Wat is ze mager, ik weet niet hoeveel tijd er tussen zit met de laatste camera shot, phoeh zeg.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef golfer het volgende:
Die prematie van Madelief.
Wat mooi en ontroerend.
12 dagen later...quote:Op zondag 31 mei 2026 21:46 schreef Soury het volgende:
Wat is ze mager, ik weet niet hoeveel tijd er tussen zit met de laatste camera shot, phoeh zeg.
Dat dusquote:Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef golfer het volgende:
Die prematie van Madelief.
Wat mooi en ontroerend.
Oeiquote:
Nou he… schokkend gewoon…quote:Op zondag 31 mei 2026 22:12 schreef Lois het volgende:
Het contrast van de Madelief in de 1e uitzending, en de Madelief op de prematie vond ik zo verdrietig om te zien. Onvoorstelbaar.
Jonge mensen, dunt wat uit als je ouder wordt.quote:Op zondag 31 mei 2026 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Wat hebben die mensen allemaal veel vrienden hè.. zalen vol
Bij mij zouden er misschien 2 of 3 zitten op die leeftijd. Het zijn altijd wel extraverte mensen die ze volgen. Een introvert wekt weinig medeleven op denk ik, laat niet echt een gat achter in een vriendengroep.quote:Op zondag 31 mei 2026 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Jonge mensen, dunt wat uit als je ouder wordt.
Hier heb je wel een punt.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij mij zouden er misschien 2 of 3 zitten op die leeftijd. Het zijn altijd wel extraverte mensen die ze volgen. Een introvert wekt weinig medeleven op denk ik, laat niet echt een gat achter in een vriendengroep.
Een introvert zal zichzelf ook niet aanmelden denk ik?quote:Op maandag 1 juni 2026 15:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij mij zouden er misschien 2 of 3 zitten op die leeftijd. Het zijn altijd wel extraverte mensen die ze volgen. Een introvert wekt weinig medeleven op denk ik, laat niet echt een gat achter in een vriendengroep.
Hmm, goed punt.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:04 schreef BE het volgende:
[..]
Een introvert zal zichzelf ook niet aanmelden denk ik?
Ook introverte mensen hebben vrienden toch? En jonge mensen hebben nu eenmaal grotere netwerken. School/studie, sport, etc. En het zijn niet alleen vrienden die op begrafenissen komen, het zijn ook vrienden van naasten van de overledene. En de motivatie om medeleven te tonen is ook groter wanneer een jong iemand overlijdt. Dus er zouden er echt wel meer dan 2 of 3 hebben gezeten bij jou op die leeftijd.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er is ook altijd wel een beetje een tweedeling bij jonge mensen zonder kinderen dat er wat meer focus ligt op ouders/broers/zussen en vriendengroep zoals je ziet bij Madelief en Tycho. Wanneer de persoon partner en kinderen heeft gaat daar vaker de focus naar toe zoals je dan wat meer ziet bij Nicole en Koen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:43 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ook introverte mensen hebben vrienden toch? En jonge mensen hebben nu eenmaal grotere netwerken. School/studie, sport, etc. En het zijn niet alleen vrienden die op begrafenissen komen, het zijn ook vrienden van naasten van de overledene. En de motivatie om medeleven te tonen is ook groter wanneer een jong iemand overlijdt. Dus er zouden er echt wel meer dan 2 of 3 hebben gezeten bij jou op die leeftijd.
Iig mensen waarbij het willen doorvechten er duimendik bovenop ligt.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |