Wanneer het haar troost geeft is het natuurlijk prima, alles wat ze doet is prima, want het is haar leven en haar sterven.quote:Op vrijdag 29 november 2024 16:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien biedt dit haar wel troost. Ik kan er niet zo goed tegen, dat waardeoordeel over hoe iemand zou moeten sterven. Waarom zou dat besloten moeten gebeuren?
Mee eens.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer het haar troost geeft is het natuurlijk prima, alles wat ze doet is prima, want het is haar leven en haar sterven.
Maar wanneer zij kiest voor besloten, moet “men” dat ook respecteren. Begreep laatst dat zij heel veel dm’s had gekregen toen ze een dag niet gepost had, dat trek ik slecht.
Dit.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer het haar troost geeft is het natuurlijk prima, alles wat ze doet is prima, want het is haar leven en haar sterven.
Maar wanneer zij kiest voor besloten, moet “men” dat ook respecteren. Begreep laatst dat zij heel veel dm’s had gekregen toen ze een dag niet gepost had, dat trek ik slecht.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 november 2024 16:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mattie dweept er toch niet mee? Eva zit al geruime tijd in de ochtendshow, volgens mij al voor haar deelname aan OML. En kwam ook na OML regelmatig in de uitzending. Dus het is niet zo dat hij daar nu ineens over post.
Dat boeit ook echt niks, maar dan gooi ik er even een FOK-dooddoener in: we geven toch allemaal onze mening hier?quote:Op vrijdag 29 november 2024 16:57 schreef Momo het volgende:
En als je zelf zoiets als dit overkomt moet je maar zien hoe je met de situatie omgaat. Voor haar is een boek, insta etc. een manier om met alle leed "te copen". En wat boeit het haar wat anderen daar van vinden.
Net als dat je mag benoemen hoeveel medelijden je hebt of in hoeverre je de manier van communiceren apprecieert. Andersom mag je dat ook benoemen, en dat doe ik dan ook. Op een, wat mij betreft, nette en respectvolle manier.quote:Op vrijdag 29 november 2024 16:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, arme Eva.
[..]
Je mag het benoemen, maar het hoeft niet...
Dat is wat je er zelf van maakt. Vanuit mijn kant is dat namelijk niet het geval. Dat het niet mijn manier is en het mij irriteert zegt niets over hoe het voor haar is of moet zijn. Dat staat volledig los van elkaar.quote:Op vrijdag 29 november 2024 16:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien biedt dit haar wel troost. Ik kan er niet zo goed tegen, dat waardeoordeel over hoe iemand zou moeten sterven. Waarom zou dat besloten moeten gebeuren?
Er is wel vaker vanuit Mattie/Q over Eva gepost, dus vandaar ook mijn reactie.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:47 schreef BE het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Ik zeg dat ik hem een vreselijke vent vindt.
En daarna zeg ik iets algemeens.
Ik heb nl nog nooit iets gezien of gehoord van hem, over haar.
Dat is de laatste jaren wel toegenomen inderdaad, en ergens ook jammer.quote:Maar nu dat stuk van de Telegraaf is precies zoiets, echt hou op.. ramptoerisme… Terwijl ik OML echt een prachtig programma vind, maar dat nu echt iedereen er mee weg loopt… mja…
Dat ik hem een vreselijke vent vindt, dat staat echt helemaal los hiervan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er is wel vaker vanuit Mattie/Q over Eva gepost, dus vandaar ook mijn reactie.
Heb het even opgezocht, vanaf 2021 is zij regelmatig te horen geweest in de uitzendingen:
https://qmusic.nl/nieuws/(...)l-bij-mattie-marieke
Als ik me het goed herinner was hij bij een van de uitzendingen van OML te zien als DJ bij een feest van Eva.
Dus geen Telegraaf niveau in dit geval.
[..]
Dat is de laatste jaren wel toegenomen inderdaad, en ergens ook jammer.
Ben ik zeker met je eens.
En ook dat er straks BN-ers zijn die er mee gaan dwepen en er een how can i make this about me achtig verhaal van gaan maken. Alleen vind ik dat in het geval van Tim en Matte/Marieke niet opgaan, omdat zij daadwerkelijk met haar een band hebben opgebouwd en al geruime tijd contact met haar hebben.
Jeetje wat is dat hard gegaanquote:
Zo triest. Zo jong.quote:
Ja, het raakt me wel moet ik zeggen. Arm kind. Veel te vroeg gegaan na zo’n lijdensweg.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Lees net dat Eva vandaag is overleden![]()
Ook al wist je het dat het er snel zat aan te komen, ook al kende ik haar niet persoonlijk, ‘t is toch enorm schrikken. Ze heeft een prachtige tekst achtergelaten op insta
Ik zit hier echt met een dikke keel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het raakt me wel moet ik zeggen. Arm kind. Veel te vroeg gegaan na zo’n lijdensweg.
Absoluut.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Tim Hofman heeft ook een hele mooie tekst op insta gezet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |