondag 7 juni 2026 @ 23:37:29 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220983060
Loraine en Koen zijn er hopelijk nog wel een tijdje.

Ik vind al die kleine urnen ook niks.

Nogmaals mijn complimenten aan Tim. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220983067
De as in verschillende uren, ik voel dat ook als 1 mens in stukjes verdelen of zo.

Mijn moeder is ook in 4 verschillende kokers verdeeld, ingewikkeld familie gedoe ligt daaraan ten grondslag helaas.

Dit is wat Madelief wilde, ik snap haar vader wel dat hij dat verdelen ff niet hoefde te zien.
pi_220983095
Het is denk ik ook hoe je zelf daar over denkt/voelt. Persoonlijk wil ik gewoon ergens uitgewappert worden en niemand opzadelen met iets.
Die enorme vaas met tijgerprint was nogal heftig, die vriend van haar vond het ook maar niks maar zij moest daar in wonen. :D Maar ja die vent krijgt ook weer een ander leven zit je dan met een enorme tijger vaas.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')