Ik ook.quote:Op zondag 26 april 2026 22:35 schreef Lois het volgende:
Ik vond de cognitieve achteruit gang van Koen echt heel heftig om te zien.
Chelseaquote:Op zondag 26 april 2026 15:13 schreef LordofLeaves het volgende:
Gister maar eens een stukje teruggekeken, aangezien ik al jaren niet meer heb gezien. Nu weet ik ook weer waarom.![]()
Misschien zit ik er naast, maar er was toch een keer iemand uit het programma gestapt vanwege een misdiagnose? Was een meid met een spierziekte.
Maar ook begrijpelijk dat de hele zooi gaat zwellen, en ik moest hard lachen om zijn harde scheet.quote:Op zondag 26 april 2026 22:35 schreef Lois het volgende:
Ik vond de cognitieve achteruit gang van Koen echt heel heftig om te zien.
Ik las ergens dat zij het niet wist en dat deze arts dat niet wist en toen zei “maar je weet toch dat je niet beter kunt worden”. Die was er vanuit gegaan dat ze dat al gehoord hadquote:Op zondag 26 april 2026 22:45 schreef golfer het volgende:
Belachelijk dat een arts bij Loraine een slechte uitslag niet persoonlijk op een spreekuur verteld, maar dat per telefoon doet terwijl zij op verjaardagsvisite is.
Zo'n telefoontje komt toch niet onverwachts voor een uitslag? Plus is het vaak een keuze, of afspraak of bel afspraak.quote:Op zondag 26 april 2026 22:45 schreef golfer het volgende:
Belachelijk dat een arts bij Loraine een slechte uitslag niet persoonlijk op een spreekuur verteld, maar dat per telefoon doet terwijl zij op verjaardagsvisite is.
Oh dat is helemaal kut.quote:Op zondag 26 april 2026 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat zij het niet wist en dat deze arts dat niet wist en toen zei “maar je weet toch dat je niet beter kunt worden”. Die was er vanuit gegaan dat ze dat al gehoord had
Zet het vaak even stil.quote:Op zondag 26 april 2026 23:07 schreef golfer het volgende:
Tycho met z'n maten die aan tafel over hem praten...toen hield hij ( en ik ook) het niet meer droog.
Hier ook steeds met pauzes kijken en dingen bespreken met B.quote:
Ja. Weer zeer onder de indruk Wat een sterke mensenquote:
Zeker. En die doodzieke Madelief die op zo'n positieve manier met Tim zat te praten, terwijl ze te ziek was voor een bestraling.quote:Op zondag 3 mei 2026 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja. Weer zeer onder de indruk Wat een sterke mensen
Ik was ook zo onder de indruk van Nicole en haar man. Dat is niet voor te stellen, afscheid te moeten nemen van je kinderen en dan over een springkussen nadenken op je uitvaart, mooi maar zo onrechtvaardigquote:Op zondag 3 mei 2026 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker. En die doodzieke Madelief die op zo'n positieve manier met Tim zat te praten, terwijl ze te ziek was voor een bestraling.
Een vurige wens van Madelief.quote:
Hier zag ze er nog goed uit.quote:
Word dat nog uitgezonden?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 16:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Hier zag ze er nog goed uit.
Bij de prematie was dat anders![]()
Ik vind het ergens wel een verademing om zijn rauwe verdriet te zien en te horen 'het is zo fucking oneerlijk'.quote:
Je bent niet de enige.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:00 schreef BE het volgende:
[
Ik vind het ergens wel een verademing om zijn rauwe verdriet te zien en te horen 'het is zo fucking oneerlijk'.
Ik weet niet of ik het goed verwoord, maar ook dat hoort er toch ook bij, ipv altijd dat dappere 'kop omhoog, schouders eronder en we maken er nog iets moois van'. Het raakte me enorm... 'ik zou iets leuks gaan doen morgen'.
Iddquote:Op zondag 10 mei 2026 22:18 schreef Lois het volgende:
Die 2 blije jongetjes die vol overgave de kist van hun moeder beschilderen. En dan de wens om een levensgrote foto van mama te hebben, daar hield ik het niet bij droog.. ik vind alle mensen heel indrukwekkend en ontroerend, maar die kleine kindjes raakten me hard.
Nou he...quote:Op zondag 10 mei 2026 22:18 schreef Lois het volgende:
Die 2 blije jongetjes die vol overgave de kist van hun moeder beschilderen. En dan de wens om een levensgrote foto van mama te hebben, daar hield ik het niet bij droog.. ik vind alle mensen heel indrukwekkend en ontroerend, maar die kleine kindjes raakten me hard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |